logoleft

لیندا _ آموزش استراتژی تعریف کلیدواژه در سئو (با زیرنویس فارسی)

Lynda _ SEO: Keyword Strategy

کد محصول: FCL1022-147030
لیندا _ آموزش استراتژی تعریف کلیدواژه در سئو (با زیرنویس فارسی)
سطح عمومی
زیرنویس فارسی
23,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده
فارسی لیندا FarsiLynda.com
تاریخ تولید
2017-09-27
مدرس
Matt Bailey - مت بیلی
سطح آموزشی
عمومی
زبان آموزشی
انگلیسی
زیر نویس
فارسی
مدت زمان آموزش
4ساعت و 14دقیقه
تعداد ویدیو های آموزشی
60 ویدیو
حجم فایل های آموزشی (مگابایت)
735 مگابایت
زمان تقریبی دانلود فایل های آموزشی
12 دقیقه
( با سرعت اینترنت 1 MB در ثانیه )
بازدید : 6413
درباره تولید کننده

FarsiLynda LOGO2

فارسی لیندا

تولید کننده محصولات فارسی (دوبله و زیرنویس) ، از محصولات شرکت Lynda

برای اولین بار در ایران ، بصورت حرفه ای ، اقدام به فارسی سازی منتخبی از محصولات معروفترین کمپانی سازنده آموزشهای ویدئویی در جهان کرده ایم.

محصولات آموزشی فارسی لیندا (FarsiLynda.com) ، شامل ترجمه ، زیرنویس و دوبله به فارسی ، منتخبی از بهترین آموزشهای IT شرکت لیندا میباشد که با ترجمه ای حرفه ای ، صدا گذاری مطلوب و کیفیت ویدیوئی عالی (1280x720) و قیمت مناسب ، تقدیم شما میگردد.

ما کارمان را ، در تابستان سال 1396 آغاز کردیم ، از آنجا که پروسه ترجمه ، ویرایش و صدابرداری محصولات ، زمان بر است ، لذا سعی شده در تولید محصولات فارسی ، همواره کیفیت  مد نظر بوده و به خاطر سرعت در کار تولید ، از کیفیت کاسته نشود. بنابراین ممکن است فاصله زمانی در تولید محصولات فارسی ، کمی بطول بیانجامد ، از اینکه شکیبایی کرده تا از محصولات فارسی ما بهره مند شوید ، سپاسگذاریم.

فارسی لیندا

لغات کلیدی پایه مهم هر نوع تلاش بازاریابی آنلاین محسوب می شوند و در این کورس، مدرس Matt Bailey نشان می دهد که شما چطور بهترین بهسازی موتور جستجو و برنامه های pay-per-click را حول دانشی که از جستجوی لغات کلیدی حمع کرده اید، بسازید. او به شما کمک می کند تا منابع لغات کلیدی را بررسی کنید و با ابزارهای جستجو و مدیریت نظیر Raven Toolها، Moz، SEMrush، و wordtracker یک لیست از لغات کلیدی درست کنید. او همچنین چگونگی فیلتر و تعبیر داده لغات کلیدی، مشاهده trendها، و شناخت بهتر نیت جستجو گر، و اینکه چطور یک استراتژی آگاهانه بسازید و keywordها از طریق سایت تان برای حداکثر جستجوپذیری اعمال کنید را به شما نشان میدهد.مت همچنین به طرز به کار بردن دانش تان از keywordها در کمپین های Google Adwords و اندازه گیری نتایج تلاش های SEO و Adword تان می پردازد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
به همراه فایلهای تمرین
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی:

نمونه ویدیوی آموزشی:

 

 

00 مقدمه
___/ 00_01 خوش آمد

01 استخراج منابع غنی Keywordها
___/ 01_01 keywordها چه هستند
___/ 01_02 کاربرد keywordها
___/ 01_03 چطور می توانیم از keywordها استفاده کنیم
___/ 01_04 یافتن منابع جستجوی keyword
___/ 01_05 مشاهد keyword universe
___/ 01_06 خواندن موثر keyword data

02 مدیریت Keyword Data برای حداکثر آگاهی
___/ 02_01 ساخت keyword spreadsheet
___/ 02_02 یافتن keywordهای اولیه
___/ 02_03 استفاده از long tail
___/ 02_04 یافتن الگوهای عبارت
___/ 02_05 سازمان دهی با پیشوند و پسوند
___/ 02_06 جستجو برای هم معنی
___/ 02_07 برنامه ریزی برای جمع ها
___/ 02_08 توسعه keyword spreadsheet

03 یافتن Searcher Intent از جستجوهای Keyword
___/ 03_01 یافتن searcher intent
___/ 03_02 اندازه گیری تاثیر مارک
___/ 03_03 الگوهای تقاضای جستجو
___/ 03_04 ارزیابی جستجوگر صحیح
___/ 03_05 ارزیابی داده رقابتی
___/ 03_06 اندازه گیری رقابتی بودن keyword
___/ 03_07 اندازه گیری محیط رقابت

04 افزودن داده keyword سه بعدی
___/ 04_01 از تقسیم کردن تقاضای keyword و keyword trendها
___/ 04_02 به کار بردن toolها برای یافتن keyword search trendها
___/ 04_03 مقایسه keyword trendها
___/ 04_04 پرسیدن دلیل
___/ 04_05 ساختن استراتژی
___/ 04_06 سازمان دهی keyword data با داده اضافی تان

05 استفاده از ابزارهای مدیریت Keyword
___/ 05_01 معرفی keyword research software و optionها
___/ 05_02 Raven tools
___/ 05_03 Moz
___/ 05_04 SEMrush
___/ 05_05 Keyword Discovery

06 به کار بردن Keywordدر وب سایت تان
___/ 06_01 خودتان را با page title بشناسانید
___/ 06_02 دریابید page title چطور به کار می رود
___/ 06_03 ارزیابی گزینه های page title
___/ 06_04 شناخت page structure
___/ 06_05 طرز استفاده از ساختار های صفحه به نفع خودتان
___/ 06_06 توجه خواننده را به ساختار بهتر صفحه معطوف کنید
___/ 06_07 همگرا کردن استراتژی های ساختار، اسکن کردن و spiderها
___/ 06_08 اعمال keywordها در تمام content
___/ 06_09 یکی کردن keywordها در وب سایت تان
___/ 06_10 لحاظ کردن alt attributeها و title attributeها
___/ 06_11 بررسی اجمالی جستجو برای keywordها
___/ 06_12 جستجو خود را برای کاربرد و قابل درک بودن امتحان کنید

07 به کار بردن Keywords در PPC Campaign
___/ 07_01 ساخت تبلیغات موثر
___/ 07_02 یادگیری استراتژی های keyword-based bidding
___/ 07_03 متعادل کردن keywordها و امتیاز کیفیت
___/ 07_04 از خطاهای هزینه بر دوری کنید
___/ 07_05 روی keywordهای منفی تمرکز کنید
___/ 07_06 افزودن ابعاد مکان، زمان بندی و ساختار لغت
___/ 07_07 کمپین خود را به طور پیوسته بهبود دهید

08 نتایج تان را اندازه بگیرید
___/ 08_01 گول رتبه بندی ها را نخورید
___/ 08_02 بازده صحیح را اندازه بگیرید
___/ 08_03 مقدار را بنا کنید
___/ 08_04 در تحلیل های خود بخش های keyword را گسترش دهید
___/ 08_05 landing page ها را برای مقدار ارزیابی کنید
___/ 08_06 میزان بالا رفتن langing page را عیب یابی کنید
___/ 08_07 تلاش های بازاریابی خود را ارجعیت بندی کنید

09 نتیجه
___/ 09_01 گام های بعد

مدرس: Matt Bailey - مت بیلی

"مت بیلی" بازاریابی دیجیتال را با دانش برنامه نویسی ترکیب می کند. او در گوکل، J.Crew و IBM تدریس کرده است. "مت بیلی" موسس و رئیس بازاریابی SiteLogic با تقریباً دو دهه تجربه در صنعت بازاریابی آنلاین است، مت از این برتری در ترکیب پیش زمینه بازاریابی اش با دانش برنامه نویسی اش برای کمک به شرکت ها استفاده می کند تا استراتژی های جامعی بسازند که حضور و تبدیل شرکتها در وب را ارتقاء دهد. وی از همان روزهایی که به عنوان کارآموز موزه با استفاده از "فنر تسلا" نمایش اجرا می کرد، همیشه به طور موثری مخاطبان را با خود همراه می سازد. در اوایل ظهور اینترنت، مت به سرتاسر کشور سفر کرد و در سمینارهای گردشگری صحبت کرد، به صاحبان کسب و کار می آموخت که چطور به طور موثر تر وب سایت های خود را به بازار عرضه کنند. مت اوایل دهه 90 یک کارآفرین اینترنتی بود، که همین امر منجر به علاقه وی به بهسازی موتور جستجو گردید. بعد از فروختن اولین فعالیت اقتصادی اش، به عنوان مهندس نرم افزار کار کرد، و بعد بخش های بازاریابی آنلاین را در دو آژانس ساخت. او اوایل 2006 sitelogic را بنیان نهاد، که خیلی سریع در این صنعت توجهات را به سمت خود جلب کرد و به سرعت به یکی از آژانس های بازاریابی رده بالا تبدیل شد. هم اکنون، مت در اجتماعاتی بالغ بر صدها و هزاران صاحب کسب و کار، بازاریاب و سازندگان وب سرتاسر دنیا سخنرانی می کند. او با نامهای تجاری رده بالا ، مشاوره و آموزش داشته است، از جمله گوگل، Protor&Gamble، Hilton Internationals، Rutgers University، Creighton University، Maximus Johnson & Johnson، Deliotte Consulting، IBM، J.Crew، Gradall، Moen Faucets، American Greetings،Toys "R" Us،Forbes، The Wall Street Journal، Samsonite، the South Dakota Dept. of Tourism، و the Pennsylvania Dept. of Labor & Industry. کتاب او به نام Internet Marketing:An Hour a Day ( وایلی/ سیبکس، 2011) به عنوان کتاب مقدس بازاریابی آنلاین در نظر گرفته می شود. به وبسایت او را به آدرس http://www.sitelogicmarketing.com/ سر بزنید.

جدیدترین محصولات مرتبط