%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع مایا 2018 (با زیرنویس فارسی AI)
Maya 2018 Essential Training
از پربازدیدترین ها
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL1724-604210
لیندا _ آموزش جامع مایا 2018 (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Maya 2018 Essential Training
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
196,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
George Maestri - جورج ماستری
تاریخ انتشار
1396/8/24
2017-11-15
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
8ساعت و 10دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
107 ویدیو
حجم فایل‌ها
1520 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
25 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 15023
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

یاد بگیرید که مدل‌های سه‌بعدی با کیفیت و انیمیشن را در مایا ۲۰۱۸ ایجاد کنید . این درس مهارت‌های اصلی مایا - مدل‌سازی ، texturing ، و انیمیشن - در یک دنیای واقعی ، گردش کار مبتنی بر پروژه را پوشش می‌دهد . تکنیک‌هایی که در اینجا یاد می‌گیرید به طور مساوی به فیلم ، گرافیک حرکتی ، طراحی بازی و انیمیشن تبدیل می‌شوند . ابتدا اصول اولیه رابط کاربری مایا را بررسی کنید ، از جمله انتخاب و دستکاری اشیاء ، سازماندهی صحنه‌ها و customizing واسط گرافیکی. سپس در مورد مدل‌سازی چند ضلعی ، ایجاد و پالایش گره‌ها ، sculpting و کار با سطوح NURBS یاد بگیرید . زمانی که مدل‌سازی را درک می‌کنید ، کشف کنید که چگونه می‌توانید رنگ ، بافت و بازتاب را به خلاقیت خود اضافه کنید . سپس دوربین ، نورپردازی ، و اثرات را در فرآیند ترسیم ادغام کنید و از آرنولد جدید برای renderer در مایا استفاده کنید . همچنین مدرس نشان می‌دهد که چگونه حرکت و زندگی را به کار خود با ابزارهای انیمیشن Maya`s اضافه کنید .

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی AI
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 Introduction
___| 00_01 Welcome
___| 00_02 System requirements
___| 00_03 How to use the exercise files

01 The Maya Interface
___| 01_01 Overview of the Maya interface
___| 01_02 Work with files and Maya projects
___| 01_03 Navigating in Maya
___| 01_04 Configuring viewports
___| 01_05 Using the hotbox and marking menus
___| 01_06 Customizing the interface
___| 01_07 Using Maya workspaces

02 Select and Manipulate Objects
___| 02_01 Select objects
___| 02_02 Use the Move tool
___| 02_03 Rotate and scale
___| 02_04 Manipulate pivots
___| 02_05 Understanding the Channel Box
___| 02_06 Work with the Attribute Editor
___| 02_07 Reset and freeze transformations
___| 02_08 Snap objects
___| 02_09 Duplicate objects

03 Organize Maya Scenes
___| 03_01 Work with the Outliner
___| 03_02 Create hierarchies
___| 03_03 Group objects
___| 03_04 Understanding the Hypergraph
___| 03_05 Hide and show objects
___| 03_06 Create layers
___| 03_07 Work with selection masks

04 Create Polygonal Models
___| 04_01 Differences between NURBS and polygons
___| 04_02 Create polygonal objects
___| 04_03 Select polygonal components
___| 04_04 Using Soft Selection and Symmetry
___| 04_05 Combine and separate
___| 04_06 Boolean tools
___| 04_07 Using brush tools to sculpt meshes

05 Model Polygonal Meshes
___| 05_01 Set up reference
___| 05_02 Model against reference
___| 05_03 Work with edge loops
___| 05_04 Use the Extrude tool
___| 05_05 Mirror and merge components
___| 05_06 Use the Bevel tool
___| 05_07 Extrude along a path
___| 05_08 Use the Polygon Bridge tool
___| 05_09 Understanding Quad Draw -{New}

06 Refine Polygonal Meshes
___| 06_01 Use the Modeling Toolkit
___| 06_02 Smooth models and manage detail
___| 06_03 Work with subdivision surfaces
___| 06_04 Create creases in smooth surfaces
___| 06_05 Use Edge Flow to smooth geometry
___| 06_06 Manage object history

07 NURBS Modeling Techniques
___| 07_01 Understanding NURBS components
___| 07_02 NURBS primitives
___| 07_03 Use the NURBS curve tools
___| 07_04 Create radial surfaces with Revolve
___| 07_05 Use the NURBS Loft tool
___| 07_06 Open and close curves and surfaces
___| 07_07 Create shapes with the NURBS Planar action
___| 07_08 Use the NURBS Extrude tool

08 Refine NURBS Models
___| 08_01 Use isoparms to refine NURBS surfaces
___| 08_02 Extract NURBS curves from surfaces
___| 08_03 Create curves on a surface
___| 08_04 Project curves on surfaces
___| 08_05 Trim NURBS surfaces
___| 08_06 Convert NURBS to polygons

09 Create Materials
___| 09_01 Overview of Maya renderering
___| 09_02 Understanding the basic shader types
___| 09_03 Work with Arnold materials
___| 09_04 Opacity and refraction in Arnold
___| 09_05 Create and apply maps
___| 09_06 Use bitmaps as texture
___| 09_07 Work with the Hypershade window
___| 09_08 Create materials in Hypershade

10 Apply Materials and Textures
___| 10_01 Apply multiple materials to objects
___| 10_02 UV map polygonal objects
___| 10_03 Understanding the UV Editor
___| 10_04 Project textures on NURBS surfaces
___| 10_05 3D painting
___| 10_06 UV mapping complex objects -{New}
___| 10_07 Maintain UV scale -{New}

11 Render in Maya
___| 11_01 Render Settings menu
___| 11_02 Use Render View
___| 11_03 Maya lights and lighting types
___| 11_04 Understanding cameras
___| 11_05 Use the Light Editor
___| 11_06 Batch render animation
___| 11_07 Understanding Render Setup -{New}
___| 11_08 Use overrides in Render Setup -{New}

12 Render in Arnold
___| 12_01 Arnold render settings
___| 12_02 Arnold Render View
___| 12_03 Using Maya lights in Arnold
___| 12_04 Use Arnold area lights
___| 12_05 Use objects as lights
___| 12_06 Image-based lighting and skydomes
___| 12_07 Add depth of field in Arnold
___| 12_08 Create motion blur in Arnold
___| 12_09 Render animation in Arnold

13 Animate in Maya
___| 13_01 Understanding the animation interface
___| 13_02 Animate objects using Set Key
___| 13_03 Modify keys in the Graph Editor
___| 13_04 Modify keys in the Dope Sheet
___| 13_05 Create breakdown keys
___| 13_06 Animate objects along spline paths
___| 13_07 Visualize animation
___| 13_08 Use the Grease Pencil tool
___| 13_09 Create animation cycles
___| 13_10 Animation playback using Playblast
___| 13_11 Work with the Time Editor -{New}
___| 13_12 Create animations clips -{New}

14 Conclusion
___| 14_01 Next steps

نظرات  

0 #1 امیرمحمد عبداللهی 1400-10-06 11:51
سلام
فایل تمرینات هم قرار میدید برای دانلود؟
نقل قول
0 #2 مدیریت کل سایت 1400-10-07 13:27
سلام و درود بر شما
بله، تمامی آموزشها به همراه فایلهای تمرین آنها هستند.
نقل قول

مدرس: George Maestri - جورج ماستری

تعداد دوره های آموزشی: 52

جورج ماستری یک کارگردان و تولیده کننده انیمیشن در لس انجلس است. مشتری های او شامل "دیزنی" و "کمدی سنترال" هستند. جرج ماستری یک کارگردان و تولید کننده انیمیشن ساکن لس انجلس است. او چند کتاب درمورد 3D کاراکتر انیمیشن ، از جمله دیجیتال کاراکتر انیمیشن (New Riders)، و مایا در یک نگاه (Sybex Books) نوشته است. اعتبارات او شامل فعالیت برای استودیوهایی نظیر Nickelodeon، دیزنی، Warner Brothers و کمدی سنترال است.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس