%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع فیوژن 360 (با زیرنویس فارسی AI)
Fusion 360 Essential Training
کد محصول: FL1484-614292
لیندا _ آموزش جامع فیوژن 360 (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Fusion 360 Essential Training
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
157,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Nick Kloski - نیک کلوسکی
تاریخ انتشار
1396/5/24
2017-08-15
سطح آموزش
عمومی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
10ساعت و 43دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
192 ویدیو
حجم فایل‌ها
2235 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
37 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 12285
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

با Fusion 360 متفاوت طراحی کنید. این ابزار cloud-powered از Autodesk، سازندگان AutoCAD، Inventor و Maya، کلید خلاقیت آنی در طراحی سه بعدی است، که برای طراحی های کامپیوتری، تولیدی و مهندسی ( CAD، CAM و CAE) مورد استفاده قرار میگیرد. این دوره ی کامل و جامع به شما تخصص استفاده از Fusion 360 برای تبدیل ایده هایتان به طراحی های آماده ی تولید را میدهد.

مدرس Nick Kloski یک نمای کلی از همه ی اصول اولیه در Fusion 360، از جمله sketching، extrude کردن objectها از sketch، مدل سازی ۳ بعدی، sculpting و طراحی سطح را فراهم میکند. او عملکردهای نرم افزار را توضیح میدهد، در حالی که همزمان یک زیربنای قوی در اصول اولیه طراحی موثر سه بعدی فراهم میکند. نحوه ی طرح ریزی پروژه، مدل سازی ایده هایتان، کار با sketchها، meshها و سطوح، ایجاد فایلهایی برای پرینت ۳ بعدی و اجرای شبیه سازی روی طراحی هایتان، را یاد بگیرید

نکته: این دوره توسط HoneyPoint3D ایجاد و تولید شده است. و ما مفتخریم که میزبان این دوره در مجموعه مان هستیم.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی AI
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

 


00 Introduction
___/ 00_01 Fusion 360 course introduction
___/ 00_02 Shapes make up everything
___/ 00_03 Examples of shapes
___/ 00_04 Where Fusion fits in
___/ 00_05 What Fusion 360 can do

01 How to Navigate the Course
___/ 01_01 The four lesson types

02 Fusion 360 Framework; How It Works
___/ 02_01 What is cloud-enabled CAD
___/ 02_02 How to upload and share source files
___/ 02_03 Converting models into and out of Fusion 360
___/ 02_04 Cloud credits for rendering and the forthcoming generative design

03 Understanding the Fusion 360 Environments
___/ 03_01 User interface overview
___/ 03_02 Navigating inside of Fusion 360
___/ 03_03 The model environment
___/ 03_04 The sculpt environment
___/ 03_05 The sketch environment
___/ 03_06 The patch environment
___/ 03_07 The render environment
___/ 03_08 The animation environment
___/ 03_09 The simulation environment
___/ 03_10 The CAM environment
___/ 03_11 The drawings environment

04 Targeted Video Collection
___/ 04_01 Extrude a 3D object from a sketch
___/ 04_02 Add complexity to a sculpt object
___/ 04_03 Turn a sketch into a surface
___/ 04_04 Add or subtract objects from other objects
___/ 04_05 Insert an existing mesh into the design
___/ 04_06 Create a joint between bodies

05 Planning Your Design; Workflow
___/ 05_01 How to start a design
___/ 05_02 Tools; Physical
___/ 05_03 Tools; Digital
___/ 05_04 Inside out or outside in
___/ 05_05 Outside in
___/ 05_06 Inside out
___/ 05_07 When to use; Sketching
___/ 05_08 When to use; Modeling
___/ 05_09 When to use; Sculpting
___/ 05_10 When to use; Patch or surface modeling

06 Sculpting Something Easy; Water Decanter
___/ 06_01 Finding your object
___/ 06_02 Importing and calibrating your canvas
___/ 06_03 Choosing your correct starting sculpt object
___/ 06_04 Sculpting the decanter body
___/ 06_05 Closing off the decanter holes via patching
___/ 06_06 Cutting decanter holes and finishing up

07 Introduction to Surface Modeling; Workflow
___/ 07_01 Introducing the project; Car hood
___/ 07_02 Sculpting and splitting
___/ 07_03 Setting up the cutting sketch
___/ 07_04 Extruding the sketch profile
___/ 07_05 Trimming away the unwanted parts
___/ 07_06 Trimming away more parts via 3D sketching
___/ 07_07 Mirroring, stitching, and thickening
___/ 07_08 Smoothing the cuts as a full solid body

08 Introduction to Sketching; Raspberry Pi Case
___/ 08_01 Introducing sketching
___/ 08_02 Setting up your workspace with an attached canvas
___/ 08_03 Outlining the basic Raspberry Pi board
___/ 08_04 Adding in the mounting holes
___/ 08_05 Modeling the 3D board
___/ 08_06 Creating the bottom frame and walls
___/ 08_07 Sketching the top plate
___/ 08_08 Cutting access holes
___/ 08_09 Preparing for 3D printing
___/ 08_10 Adjusting the height of the case
___/ 08_11 3D printing and checking the case
___/ 08_12 Splitting the case to make it fit
___/ 08_13 Testing the case a second time
___/ 08_14 Widening the case with dimensioning
___/ 08_15 Testing the new case
___/ 08_16 Adding tolerances into the sketch
___/ 08_17 Checking if the tolerances worked
___/ 08_18 Hints on how to finish the case on your own

09 Fusion 360 and Meshes; An Expanding World
___/ 09_01 Introduction to meshes in Fusion 360
___/ 09_02 What are meshes
___/ 09_03 How to generate and or download meshes
___/ 09_04 Special relationship to complex meshes
___/ 09_05 Planar mesh awesomeness; One-click convert
___/ 09_06 Converting and importing complex meshes
___/ 09_07 Using snap and pull to shrink-wrap meshes
___/ 09_08 The Mesh Workspace and Meshmixer integration
___/ 09_09 Creating sliced sketches in the mesh workspace

10 Model; Create
___/ 10_01 Box
___/ 10_02 Coil
___/ 10_03 Hole
___/ 10_04 Create base feature
___/ 10_05 Boundary fill
___/ 10_06 Extrude
___/ 10_07 Cylinder
___/ 10_08 Mirror
___/ 10_09 Loft
___/ 10_10 Patterns
___/ 10_11 Pipe
___/ 10_12 Rib
___/ 10_13 Revolve
___/ 10_14 Sweep
___/ 10_15 Thicken
___/ 10_16 Sphere
___/ 10_17 Thread
___/ 10_18 Torus
___/ 10_19 Web

11 Model; Modify
___/ 11_01 Press pull
___/ 11_02 Fillet
___/ 11_03 Chamfer
___/ 11_04 Shell
___/ 11_05 Draft
___/ 11_06 Scale
___/ 11_07 Combine
___/ 11_08 Replace face
___/ 11_09 Split face
___/ 11_10 Split body
___/ 11_11 Silhouette split
___/ 11_12 Move
___/ 11_13 Align
___/ 11_14 Physical material
___/ 11_15 Appearance
___/ 11_16 Manage materials
___/ 11_17 Delete
___/ 11_18 Compute all
___/ 11_19 Change parameters

12 Model; Sketch
___/ 12_01 Create sketch
___/ 12_02 Line
___/ 12_03 Rectangle
___/ 12_04 Circle
___/ 12_05 Arc
___/ 12_06 Polygon
___/ 12_07 Ellipse
___/ 12_08 Slot
___/ 12_09 Spline
___/ 12_10 Conic curve
___/ 12_11 Point
___/ 12_12 Text
___/ 12_13 Fillet
___/ 12_14 Trim
___/ 12_15 Extend
___/ 12_16 Break
___/ 12_17 Offset
___/ 12_18 Mirror
___/ 12_19 Pattern
___/ 12_20 Project; Project
___/ 12_21 Project; Intersect
___/ 12_22 Project; Include 3D geometry
___/ 12_23 Project; Project to surface
___/ 12_24 Project; Intersection curve
___/ 12_25 Sketch dimension

13 Model; Construct
___/ 13_01 Offset plane
___/ 13_02 Plane at angle
___/ 13_03 Tangent plane
___/ 13_04 Midplane
___/ 13_05 Plane through two edges
___/ 13_06 Plane through three points
___/ 13_07 Plane tangent to face at point
___/ 13_08 Plane along path
___/ 13_09 Axis through cylinder cone torus
___/ 13_10 Axis through two planes or points
___/ 13_11 Axis perpendicular to face at point
___/ 13_12 Axis through edge
___/ 13_13 Axis perpendicular at point
___/ 13_14 Point at vertex
___/ 13_15 Point through two edges
___/ 13_16 Point through three planes
___/ 13_17 Point at center of circle sphere torus
___/ 13_18 Point at edge and plane

14 Model; Inspect
___/ 14_01 Measure
___/ 14_02 Interference
___/ 14_03 Curvature comb analysis
___/ 14_04 Zebra analysis
___/ 14_05 Draft analysis
___/ 14_06 Curvature map analysis
___/ 14_07 Section analysis
___/ 14_08 Component color cycling toggle

15 Model; Insert
___/ 15_01 Decal
___/ 15_02 Attach and edit canvas
___/ 15_03 Insert mesh
___/ 15_04 SVG and DXF
___/ 15_05 Insert McMaster-Carr component
___/ 15_06 parts4cad

16 Model; Make
___/ 16_01 3D print
___/ 16_02 3D printing quotes and RFQs

17 Model; Add-Ins
___/ 17_01 Scripts and add-ins
___/ 17_02 Autodesk Exchange Apps

18 Model; Select
___/ 18_01 Select tools

19 Patch; Create
___/ 19_01 Patch
___/ 19_02 Extrude
___/ 19_03 All patch create tools

20 Patch; Modify
___/ 20_01 Stitch and unstitch
___/ 20_02 Flip normal
___/ 20_03 Trim
___/ 20_04 Extend

21 Model; Assemble
___/ 21_01 New component
___/ 21_02 Joint
___/ 21_03 As-built joint
___/ 21_04 Joint origin
___/ 21_05 Rigid group
___/ 21_06 Drive joints, motion link, and contact sets

22 Simulation
___/ 22_01 General simulation overview and flow

مدرس: Nick Kloski - نیک کلوسکی

تعداد دوره های آموزشی: 4

Nick Kloski مشترکا HoneyPoint3D را بنیاد نهاد، که یک شرکت پیشرو در آموزش و نو آوری است، که دفاتری در Concord و Walnut Creek ، CA دارد. HoneyPoint3D در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد ، و اولین فروشگاه پرینت سه بعدی کالیفرنیای شمالی را راه اندازی و به کار انداخت. این فروشگاه با هدف تمرکز بر مشتری های ملی و آموزش آنلاین در سال ۲۰۱۶ بسته شد. HoneyPoint3D افتخارات مهم آموزشی از جمله جایزه ی Fusion360 و جایزه ی Inventing the Future از Autodesk را برنده شده است. نیک بیش از ۷۰۰۰ دانشجو در مدلسازی و پرینت ۳ بعدی را هم به صورت شخصی و هم انلاین آموزش داده است. به عنوان یک متخصص این صنعت او با بیش از ۲۵ رسانه مصاحبه کرده است. نیک بخش آموزش HoneyPoint3D را ایجاد کرده و مدیریت میکند، که در آنجا با افتخار دوره های انلاین طراحی و پرینت ۳ بعدی را ارائه میکند، که جهت جذب هرچه بیشتر مردم به دنیای تولید ۳ بعدی ساخته شده است. نیک همچنین مشترکا کمپین HoneyPoint3D's Kickstarter را در سال ۲۰۱۵ ایجاد کرد (Meshmixer CAD training) ، که جز ۷٪ بالای کمپین های درامدزای ۲۰۱۵ بود. اخرین دستاورد نیک تالیف مشترک جدید ترین کتاب Make Magazine در مورد پرینت ۳ بعدی به نام Getting Started with 3D Printing است، که هم اکنون در Amazon و کتاب فروشی ها از جمله all Barnes & Noble stores در دسترس است. قبل از تاسیس HoneyPoint3D. نیک برای ۱۶ سال در Oracle و Sun Microsystems در پست های بازاریابی فنی کار میکرد. به عنوان یک مربی با استعداد، نیک دوره های فنی داخلی را در تیم های Oracle در سراسر دنیا راه اندازی کرد. مطالب تالیف شده ی او در Oracle و Sun Microsystems هنوز هم در حال استفاده می باشند. نیک یک شخص فعال است، که به زندگی نگاهی کار آفرینانه دارد. تجربیات او به عنوان یک English major/religious studies minor ‌ یک کار آزموده ی تکنولوژی با ۱۶ سال تجربه، و یک یادگیرنده ی تکنولوژی های جدید، یک نگاه بشر دوستانه و همچنین یک حس قوی در نحوه ی تبدیل پتانسیل تکنولوژی ها به برنامه های انسان محور میدهد

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس