%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش پی دی اف های پیشرفته قابل دسترسی (با زیرنویس فارسی AI)
Advanced Accessible PDFs
کد محصول: FL9114-3099416
لیندا _ آموزش پی دی اف های پیشرفته قابل دسترسی (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Advanced Accessible PDFs
سطح پیشرفته
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
182,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Chad Chelius - چد چلیوس
تاریخ انتشار
1402/1/4
2023-03-24
سطح آموزش
پیشرفته
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
6ساعت و 46دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
70 ویدیو
حجم فایل‌ها
1060 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
18 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 2799
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

فایل‌های PDF قابل دسترسی، فایل‌هایی هستند که توسط صفحه‌خوان توسط کاربرانی که دارای اختلال بینایی هستند قابل خواندن هستند. در حالی که نمی‌توانید فقط دکمه‌ای را فشار دهید تا PDF قابل دسترسی باشد، با ابزارهای موجود در Microsoft Word و Adobe InDesign، می‌توانید مطمئن شوید که هر PDF که ایجاد می‌کنید یک فایل PDF قابل دسترس معتبر است. اولویت‌بندی دسترسی به این معنا نیست که نمی‌توانید از ابزارهای قدرتمندی که فرمت PDF ارائه می‌دهد استفاده کنید، و در این دوره، مربی Chad Chelius تکنیک‌هایی را بیان می‌کند که می‌تواند به شما در مدیریت طرح‌بندی‌های پیچیده و افزودن ویژگی‌های پیشرفته مانند فرم‌های PDF، سازگاری PDF/UA و جداول پیچیده کمک کند، در حالی که PDF ها در دسترس و سازگار هستند. چاد به شما نشان می‌دهد که چگونه تگ‌های PDF را اضافه و تنظیم کنید تا تجربه خواندن صفحه نمایش را بهینه کنید، PDFهای اسکن شده را در دسترس قرار دهید، جداول را بررسی و تعمیر کنید، فایل‌های موجود را برای مطابقت با استانداردهای PDF/UA و موارد دیگر اصلاح کنید. او همچنین مسائل پیشرفته‌ای را که با Acrobat، InDesign و Word ارائه می‌شوند پوشش می‌دهد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 آیا سند شما قابل دسترسی است؟
01-02 آنچه باید بدانید

02 موضوعات پیشرفته دسترسی در Adobe Acrobat
02-01 میانبر برای راه رفتن در درخت تگ ها
02-02 ایجاد یک برچسب از یک انتخاب
02-03 پاراگراف هایی که در یک صفحه تقسیم می شوند
02-04 ایجاد هایپرلینک
02-05 تعمیر لینک های بدون برچسب
02-06 آدرس دادن به لینک های چند خطی
02-07 تکنیک های پیشرفته با استفاده از قسمت Content
02-08 امنیت و دسترسی
02-09 ادغام و تقسیم اسناد
02-10 برچسب گذاری عناصر چالش برانگیز
02-11 با استفاده از برچسب خودکار
02-12 رفع گلوله و اعداد تزئینی
02-13 گزینه های خواندن در آکروبات
02-14 مضرات ویرایش یک فایل PDF
02-15 کار با لیگاتور و دراپ کلاه

03 کار با جداول در Adobe Acrobat
03-01 تعریف سلول های سرصفحه در جدول
03-02 جداول که چندین صفحه را تشکیل می دهند
03-03 درک دهانه جدول
03-04 برچسب گذاری جداول با سلول های ادغام شده
03-05 تعریف دامنه و گستره به صورت دستی
03-06 برخورد با سلول های خالی
03-07 چه چیزی یک جدول بد را ایجاد می کند؟
03-08 راه حل های خلاقانه جدول
03-09 ایجاد ارتباط عنوان و داده
03-10 یک راه حل جایگزین برای انجمن های هدر
03-11 خطی کردن جداول

04 کار با فرم ها در Adobe Acrobat
04-01 افزودن فیلدهای فرم در Adobe Acrobat
04-02 افزودن یک راهنمای ابزار برای تشکیل فیلدها
04-03 برچسب زدن دستی فیلدهای فرم
04-04 برچسب زدن خودکار فیلدهای فرم
04-05 برچسب زدن یک دکمه
04-06 ساختار تگ های فرم در پانل برچسب ها

05 موضوعات دسترسی پیشرفته در Microsoft Word
05-01 ذخیره فایل های PDF قابل دسترس از Microsoft Word
05-02 کار با سلول های ادغام شده
05-03 کار با سبک های سفارشی
05-04 کار با چند ردیف سرصفحه جدول
05-05 کار با لیست های چند سطحی
05-06 تنظیم نکات ابزارهایپرلینک

06 موضوعات دسترسی پیشرفته در Adobe InDesign
06-01 کار با سلول های جدول ادغام شده
06-02 کار با هدر جدول
06-03 خلاقیت با گلوله ها و اعداد
06-04 افزودن متن جایگزین برای پیوندها
06-05 افزودن فیلدهای فرم در InDesign
06-06 افزودن فیلدهای فرم در جداول
06-07 تعریف ترتیب برگه برای فیلدهای فرم در InDesign
06-08 کار با اشیاء ترسیم شده توسط InDesign
06-09 جلوه های متنی و دسترسی
06-10 اسکریپت های مفید برای دسترسی
06-11 پلاگین MadeToTag

07 PDF/UA Remediation
07-01 درک PDF/UA
07-02 بررسی PAC 2021 Checker
07-03 پانل Preflight
07-04 مصنوع عناصر غیر ساختاری
07-05 رفع عنصر مورد استفاده به عنوان خطای عنصر ریشه
07-06 رفع استفاده نامناسب از خطای عنصر
07-07 مسائل مربوط به نقشه برداری نقش
07-08 رفع توضیحات جایگزین برای خطای حاشیه نویسی
07-09 افزودن شناسه برای عناصر یادداشت
07-10 رفع یک عنصر شکل بدون خطای جعبه مرزی
07-11 جاسازی فونت ها
07-12 اصلاح سلول سرصفحه جدول هیچ خطای سلول فرعی مرتبطی ندارد
07-13 افزودن ورودی PDF/UA
07-14 چرا PDF/UA تأیید نشده است؟
07-15 منابع PDF/UA

08 ابزار شخص ثالث
08-01 ابزارهایی برای تجسم ساختار سند
08-02 axesWord
08-03 axesPDF

09 نتیجه گیری
09-01 مراحل بعدی برای دسترسی

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Is your document accessible?
01-02 What you should know

02 Advanced Accessibility Topics in Adobe Acrobat
02-01 Shortcuts for walking the tags tree
02-02 Creating a tag from a selection
02-03 Paragraphs that split across a page
02-04 Creating hyperlinks
02-05 Fixing untagged hyperlinks
02-06 Addressing multiline hyperlinks
02-07 Advanced techniques using the Content pane
02-08 Security and accessibility
02-09 Merging and splitting documents
02-10 Tagging challenging elements
02-11 Using Autotag
02-12 Fixing decorative bullets and numbers
02-13 Reading options in Acrobat
02-14 Detriments of editing a PDF file
02-15 Working with ligatures and drop caps

03 Working with Tables in Adobe Acrobat
03-01 Defining header cells in a table
03-02 Tables that span multiple pages
03-03 Understanding table spans
03-04 Tagging tables with merged cells
03-05 Defining scope and span manually
03-06 Dealing with blank cells
03-07 What makes a bad table?
03-08 Creative table solutions
03-09 Creating heading and data associations
03-10 An alternative solution to header associations
03-11 Linearizing tables

04 Working with Forms in Adobe Acrobat
04-01 Adding form fields in Adobe Acrobat
04-02 Adding a tooltip to form fields
04-03 Manually tagging form fields
04-04 Automatically tagging form fields
04-05 Tagging a button
04-06 Structuring form tags in the Tags panel

05 Advanced Accessibility Topics in Microsoft Word
05-01 Saving accessible PDFs from Microsoft Word
05-02 Working with merged cells
05-03 Working with custom styles
05-04 Working with multiple table header rows
05-05 Working with multilevel lists
05-06 Setting hyperlink tooltips

06 Advanced Accessibility Topics in Adobe InDesign
06-01 Working with merged table cells
06-02 Working with table headers
06-03 Getting creative with bullets and numbers
06-04 Adding alt text for hyperlinks
06-05 Adding form fields in InDesign
06-06 Adding form fields in tables
06-07 Defining tab order for form fields in InDesign
06-08 Working with InDesign-drawn objects
06-09 Text effects and accessibility
06-10 Helpful scripts for accessibility
06-11 The MadeToTag plugin

07 PDF/UA Remediation
07-01 Understanding PDF/UA
07-02 Reviewing the PAC 2021 Checker
07-03 The Preflight panel
07-04 Artifacting nonstructural elements
07-05 Fixing element used as a root element error
07-06 Fixing inappropriate use of an element error
07-07 Role mapping issues
07-08 Fixing alternative descriptions for annotations error
07-09 Adding IDs for note elements
07-10 Fixing a figure element with no bounding box error
07-11 Embedding fonts
07-12 Fixing table header cell has no associated subcells error
07-13 Adding the PDF/UA entry
07-14 Why is PDF/UA not verified?
07-15 PDF/UA resources

08 Third-Party Tools
08-01 Tools for visualizing document structure
08-02 axesWord
08-03 axesPDF

09 Conclusion
09-01 Next steps for accessibility

 

مدرس: Chad Chelius - چد چلیوس

تعداد دوره های آموزشی: 9

چد چلیوس بیش از 20 سال است که از نرم افزار Adobe استفاده می کند و کتاب های بیشماری درمورد کاربرد های Adobe در چاپ نگاشته است. به عنوان مدرس رسمی adobe، او در کلاس هایی درمورد کاربردهای adobe تدریس می کند و سرتاسر ایالات متحده در کنفرانس هایی سخنرانی کرده است. چد به مشتری های نشر ، کمکهای مهمی کرده است تا از نرم افزار Adobe در روند بیزنس شان استفاده کنند و در موثر سازی جریان کارشان کمک کرده است. تجربه های گران سنگ او در صنایع چاپ و وب ، او را به آموزگاری ارزشمند برای مشتریانش تبدیل کرده است. به وب سایت او با آدرس http://cheliusgraphicservices.com سربزنید.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس