کوین هارتمن، استادیار تدریس بازاریابی در دانشگاه نوتردام است.
کوین قبلاً استراتژیست ارشد تجزیه و تحلیل گوگل بود و بیش از ده سال در آنجا کار کرد. او بیش از بیست سال تجربه گسترده ای در توسعه و هدایت استراتژی ها و عملیات های تحلیلی و داده ها در سطح جهانی در محیط های متنوع و همیشه در حال تغییر دارد. کوین سابقه موفقیت در ارائه داده های استثنایی و جهت تجزیه و تحلیل و باز کردن ارزش دارایی های داده ای دارد که سازمان را به عنوان یک رهبر صنعت در چشم اندازهای بسیار رقابتی قرار می دهد.
او نویسنده تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال: در تئوری و در عمل، راهنمای عملی برای هر کسی است که به دنبال جمع آوری، تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها در دنیای دیجیتال امروزی است.