%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش تبدیل شدن به یک مدیر محصول (با زیرنویس فارسی AI)
Becoming a Product Manager
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
از پرفروش‌‌ ترین‌ها
کد محصول: FL4184-2806963
لیندا _ آموزش تبدیل شدن به یک مدیر محصول (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Becoming a Product Manager
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
230,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Cole Mercer - کول مرسر
تاریخ انتشار
1398/3/14
2019-06-04
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
10ساعت و 58دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
109 ویدیو
حجم فایل‌ها
5890 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
98 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 11569
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

این آموزش، بخشی از این مسیرهای یادگیری میباشد:

فارسی لیندا

یک مدیر محصول واقعا چه کار می‌کند؟ چه نوع نقش‌های برای مدیر محصول وجود دارند و چگونه آن‌ها از مدیریت پروژه متفاوت هستند؟ در این درس، پاسخ این سوالات را دریافت کنید - و بیشتر - همانطور که در مورد ابزارهای مختلف و تکنیک‌های مورد نیاز برای هماهنگ کردن همه جنبه‌های توسعه محصول یاد می‌گیرید. مربیان Cole Mercer و Evan Kimbrell مراحل اصلی چرخه عمر محصول را طی می‌کنند و در مورد چگونگی شیوه هایی مانند agile, scrum و kanban در شرایط دنیای واقعی بحث و تبادل نظر می‌کنند. به علاوه نحوه پرداختن به نیازهای کاربران واقعی، رویکرد توسعه مشتری، اجرای آزمایش‌ها MVP، طراحی برنامه‌های کاربردی تلفن همراه، کار با ذینفعان شما و موارد بیشتر.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 Introduction to Product Management
___| 00_01 What is a product manager
___| 00_02 What is a product
___| 00_03 Three different types of product manager roles
___| 00_04 How to think about the type of PM you want to be
___| 00_05 Product vs. Project management
___| 00_06 A day in the life
___| 00_07 Why product management is awesome
___| 00_08 Hooray for free stuff

01 Introduction to Product Development
___| 01_01 The four major phases of the product lifecycle
___| 01_02 Product lifecycle phases; Real-world examples
___| 01_03 Product development process
___| 01_04 Getting deeper into the product development process
___| 01_05 What is Lean Product Development
___| 01_06 What is Agile
___| 01_07 What is Scrum and how does it work
___| 01_08 What is Kanban and how does it work
___| 01_09 What is Waterfall development
___| 01_10 Real-world examples of Waterfall and Agile

02 Ideas and User Needs
___| 02_01 Introduction to ideas and user needs
___| 02_02 Where ideas come from as a PM
___| 02_03 Getting to the real user needs
___| 02_04 Users vs. Customers

03 Competitive and Market Analysis
___| 03_01 Market research; Sizing the market
___| 03_02 Introduction to finding competitors
___| 03_03 Find competitors as a product manager
___| 03_04 Direct, indirect, and potential competitors and their impact
___| 03_05 The five criteria for understanding competitors
___| 03_06 The last three criteria for understanding competitors
___| 03_07 Monitor competitors
___| 03_08 What is a feature table
___| 03_09 Put together a feature table
___| 03_10 Practice building a feature table
___| 03_11 What do we ultimately care about as a product manager

04 Customer Development
___| 04_01 What is customer development
___| 04_02 The four types of interviews
___| 04_03 Key differences in customer development
___| 04_04 Who you should talk to
___| 04_05 Find interviewees externally
___| 04_06 Find interviewees internally
___| 04_07 How to get them to talk
___| 04_08 Practice writing emails
___| 04_09 How to run a customer interview correctly
___| 04_10 Good questions, bad questions
___| 04_11 Build user personas off your interviews
___| 04_12 Real-world examples of user persona
___| 04_13 The product manager and the data diet

05 Designing and Running Experiments
___| 05_01 What is an MVP
___| 05_02 How do product managers think about MVPs
___| 05_03 Seven steps to running an MVP experiment
___| 05_04 Identify your assumptions
___| 05_05 Follow along; Identify the assumption for Zirx
___| 05_06 Find the riskiest assumption of them all
___| 05_07 Make decisions; The risk difficulty square
___| 05_08 What is a hypothesis
___| 05_09 Put together a hypothesis
___| 05_10 Follow along; Identify Zirxs hypothesis
___| 05_11 Whats a minimum criterion for success
___| 05_12 Create a formula for your MCS
___| 05_13 Optional; Make the calculation for startups
___| 05_14 MVP techniques; Emails, shadows, 404, and coming soon
___| 05_15 More MVP techniques; Explainer, fake landing page, and pitch experiments
___| 05_16 Even more MVP techniques; Concierge, piecemeal, and Wizard of Oz
___| 05_17 Email based MVPs
___| 05_18 Shadow buttons
___| 05_19 404 and coming soon MVPs
___| 05_20 Explainer videos
___| 05_21 Piecemeal MVPs
___| 05_22 Concierge service MVPs
___| 05_23 Optional; How do big companies think about MVP experiments
___| 05_24 Evaluating results and learning from them

06 Conceptualizing the Solution
___| 06_01 Introduction to Wireframing
___| 06_02 Wireframe, Mockup, Prototype
___| 06_03 Jump into Sketching
___| 06_04 Sketching out a mobile app
___| 06_05 Using POP
___| 06_06 Intro to Balsamiq
___| 06_07 Building YouTube in Balsamiq

07 Metrics for Product Managers; Defining Success and Measuring Results
___| 07_01 Introduction to metrics
___| 07_02 Real-life examples of metrics
___| 07_03 Metrics of all kinds
___| 07_04 How to pick good metrics
___| 07_05 Using the HEART metrics framework; Part 1
___| 07_06 Using the HEART metrics framework; Part 2
___| 07_07 Using the AARRR (Pirate) metrics framework
___| 07_08 Tracking your metrics in practice

08 Building the Product; Project Management for PMs
___| 08_01 Introduction to epics
___| 08_02 Lets get into epic specs
___| 08_03 User stories and acceptance criteria
___| 08_04 Real-life examples of epics, specs, user stories, and the backlog
___| 08_05 Estimations and velocity
___| 08_06 Roadmapping
___| 08_07 Prioritization

09 Working with People and Stakeholders
___| 09_01 General communication skills
___| 09_02 Working with engineers
___| 09_03 Working with designers
___| 09_04 Working with executives and others

10 What You Should Do to Prepare Yourself for the Job
___| 10_01 Get relevant experience
___| 10_02 Build a portfolio with a side project
___| 10_03 Brand yourself

11 How to Look for a Job in Product Management
___| 11_01 Where to look and what to look for
___| 11_02 Inside advice on your PM job hunt

12 How to Get the Job in Product Management
___| 12_01 Resumes
___| 12_02 Interview for product management
___| 12_03 How to answer interview questions the right way
___| 12_04 Insider tips for getting the job

13 After Youve Got the Job
___| 13_01 The first things to do
___| 13_02 Summary of the course

14 Extended Interviews with Current Product Managers
___| 14_01 Interview with Daniel Demetri, product lead at Earnest, ex-PM at Google
___| 14_02 Interview with David Lifson, VP of product at Homepolish

نظرات  

+1 #1 حمید همایون 1399-01-27 22:33
سلام
جهت اطلاع مدیریت سایت و کسانی که قصد خرید این مبحث را دارند.
در زیرنویس انگلیسی این مبحث صحبت های مدرس بصورت کامل زیرنویس نشده (در واقع از هر ۵ تا جمله یک جمله بصورت زیرنویس قرار میگیرد) و به طبع ان زیرنویس فارسی همین صورت است.
در نتیجه برای استفاده از مبحث باید بدون زیرنویس و بصورت زبان اصلی استفاده کنید.
انتظار میرود مدیریت سایت قبل از انتشار ویدیو ها این مسائل ابتدایی را چک کنند. و همچنین در صورتی که زیرنویس دیگری از این مبحث وجود دارد آن را جایگزین و برای خریداران این محصول ارسال نمایند
با تشکر
نقل قول
-1 #2 مدیریت کل سایت 1399-01-28 17:52
سلام و درود بر شما

دوست عزیز، بررسی کردیم، این اشکال از خود سایت لیندا است.

ما تمامی فایلهای ویدیویی و زیرنویس انگلیسی آنها را بطور مستقیم از سایت لیندا دانلود میکنیم، ، ما اصلا وقت نداریم تا بخواهیم بنشینیم و آنها را کات کنیم، اصلا این کار چه منفعتی برای ما دارد؟

طبق بررسی ما ، از کلیات مطلب چیزی کم نشده است و فقط حرفهای حاشیه ای کم شده. و زیرنویس فارسی هم مشکلی پیدا نمیکند.
این موضوع هم توسط خود مدرس انجام شده و زیرنویس توسط خود ایشان تنظیم شده است.
مطمئن باشید اگر به محتوا لطمه میخورد ، سایت لیندا اجازه آپلود این آموزش را نمیداد.

لطفا به لینک زیر مراجعه کنید تا متوجه شوید این مشکل از سایت لیندا است، لطفا به زیرنویس آن توجه فرمائید:
www.lynda.com/.../3509485-4.html
نقل قول
0 #3 حمید همایون 1400-01-06 10:40
سلام
من یک سال پیش این فایل رو تهیه گردم و در نظرات قبلی اعلام کردم زیرنویس انگلیسی و فارسی آن ناقص هست،
فایل را مجددا در سایت لیندا بررسی کردم و زیرنویس در سایت لیندا اصلاح شده لطفا بروز رسانی کنید. همچنین لینک دانلود زیرنویس را برای کسانی که قبلا خرید کردند ارسال فرمائید
با سپاس
نقل قول
0 #4 مدیریت کل سایت 1400-01-06 15:34
سلام و درود بر شما
بررسی کردیم ، بله این اشکال زیرنویس در سایت Lynda.com برطرف شده است و ما هم زیرنویس جدید را ترجمه کرده و جایگزین کردیم.

تمام کسانی که قبلا این آموزش را خرید کرده اند میتوانند به فاکتور خود مراجعه و فایل زیرنویس جدید با نام FarsiSubtitle.rar را دانلود کنند.
البته ما خودمان برای تمامی آنان که این محصول را خریداری کرده اند از طریق ایمیل این فایل را برایشان ارسال کردیم.
نقل قول
0 #5 masoud vahedi 1400-08-22 09:49
سلام
من نتونستم ورژن جدید زیر نویس رو دانلود کنم. فاکتور من منقضی شده است.
نقل قول
0 #6 مدیریت کل سایت 1400-08-23 11:26
سلام و درود بر شما
زیرنویس این آموزش از طریق ایمیلتان برایتان ارسال شد.
نقل قول
0 #7 امین مصطفوی 1401-08-15 10:39
سلام و درود
الان زیرنویس فارسی به طور کامل شده است بعد از اینکه زیرنویس انگلیسی اپدیت شد؟
نقل قول
0 #8 مدیریت کل سایت 1401-08-15 13:49
سلام و درود بر شما

در بین فایلهای دانلودی آموزش، فایلی به نام FarsiSubtitle.rar موجود است، این فایل شامل زیرنویسهای فارسی AI میباشد. لطفا پس از باز کردن تمامی فایلهای آموزشی دانلود شده، این فایل زیرنویس را بر روی پوشه های باز شده، اکسترکت کنید (هر پوشه بر روی هم نام خودش).
محتویات فایل FarsiSubtitle.rar (که در بین فایلهای دانلودی است) شامل زیرنویس فارسی و انگلیسی به تفکیک فصل ها است ،
نقل قول

مدرس: Cole Mercer - کول مرسر

تعداد دوره های آموزشی: 4

کول مرسر یک مشاور و مدرس حرفه ای مدیریت محصول با بیش از 36،000 دانشجو در سراسر جهان است.
به طور شخصی، او درباره مدیریت محصول در کشورهایی مانند جمهوری چک، اوکراین، آلمان، اسپانیا و آمریکا سخن گفته است. در سال 2018 او اولین دوره خود را با LinkedIn Learning در زمینه فناوری و استراتژی محصول راه اندازی کرد.
کول همچنین مدیر سابق ارشد محصولات SoundCloud در برلین آلمان است. پیش از آن کول در شرکت هایی مانند Bonobos و Spredfast نقش داشت و حتی در مجمع عمومی Manhattan به مدیریت محصولات پرداخت.
او تکنولوژی، عکاسی، مسافرت، تماشای پرتاب موشک و موتور سیکلت را دوست دارد.
با او در وب سایتش و یا در Twitter@colemercer تماس برقرار کنید.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس