logoleft

لیندا _ آموزش جامع مبانی سئو (با زیرنویس فارسی)

Lynda _ SEO Foundations

کد محصول: FCL1020-187858
لیندا _ آموزش جامع مبانی سئو (با زیرنویس فارسی)
سطح عمومی
زیرنویس فارسی
23,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده
فارسی لیندا FarsiLynda.com
تاریخ تولید
2015-01-15
مدرس
David Booth - دیوید بوت
سطح آموزشی
عمومی
زبان آموزشی
انگلیسی
زیر نویس
فارسی
مدت زمان آموزش
3ساعت و 30دقیقه
تعداد ویدیو های آموزشی
64 ویدیو
حجم فایل های آموزشی (مگابایت)
789 مگابایت
زمان تقریبی دانلود فایل های آموزشی
13 دقیقه
( با سرعت اینترنت 1 MB در ثانیه )
بازدید : 6482
درباره تولید کننده

FarsiLynda LOGO2

فارسی لیندا

تولید کننده محصولات فارسی (دوبله و زیرنویس) ، از محصولات شرکت Lynda

برای اولین بار در ایران ، بصورت حرفه ای ، اقدام به فارسی سازی منتخبی از محصولات معروفترین کمپانی سازنده آموزشهای ویدئویی در جهان کرده ایم.

محصولات آموزشی فارسی لیندا (FarsiLynda.com) ، شامل ترجمه ، زیرنویس و دوبله به فارسی ، منتخبی از بهترین آموزشهای IT شرکت لیندا میباشد که با ترجمه ای حرفه ای ، صدا گذاری مطلوب و کیفیت ویدیوئی عالی (1280x720) و قیمت مناسب ، تقدیم شما میگردد.

ما کارمان را ، در تابستان سال 1396 آغاز کردیم ، از آنجا که پروسه ترجمه ، ویرایش و صدابرداری محصولات ، زمان بر است ، لذا سعی شده در تولید محصولات فارسی ، همواره کیفیت  مد نظر بوده و به خاطر سرعت در کار تولید ، از کیفیت کاسته نشود. بنابراین ممکن است فاصله زمانی در تولید محصولات فارسی ، کمی بطول بیانجامد ، از اینکه شکیبایی کرده تا از محصولات فارسی ما بهره مند شوید ، سپاسگذاریم.

فارسی لیندا

دیده شدن وب سایت خود در موتورهای جستجویی نظیر گوگل و بینگ را افزایش دهید و نوع درست ترافیک را به سمت صفحات مناسب سایت خود جذب کنید. درباره بهینه سازی موتور جستجو بیاموزید از قبیل اینکه چطور صفحات نتایج را بخوانید، رتبه بندی خود را بیابید، و پی ببرید چطور رتبه بندی روی بیزنس های بزرگ و کوچک تاثیر می گذارد.

دریابید که چگونه استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی پایه ایی را ، اعمال کنید، نظیر چگونگی اجرای جستجوی keyword، ساخت لینک های درونی، بهینه سازی pageها و content، اندازه گیری موفقیت و پیشرفت تان، و برای استراتژی SEO بلند مدت برنامه ریزی کنید. به علاوه، راهکارهای مخصوص SEO برای تجارت الکترونیک، جستجوی محلی، و مخاطبان موبایل را بیاموزید تا محدوده دستیابی خود را گسترش دهید.

این کورس بخشی از Learning Path می باشد که توسط American Marketing Association تصدیق شده است. مهارت هایی که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب دارای مدرک حرفه ایی (AMA (PCM در بازاریابی دیجیتال را لازم دارید با استفاده از این کورس های پیشرو صنعتی و منابع موجود در Learning Path کسب کنید. امتحان مدرک AMA را بدهید تا نشان دهید که شما آنچه را لازمه رهبری کردن یک تحول دیجیتال است، دارید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
به همراه فایلهای تمرین
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی:

نمونه ویدیوی آموزشی:

 

 


00 مقدمه
___/ 00_01 خوش آمد
___/ 00_02 استفاده از راهنمای Facilitator

01 بررسی اجمالی SEO
___/ 01_01 بهینه سازی موتور جستجو (SEO) چیست؟
___/ 01_02 خواندن صفحات نتیجه موتور جستجو
___/ 01_03 چطور SEO روی بیزنس های تاثیر می گذارد
___/ 01_04 تنظیم انتظارات SEO

02 Keywordها، پایه SEO
___/ 02_01 چرا به برنامه جستجو keyword احتیاج دارید
___/ 02_02 چطور keywordها را جستجو کنید
___/ 02_03 ابزارهایی برای کمک به تحلیل keywordها
___/ 02_04 شناخت keyword attributeها
___/ 02_05 شناخت توزیع keyword
___/ 02_06 ارزیابی مستمر keyword

03 بهینه سازی content؛ موتورهای جستجو و مردم صفحات وب را چطور مشاهده می کنند
___/ 03_01 شناخت بهسازی content
___/ 03_02 بهینه سازی ساختار سایت
___/ 03_03 شناسایی انواع مختلف content
___/ 03_04 بهینه سازی textual page elementها
___/ 03_05 بهینه سازی کامپوننت های غیر متنی یک webpage
___/ 03_06 تحلیل کیفیت content
___/ 03_07 بررسی مزایای user-generated content

04 بهینه سازی Content ; SEO فنی
___/ 04_01 تعبیر کد پشت webpageها
___/ 04_02 شناخت اینکه موتورهای جستجو چطور content را فهرست سازی می کنند
___/ 04_03 کار با canonical URLs و redirectها
___/ 04_04 Leverageکردن microformatها
___/ 04_05 کار با فاکتورهای server-side
___/ 04_06 استفاده از Google Webmaster Tools
___/ 04_07 استفاده از Bing Webmaster Tools

05 برنامه ریزی بلند مدت content
___/ 05_01 بررسی اجمالی استراتژی های بلند مدت content
___/ 05_02 برنامه ریزی یک استراتژی محتوی موفق و دوری از خطاهای رایج
___/ 05_03 تعریف مخاطبان، موضوعات، زاویه، و استایل
___/ 05_04 شناخت انواع مختلف content
___/ 05_05 ایده گرفتن برای content
___/ 05_06 کار با تقویم ویراستاری
___/ 05_07 ترویج content با رسانه اجتماعی
___/ 05_08 اندازه گیری عملکرد content

06 استراتژی های Link-Building
___/ 06_01 شناخت اهمیت linkها
___/ 06_02 ساخت لینک های داخلی
___/ 06_03 ساخت لینک های خارجی
___/ 06_04 یافتن فرصت های ساخت لینک
___/ 06_05 اجرا یک استراتژی ساخت لینک

07 اندازه گیری اثر SEO
___/ 07_01 اندازه گیری عملکرد SEO
___/ 07_02 تحلیل keywordها
___/ 07_03 تحلیل لینک ها
___/ 07_04 تحلیل تاثیر رسانه اجتماعی

08 SEO برای Ecommerce
___/ 08_01 شناخت SEO و ecommerce (تجارت الکترونیک)
___/ 08_02 کار با semantic HTML برای ecommerce
___/ 08_03 کامپوننت های فنی تجارت الکترونیک
___/ 08_04 بررسی معماری اطلاعات تجارت الکترونیک
___/ 08_05 تولید content تجارت الکترونیک
___/ 08_06 Leverageکردن ساخت لینک و رسانه اجتماعی برای تجارت الکترونیک
___/ 08_07 اتخاذ وبسایت های تجارت الکترونیک برای مخاطبان بین الملل

09 جستجوی local
___/ 09_01 شناخت جستجوی local
___/ 09_02 شناخت Google My Business
___/ 09_03 نصب و بهسازی Google+ Local
___/ 09_04 مدیریت نقل قول هایتان
___/ 09_05 گرفتن بازبینی های بیشتر از بیزنس تان
___/ 09_06 بهینه سازی وبسایت تان برای جستجوی local
___/ 09_07 آینده local search

10 International SEO
___/ 10_01 شناخت جنبه های فرهنگی international SEO
___/ 10_02 بهسازی content فنی برای مخاطبان بین الملل
___/ 10_03 بهینه سازی content ترجمه شده و بومی شده
___/ 10_04 ساخت لینک ها برای مخاطبان بین الملل
___/ 10_05 تحلیل و اندازه گیری یک کمپین SEO بین الملل
___/ 10_06 اجتناب از نواقص باinternational SEO

11 نتیجه
___/ 11_01 تعیین گام های بعدی

مدرس: David Booth - دیوید بوت

David Booth انالیزور گوگل و مربی تایید شده ی AdWords است. شرکت او مشاوره هایی در مورد انالیز وب و بازار یابی ارائه میدهد. David یک مشاور و یک استاد و یکی از شرکای تاسیس کننده ی Cardinal Path است. او بیش از ۱۰ سال است که به شرکتها و سازمان ها در امریکای شمالی و مرکزی در مورد طراحی وب، انتخاب تکنولوژی و استفاده از ان، بازاریابی موتورهای جستجو، انالیز و هوش تجارت، انالیزهای اماری و ازمون های تبدیل، مشاوره هایی ارائه میدهد. David سمینارها، دوره هی اموزشی، و جلساتی را در مورد انالیز وب سایت و جستجو و بازایابی برای مخاطبانی از مدیران ارشد گرفته تا تیم های عملیات اجرایی برگزار کرده است. او در توسعه ی برنامه ی تحت وب به عنوان یک مهندس و مشاور از سال ۱۹۹۸ شرکت کرده است، که شروع حرفه ی او به عنوان یک مهندس فنی بازاریابی در intel بود. او همچنین دو سال با Peace Corpها سپری کرد، در این مدت مشغول توسعه و ایجاد وب سایتهایی برای جذب کمک هزینه ها و حمایتهای بین المللی NGOهای گواتمالا و سازمانهای توسعه دهنده ی محلی بود. David یک انالیزور گوگل و AdWords و یک مربی تایید شده ی Website Optimizer هست و شرکت او شریک Google Analytics, AdWords, Website Optimizer, و Urchin هست. David مدرک MBA مدیریت بین المللی خود را از Monterey Institute of International Studies گرفت. و دارای مدرک کارشناسی در مهندسی کامپیوتر و الکترونیک از دانشگاه Illinois در Urbana-Champaign است.

جدیدترین محصولات مرتبط