%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش کسب گواهی متخصص حریم خصوصی اطلاعات (IAPP (CIPP/E (با زیرنویس فارسی AI)
IAPP Certified Information Privacy Professional (CIPP/E) Cert Prep
جدید ( 20 روز قبل)
کد محصول: FL11607-6158108
لیندا _ آموزش کسب گواهی متخصص حریم خصوصی اطلاعات (IAPP (CIPP/E (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ IAPP Certified Information Privacy Professional (CIPP/E) Cert Prep
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
196,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Infosec Institute - موسسه اینفو سک
تاریخ انتشار
1404/6/24
جدید ( 20 روز قبل)
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
8ساعت و 10دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
33 ویدیو
حجم فایل‌ها
1080 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
18 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 22
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

مفاهیم اساسی قوانین حفاظت از داده‌های اروپا را کشف کنید تا برای آزمون IAPP Certified Information Privacy Professional (CIPP/E) آماده شوید. مباحث اساسی مانند ریشه‌ها و زمینه‌های تاریخی قانون حفاظت از داده‌ها، ساختار نهادی اتحادیه اروپا و چارچوب قانونی دقیقی که این نهادها در آن حرکت می‌کنند را بررسی کنید. بیاموزید که چگونه مقررات عمومی حفاظت از داده‌ها (GDPR) با سایر دستورالعمل‌ها تعامل دارد و مفاهیم کلیدی مانند اصول پردازش داده‌ها و معیارهای پردازش قانونی را درک کنید. در مورد حقوق صاحبان داده‌ها، تعهدات کنترل‌کنندگان و پردازنده‌های داده‌ها، مکانیسم‌های انتقال بین‌المللی داده‌ها و اختیارات اجرایی که توسط تنظیم‌کننده‌ها برای اطمینان از پایبندی به استانداردهای حفاظت از داده‌ها در اختیار دارید، بینش کسب کنید. در پایان این دوره، شما آماده خواهید بود تا سازمان‌ها را از طریق پیچیدگی‌های قوانین حفاظت از داده‌های فعلی و در حال تحول، بهینه‌سازی انطباق و به حداقل رساندن خطرات، رهبری کنید. این دوره توسط موسسه Infosec ایجاد شده است. ما خوشحالیم که این آموزش را در کتابخانه خود برگزار می‌کنیم.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 شروع به کار

02 مبدا و زمینه تاریخی قانون حمایت از داده ها
02-01 حریم خصوصی چیست و چرا اهمیت دارد؟
02-02 حقوق بشر ، حمایت از مصرف کننده و رویکردهای دولت محور

03 موسسات اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا)
03-01 شورای اروپا
03-02 اتحادیه اروپا

04 چارچوب قانونگذاری اتحادیه اروپا
04-01 جدول زمانی برای قوانین حفظ حریم خصوصی داده ها
04-02 وسعت GDPR: دامنه سرزمینی و مادی

05 مفاهیم و دامنه حفاظت از داده ها
05-01 انواع داده های شخصی ، ناشناس سازی و نام مستعار
05-02 تنظیم کننده ها ، کنترل کننده ها ، پردازنده ها و موضوعات داده

06 اصول پردازش داده
06-01 خود اصول
06-02 محدودیت هدف و محدودیت استفاده
06-03 دقت و حفظ

07 معیارهای پردازش قانونی
07-01 تعادل قدرت و اساس آن
07-02 مبنای قانونی و مشکل با رضایت
07-03 مبنای حقوقی برای داده های دسته بندی ویژه

08 شفافیت و حقوق موضوعات داده
08-01 اعلامیه های حریم خصوصی
08-02 درخواست دسترسی به موضوع
08-03 پاک کردن ، اصلاح و اعتراض
08-04 تصمیم گیری خودکار ، قابلیت حمل و شکایت

09 تعهدات کنترل کننده و پردازنده ها
09-01 پاسخگویی و مستندات
09-02 ارزیابی تأثیر حفظ حریم خصوصی داده ها (DPIA) و محافظت از داده ها
09-03 افسران حفاظت از داده (DPO) و سایر الزامات

10 نقض امنیتی و داده
10-01 اقدامات سازمانی و فنی مناسب
10-02 نقض امنیت و اخطار نقض
10-03 مدیریت پردازنده های داده و فروشندگان شخص ثالث

11 انتقال داده بین المللی
11-01 چه مکان هایی بی خطر است و چرا این مسئله اهمیت دارد؟
11-02 توجیه نقل و انتقالات بین المللی
11-03 انتقال داده ها بین EEA و ایالات متحده

12 قدرت تنظیم کننده
12-01 نقش تنظیم کننده ها
12-02 قدرت اجرایی

13 برنامه قانون
13-01 اشتغال
13-02 فعالیت های نظارتی
13-03 بازاریابی مستقیم

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Getting started

02 Origins and Historical Context of Data Protection Law
02-01 What is privacy, and why does it matter?
02-02 Human rights, consumer protection, and state-centric approaches

03 European Union (EU) Institutions
03-01 Council of Europe
03-02 European Union

04 EU Legislative Framework
04-01 A timeline for data privacy laws
04-02 Extent of the GDPR: Territorial and material scope

05 Data Protection Concepts and Scope
05-01 Types of personal data, anonymization, and pseudonymization
05-02 Regulators, controllers, processors, and data subjects

06 Data Processing Principles
06-01 The principles themselves
06-02 Purpose limitation and use limitation
06-03 Accuracy and retention

07 Lawful Processing Criteria
07-01 The balance of power and its basis
07-02 The legal basis and the problem with consent
07-03 Legal basis for special category data

08 Transparency and Data Subjects Rights
08-01 Privacy notices
08-02 Subject access requests
08-03 Erasure, rectification, and objection
08-04 Automated decision-making, portability, and complaints

09 Obligations of Controllers and Processors
09-01 Accountability and documentation
09-02 Data privacy impact assessments (DPIAs) and data protection
09-03 Data protection officers (DPOs) and other requirements

10 Security and Data Breaches
10-01 Appropriate organizational and technical measures
10-02 Security breaches and breach notification
10-03 Managing data processors and third-party vendors

11 International Data Transfer
11-01 What locations are safe, and why does this matter?
11-02 Justifying international transfers
11-03 Transferring data between the EEA and the United States

12 Powers of the Regulator
12-01 Roles of regulators
12-02 Enforcement powers

13 Application of the Law
13-01 Employment
13-02 Surveillance activities
13-03 Direct marketing

 

مدرس: Infosec Institute - موسسه اینفو سک

تعداد دوره های آموزشی: 12

مأموریت موسسه Infosec قرار دادن مردم در مرکز امنیت سایبری است.

ما به آن و متخصصان امنیتی کمک می کنیم تا مشاغل خود را با توسعه مهارت ها و گواهینامه ها پیش ببرند ، در حالی که به همه کارمندان با آگاهی امنیتی و آموزش فیشینگ توانمند می کنیم تا در محل کار و خانه از امنیت سایبری خودداری کنند. بیش از 70 ٪ از Fortune 500 برای توسعه استعدادهای امنیتی خود به Infosec اعتماد کرده اند و بیش از 5 میلیون زبان آموز در سراسر جهان از آموزش آگاهی از امنیت INFOSEC بیشتر مقاوم به سایبری هستند.

در infosecinstitute.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس