فارسی لیندا
تولید کننده محصولات فارسی (دوبله و زیرنویس) ، از محصولات شرکت Lynda
برای اولین بار در ایران ، بصورت حرفه ای ، اقدام به فارسی سازی منتخبی از محصولات معروفترین کمپانی سازنده آموزشهای ویدئویی در جهان کرده ایم.
محصولات آموزشی فارسی لیندا (FarsiLynda.com) ، شامل ترجمه ، زیرنویس و دوبله به فارسی ، منتخبی از بهترین آموزشهای IT شرکت لیندا میباشد که با ترجمه ای حرفه ای ، صدا گذاری مطلوب و کیفیت ویدیوئی عالی (1280x720) و قیمت مناسب ، تقدیم شما میگردد.
ما کارمان را ، در تابستان سال 1396 آغاز کردیم ، از آنجا که پروسه ترجمه ، ویرایش و صدابرداری محصولات ، زمان بر است ، لذا سعی شده در تولید محصولات فارسی ، همواره کیفیت مد نظر بوده و به خاطر سرعت در کار تولید ، از کیفیت کاسته نشود. بنابراین ممکن است فاصله زمانی در تولید محصولات فارسی ، کمی بطول بیانجامد ، از اینکه شکیبایی کرده تا از محصولات فارسی ما بهره مند شوید ، سپاسگذاریم.
طرز استفاده از محدودۀ گسترده ای از ابزارها در 3ds max به منظور render out کردن عناصر برای کامپوزیت کردن را ، بیاموزید. "جوئل برادلی" در این کورس چگونگی تجزیه یک پروژه به قسمت های قابل مدیریت با استفاده از ویژگی Render elementهای 3ds Max و مدیریت render passها با ابزارهای State Set را نشان می دهد. p class="p1">او این Pipeline را از طریق سه پروژه کوچک نشان می دهد که در آن یک عکس گرفته شده را ، از مرحله تجزیه به کامپوزیت نهایی می برد. وی ابتدا، عناصر را در 3ds Max نصب و رندر می کند. دوم، این فایل ها را با استفاده از پنل Compositer Link، "پیش کامپوزیت" و خارج می کند. در انتها، جوئل به سراغ After Effects می رود، جایی که افکت های پس تولید (post-production) نظیر تصحیح رنگ هر object، رفلکشن ها و انعکاسها، atomospheric haze، و motion blur را می افزاید.
نمونه ویدیوی آموزشی
00 مقدمه :
00-01 خوشامد گویی
00-02 آنچه قبل از تماشای این دوره باید بدانید
00-03 استفاده از فایلهای تمرینی
00-04 ساختار پروژه 3ds max
00-05 هندلینگ گاما
01 مقدمه ای بر رندر المنتها
01-01 توضیحی بر رندر المنتها
01-02 تصمیم گیری در مورد پایپ لاین
01-03 رابط کاربری رندر المنتها
01-04 آپشنهای خروجی
02 مقدمه ای بر state sets
02-01 توضیحی بر state sets
02-02 رابط کاربری state sets
02-03 نحوه ی عملکرد state sets
02-04 استفاده از state sets برای رندرینگ در لایه ها
02-05 استفاده از state sets برای انعطاف پذیری رندر المنتها
03 پروژه- رندرینگ المنتها
03-01 شکستن شاتها
03-02 نصب پارامترهای المنت
03-03 ایجاد یک custom matte pass
03-04 ستینگهای رندر نهایی و خروجی
04 پروژه- تعامل پذیری با افتر افکت
04-01 بررسی نمای کامپوزیتر state sets
04-02 نصب فایلهای لینک کامپوزیتر
04-03 خروجی فوتیج رندر شده به after effects
04-04 هندلینگ گاما و فایلهای 32 بیتی در after effects
05 پس تولید (Post Production) در adobe after effects
05-01 تنظیم المنت ambient occlusion
05-02 سوییچ رنگ diffuse
05-03 توییک در انعکاسها
05-04 افزودن عمق میدان
05-05 استفاده از z-depth برای پارازیت جوی
05-06 افزودن motion blur
06 نتیجه گیری
06-01 گام بعدی؟
جوئل برادلی یک متعصب دو آتیشه 3D است، او برای وب، صنعت چاپ و مولتی مدیا ، 3D تولید می کند و 3Ds Max و Maya آموزش می دهد. جوئل بردلی همه کاره ، که 3D را به صورت خودآموز یادگرفته است، از 9 سالگی از 3D و اپلیکیشن های طراحی گرافیک استفاده کرده است. او قبل از اینکه به سراغ 3D Max برود ، به همراه برنامه های نظیر Truespace و Bryce 3D بزرگ شد. او از این مهارت به دست آمده برای کار در چند حوزه صنعت، مانند تولید محتوا برای وب، چاپ ، تجسم فکری و مولتی مدیا استفاده کرده است. چهار سال اخیر، او توجه اش را به تولید ویدئوهای آموزشی برای اپلیکیشن هایی نظیر 3ds Max, Maya, Sketch up, Photoshop, Combustion, Composite و بسیاری دیگر معطوف کرده است.