%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع یک-به-یک اصول ایلوستریتور CC 2018 (با زیرنویس فارسی AI)
Illustrator CC 2018 One-on-One: Fundamentals
کد محصول: FL2370-633853
لیندا _ آموزش جامع یک-به-یک اصول ایلوستریتور CC 2018 (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Illustrator CC 2018 One-on-One: Fundamentals
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
191,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Deke McClelland - دیک مک کلند
تاریخ انتشار
1397/1/3
2018-03-23
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
18ساعت و 15دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
193 ویدیو
حجم فایل‌ها
2800 مگابایت (دانلود با تعرفه نیم بها)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
47 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 12474
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

طراحی و ساخت آثار هنری شگفت انگیز با استفاده از برنامه طراحی مبتنی بر بردار و قدرتمند Adobe Illustrator CC 2018. این آموزش جامع ، قسمت اول در یک سری از سه دوره آموزشی ، توسط استاد Deke McClelland است. یاد بگیرید چگونه با workboards کار کنید ، چگونگی کشیدن هر چیزی که بخواهید ، با ابزار قلم، مداد و Curvature تصور کنید. و چگونه شروع به اضافه کردن رنگ به آثار هنری خود با swatches کنید. او همچنین اشکال طراحی، حرکتهای تنظیم ، قالب بندی متن و نقاشی دیجیتالی با و یا بدون یک تبلت را پوشش می دهد. هر فصل باید شما را با مجموعه ای جدید از مهارت ها و یک حس موفقیت انجام شود.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی AI
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 Introduction
___| 00_01 Welcome to One-on-One
___| 00_02 A few important items before we begin

01 Working with Documents
___| 01_01 A first look at Illustrator
___| 01_02 Opening from the Windows desktop
___| 01_03 Opening from the Macintosh Finder
___| 01_04 Introducing the Start screen
___| 01_05 Creating a new document
___| 01_06 The units of design; Points and picas
___| 01_07 The advanced document settings
___| 01_08 Modifying your new document
___| 01_09 Saving your changes
___| 01_10 Closing open documents on the PC
___| 01_11 Closing open documents on the Mac

02 Working with Artboards
___| 02_01 Pages of any size, at any angle
___| 02_02 Using the Artboard tool
___| 02_03 Undo, Redo, and Revert
___| 02_04 Selecting multiple artboards
___| 02_05 Creating and duplicating artboards
___| 02_06 Five ways to resize artboards
___| 02_07 Introducing the Artboards panel
___| 02_08 Navigating between artboards
___| 02_09 Aligning and distributing artboards
___| 02_10 Automatically tidying up your artboards
___| 02_11 Artboards and rulers

03 Getting Around
___| 03_01 Navigating your artwork
___| 03_02 Zooming in and out
___| 03_03 Using the more precise Zoom tool
___| 03_04 Zooming on a selection (or not)
___| 03_05 Animated zooming and GPU Performance
___| 03_06 Scrolling (or panning) a document
___| 03_07 Specifying a custom zoom level
___| 03_08 Working with multiple open documents
___| 03_09 Customizing your panels (important!)
___| 03_10 Saving your custom panels as a workspace
___| 03_11 Cycling between screen modes

04 Drawing Lines
___| 04_01 Now, we draw
___| 04_02 Creating center guides
___| 04_03 Using the Line Segment tool
___| 04_04 Drawing straight lines
___| 04_05 Duplicating and extending
___| 04_06 Using the Move command
___| 04_07 Introducing the Scissors tool
___| 04_08 Joining your line segments
___| 04_09 Using the Arc tool
___| 04_10 Using the Rectangular Grid tool
___| 04_11 Using the Polar Grid tool
___| 04_12 Using the Spiral tool
___| 04_13 Adding a circular end to a spiral
___| 04_14 Adjusting the curvature of an arc
___| 04_15 Centering all artwork on an artboard

05 Drawing Shapes
___| 05_01 And now, we draw better
___| 05_02 Creating a time-saving template
___| 05_03 Using the Ellipse tool
___| 05_04 Live ellipses and pies
___| 05_05 Drawing two perfectly aligned circles
___| 05_06 Creating compound paths
___| 05_07 Using the Rectangle tool
___| 05_08 The dynamic round corner controls
___| 05_09 Adding some simple reflections
___| 05_10 Rotating your artwork into position
___| 05_11 Using the Polygon and Star tools
___| 05_12 Working with live polygons
___| 05_13 Creating the perfect five-pointed star
___| 05_14 Repeating stars in alternating rows
___| 05_15 Introducing the Group Isolation mode
___| 05_16 Adding a drop shadow to a layer
___| 05_17 Using the crazy Flare tool
___| 05_18 The top-secret tilde key trick

06 Color and Swatches
___| 06_01 How color works
___| 06_02 The color modes; RGB vs. CMYK
___| 06_03 Hue, saturation, and brightness
___| 06_04 Selecting a color from the spectrum ramp
___| 06_05 Creating and applying swatches
___| 06_06 Working with global swatches
___| 06_07 Searching swatches by name
___| 06_08 Auto-deleting and adding swatches
___| 06_09 Using the Eyedropper tool
___| 06_10 Loading swatches from another document

07 Strokes, Dashes, and Arrows
___| 07_01 The rich world of strokes
___| 07_02 Adjusting the line weight
___| 07_03 How strokes align to path outlines
___| 07_04 Caps, joins, and miter limit
___| 07_05 Making practical use of caps and joins
___| 07_06 Dashes and arrowheads
___| 07_07 Variable-width strokes
___| 07_08 Numerically adjusting Width points
___| 07_09 Custom aligning strokes to paths
___| 07_10 Creating a custom Width Profile
___| 07_11 Creating a classic round-dotted outline
___| 07_12 Drawing a quick-and-dirty gear
___| 07_13 Combining multiple strokes
___| 07_14 Offsetting strokes to simulate depth

08 Creating and Formatting Type
___| 08_01 Text at its best
___| 08_02 Setting up page margins
___| 08_03 Placing and flowing text
___| 08_04 Creating multicolumn text frames
___| 08_05 The Smart Punctuation command
___| 08_06 Working with point type
___| 08_07 Formatting display text
___| 08_08 Fitting headline and optical kerning
___| 08_09 Formatting body copy
___| 08_10 Creating a drop cap
___| 08_11 Wrapping text around a graphic
___| 08_12 Resolving widows and orphans
___| 08_13 Working with the Glyphs panel
___| 08_14 Hunting down elusive characters
___| 08_15 Creating a paragraph style
___| 08_16 Redefining a paragraph style
___| 08_17 Creating type on a path

09 Building Custom Paths
___| 09_01 Join and the Shape Builder
___| 09_02 Using the Join command
___| 09_03 Using the Join tool
___| 09_04 Using the Shape Builder tool
___| 09_05 More ways to use the Shape Builder
___| 09_06 Creating a real-world project
___| 09_07 Creating an inset reflection
___| 09_08 Coloring a path with the Shape Builder
___| 09_09 Sculpting with variable-width strokes
___| 09_10 Converting text to path outlines
___| 09_11 Gap detection and path splitting
___| 09_12 Drawing with the Shaper tool
___| 09_13 Combining paths with the Shaper tool
___| 09_14 Editing paths inside a Shaper group

10 Using the Pencil Tool
___| 10_01 The worlds best freeform drawing tool
___| 10_02 Drawing freeform path outlines
___| 10_03 The Smooth tool and Path Eraser
___| 10_04 Extending and connecting paths
___| 10_05 Drawing straight and perpendicular lines
___| 10_06 Creating a tracing template
___| 10_07 Combining the Pencil with a drawing tablet
___| 10_08 Coloring your Pencil tool art

11 Painting and Erasing
___| 11_01 The best tools for painting
___| 11_02 Painting with the Blob Brush
___| 11_03 Fusing path outlines together
___| 11_04 Introducing the Eraser tool
___| 11_05 Reassigning keyboard shortcuts
___| 11_06 Merging selected paths
___| 11_07 Releasing compound paths
___| 11_08 Erasing and smoothing lumps
___| 11_09 Painting with a few simple clicks
___| 11_10 Reducing the roundness value
___| 11_11 Painting with a drawing tablet

