SOLIDWORKS xDesign باعث قدرت SOLIDWORKS mobile می شود. xDesign به شما امکان طراحی، ویرایش و همکاری در پروژه ها را از هر دستگاه می دهد. این بسته CAD مبتنی بر ابر، شما را از قید کامپیوتر دسکتاپ آزاد می کند، بنابراین می توانید زمان و جایی...
ایجاد مدلهای سهبعدی با کیفیت بالا و انیمیشن در مایا ۲۰۱۹ را یاد بگیرید. این دوره، هسته مرکزی مهارتهای مایا - مدلسازی، ترسیم، و انیمیشن - در یک گردش کار مبتنی بر پروژه را پوشش میدهد. تکنیکهایی که در اینجا...
نقشه های خود را بااتوکد از 2D به 3D تبدیل کنید. در این دوره، استاد Scott Onstott به شما کمک می کند مهارت های اتوکد 2019 خود را ارتقاء دهید، مانند ساخت یک ویدیو در یک زمان، و اینکه چگونه یک مدل 3D ایجاد کنید. او نشان می دهد چگونه...
مشتریان، امروزه خواستار یک سطح دقتی هستند که دسترسی به آن، با ابزارهای اندازهگیری سنتی دشوار است. FARO As-Built به شما اجازه میدهد تا از دادههای اسکن برای استخراج لولهکشی، فولاد ساختمانی و جزییات ساختمان در AutoCAD...
با محبوبیت و مقرون به صرفه بودن اسکن 3D، مهندسان به طور فزاینده ای بر روی داده های اسکن برای ساخت طرح های خود متکی هستند. SOLIDWORKS دارای ابزارهای زیادی برای اداره نقطه های ابری و مشها است و این داده ها را به مدل های 3D...
آیا شما نیاز دارید که با یک طراحی قدیمی تر و پیش از CAD کار کنید یا یک لوازم جانبی برای یک محصول دیگر طراحی کنید؟ اگر چنین است، این دوره برای شماست. پیوستن به مدرس Steven Marjieh شما را با مبانی مهندسی معکوس آشنا می کند، که...
Sketching اساس هر مدل ۳ بعدی در solidworks است. درک مجموعه کامل ابزار طراحی، طرح و بهرهوری شما را بهبود خواهد بخشید. در این درس، مربی David Antanavige تمام ویژگیهای پیشرفته و وظایف مربوط به طراحی در solidworks را پوشش میدهد. ماهیت...
ابزار Revolve و Sweep در Fusion ۳۶۰ به مهندسین، طراحان محصول، و طراحان صنعتی توانایی ایجاد اشکال پیچیده را میدهد که در غیر این صورت ساخت آن دشوار است. در این درس، چگونگی ایجاد مدلهای سهبعدی با استفاده از ویژگیهای Revolve...
solidworks نرمافزار CAD سه بعدی است که میتواند فرآیند طراحی شما را تسریع کند و شما را کارآمدتر کند - شما را قادر میسازد تا محصولات ابتکاری را سریعتر به بازار تحویل دهید. در این درس مدرس Gabriel Corbett ابزار و تکنیکهای...
Rhino یک نیروگاه مدلسازی سهبعدی است که برای طراحی و مهندسی محصولات از رباتهای اسباب بازی تا معماری، خودرو و هواپیماهای بزرگ استفاده میشود. ملزوماتی را یاد بگیرید که برای ساخت مدلهای سهبعدی آماده تولید...
بیشتر طراحی CAD از عناصر سهبعدی برای شبیهسازی آلمان محدود ( FEA ) استفاده میکند . با این حال ، بعضی اوقات ساختارهای نازک یا قاب مانند، غالب هستند . در این موارد ، پوسته (2D) و میله (1D) میتوانند به طور موثر طراحی را...
Retopology ترکیبی سرگرمکننده از هنر و تکنیک است . شخصیتهایی که در برنامههایی مانند ZBrush و یا Mudbox ساخته میشوند معمولا به شکل صحیح متحرک می شوند. Retopology یک مدل مجسمه یا اسکن سهبعدی موجود را بر میدارد و شبکه را برای...
Sketching اساس هر مدل سه بعدی در solidworks است. با تقویت درک خود از مجموعه تنظیماتی که با طراحی در سالیدورکز سروکار دارند ، میتوانید طراحیهای خود را بهبود بخشید و بهرهوری کلی خود را افزایش دهید. در این درس ، در مورد ابزار...
مجموعه Sheetها می تواند به شما کمک کند در AutoCAD کار را دقیق تر انجام دهید، به شما اجازه می دهد طرح بندی های انتخاب شده را از نقشه های خود به یک مجموعه نام گذاری شده سازماندهی کنید. مدیر مجموعه صفحات ساده، نحوه مدیریت،...
Autodesk Inventor دارای مجموعه ای از ابزارهای هوشمند است که برای تکرار و خودکار سازی طراحی محصول آسان تر است. این ویژگی ها به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت تغییرات جدیدی از طراحی را ایجاد کنند بدون آنکه هر بار reinventing آن...
با Rhino، ابزار قدرتمند مدل سازی 3D برای طراحی محصول و معماری، پیشرفت کنید. این راهنمای یک ساعته و راهنمای سریع، به شما کمک می کند که سیستم خود را با بیشترین مزیت تولید کنید، رابط کاربر Rhino را مرور کنید، و ساخت انواع...
با استفاده از تکنیک kitbashing میتوانید روند کار ZBrush را با تولید سریع مفاهیم دقیق در 3D افزایش دهید. در این درس، مدرس Pablo Munoz به موضوع kitbashing در 3D میپردازد و مزایای آن را برای نمونهسازی سریع در ZBrush به اشتراک میگذارد....
با نحوه انجام آنالیز دینامیکی با استفاده از Simulation SOLIDWORKS آشنا شوید. این دوره با پوشش نظریه پویایی و آنالیز حالت های نرمال آغاز می شود. مفاهیم آنالیز دینامیکی پوشش داده شده اند، از جمله damping, mass participation, modal methods و direct...
ZBrush ترکیبی از مدل سازی سه بعدی ، ایجاد بافت و نقاشی ، در یک جریان کاری مجازی دیجیتالی بصری است. با این حال، هنوز دارای ده ها ویژگی برای تسلط ، در آن وجود دارد، در نسخه 2018 tessimation، deformers جدید، یک ابزار تولید چند منظوره،...
منابع و مراجع فایل SOLIDWORKS ستون فقرات نحوه ایجاد مجموعه ها و نقشه ها هستند. در این درس، با روشهای مختلفی آشنا شوید که منابع فایل میتوانند بر گردش کار solidworks تاثیر بگذارند، همچنین چگونگی تشخیص موضوعات مرجع مشترک...
با انیمیشن های پزشکی و از طریق کنفرانس های موجود در فرایندهای بیولوژیکی کلیدی و آناتومی ، می توانیم کنجکاوی خود را در مورد بدن انسان ارضا کنیم. آنها ابزار ارتباطی با ارزشی برای آموزش متخصصین بهداشت، کارآموزان و...
با Inventor 2019، نرم افزار حرفه ای طراحی محصول و نرم افزار طراحی مکانیکی از Autodesk، کار کنید. در این دوره، مدرس جان هلفن ، ابزار و تکنیک های ضروری این سیستم طراحی پارامتریک را بررسی می کند، توضیح می دهد چگونه قطعات و مجموعه...
Grasshopper یک پلاگین قدرتمند برنامه نویسی ویژوال برای Rhino است، اما الگوهای موثر طراحی در Grasshopper برای اکثریت طراحان معماری قابل دسترسی نیستند. این دوره تلاش می کند که شکاف را اصلاح کند. تماشا کنید و یاد بگیرند که چگونه...
Autodesk 3ds Max دارای مجموعه ای قوی از ابزارهای انیمیشن است که می تواند برای ساخت کاراکترها، ماشین آلات و حتی محیط پیرامون ما استفاده شود. در این دوره، با برخی از ابزارهای اساسی آشنا می شوید که می توانند برای ایجاد و کنترل...
هنگامی که مبانی واقعیت مجازی را آموخته اید، می توانید تجربیات فراگیر و تعاملی را ایجاد کنید که کاربران را قادر می سازد تا بازی کنند و یاد بگیرند. با React VR، توسعه دهندگان می توانند چند رسانه ای، از جمله ویدئو، مدل...
