%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش تکنیکهای ضبط صوت (با زیرنویس فارسی AI)
Audio Recording Techniques
کد محصول: FL2568-95612
لیندا _ آموزش تکنیکهای ضبط صوت (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Audio Recording Techniques
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
105,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Bobby Owsinski - بابی اوسينسکی
تاریخ انتشار
1391/8/3
2012-10-24
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
5ساعت و 17دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
130 ویدیو
حجم فایل‌ها
1920 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
32 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 8579
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

اسرار صنعت ضبط امواج در هر نوع محیط ضبط را کشف کنید. مدرس Bobby Owsinski مهندس اصوات ، از طریق فرآیند miking و ردیابی یک آهنگ کامل توسط هنرمند صاحب نام Underground Sun Iyeoka و گروه نوازندگان ، در یک استودیوی برجسته - به طوری که برای هر فضای ضبط و ژانر موسیقی قابل اجرا باشد را اجرا میکند. یاد بگیرید چگونه می توانید میکروفون صحیح و الگوی پولار را برای هر وسیله انتخاب کنید، با صدها مثال برای گوش دادن به طبل ها، گیتار آکوستیک و الکتریکی، پیانو، صفحه کلید و غیره. این تکنیک های حرفه ای، بینش های مهمی را برای کسانی که فقط در شروع فرایند ضبط هستند، و یک راهنمای مرجع قابل اعتماد برای مهندسان با تجربه بیشتری ارائه می دهد. او همچنین نشان می دهد چگونه برای نظارت و تنظیم مجدد تنظیمات EQ، چرا و چگونگی زمان پردازش سیگنال ورودی خود و اینکه چگونه می‌تواند تجهیزات خارجی مناسب را برای Track خود انتخاب کنید. این دوره ی 360 درجه، تجسم 3D و پرسپکتیوی بی سابقه از تجهیزات، بازیگران و مکان های میکروفون مورد بحث قرار می گیرد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی AI
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 Introduction
___| 00_01 Welcome
___| 00_02 What you should know before watching this course
___| 00_03 Using the exercise files
___| 00_04 Listening to this course

01 Monitoring
___| 01_01 Setting up your monitors
___| 01_02 Using a basic listening technique

02 Microphone Basics
___| 02_01 Exploring different microphone types
___| 02_02 Microphone directional response basics
___| 02_03 Hearing different directional patterns
___| 02_04 Exploring how the proximity effect works
___| 02_05 Explaining microphone controls
___| 02_06 Reviewing microphone accessories
___| 02_07 Exploring direct boxes
___| 02_08 Exploring amplifier emulators

03 Recording Basics
___| 03_01 Explaining the microphone preamplifier
___| 03_02 Choosing a preamp
___| 03_03 Setting up the mic preamp
___| 03_04 Setting the record level
___| 03_05 Using proper gain staging
___| 03_06 Knowing what to do if distortion occurs
___| 03_07 Using the compressor during recording
___| 03_08 Using the equalizer (EQ) during recording
___| 03_09 Using the high-pass filter during recording
___| 03_10 Exploring the principles of EQ
___| 03_11 Avoiding latency

04 Microphone Placement Basics
___| 04_01 Finding the best place in the room to record
___| 04_02 Choosing the right mic
___| 04_03 The secret to mic placement
___| 04_04 Understanding phase cancellation, the sound destroyer
___| 04_05 Checking polarity
___| 04_06 Checking the phase by listening

05 Recording the Drums
___| 05_01 Finding the right placement in the room for the drums
___| 05_02 The keys to a great drum sound
___| 05_03 Tuning the drums
___| 05_04 Tuning tips and tricks
___| 05_05 Miking the bass drum without a front head
___| 05_06 Miking the bass drum with front head port
___| 05_07 Miking the bass drum with a front head
___| 05_08 Using a subkick microphone
___| 05_09 Miking the snare drum; Technique one
___| 05_10 Miking the snare drum; Technique two
___| 05_11 Adding a bottom snare mic
___| 05_12 Miking the hi-hat
___| 05_13 Miking the toms
___| 05_14 Miking the cymbals
___| 05_15 Miking the overall kit
___| 05_16 Using room mics
___| 05_17 Getting the drum sound
___| 05_18 Getting the correct drum mix balance
___| 05_19 Checking the drum phase
___| 05_20 Panning the drums
___| 05_21 Tweaking the drum sound with EQ
___| 05_22 Using the one-mic drum recording technique
___| 05_23 Using the two-mic drum recording technique
___| 05_24 Using the three-mic drum recording technique
___| 05_25 Using the four-mic drum recording technique
___| 05_26 Tips for drummers to use before recording
___| 05_27 Tracking a solo drum part

06 Recording the Guitar
___| 06_01 Finding the right placement in the room for the guitar
___| 06_02 Miking the amplifier; Technique one
___| 06_03 Miking the amplifier; Technique two
___| 06_04 Miking the amplifier; Technique three
___| 06_05 Using the Marshall cabinet miking trick
___| 06_06 Recording the electric guitar direct
___| 06_07 Prepping for recording acoustic guitar
___| 06_08 Recording the acoustic guitar with one mic
___| 06_09 Recording the acoustic guitar with two mics
___| 06_10 Recording the acoustic guitar with three mics
___| 06_11 Exploring stereo acoustic guitar miking techniques
___| 06_12 Recording the acoustic guitar direct
___| 06_13 Using a limiter when recording acoustic guitar
___| 06_14 Tracking the guitar part

07 Recording the Bass
___| 07_01 Finding the right placement in the room for the bass
___| 07_02 Recording the bass using a direct box
___| 07_03 Miking the bass amplifier
___| 07_04 Using a limiter when recording the bass guitar
___| 07_05 Miking an acoustic bass; Technique one
___| 07_06 Miking an acoustic bass; Technique two
___| 07_07 Tracking the bass part

08 Recording Vocals
___| 08_01 Finding the right placement in the room for vocals
___| 08_02 Recording a scratch vocal
___| 08_03 Exploring vocal mic placement
___| 08_04 Using a limiter on vocals
___| 08_05 Recording in the control room
___| 08_06 Setting up the vocal headphone mix
___| 08_07 Doubling the vocal
___| 08_08 Getting the best from a singer
___| 08_09 Exploring background vocal mic placement
___| 08_10 Layering background vocals
___| 08_11 Recording the lead vocal part

09 Recording the Acoustic Piano
___| 09_01 Recording a solo grand piano with one mic
___| 09_02 Recording a solo grand piano in stereo
___| 09_03 Close miking a grand piano with one mic
___| 09_04 Close miking a grand piano with two mics; Method one
___| 09_05 Close miking a grand piano with two mics; Method two
___| 09_06 Recording the piano part

10 Recording Horns
___| 10_01 Finding the right placement in the room for horns
___| 10_02 Recording a solo sax; Technique one
___| 10_03 Recording a solo sax; Technique two
___| 10_04 Recording a solo brass instrument
___| 10_05 Recording a horn section; Technique one
___| 10_06 Recording a horn section; Technique two
___| 10_07 Recording the horn section part

11 Recording Acoustic String Instruments
___| 11_01 The key to miking any acoustic instrument
___| 11_02 Recording an acoustic string instrument
___| 11_03 Recording a dobro
___| 11_04 Recording the dobro part
___| 11_05 Recording the string section

12 Recording Percussion
___| 12_01 Recording drum percussion
___| 12_02 Recording hand percussion

13 Recording Electric Instruments
___| 13_01 Recording electric keyboards
___| 13_02 Recording acoustic instruments with a pickup
___| 13_03 Recording the synth part

14 Recording in Stereo
___| 14_01 Understanding the idea behind stereo recording
___| 14_02 Using the X Y configuration
___| 14_03 Using the ORTF configuration
___| 14_04 Using the spaced pair configuration
___| 14_05 Using a stereo mic

15 The Recording Session
___| 15_01 Setting up for a tracking session
___| 15_02 Setting up a talkback mic
___| 15_03 Using sound leakage to your advantage
___| 15_04 Setting up the headphone mix
___| 15_05 Setting up a click track
___| 15_06 Setting up for overdubs
___| 15_07 Recording the rhythm section in the studio

16 Setting Up a Rough Mix
___| 16_01 The keys to a great rough mix
___| 16_02 Setting up the effects
___| 16_03 The rough mix of Simply Falling
___| 16_04 The final mix of Simply Falling

17 Conclusion
___| 17_01 Goodbye

مدرس: Bobby Owsinski - بابی اوسينسکی

تعداد دوره های آموزشی: 4

بابی اوسینسکی با 23 کتاب ، یک نویسنده پرفروش و یک رهبر فکری در زمینه موسیقی است.
بابی اوسینسکی با استفاده از موسیقی و تجربه ضبط همراه با سبک نویسندگی آسان، به یکی از بهترین نویسندگان در صنعت ضبط موسیقی تبدیل شده ‌است، با شانزده کتاب که در حال حاضر در ضبط صدا، موسیقی و برنامه‌های موسیقی در کالج‌ها در سراسر دنیا تبلیغ می‌کنند. بابی تهیه‌کننده چندین برنامه تلویزیونی موسیقی محور است و اغلب می‌تواند به عنوان یک moderator, panelist یا presenter در انواع کنفرانس‌های صنعتی دیده شود.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس