%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش ساخت مهارت های ارتباطی خود به عنوان یک مدیر خط مقدم (با زیرنویس فارسی AI)
Build Your Communication Skills as a Frontline Manager
از پربازدیدهای چند ماه اخیر
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL10350-3928028
لیندا _ آموزش ساخت مهارت های ارتباطی خود به عنوان یک مدیر خط مقدم (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Build Your Communication Skills as a Frontline Manager
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
55,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Madecraft - مهارت ساز
تاریخ انتشار
1403/6/30
2024-09-20
سطح آموزش
عمومی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
39دقیقه و 34ثانیه
تعداد ویدیو‌ها
23 ویدیو
حجم فایل‌ها
155 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
3 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 664
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

مهارت‌های ارتباطی قوی برای مدیران خط مقدم ضروری است، زیرا آنها تلاش می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که دستورالعمل‌ها، انتظارات و بازخوردها به طور مؤثر به تیم‌هایشان منتقل می‌شوند. در این دوره، مربی Felix Felix، رهبر عملیات خرده‌فروشی و کارشناس خدمات مشتری، بینش‌های ارزشمندی را به اشتراک می‌گذارد تا به شما کمک کند تا مهارت‌های ارتباطی خود را به عنوان یک مدیر خط مقدم ایجاد کنید. استراتژی‌هایی را برای ایجاد زمینه‌های موفقیت، از جمله اولویت‌بندی بررسی‌های منظم و شناسایی سبک‌های ارتباطی منحصربه‌فرد تیم خود، بررسی کنید. استراتژی هایی را بیاموزید که می توانید برای ارتقای مهارت های ارتباطی کلامی، غیرکلامی، نوشتاری و بین فرهنگی خود پیاده سازی کنید. به علاوه، کشف کنید که چگونه می توانید از مهارت های ارتباطی برای هدایت درگیری ها و مکالمات دشوار استفاده کنید. پس از تکمیل این دوره، می‌توانید ارتباطات تیمی را به طرز ماهرانه‌ای تقویت کنید، مهارت‌های ارتباطی خود را ارتقا دهید، جلسات جذابی را میزبانی کنید، فرهنگ بازخورد ایجاد کنید و برای مدیریت موفق خط مقدم به طرز ماهرانه‌ای درگیری‌ها را مدیریت کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 موفقیت تیم را از طریق ارتباط باز کنید

02 مقدمات موفقیت را فراهم کنید
02-01 مهارت های ارتباطی خود را ارزیابی کنید
02-02 یک سیستم پشتیبانی ایجاد کنید
02-03 تفویض و ایجاد مسئولیت مشترک

03 با تیم خود آشنا شوید
03-01 بررسی های منظم را در اولویت قرار دهید
03-02 اطلاعات ارزشمند تیم را جمع آوری کنید
03-03 سبک های ارتباطی تیم خود را شناسایی کنید

04 انواع مختلف ارتباطات را ادغام کنید
04-01 روی سازگاری تمرکز کنید
04-02 مهارت های ارتباطی غیرکلامی خود را بالا ببرید
04-03 مهارت های ارتباط کلامی خود را تقویت کنید
04-04 مهارت های ارتباطی نوشتاری خود را بهبود بخشید
04-05 ارتباطات فراگیر را تمرین کنید
04-06 ارتباط فعال را در اولویت قرار دهید

05 میزبان جلسات تأثیرگذار
05-01 اهداف روشنی را تعیین کنید
05-02 از تکنیک های تسهیل گری استفاده کنید
05-03 موارد اقدام را اختصاص دهید

06 به طور موثر بازخورد بدهید و دریافت کنید
06-01 فرهنگ بازخورد ایجاد کنید
06-02 چه زمانی باید بازخورد داد و بازخورد نداد
06-03 نحوه ارائه و دریافت بازخورد

07 در تعارضات و مکالمات دشوار پیمایش کنید
07-01 علائم درگیری را بشناسید
07-02 تنش ها را کاهش دهید
07-03 به مکالمات دشوار رسیدگی کنید

08 نتیجه گیری
08-01 تیم خود را از طریق ارتباط توانمند کنید

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Unlock team success through communication

02 Lay the Groundwork for Success
02-01 Assess your communication skills
02-02 Establish a support system
02-03 Delegate and create shared responsibility

03 Get to Know Your Team
03-01 Prioritize regular check-ins
03-02 Gather valuable team information
03-03 Identify your teams communication styles

04 Integrate Multiple Types of Communication
04-01 Focus on adaptability
04-02 Elevate your non-verbal communication skills
04-03 Boost your verbal communication skills
04-04 Improve your written communication skills
04-05 Practice inclusive communication
04-06 Prioritize proactive communication

05 Host Impactful Meetings
05-01 Set clear objectives
05-02 Apply facilitation techniques
05-03 Assign action items

06 Give and Receive Feedback Effectively
06-01 Create a culture of feedback
06-02 When to give and not give feedback
06-03 How to give and receive feedback

07 Navigate Conflicts and Difficult Conversations
07-01 Recognize signs of conflict
07-02 De-escalate conflicts
07-03 Address difficult conversations

08 Conclusion
08-01 Empower your team through communication

 

مدرس: Madecraft - مهارت ساز

تعداد دوره های آموزشی: 224

Madecraft یک شرکت کامل با محتوای یادگیری است که در سانتا باربارا ، کالیفرنیا مستقر است.
خط تولید برنده جایزه این شرکت ، در حال ایجاد نسل بعدی محتوای یادگیری است که مهارت های دنیای واقعی را آموزش و ارائه می کند.
Madecraft بهترین استعدادهای صنعت و شرکای قابل اعتماد را با یک دیدگاه تشکیل میدهد: به مشتریان مطالب یادگیری برتر با صدای برند خود را یاد بدهید.
تیم Madecraft متعهد است تا مهارت های هنری را با محتوا کارآمد و مقیاس پذیر مطابق با مشخصات مشتری ایجاد کند و ساخته شده است تا با مشتری تعامل کند و آنها را توانمند سازد.
اگر شما یا شرکتتان به دنبال تیمی برای ساخت دوره های آنلاین هستید ، از سایت Madecraft در onlymadecraft.com دیدن کنید.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس