%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع Cubase Pro 10: پیشرفته (با زیرنویس فارسی AI)
Cubase Pro 10 Essential Training: Advanced
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL4900-2818076
لیندا _ آموزش جامع Cubase Pro 10: پیشرفته (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Cubase Pro 10 Essential Training: Advanced
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
147,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Mark Struthers - مارک استروتر
تاریخ انتشار
1398/9/6
2019-11-27
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
4ساعت و 54دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
62 ویدیو
حجم فایل‌ها
1014 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
17 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 5692
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

ویژگی‌های پیشرفته و گردش کار در Cubase Pro 10 را برای ضبط، اجرا، میکس و تولید انواع موسیقی متنوع بیاموزید. در این دوره، مربی Mark Struthers تکنیک‌های سطح بعدی مانند اعمال نفوذ گزینه‌های پیشرفته ویرایش و ضبط MIDI، ایجاد آهنگ‌های VSTi، استفاده از افکت‌های درج و ارسال و اندازه گیری و نظارت بر آهنگ‌های شما را بررسی می‌کند. هر درس مبتنی بر یک پروژه دوره واحد است: بازسازی یک ترکیب اصلی صوتی که مارک در سال ۲۰۰۱ در Cubase 5.1 انجام شد. این بازسازی، داستان را با جستجوی مقاله اصلاح می‌کند، وضوح ابزارها را تقویت می‌کند، جلوه‌های صوتی جدید را در خود جای داده و نمونه‌های ابزار واقعی‌تری را شامل می‌شود. پروژه نهایی تست مهارتهای جدید شما و گواهی بر قدرت تقویت شده Cubase 10 است.
 این دوره توسط Mark Struthers ایجاد شده است. ما خوشحالیم که این آموزش را در کتابخانه خود ارائه می‌دهیم.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 مقدمه
___| 00_01 Cubase Learning

01 گزینه‌های ویرایش MIDI
___| 01_01 ایجاد یک VSTi
___| 01_02 ایجاد یک VSTi شخص ثالث
___| 01_03 VSTi مشکلات امضای زمان
___| 01_04 ویرایش VSTi
___| 01_05 معرفی ویراستاران MIDI
___| 01_06 گزینه‌های ویرایشگر MIDI
___| 01_07 تنظیمات برگزیده MIDI
___| 01_08 مدت زمان ویرایش MIDI
___| 01_09 ویرایش سرعت MIDI
___| 01_10 صوتی و MIDI را محو می‌کند
___| 01_11 اصلاح کننده‌های MIDI
___| 01_12 جلوه‌های MIDI
___| 01_13 دامنه تغییر یادداشت
___| 01_14 HALion Sonic SE
___| 01_15 حالت‌های ضبط MIDI
___| 01_16 ابزارهای ویرایش MIDI
___| 01_17 تطبیق حالت‌های ضبط MIDI
___| 01_18 ویرایشگر منطقه پایین
___| 01_19 MIDI لگاتو
___| 01_20 توابع MIDI بیشتر

02 گزینه‌های ویرایش صوتی
___| 02_01 کامپایل صوتی
___| 02_02 خطوط مسیر
___| 02_03 تأثیرات گروهی
___| 02_04 درج افکت ها
___| 02_05 ارسال جلوه ها
___| 02_06 تنظیم سطح ارسال
___| 02_07 با استفاده از محو شدن
___| 02_08
___| 02_09 صلیب محو شدن
___| 02_10 گزینه‌های کپی کنید
___| 02_11 نسخه‌های آهنگ را دنبال کنید
___| 02_12 دفترچه یادداشت را دنبال کنید
___| 02_13 کنترل سریع؛ قسمت 1
___| 02_14 کنترل سریع؛ قسمت 2
___| 02_15 سازماندهی افزونه ها
___| 02_16 مدیر افزونه
___| 02_17 مجموعه‌های مدیر افزونه
___| 02_18 پردازش مستقیم آنلاین
___| 02_19 DOP در حال استفاده
___| 02_20 اطلاعات DOP

03 اندازه گیری و مخلوط کردن
___| 03_01 پیکربندی MixConsole
___| 03_02 MixConsole در منطقه پایین
___| 03_03 اتصالات MixConsole
___| 03_04 دسترسی به نوار کانال
___| 03_05 تنظیمات نوار کانال
___| 03_06 ارزیابی سطح متر
___| 03_07 بلندی متر
___| 03_08 چند MixConsoles

04 عملکرد بیشتر
___| 04_01 گزینه‌های ترمیم
___| 04_02 RestoreRig
___| 04_03 مسائل مربوط به تمایل
___| 04_04 DeEssers
___| 04_05 در جای خود قرار دهید
___| 04_06 صحبت کردن
___| 04_07 معرفی کمیت
___| 04_08 پانل کمیت
___| 04_09 کمیت بیشتر
___| 04_10 قفل شیارها
___| 04_11 صادرات به صدا
___| 04_12 پشتیبان گیری

05 نتیجه گیری
___| 05_01 بعدش



00 Introduction
___| 00_01 Learning Cubase

01 MIDI Editing Options
___| 01_01 Creating a VSTi
___| 01_02 Creating a third party VSTi
___| 01_03 VSTi time signature issues
___| 01_04 VSTi editing
___| 01_05 Introducing MIDI editors
___| 01_06 MIDI editor options
___| 01_07 MIDI editor preferences
___| 01_08 Editing MIDI durations
___| 01_09 MIDI velocity editing
___| 01_10 Audio and MIDI faders
___| 01_11 MIDI modifiers
___| 01_12 MIDI effects
___| 01_13 Modifying note range
___| 01_14 HALion Sonic SE
___| 01_15 MIDI recording modes
___| 01_16 MIDI editing tools
___| 01_17 Adapting MIDI record modes
___| 01_18 Lower zone editor
___| 01_19 MIDI Legato
___| 01_20 Further MIDI functions

02 Audio Editing Options
___| 02_01 Audio comping
___| 02_02 Track lanes
___| 02_03 Group effects
___| 02_04 Insert effects
___| 02_05 Send effects
___| 02_06 Adjusting send levels
___| 02_07 Using fades
___| 02_08 Dissolving parts
___| 02_09 Cross fading
___| 02_10 Copy options
___| 02_11 Track versions
___| 02_12 Track notepad
___| 02_13 Quick controls; Part 1
___| 02_14 Quick controls; Part 2
___| 02_15 Organising plugins
___| 02_16 Plugin manager
___| 02_17 Plugin manager collections
___| 02_18 Direct offline processing
___| 02_19 DOP in use
___| 02_20 DOP information

03 Metering and Mixing
___| 03_01 Configuring the MixConsole
___| 03_02 Lower zone MixConsole
___| 03_03 MixConsole connections
___| 03_04 Channel strip access
___| 03_05 Channel strip settings
___| 03_06 Evaluating meter levels
___| 03_07 Loudness meter
___| 03_08 Multiple MixConsoles

04 Further Functionality
___| 04_01 Restoration options
___| 04_02 RestoreRig
___| 04_03 Sibilance issues
___| 04_04 DeEssers
___| 04_05 Render in place
___| 04_06 Sidechaining
___| 04_07 Introducing quantization
___| 04_08 Quantization panel
___| 04_09 Further quantization
___| 04_10 Locking grooves
___| 04_11 Export to audio
___| 04_12 Backing up

05 Conclusion
___| 05_01 What`s next

مهارت های موجود در این دوره:

فیلم ، ویدیو ، صوت ساخت موسیقی

مدرس: Mark Struthers - مارک استروتر

تعداد دوره های آموزشی: 3

مارک استروتر، صاحب شرکت ENERGY STUDIOS ، استودیوی طراحی وب و چندرسانه ای مستقر در Cheshire ، انگلستان است. قبل از اینکه به یک طراح وب ، عکاس ، طراح گرافیک ، فیلمبردار ، مهندس ضبط و موسیقی دان تبدیل شود، مارک 12 سال معلم دبیرستان بود. اکنون او آموزش نرم افزار و طیف گسترده ای از خدمات خلاقانه - از ضبط صدا تا چاپ و طراحی وب سایت - را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس