بهترین موتور رندر را برای کارهای تجسم صنعتی و محصول خود، انتخاب کنید. این دوره بر معرفی و مقایسه محبوب ترین موتورهای رندر Unreal، Unity، V-Ray، Arnold، Redshift و رندرهای سریع مانند KeyShot و Toolbag Marmoset متمرکز شده است. مربی Zaheer Mukhtar...
ایجاد مدلهای سهبعدی با کیفیت بالا و انیمیشن در مایا ۲۰۱۹ را یاد بگیرید. این دوره، هسته مرکزی مهارتهای مایا - مدلسازی، ترسیم، و انیمیشن - در یک گردش کار مبتنی بر پروژه را پوشش میدهد. تکنیکهایی که در اینجا...
نقشه های خود را بااتوکد از 2D به 3D تبدیل کنید. در این دوره، استاد Scott Onstott به شما کمک می کند مهارت های اتوکد 2019 خود را ارتقاء دهید، مانند ساخت یک ویدیو در یک زمان، و اینکه چگونه یک مدل 3D ایجاد کنید. او نشان می دهد چگونه...
کشف کنید که چطور یک TV stinger ایجاد کنید -یک کلیپ کوتاه که بعد از یک آگهی تجاری، پخش میشود- از شروع تا پایان. در این درس، مربی Eran Stern از طریق چگونگی ایجاد این دارایی مشترک با استفاده از ابزارهای گرافیکی حرکت ساده و موثر...
هر کسی که ارائه های معماری و تصویرسازی را به مشتریان ارائه میکند، اهمیت متریالهای واقع گرایانه را میداند. استفاده از مواد دقیق به لحاظ فیزیکی تاثیری بر هر طرح دارد. این درس به شما کمک میکند تا مواد سفارشی برای...
مشتریان، امروزه خواستار یک سطح دقتی هستند که دسترسی به آن، با ابزارهای اندازهگیری سنتی دشوار است. FARO As-Built به شما اجازه میدهد تا از دادههای اسکن برای استخراج لولهکشی، فولاد ساختمانی و جزییات ساختمان در AutoCAD...
Substance Designer یک ابزار قدرتمند و مبتنی بر رویه، برای ایجاد بافت برای هنر 3D و بازی است. در این دوره آموزشی مقدماتی، نکات ذیل را در مورد Substance Designer 2018 یاد خواهید گرفت. مربی Joel Bradley با یک مرور کلی از یک نمودار مواد اولیه آماده،...
روشنایی واقع گرایانه در 3ds Max بسیار ساده تر، سریع تر و بهتر از همیشه است. روشنایی نور و انتخاب گزینه های رندر به شما امکان می دهد تا یک توهم قانع کننده ایجاد کنید. این دوره بر روی تجسم معماری متمرکز است، اما تکنیک ها...
با محبوبیت و مقرون به صرفه بودن اسکن 3D، مهندسان به طور فزاینده ای بر روی داده های اسکن برای ساخت طرح های خود متکی هستند. SOLIDWORKS دارای ابزارهای زیادی برای اداره نقطه های ابری و مشها است و این داده ها را به مدل های 3D...
آیا شما نیاز دارید که با یک طراحی قدیمی تر و پیش از CAD کار کنید یا یک لوازم جانبی برای یک محصول دیگر طراحی کنید؟ اگر چنین است، این دوره برای شماست. پیوستن به مدرس Steven Marjieh شما را با مبانی مهندسی معکوس آشنا می کند، که...
Sketching اساس هر مدل ۳ بعدی در solidworks است. درک مجموعه کامل ابزار طراحی، طرح و بهرهوری شما را بهبود خواهد بخشید. در این درس، مربی David Antanavige تمام ویژگیهای پیشرفته و وظایف مربوط به طراحی در solidworks را پوشش میدهد. ماهیت...
RubberHose، یک اسکریپت rigging برای Adobe After Effects است که باعث راحت تر کردن انیمیت شخصیت ها برای انیمیشنهایی که پر از شخصیت هستند را آسان میکند. در این دوره، مربی Angie Taylor همان چیزی را که نیاز دارید تا با این نرمافزار قدرتمند...
ابزار Revolve و Sweep در Fusion ۳۶۰ به مهندسین، طراحان محصول، و طراحان صنعتی توانایی ایجاد اشکال پیچیده را میدهد که در غیر این صورت ساخت آن دشوار است. در این درس، چگونگی ایجاد مدلهای سهبعدی با استفاده از ویژگیهای Revolve...
توسعه دهندگان جاوا اسکریپت می توانند گرافیک freeform را در یک سطح رسم به نام Canvas ایجاد کنند. Canvas توانایی ایجاد برنامه های کاربردی وب بومی و توانمند با گرافیک 2D و 3D را باز می کند. در این دوره، مربی Joe Marini مفاهیم فنی در پشت...
رسیدن به نتایج سازگار در واقعیت مجازی با فایلهای Revit به حفظ بهترین تجارب در کل مسیر از طریق فرآیند توسعه تکیه دارد. در این درس، یاد بگیرید که چرا واقعیت مجازی و واقعیت تقویت شده برای کسبوکار مفید هستند؛ که ابزارهایی...
رندرینگ فیزیکی (PBR) عملکرد نور در دنیای واقعی را شبیه سازی میکند. نسبت به رندرینگ سنتی 3d، رندرینگ فیزیکی با کمترین صرف وقت و تلاش به بهترین رئالیسم ممکن میرسد. این دوره ی آموزشی بر تکنیک های PBR shading در 3d تمرکز داشته،...
تولید محصولات غنی، گرافیکی و انیمیشن برای وب سایتها، ویدئوها، برنامهها، بازیها و موارد بیشتر با Adobe Animate CC. با مدرس Joseph Labrecque در حالی که اصول اولیه را نشان میدهد، با ایجاد یک پروژه جدید و استفاده از ابزارهای...
هر یک از تجربیات قابل توجه معماری که مشاهده می کنید، احتمالا با استفاده از مجموعه ای از ابزارهای مختلف ایجاد می شوند. در این دوره، کارشناس کامپوزیت و انیمیشن سه بعدی Scott Pagano نشان می دهد که چگونه از طیف وسیعی از ابزارهای...
solidworks نرمافزار CAD سه بعدی است که میتواند فرآیند طراحی شما را تسریع کند و شما را کارآمدتر کند - شما را قادر میسازد تا محصولات ابتکاری را سریعتر به بازار تحویل دهید. در این درس مدرس Gabriel Corbett ابزار و تکنیکهای...
Unreal Engine یک مجموعه کامل از ابزارهای توسعه بازی است که توسط توسعه دهندگان بازی برای توسعه بازی ساخته شده است. موتور Unreal Engine می تواند از تمام بازی های 2 بعدی از بازی های Console Blockbusters، Experimental Indie و حتی ساخت و ساز استفاده...
Rhino یک نیروگاه مدلسازی سهبعدی است که برای طراحی و مهندسی محصولات از رباتهای اسباب بازی تا معماری، خودرو و هواپیماهای بزرگ استفاده میشود. ملزوماتی را یاد بگیرید که برای ساخت مدلهای سهبعدی آماده تولید...
کشف کنید که چگونه ابزارهای مبتنی بر مواد را از Allegorithmic برای ایجاد نقشه بافت photorealistic برای پروژههای 3ds Max خود استفاده کنید. در این درس، شما میتوانید گردش کار برای یکپارچهسازی Substance Designer و (Bitmap2Material (B2M را با 3ds Max...
این روزها، تقریبا هر استودیوی تجسم و بازی سازی صنعتی، از Substance Painter استفاده می کند، و آنرا استاندارد صنعت برای ایجاد بافت، به ویژه برای ارائه ریزش فیزیکی (PBR) درنظر میگیرد. در این دوره، مدرس Wes McDermott نگاهی ابتدایی...
بیشتر طراحی CAD از عناصر سهبعدی برای شبیهسازی آلمان محدود ( FEA ) استفاده میکند . با این حال ، بعضی اوقات ساختارهای نازک یا قاب مانند، غالب هستند . در این موارد ، پوسته (2D) و میله (1D) میتوانند به طور موثر طراحی را...
Retopology ترکیبی سرگرمکننده از هنر و تکنیک است . شخصیتهایی که در برنامههایی مانند ZBrush و یا Mudbox ساخته میشوند معمولا به شکل صحیح متحرک می شوند. Retopology یک مدل مجسمه یا اسکن سهبعدی موجود را بر میدارد و شبکه را برای...
با نکات انیمیشن ۲ بعدی از Dermot O` Connor، انیماتور برای شرکتهای Don Bluth و دیزنی، ویژگیهای طبیعیتر و انعطافپذیر تری ایجاد کنید. این درس کوتاه و متمرکز بهترین نکات برای تسریع انیمیشن را جمعآوری میکند که شامل تکنیکهایی...
Sketching اساس هر مدل سه بعدی در solidworks است. با تقویت درک خود از مجموعه تنظیماتی که با طراحی در سالیدورکز سروکار دارند ، میتوانید طراحیهای خود را بهبود بخشید و بهرهوری کلی خود را افزایش دهید. در این درس ، در مورد ابزار...
تجسم محصولات، پیش از ساخت، فرصتی برای طراحی، تکرار، و فروش بدون هزینه و تعهد برای ایجاد یک شی فیزیکی را فراهم میکند. در این درس مدرس Joel Bradley بهترین شیوهها و تکنیکهای استفاده از موتور Unreal را برای ایجاد و دستکاری،...
مجموعه Sheetها می تواند به شما کمک کند در AutoCAD کار را دقیق تر انجام دهید، به شما اجازه می دهد طرح بندی های انتخاب شده را از نقشه های خود به یک مجموعه نام گذاری شده سازماندهی کنید. مدیر مجموعه صفحات ساده، نحوه مدیریت،...
آیا میخواهید چیزی اضافه به پروژههای Animate CC خود اضافه کنید؟ افتر افکت ، حرکت دوربین را پیشنهاد میکند؛ جلوههای ویژه مانند مه غلیظ، تاری حرکتی، و درخشش؛ و محیطهای 3D که شما نمیتوانید در برنامههای برداری...
یاد بگیرید چگونه بافت ها را در اشیاء 3D در Houdini با نقشه برداری UVW اعمال کنید و تصحیح کنید. در این دوره، مدرس Joel Bradley شما را از طریق ابزارهای UV موجود در Houdini 16.5 پیش میبرد و شرایط خاصی را در اختیار شما قرار می دهد که ممکن...
Autodesk Inventor دارای مجموعه ای از ابزارهای هوشمند است که برای تکرار و خودکار سازی طراحی محصول آسان تر است. این ویژگی ها به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت تغییرات جدیدی از طراحی را ایجاد کنند بدون آنکه هر بار reinventing آن...
Grasshopper به طراحان اجازه میدهد که مدلسازی الگوریتمی مبتنی بر اجزا را در Rhino انجام دهند. پایتون این قابلیت را گسترش میدهد و به شما اجازه میدهد تا اسکریپت سفارشی برای Grasshopper ایجاد کنید و جریانهای کاری پیچیدهتر...
با Rhino، ابزار قدرتمند مدل سازی 3D برای طراحی محصول و معماری، پیشرفت کنید. این راهنمای یک ساعته و راهنمای سریع، به شما کمک می کند که سیستم خود را با بیشترین مزیت تولید کنید، رابط کاربر Rhino را مرور کنید، و ساخت انواع...
ویژگی های موتور رندر V-ray 3.0 ( و آپدیت جدید آن V-ray 3.6 ) را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و محدوده تسلط خود به 3ds Max را با ابزارهای مدرن V-Ray، نظیر progressive sampling و shaderهای مو و پوست، و stereoscopic 3D rendering را گسترش بدهید. این دوره آموزشی...
با استفاده از تکنیک kitbashing میتوانید روند کار ZBrush را با تولید سریع مفاهیم دقیق در 3D افزایش دهید. در این درس، مدرس Pablo Munoz به موضوع kitbashing در 3D میپردازد و مزایای آن را برای نمونهسازی سریع در ZBrush به اشتراک میگذارد....
Substance Designer یک ابزار عالی برای ایجاد تصاویر تعاملی از یک محصول است. با استفاده از دیدگاه سه بعدی بصورت real-time، می توانید ظاهر یک محصول را تغییر دهید، همچنین به مشتریان اجازه می دهد تا گزینه های متفاوت تولید را تجسم...
اصول انیمیشن باعث می شود که طرح های گرافیکی و انیمیشن ها پویاتر و جذاب تر شود. انیمیشن سازان حرفه ای ، این اصول اساسی را در طول سال ها بدست آورده اند، و در نهایت آنها را به صورت اصول اساسی خاص بیان می سازد. در این دوره،...
با انیمیشن یک مجموعه ، می توانید به طور واضح دستورالعمل ها و جزئیاتی را که ممکن است در یک نقاشی دو بعدی نادیده گرفته شود، ارتباط دهید. در این دوره، یادگیری نحوه متحرک سازی یک مجموعه در 360 Fusion را یاد بگیریم. برای شروع،...
با نحوه انجام آنالیز دینامیکی با استفاده از Simulation SOLIDWORKS آشنا شوید. این دوره با پوشش نظریه پویایی و آنالیز حالت های نرمال آغاز می شود. مفاهیم آنالیز دینامیکی پوشش داده شده اند، از جمله damping, mass participation, modal methods و direct...
ZBrush ترکیبی از مدل سازی سه بعدی ، ایجاد بافت و نقاشی ، در یک جریان کاری مجازی دیجیتالی بصری است. با این حال، هنوز دارای ده ها ویژگی برای تسلط ، در آن وجود دارد، در نسخه 2018 tessimation، deformers جدید، یک ابزار تولید چند منظوره،...
منابع و مراجع فایل SOLIDWORKS ستون فقرات نحوه ایجاد مجموعه ها و نقشه ها هستند. در این درس، با روشهای مختلفی آشنا شوید که منابع فایل میتوانند بر گردش کار solidworks تاثیر بگذارند، همچنین چگونگی تشخیص موضوعات مرجع مشترک...
آیا شما استفاده از مدل های سه بعدی خود را کم کرده اید؟ آیا می خواهید معماری و مهندسی را با تبدیل فایل های Revit خود به تجربیات واقعیت مجازی نشان دهید؟ مدرس Logan Smith روش های صادرات استراتژیک برای فایل های Revit را به شما...
با انیمیشن های پزشکی و از طریق کنفرانس های موجود در فرایندهای بیولوژیکی کلیدی و آناتومی ، می توانیم کنجکاوی خود را در مورد بدن انسان ارضا کنیم. آنها ابزار ارتباطی با ارزشی برای آموزش متخصصین بهداشت، کارآموزان و...
OctaneRender یک موتور رندر محبوب برای Cinema 4D است. این موتور ، تصاویر را در یک زمان بسیار کوتاهتر از یک رندر معمولی CPU ارائه می دهد. در این دوره، هنرمند و استاد Andy Needham اعضای این ابزار ضروری را برای مدل سازی و طراحی سه بعدی...
قبل از اینکه بتوانید از SOLIDWORKS استفاده کنید، باید آن را به درستی تنظیم کنید. این دوره نشان میدهد که چگونه SOLIDWORKS Standalone - یک نسخه با گواهی تک کاربره را بر روی یک دستگاه محلی - و همچنین نسخه با گواهی SOLIDWORKS Network را نصب...
بررسی امکانات جدید در نمونهسازی UX. شرکت Adobe Animate ویژگیهایی برای ایجاد حرکت پیچیده، مانند smooth easing و stops و starts، و مسیرهای حرکت پیچیده ارایه میدهد. این دوره نشان میدهد که چگونه از منحنی حرکت و ساده سازی گزینههای...
هنوز نتایج حرفه ای را که در رندر خود ، به دنبال آن هستید را بدست نیاورده اید؟ فراتر از بافت های اولیه بروید ، چگونگی ایجاد چهره چوب واقعی، چرم، دیوار و بافت پارچه را با استفاده از یک جریان کاری پیشرفته مایا که شامل...
یاد بگیرید چگونه از Blueprints استفاده کنید، زبان اسکریپت ویژوال ، برای پروژه های تجسم Unreal. این دوره یک مبنای محکم برای درک اینکه چگونه استفاده از Blueprints در Unreal را فراهم می کند. مربی اسکات پگانو ، به مفاهیم اساسی Blueprints...
Revit، 3ds Max و Unreal بازیکنان اصلی معماری، تجسم و دنیای واقعیت مجازی هستند. این تکنولوژی ها شما را قادر می سازد تا قبل از اینکه طرح ها را بسازید ، خود را در آنها غوطه ور کنید. یاد بگیرید چگونه این ابزارها را کنار هم قرار...