12 Using the Curvature Tool
___| 12_01 Drawing one point at a time
___| 12_02 Drawing with the Curvature tool
___| 12_03 Working with smooth and corner points
___| 12_04 Curvature tool curiosities
___| 12_05 Creating quick smooth shapes
___| 12_06 Tracing a custom path outline
___| 12_07 Drawing slender, organic forms
___| 12_08 Adding line-art embellishments
___| 12_09 Creating a paint-splattered background

13 Using the Pen Tool
___| 13_01 The tool that can draw anything
___| 13_02 Creating corner points
___| 13_03 How smooth points work
___| 13_04 Drawing smooth points
___| 13_05 Creating cusp points
___| 13_06 Using the Anchor Point tool
___| 13_07 Real-world drawing with the Pen tool
___| 13_08 Drawing perspective edges
___| 13_09 Drawing a few distress marks
___| 13_10 Drawing a long perspective shadow
___| 13_11 Getting smooth results from smooth points
___| 13_12 Giving a letter a 3D beveled edge
___| 13_13 Combining curved and straight segments
___| 13_14 A preview of round corners

14 Drawing with Round Corners
___| 14_01 Making corners smooth
___| 14_02 The round corner widget
___| 14_03 Rounding off corner points
___| 14_04 Changing the corner type
___| 14_05 Rounding characters of type
___| 14_06 Absolute vs. relative rounding
___| 14_07 Drawing with rounded rectangles
___| 14_08 Drawing an iPhone
___| 14_09 Decorating an iPhone screen
___| 14_10 Drawing a leather smart phone case
___| 14_11 Colorizing a line art template
___| 14_12 Turning corners into organic curves
___| 14_13 Reshaping rounded paths

15 Making Screen Graphics
___| 15_01 Saving for devices and the web
___| 15_02 Aligning objects to the pixel grid
___| 15_03 Aligning objects as you draw or modify them
___| 15_04 Aligning text to the pixel grid
___| 15_05 Introducing the Save for Web command
___| 15_06 Scaling your art to suit its destination
___| 15_07 For devices and presentations, use PNG
___| 15_08 Saving an 8-bit graphic
___| 15_09 Saving a JPEG image
___| 15_10 Saving vector-based SVG files
___| 15_11 Assigning a copyright
___| 15_12 Using the Export for Screens command
___| 15_13 Using the Asset Export panel
___| 15_14 Asset Export timesaving tricks

16 Conclusion
___| 16_01 Until next time

نظرات  

0 #1 mehdi_sbf 1398-02-27 13:06
سلام
میخواستم بدونم زیر این ویدیو ها عینا همون زیر نویس سایت لینداس و هماهنگه و درست یا...؟؟
نمایش زیر نویس لیندا بصورت خاص و هماهنگ و کلمه به کلمه س ممنون نیشم پاسخگو باشین میخوام خریداری کنم
نقل قول
0 #2 مدیریت کل سایت 1398-02-29 13:00
سلام و درود بر شما
زیرنویس ها عینا همان زیرنویس های سایت لیندا است و از همان منبع تهیه شده است.
نمایش آنها هم مانندنمونه فایل آموزشی است که در همین صفحه موجود است و در تمام پلیرها قابل مشاهده است.
نقل قول

مدرس: Deke McClelland - دیک مک کلند

تعداد دوره های آموزشی: 45

دیک مک کلند ، یک نویسنده و آموزگار برنده جایزه، خدای تدوین عکس و طراحی گرافیک است. دِک مَک کِلند ، نویسنده بیش از 50 ویدئو آموزشی در مورد تصویر سازی خلاق، گرافیک، 3D، و طراحی برای ، صنعت پیشرو در Lynda.com است. دِک که یکی از نویسندگان دارای بیشترین جایزه در این بیزنس به شمار می رود، بیش از 80 کتاب نوشته که به 24 زبان ترجمه شده است و بیش از 40 بار تجدید چاپ شده دارد. این کتاب ها شامل Photoshop Bible، چندین کتاب "For Dummies " می شوند و همچنین سری کتاب های One-on-One خودش که تحت Deke Press چاپ شده اند. دک در اوقات فراغتش، dekeonline را اداره می کند، جایی که روی آن قسمت هایی از محبوب ترین سری های هفتگی که در lynda.com داشته است به نام Deke's Techniques را منتشر می کند. او در "بولدر" واقع در "کولورادو" به همراه دو پسرش زندگی می کند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس