%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع ایلوستریتور 2020 (با زیرنویس فارسی AI)
Illustrator 2020 Essential Training
از پرفروش‌‌ ترین‌ها
کد محصول: FL4861-2814169
لیندا _ آموزش جامع ایلوستریتور 2020 (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Illustrator 2020 Essential Training
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
113,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Tony Harmer - تونی هارمر
تاریخ انتشار
1398/8/15
2019-11-06
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
5ساعت و 41دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
111 ویدیو
حجم فایل‌ها
907 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
15 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 8809
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

Adobe Illustrator استاندارد صنعت در طراحی وکتور است - برای همه چیز، از آرمهای حداقلی گرفته تا تصاویر تمام عیار. در این دوره مفاهیم و تکنیک‌های اصلی آموزش داده می‌شود که می‌تواند برای هر گردش کار اعمال شود، از جمله انتشارات دیجیتالی و چاپی.
مربی و تصویرگر حرفه ای، تونی هارمر، ملزومات Illustrator 2020 را توضیح می‌دهد، از جمله artboard، فضاهای کاری، لایه‌ها و شکل. او نحوه ساخت انتخاب، ترسیم و ساخت اشکال پیچیده را با استفاده از ابزارهای ترسیم Illustrator و دقیقاً کارهای هنری رنگی با ابزاریی مانند swatches و gradient fills نشان می‌دهد. او همچنین چگونگی سازماندهی کارهای هنری را به گروه‌ها و لایه‌ها، ترکیب و تمیز کردن مسیرها، کار با تایپ و جلوه‌ها، استفاده از کتابخانه‌های CC، صادرات کار شما و موارد دیگر ارائه می‌دهد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 مقدمه
___| 00_01 به ضروریات Illustrator 2020 خوش آمدید
___| 00_02 نحوه ارسال بازخورد
___| 00_03 نصب Illustrator

01 تمرین سریع شروع کنید
___| 01_01 راه اندازی Walkthrough
___| 01_02 پیاده روی

02 محیط تصویرگر
___| 02_01 تور رابط
___| 02_02 مقیاس گذاری رابط
___| 02_03 جعبه ابزار
___| 02_04 پانل ها
___| 02_05 پنل Properties
___| 02_06 برنامه ریزی و بزرگنمایی
___| 02_07 با استفاده از Navigator

03 انتخاب
___| 03_01 ابزار انتخاب
___| 03_02 ابزار Direct Selection

04 ابزار رسم شکل و خط
___| 04_01 رسم اشکال اساسی
___| 04_02 چند ضلعی‌ها و ستاره‌ها را ترسیم می‌کنند
___| 04_03 رسم با ابزار خط
___| 04_04 رسم با ابزار Grid

05 رنگ
___| 05_01 مدل‌های رنگی در Illustrator
___| 05_02 پنل Swatches
___| 05_03 مبلغ جهانی
___| 05_04 رنگهای نقطه
___| 05_05 با استفاده از رنگ ها
___| 05_06 گروه‌های رنگی
___| 05_07 پنل Color Guide

06 Strokes
___| 06_01 ویژگی‌های Strokes
___| 06_02 ایجاد خطوط خراب
___| 06_03 ایجاد خطوط نقطه دار
___| 06_04 ایجاد تیرهای فلش
___| 06_05 عرض متغیر strokes

07 بیشتر در مورد گزینه‌ها
___| 07_01 ابزار Lasso
___| 07_02 جادوی جادو
___| 07_03 ذخیره انتخاب ها

08 تراز، توزیع و انباشت
___| 08_01 تراز کردن اشیاء
___| 08_02 تراز نقاط
___| 08_03 توزیع اشیاء
___| 08_04 با استفاده از اشیاء کلیدی
___| 08_05 تغییر ترتیب انباشت
___| 08_06 با استفاده از حالت‌های قرعه کشی

09 گروه
___| 09_01 کار با گروه ها
___| 09_02 ابزار انتخاب گروه
___| 09_03 با استفاده از حالت Isolation

10 لایه
___| 10_01 با استفاده از لایه ها
___| 10_02 هدف قرار دادن اشیاء با استفاده از لایه ها

11 تبدیل
___| 11_01 با استفاده از ابزار Transform خاص
___| 11_02 با استفاده از ابزار Transform Free
___| 11_03 دوباره با استفاده از Transform
___| 11_04 Transform Her فرمان
___| 11_05 به عنوان یک اثر تبدیل می‌شود

12 طراحی توسط ساخت و ساز
___| 12_01 مسیرهای مرکب و شکل
___| 12_02 پنل Pathfinder
___| 12_03 شکل ساز
___| 12_04 ماسک‌های برش خورده

13 ابزار طراحی
___| 13_01 ابزار قلم
___| 13_02 ابزار قلم Curvature
___| 13_03 ابزار Shaper
___| 13_04 ابزار Pencil
___| 13_05 رسم با ابزار پاک کن
___| 13_06 بهبود مسیرها

14 با استفاده از راهنماها و شبکه ها
___| 14_01 ایجاد و حذف راهنماها
___| 14_02 راهنمائی از اشیاء

15 شیب
___| 15_01 شیب‌های خطی
___| 15_02 شیب‌های شعاعی
___| 15_03 شیب‌های Freeform
___| 15_04 شیب در strokes

16 الگوی
___| 16_01 ایجاد الگویی
___| 16_02 الگوی strokes
___| 16_03 تبدیل الگوهای

17 نماد
___| 17_01 نمادهای استاتیک
___| 17_02 نمادهای پویا

18 ترکیب، ترکیب و شفافیت
___| 18_01 با استفاده از مخلوط ها
___| 18_02 جایگزینی ستون فقرات مخلوط
___| 18_03 با استفاده از حالت‌های ترکیبی
___| 18_04 استفاده از ماسک‌های تاری

19 ظاهر
___| 19_01 قدرت ظواهر
___| 19_02 صفحه ظاهر
___| 19_03 جلوه‌های تصویرگر
___| 19_04 جلوه‌های فتوشاپ
___| 19_05 ویرایش یا حذف جلوه ها
___| 19_06 سبک‌های گرافیکی
___| 19_07 ابزار برس
___| 19_08 ابزار Eyedropper

20 نوع
___| 20_01 با استفاده از نوع نقطه
___| 20_02 با استفاده از نوع منطقه
___| 20_03 گزینه‌های کاراکتر
___| 20_04 گزینه‌های پاراگراف
___| 20_05 ابزار Touch Type
___| 20_06 با استفاده از Type در یک مسیر
___| 20_07 نوع طرح بندی

21 تصویر در Illustrator
___| 21_01 قرار دادن تصاویر
___| 21_02 جاسازی تصاویر
___| 21_03 برش تصاویر

22 پیکسل به وکتورها
___| 22_01 با استفاده از تصویر ردیابی
___| 22_02 استفاده از فتوشاپ با تصویر ردیابی

23 اصلاح آثار هنری
___| 23_01 آثار هنری نوین
___| 23_02 ابزار Puppet Warp

24 مادربرد
___| 24_01 کار با artboard
___| 24_02 ترتیب آرایش

25 خروجی
___| 25_01 بسته‌بندی پرونده‌های Illustrator
___| 25_02 صادرات به عنوان سایر انواع 0f0i0l0e0
___| 25_03 صادرات دارایی
___| 25_04 ذخیره میراث برای وب
___| 25_05 PDF فایل‌ها و Illustrator

26 کارآیی در تصویرگر
___| 26_01 ایجاد مکانهای کاری خود
___| 26_02 میانبرهای صفحه کلید
___| 26_03 نماهای سفارشی
___| 26_04 جعبه ابزار سفارشی

27 فراتر از تصویرگر
___| 27_01 با استفاده از کتابخانه‌های ابر خلاق
___| 27_02 صادرات ASE
___| 27_03 ابزارهای موبایل و Illustrator

28 نتیجه گیری
___| 28_01 مراحل بعدی



00 Introduction
___| 00_01 Welcome to the essentials of Illustrator 2020
___| 00_02 How to send feedback
___| 00_03 Installing Illustrator

01 Quick Start Exercise
___| 01_01 Walkthrough setup
___| 01_02 Walkthrough

02 The Illustrator Environment
___| 02_01 Touring the interface
___| 02_02 Scaling the interface
___| 02_03 The Toolbox
___| 02_04 Panels
___| 02_05 The Properties panel
___| 02_06 Panning and zooming
___| 02_07 Using the Navigator

03 Selection
___| 03_01 The Selection tool
___| 03_02 The Direct Selection tool

04 Shape and Line Drawing Tools
___| 04_01 Drawing basic shapes
___| 04_02 Drawing polygons and stars
___| 04_03 Drawing with the Line tools
___| 04_04 Drawing with the Grid tools

05 Color
___| 05_01 Color models in Illustrator
___| 05_02 The Swatches panel
___| 05_03 Global swatches
___| 05_04 Spot colors
___| 05_05 Using tints
___| 05_06 Color groups
___| 05_07 The Color Guide panel

06 Strokes
___| 06_01 Stroke attributes
___| 06_02 Creating dashed lines
___| 06_03 Creating dotted lines
___| 06_04 Creating arrowheads
___| 06_05 Variable width strokes

07 More on Selections
___| 07_01 The Lasso tool
___| 07_02 The Magic Wand
___| 07_03 Saving selections

08 Alignment, Distribution, and Stacking
___| 08_01 Aligning objects
___| 08_02 Aligning points
___| 08_03 Distributing objects
___| 08_04 Using key objects
___| 08_05 Changing the stacking order
___| 08_06 Using the draw modes

09 Groups
___| 09_01 Working with groups
___| 09_02 The Group Selection tool
___| 09_03 Using Isolation Mode

10 Layers
___| 10_01 Using layers
___| 10_02 Targeting objects using layers

11 Transforms
___| 11_01 Using the specific Transform tools
___| 11_02 Using the Free Transform tool
___| 11_03 Using Transform Again
___| 11_04 The Transform Each command
___| 11_05 Transforms as an effect

12 Drawing by Construction
___| 12_01 Compound Paths and Shapes
___| 12_02 The Pathfinder panel
___| 12_03 The Shape Builder
___| 12_04 Clipping masks

13 Drawing Tools
___| 13_01 The Pen tool
___| 13_02 The Curvature Pen tool
___| 13_03 The Shaper tool
___| 13_04 The Pencil tool
___| 13_05 Drawing with the Eraser tool
___| 13_06 Improving paths

14 Using Guides and Grids
___| 14_01 Creating and removing guides
___| 14_02 Making guides from objects

15 Gradients
___| 15_01 Linear gradients
___| 15_02 Radial gradients
___| 15_03 Freeform gradients
___| 15_04 Gradients on strokes

16 Patterns
___| 16_01 Creating a pattern
___| 16_02 Pattern strokes
___| 16_03 Transforming patterns

17 Symbols
___| 17_01 Static symbols
___| 17_02 Dynamic symbols

18 Blends, Blending, and Transparency
___| 18_01 Using blends
___| 18_02 Replacing a blend spine
___| 18_03 Using blending modes
___| 18_04 Using opacity masks

19 Appearances
___| 19_01 The power of appearances
___| 19_02 The Appearance panel
___| 19_03 Illustrator effects
___| 19_04 Photoshop effects
___| 19_05 Editing or removing effects
___| 19_06 Graphic styles
___| 19_07 The Brush tool
___| 19_08 The Eyedropper tool

20 Type
___| 20_01 Using point type
___| 20_02 Using area type
___| 20_03 Character options
___| 20_04 Paragraph options
___| 20_05 The Touch Type tool
___| 20_06 Using Type on a Path
___| 20_07 Outlining type

21 Images in Illustrator
___| 21_01 Placing images
___| 21_02 Embedding images
___| 21_03 Cropping images

22 Pixels to Vectors
___| 22_01 Using Image Trace
___| 22_02 Using Photoshop with Image Trace

23 Modifying Artwork
___| 23_01 Recolor artwork
___| 23_02 The Puppet Warp tool

24 Artboards
___| 24_01 Working with artboards
___| 24_02 Arranging artboards

25 Output
___| 25_01 Packaging Illustrator files
___| 25_02 Export as other file types
___| 25_03 Asset Export
___| 25_04 Legacy Save for Web
___| 25_05 PDF files and Illustrator

26 Efficiency in Illustrator
___| 26_01 Creating your own workspaces
___| 26_02 Keyboard shortcuts
___| 26_03 Custom views
___| 26_04 Custom toolboxes

27 Beyond Illustrator
___| 27_01 Using Creative Cloud libraries
___| 27_02 Exporting an ASE
___| 27_03 Mobile tools and Illustrator

28 Conclusion
___| 28_01 Next steps

مدرس: Tony Harmer - تونی هارمر

تعداد دوره های آموزشی: 36

تونی هارمر یک معلم و illustrator است. او 160 مدرک دارد، از جمله استادی Adobe Creative Suite. تونی هارمر برای بیش از سی سال در صنعت خلاق ، روی حوزه های طراحی، تصویر کشی، و پروژه های وب/ اسکرین فعالیت کرده است. تونی به عنوان یک مدرس و متخصص دارای مدرک Adobe با بیش از 160 مدرک و یکی از اندک کسانی که توانسته اند به جایگاهی مانند استادی Creative Suite برسند، سرتاسر انگلیس و اروپا کورس های آموزشی ارائه کرده است. تونی اغلب برای مجله Computer Art مطلب مینویسد و نویسنده مهمان چند بلاگ است، اما مهم تر از همه او هنوز هم عاشق نشتن و طراحی کردن است.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس