
Lynda Weinman
بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.
اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.
درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود
وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.
لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.
کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.
درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته
بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.
اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".
اوج گیری پس از بحران
کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.
کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.
روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.
خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."
روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.
افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."
با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".
در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد
اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.
وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."
در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".
ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.
پیش به سوی موفقیت
مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.
در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.
لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.
ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.
واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

فروش به لینکدین Linked in
من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.
واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.
اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.
واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."
به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.
واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."
در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

اگر یک متخصص فناوری اطلاعات یا امنیت سازمانی هستید، باید از آخرین روندهای دفاع سایبری بهروز باشید. در این دوره، مربیان Ian Wilson و Malcolm Shore، فرآیندهای امنیتی و فناوریهای لازم برای مدیریت امنیت سایبری برای یک شرکت را با استفاده از نمونههای فناوری دنیای واقعی بر اساس راهحلهای جامعه و منبع باز تشریح میکنند. نحوه راه اندازی و اجرای یک برنامه امنیت سایبری و نظارت بر کارایی و اثربخشی آن را بیاموزید. با توجه به چارچوب امنیت سایبری NIST، مهارتهایی را برای ایجاد فعالیتهایی در برنامه امنیت سایبری برای کنترل، شناسایی، محافظت، پاسخگویی و بازیابی حوادث امنیتی کشف کنید. در طول مسیر، همچنین نحوه برآورده کردن نیازهای انعطافپذیری عملیاتی دیجیتال و استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش امنیت سایبری را بررسی خواهید کرد.







نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویسها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :
[فارسی]
01 مقدمه
01-01 درک دفاع سایبری سازمانی
01-02 آنچه باید بدانید
01-03 سلب مسئولیت
02 رهبری دفاع سایبری
02-01 شناخت فضای مجازی
02-02 سایبر به عنوان منبع مدرن ریسک تجاری
02-03 نظارت اجرایی بر امنیت سایبری
02-04 نظارت بر تامین کننده و ارائه دهنده خدمات
02-05 ارتباطات حادثه
02-06 نقش بیمه سایبری
02-07 کارت امتیازی امنیتی
03 مبانی دفاع سایبری
03-01 فرآیند حمله سایبری
03-02 درک برنامه دفاع سایبری
03-03 انطباق در مقابل ریسک
03-04 درک فناوری داخلی، ترکیبی و ابری
03-05 حریم خصوصی و امنیت سایبری
03-06 نقض داده ها و دلیل شمارش آنها
03-07 مدیریت یک رویداد باج افزار
03-08 درک ریسک زنجیره تامین
03-09 درک تاب آوری
03-10 کسب اعتماد از طریق صفر اعتماد
03-11 امنیت سایبری و هوش مصنوعی
04 معماری دفاع سایبری همسو با تجارت
04-01 تکامل پارادایم امنیتی
04-02 ESA به عنوان یک فعال کننده تجاری
04-03 ارتباط ریسک سایبری با ریسک تجاری
04-04 COBRA به عنوان ESA سبک وزن
04-05 مدل سازی خطرات امنیت سایبری
04-06 قدم زدن در COBRA
04-07 معماری با ArchiMate
04-08 امنیت مدلسازی با Archi
04-09 افزودن امنیت به مدل
05 حاکمیت برای دفاع سایبری
05-01 دستیابی به حاکمیت امنیت سایبری
05-02 سیاست و برنامه ریزی برای امنیت سایبری
05-03 استانداردها و چارچوب های امنیت سایبری
05-04 برنامه های آگاهی
05-05 اندازه گیری عملکرد امنیت سایبری
05-06 به اشتراک گذاری اطلاعات
06 چارچوب ریسک و کنترل تهدید محور
06-01 درک اکسپلویت ها
06-02 حفظ آگاهی از تهدیدات سایبری
06-03 نگهداری یک مخزن تهدید سازمانی با OpenCTI
06-04 به اشتراک گذاری اطلاعات تهدید
06-05 استفاده از STIX با TAXII
06-06 مدیریت آسیب پذیری ها
06-07 مقدمه ای بر مدیر آسیب پذیری Greenbone
06-08 مدیریت ارزیابی ریسک سایبری
06-09 معرفی SimpleRisk
06-10 گرفتن SimpleRisk برای چرخش
06-11 درک کنترل ها
07 مدیریت هویت و دسترسی
07-01 هویت چیست؟
07-02 احراز هویت سنتی و در حال ظهور
07-03 کنترل دسترسی به سیستم ها و برنامه ها
07-04 اکتیو دایرکتوری به عنوان یک پلتفرم هویت
07-05 استفاده از بلیط برای مدیریت دسترسی
07-06 امتیازات و اختیارات
07-07 مقدمه ای بر PAM
07-08 حسابرسی و امتیازات
08 حفاظت از اطلاعات
08-01 طبقه بندی اطلاعات تجاری
08-02 حفاظت از اطلاعات
08-03 مقدمه ای بر رمزنگاری
08-04 درک گواهینامه ها
08-05 حفاظت از داده های کارت پرداخت
08-06 جلوگیری از از دست دادن داده ها
08-07 هوش مصنوعی و نشت داده
09 منطقه بندی شبکه با اعتماد صفر
09-01 شبکه ها در یک شرکت
09-02 استفاده از فایروال برای ایجاد مناطق امنیتی
09-03 درک نفوذ شبکه
09-04 بهترین شیوه ها در دفاع از شبکه های Wi-Fi
09-05 غواصی به صفر اعتماد
10 ایمن سازی پلتفرم های فناوری اطلاعات
10-01 سکوهای سخت شدن
10-02 مدیریت امنیت ایستگاه کاری
10-03 سرورهای وب و OWASP
10-04 محافظت از سرورهای وب با فایروال برنامه وب (WAF)
10-05 درک حملات ویندوز
10-06 درک حملات لینوکس
11 ایمن سازی برنامه های کاربردی سازمانی
11-01 برنامه های کاربردی سازمانی
11-02 ایمن سازی شیرپوینت
11-03 درک حملات MSSQL
11-04 اکسپلویت های تلاقی
11-05 درک حملات به جیرا
12 تکنیک تضمینی برای دفاع سایبری
12-01 اشکال تست
12-02 تست امنیتی با KiwiTCMS
12-03 تست نفوذ برای اطمینان
12-04 دامنه آزمون قلم
12-05 تیم قرمز به عنوان حریف
13 ممیزی دفاع سایبری
13-01 حسابرسی در شرکت
13-02 چارچوب تضمین فناوری اطلاعات
13-03 ممیزی ناوگان فناوری اطلاعات
13-04 حسابرسی لینوکس با Lynis
13-05 استفاده از Wazuh برای ممیزی ویندوز
13-06 Auditing Active Directory
14 برنامه امنیت عملیاتی
14-01 مدیریت SOC
14-02 اصول اولیه: پشتیبان گیری و بازیابی فاجعه
14-03 درک مانیتورینگ SIEM
14-04 نظارت با ELKStack
14-05 اجرای یک تمرین سایبری
14-06 درک تجزیه و تحلیل امنیتی
14-07 مقدمه ای بر واکنش به حادثه
14-08 کتاب بازی حوادث
14-09 ابزار برای پاسخ به حادثه
14-10 مدیریت حوادث با DFIR-IRIS
14-11 شکار با مالکوم
15 نتیجه گیری
[ENGLISH]
01 Introduction
01-01 Understanding enterprise cyber defense
01-02 What you need to know
01-03 Disclaimer
02 Cyber Defense Leadership
02-01 Understanding cyberspace
02-02 Cyber as a modern source of business risk
02-03 Executive oversight of cybersecurity
02-04 Supplier and service provider oversight
02-05 Incident communications
02-06 The role of cyber insurance
02-07 Security scorecards
03 The Foundations of Cyber Defense
03-01 The cyberattack process
03-02 Understanding the cyber defense program
03-03 Compliance vs. risk
03-04 Understanding on-premises, hybrid, and cloud-native technology
03-05 Privacy and cybersecurity
03-06 Data breaches and why they count
03-07 Handling a ransomware event
03-08 Understanding supply chain risk
03-09 Understanding resilience
03-10 Earning trust through Zero Trust
03-11 Cybersecurity and AI
04 Architecting Business-Aligned Cyber Defense
04-01 Evolution of the security paradigm
04-02 The ESA as a business enabler
04-03 Linking cyber risk to business risk
04-04 COBRA as a lightweight ESA
04-05 Modeling cybersecurity risks
04-06 Taking a walk through COBRA
04-07 Architecting with ArchiMate
04-08 Modelling security with Archi
04-09 Adding security to the model
05 Governance for Cyber Defense
05-01 Achieving cybersecurity governance
05-02 Policy and planning for cybersecurity
05-03 Cybersecurity standards and frameworks
05-04 Awareness programs
05-05 Measuring cybersecurity performance
05-06 Information sharing
06 Threat-Driven Risk and Controls Framework
06-01 Understanding exploits
06-02 Maintaining awareness of cyber threats
06-03 Maintaining an enterprise threat repository with OpenCTI
06-04 Sharing threat intelligence
06-05 Using STIX with TAXII
06-06 Managing vulnerabilities
06-07 Introduction to the Greenbone Vulnerability Manager
06-08 Managing cyber risk assessments
06-09 Introducing SimpleRisk
06-10 Taking SimpleRisk for a spin
06-11 Understanding controls
07 Identity and Access Management
07-01 What are identities?
07-02 Traditional and emerging authentication of identities
07-03 Controlling access to systems and applications
07-04 Active Directory as an identity platform
07-05 Using tickets for managing access
07-06 Privileges and authorities
07-07 Introduction to PAM
07-08 Auditing accounts and privileges
08 Protecting Information
08-01 Classifying business information
08-02 Protecting information
08-03 Introduction to cryptography
08-04 Understanding certificates
08-05 Protecting payment card data
08-06 Data loss prevention
08-07 AI and data leakage
09 Network Zoning with Zero Trust
09-01 Networks in an enterprise
09-02 Using firewalls to create security zones
09-03 Understanding network penetrations
09-04 Best practices in defending Wi-Fi networks
09-05 Diving into Zero Trust
10 Securing IT Platforms
10-01 Hardening platforms
10-02 Managing workstation security
10-03 Web servers and OWASP
10-04 Protecting web servers with a web application firewall (WAF)
10-05 Understanding Windows attacks
10-06 Understanding Linux attacks
11 Securing Enterprise Applications
11-01 Enterprise applications
11-02 Making SharePoint secure
11-03 Understanding MSSQL attacks
11-04 Confluence exploits
11-05 Understanding attacks on Jira
12 Assurance Techniques for Cyber Defense
12-01 Forms of testing
12-02 Security testing with KiwiTCMS
12-03 Penetration testing for assurance
12-04 The scope of pen testing
12-05 Red teaming as an adversary
13 Auditing the Cyber Defenses
13-01 Audit in the enterprise
13-02 The IT assurance framework
13-03 Auditing the IT fleet
13-04 Auditing Linux with Lynis
13-05 Using Wazuh to audit Windows
13-06 Auditing Active Directory
14 The Operational Security Program
14-01 SOC management
14-02 The basics: Backups and disaster recovery
14-03 Understanding SIEM monitoring
14-04 Monitoring with ELKStack
14-05 Running a cyber drill
14-06 Understanding security analytics
14-07 Introduction to incident response
14-08 Incident playbooks
14-09 Tooling for incident response
14-10 Managing incidents with DFIR-IRIS
14-11 Hunting with Malcolm
15 Conclusion
مالکوم شور متخصص امنیت cyber است که 10 سال را به عنوان مدیر GCSB نیوزلندی سپری کرد. دکتر شور ، افسر اصلی امنیت در شرکت شبکه پهن باند ملی استرالیا و مدیر آموزش و روابط اجتماعی تعاونی امنیت اطلاعات استرالیا بود. وی در حال حاضر مدیر فنی در BAE Systems، Applied intelligence و مدرس در زمینه های قضایی، جنگ اطلاعات، مدیریت امنیت، و رمزنویسی کاربردی است. او در رشته امنیت اطلاعات PhD دارد.