ایجاد مدلهای سهبعدی با کیفیت بالا و انیمیشن در مایا ۲۰۱۹ را یاد بگیرید. این دوره، هسته مرکزی مهارتهای مایا - مدلسازی، ترسیم، و انیمیشن - در یک گردش کار مبتنی بر پروژه را پوشش میدهد. تکنیکهایی که در اینجا...
هر یک از تجربیات قابل توجه معماری که مشاهده می کنید، احتمالا با استفاده از مجموعه ای از ابزارهای مختلف ایجاد می شوند. در این دوره، کارشناس کامپوزیت و انیمیشن سه بعدی Scott Pagano نشان می دهد که چگونه از طیف وسیعی از ابزارهای...
با انیمیشن های پزشکی و از طریق کنفرانس های موجود در فرایندهای بیولوژیکی کلیدی و آناتومی ، می توانیم کنجکاوی خود را در مورد بدن انسان ارضا کنیم. آنها ابزار ارتباطی با ارزشی برای آموزش متخصصین بهداشت، کارآموزان و...
هنوز نتایج حرفه ای را که در رندر خود ، به دنبال آن هستید را بدست نیاورده اید؟ فراتر از بافت های اولیه بروید ، چگونگی ایجاد چهره چوب واقعی، چرم، دیوار و بافت پارچه را با استفاده از یک جریان کاری پیشرفته مایا که شامل...
nCloth یک جعبه ابزار مایا است که برای شبیه سازی پارچه و دیگر سطوح دینامیک برای فیلم ها و بازی ها استفاده می شود. این دوره به بررسی مبانی nCloth و جلوه های تصویری برای کاراکتر می پردازد. مدرس، David F. Durand، یکی از اولین adopters...
مهارت مایا را با یادگیری تکنیکهای پیشرفته و ابزارهایی که میتوانند به شما در مدلسازی نزدیک به هر شکلی کمک کنند ، تقویت کنید . در این درس ، مدرس Andy Beane به عمق مدلسازی با مایا فرو میرود . او با مروری بر مدلسازی...
یاد بگیرید که مدلهای سهبعدی با کیفیت و انیمیشن را در مایا ۲۰۱۸ ایجاد کنید . این درس مهارتهای اصلی مایا - مدلسازی ، texturing ، و انیمیشن - در یک دنیای واقعی ، گردش کار مبتنی بر پروژه را پوشش میدهد . تکنیکهایی که...
Bifrost برای مایا 2018 شامل بسیاری از به روز رسانی ها به پلاگین شبیه سازی مایع، Fluidids Bifrost است. با مایا 2018.1، آرنولد روشهای جدید مهیج را برای ایجاد مایعات در وفاداری بهتر بدون حافظههای سنگین مش پشتیبانی میکند. این دوره...
Arnold یک موتور رندر کننده ی با کیفیت در Maya است. رندر کردن واقعی در Maya با قدرت خارق العاده ی Monte Carlo ray tracer راحتتر از همیشه شده است. اساس
فیزیکی رندر کننده ی Arnold به دقت نور دنیای واقعی را شبیه سازی میکند، ولی ...
به جای بروزرسانی، مشترکین Autodesk Maya دسترسی منحصر بفردی به extensionها خواهند داشت ، که دسترسی به ابزارها و workflowهای جدید ، در راس مجموعه ابزار نیرومند Maya را فراهم می آورد. در این دوره ی اموزشی، مدرس George Maestri به مرور به...
با ویژگی های جدید Maya 2018 آشنا شوید. این دوره نگاهی به ویژگی های interface جدید خواهد انداخت، که شامل تغییرات timeline و Dash scripting، polygonal
primitiveهای اضافه شده، شکل گیرهای tension برای تطبیق rigging و Materialهای جدید Arnold و MASH nodes برای گرافیک...
ایجاد مدل ها و انیمیشن های سه بعدی با کیفیت بالا را در Maya 2018 یاد بگیرید. این دوره مهارت های اصلی Maya که شامل- modeling، texturing، rendering، و
animation است را در دنیای واقعی و با روال کاری پروژه محور پوشش میدهد. تکنیک هایی که اینجا...
به چگونگی بالا بردن بازدهی Ureal Engine برای ساختن یک تجربه واقعیت مجازی عمیق پی ببرید. در این کورس، طرز ساخت یک صحنه real-time به سبک motion
graphic در Unreal Engine برای گسترش روی headsetهای VR را بیاموزید. ...
آرنولد یک موتور با کیفیت rendering در 3ds MAX 2018 است. به وسیله نیروی Monte Carlo ray tracer رندر کردن واقع گرایانه بیش از پیش آسان است. رندر کردن
مبتنی بر فیزیک آرنولد ، به طور صحیح نور دنیای واقعی را شبیه سازی می کند ...
با Time Editor ، ابزار جدید برای استفاده مجدد و ترکیب انیمیشن از منابع چندگانه در مایا ، آشنا شوید . یاد بگیرید چگونه کلیپ های حرکتی ایجاد کنید , که سپس میتواند retimed و دستکاری شود , و منحنیهای انیمیشن و کلیدهای درون...
ابزار MASH یک مجموعه قدرتمند از ابزارهای انیمیشن Procedural را برای مایا 2016 به ارمغان می آورد. روش های Procedural به بازی و آزمایش غیر خطی اجازه می دهند، با استفاده از شبکه های کنترل به جای فریم های کلیدی سنتی ، اجرا شوند. با...
رندر می تواند مرحله نهایی پاداش در پایان یک روند مدل سازی سه بعدی طولانی باشد. یا می تواند یک کار خسته کننده باشد. همه چیز به تنظیمات درست ختم میشود. در حال حاضر، با Maya 2016 Extension 2، انیماتورها به محاورۀ Render Setup دسترسی...
استفاده از شیدرهای ساده مایا در روش های پیشرفته می تواند به شما برای ایجاد تصاویر واقعی تر و جالب تر برای مدل های 3D کمک کند. این دوره آموزش مایا را برای یادگیری نحوه ایجاد و کنترل متریالهای پیشرفته (از جمله متریالهای...
اکنون که شخصیت های خود را جعل کرده اید، وقت آن است که آنها را حرکت دهید. مدرس جورج مائستری ، پنج گام ساده را برای ایجاد انیمیشن کارتونی اغراق آمیز در مایا را می آموزد. با استفاده از ترفندهای طراحی شده در دوره قبلی،...
شخصیت های کارتونی به خاطر جنبش اغراق آمیزشان، که اغلب با خرد کردن و کشیدن شخصیت ایجاد می شود، شناخته شده است. در این دوره، مدرس جورج مئوستری نشان می دهد که چطور می توان اسکواش کارتونی را در Maya اضافه کرد . او نشان می...
یاد بگیرید چگونه یک شخصیت ساده کارتونی را در مایا مدل کنید و مهارت هایی برای ایجاد موجودات کاریکاتور خود، (بزرگ و کوچک) بدست آورید. در این دوره، مدرس جورج مئستری اصول اولیه طراحی شخصیت را بررسی می کند و نشان می دهد...
تکنیکها و ترفندهای واقعی برای ایجاد ، طراحی ، انیمیت و ارائه مو با nHair در مایا را امتحان کنید . مدرس آرون اف . راس به شما چگونگی آماده سازی Mesh را نشان می دهد؛ کنترل سختی، شکل و پیچ خوردگی ترمیم و گسترش فولیکولها؛...