Unity یک ابزار قدرتمند توسعه تعاملی برای بازی های موبایل و دسکتاپ و شبیه سازی و تصویرسازی بصورت real-time است. در این دوره، مدرس کریگ بار ، تکنیک های مورد استفاده در تجسم Unity و توسعه بازی را بررسی می کند و اصول طراحی سطح،...
مقدمه ای کامل برای ZBrushCore: برنامه ZBrush یک برنامه مدل سازی 3D است که مهمترین عناصر یک نرم افزار صاحب جایزه را ، در یک برنامه ساده ارائه می دهد. این دوره ایده آل برای مبتدیان است؛ زیرا همه چیز را از رابط کاربری و ناوبری...
چگونگی طراحی دنیای واقعی با Autodesk Fusion ۳۶۰ را یاد بگیرید ، برای تمرین مدلسازی بخشهایی که با محدودیتهای زندگی واقعی مطابقت دارند. این درس شما را از طریق نحوه اندازهگیری اشیا و ایجاد مدلهایی برای بخشهایی...
nCloth یک جعبه ابزار مایا است که برای شبیه سازی پارچه و دیگر سطوح دینامیک برای فیلم ها و بازی ها استفاده می شود. این دوره به بررسی مبانی nCloth و جلوه های تصویری برای کاراکتر می پردازد. مدرس، David F. Durand، یکی از اولین adopters...
یک فرآیند کامل برای ایجاد یک ارائه محصول شیک را بررسی کنید . در این درس ، ظهیر مختار از طریق یک ارائه محصول کار میکند ، نشان میدهد که چگونه با مدلسازی ، ایجاد نور و مواد , و ترکیببندی رندرها ، مقابله کنید . او...
مهارت مایا را با یادگیری تکنیکهای پیشرفته و ابزارهایی که میتوانند به شما در مدلسازی نزدیک به هر شکلی کمک کنند ، تقویت کنید . در این درس ، مدرس Andy Beane به عمق مدلسازی با مایا فرو میرود . او با مروری بر مدلسازی...
آموزش برای تبدیل شدن به یک متخصص حرفهای با مجوز معماری Revit ، با این دوره آمادهسازی آزمایشی از متخصص Autodesk Certified Instructor مدرس Shaun Bryant. شوان به شما کمک میکند تا دو مسیر موجود را درک کنید : Autodesk Certified - برای طراحان جدید...
یاد بگیرید که مدلهای سهبعدی با کیفیت و انیمیشن را در مایا ۲۰۱۸ ایجاد کنید . این درس مهارتهای اصلی مایا - مدلسازی ، texturing ، و انیمیشن - در یک دنیای واقعی ، گردش کار مبتنی بر پروژه را پوشش میدهد . تکنیکهایی که...
Bifrost برای مایا 2018 شامل بسیاری از به روز رسانی ها به پلاگین شبیه سازی مایع، Fluidids Bifrost است. با مایا 2018.1، آرنولد روشهای جدید مهیج را برای ایجاد مایعات در وفاداری بهتر بدون حافظههای سنگین مش پشتیبانی میکند. این دوره...
در یک بازار رقابتی 3D، صدور گواهینامه می تواند یک پیشرفت واقعی برای حرفه شما باشد. صدور گواهینامه 3ds Max نشان می دهد که شما زیر و بَم برنامه را می شناسید و این به کارفرمایان و مشتریان شما نشان می دهد که شما یک حرفه ای...
علاقمند به استفاده از Blender برای مدل کردن اشیا با سطح سخت مانند وسایل نقلیه یا ماشین آلات هستید؟ یاد بگیرید که چگونه سطوح سخت واقعی را ایجاد کنید , مانند لودر پرتابی که در این دوره نمایش داده شده است .مدرس Darrin Lile شما...
شروع به کار با Meshmixer کنید. که یک ابزار مدلسازی سه بعدی قدرتمند از Autodesk است. این مدل سازی سه بعدی چند ابزاری، منحصرفرد است ، به این خاطر که فقط برای ایجاد مجسمه های سه بعدی مفید نیست، بلکه دارای برخی ویژگی های استثنایی...
هنر Stylized ، برای بازی ها و فیلم ها و در هر دو سناریوها ، پویانمایی نهایی دقیق و پیچیده که اغلب با یک تصویر مرجع شروع می شود، بکار می رود. این مرحله ای است که این دوره ی آموزشی از آنجا شروع می شود، که شامل تحلیل یک تصویر...
درک خود را از شیوه ی کار با داده ها و نوردهی در (CINEMA 4D (C4D بالا ببرید و چگونگی ترکیب این تکنیک ها در گردش کار تولید ویژوآلیزیشن را بیاموزید. در این دوره ی آموزشی، مفاهیم اصلی C4D را مرور می نمایید، شیوه ی کار با مدل هایی...
به استاد Kacie Hultgren ملحق شوید تا او شما را با اصول مدل سازی سه بعدی در Tinkercad، از اضافه کردن و گروه بندی اشکال سه بعدی گرفته تا ایجاد و کپی کردن
الگوها، آشنا کند. ابزارها و ویژگی ها را یک به یک مشاهده کنید و ...
3ds Max یک برنامه ی قدرتمند، عمیق و چند کاربردی است، پس همیشه چیزهای بیشتری برای یادگیری دارد. این سری هفتگی، در نظر دارد شما را با آخرین تکنیک ها و ابزار
ها اشنا کند، و یک دور نمای تازه از روش های جدید برای معماری...
به جای بروزرسانی، مشترکین Autodesk Maya دسترسی منحصر بفردی به extensionها خواهند داشت ، که دسترسی به ابزارها و workflowهای جدید ، در راس مجموعه ابزار نیرومند Maya را فراهم می آورد. در این دوره ی اموزشی، مدرس George Maestri به مرور به...
ایجاد مدل ها و انیمیشن های سه بعدی با کیفیت بالا را در Maya 2018 یاد بگیرید. این دوره مهارت های اصلی Maya که شامل- modeling، texturing، rendering، و
animation است را در دنیای واقعی و با روال کاری پروژه محور پوشش میدهد. تکنیک هایی که اینجا...
ZBrush 4R8 چندین ویژگی جدید و قدرتمند اضافه میکند که پروسه ی ایجاد هنر دیجیتالی را سریعتر میکند. Gizmo 3D یک راه جدید برای انتقال، چرخش، و scale کردن
مدل ها فراهم میکند. ZModeler Brush بهبود یافته، به شما آزادی بیشتری در مدل سازی...
این کورس به بررسی اجمالی مدل سازی، انیمیت کردن، و render کردن گرافیک های 3D در blender می پردازد. با گردشی در blender interface شروع کرده، مدرس "
جورج ماستری" روش ساخت و تدوین objectهای پایه، کار با modifierها و subdivision surfaceها، و ...
حجاری کردن یک کفش به صورت دیجیتالی در Zbrush می تواند گاهی اوقات به نظر کمی ترسناک آید. محصول نهایی باید دقیق باشد، اما انحناهای طبیعی آن شکل طبیعی را
داشته باشد. در این کورس، می آموزید که چگونه قدرت ابزارهای منحصر...
Zbrush روشی جدید برای ساختن مو و خز با ابزار FiberMesh اش رائه می کند. در این کورس، هنرمند Zbrush استاد Ryan Kittleson خصیصه های این ابزار mesh را
معرفی می کند و مثال های مرحله به مرحله از روش استفاده عملی آن ها می دهد. Ryan به مرور طرز...
hard surface modeling کلا در مورد object های ساخته دست انسان هست مثل : دستگاهها, وسایل نقلیه, ابزارها, سلاح ها و . . . . ولی لبه ها و زوایا مشخص هستند و
سطحمون معمولا صاف هست, فرصت های زیادی برای استفاده از ابزار های موجود 3ds max...
صنعت بازی سریع حرکت میکند ! تکنولوژی در بازیهای مدرن نیازمند این است که هنرمندان دائما به روز شوند . در این دوره ، مدرس Judd Roy جریان گردش کار فعلی را برای گرفتن asset از 3ds Max به داخل Substance Painter و وارد کردن آن به موتور...
توسعه بازی اغلب شامل ایجاد یک سری از assetsهای کوچک است که می تواند در طول طراحی دوباره استفاده شود. این پروژه نشان می دهد که چگونه یک صندوق چوبی کوچک ایجاد کنید: یک asset که می تواند برای پر کردن یک محیط سه بعدی، مخفی کردن...