%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش استفاده از عوامل هوش مصنوعی در پردازش ابری (با زیرنویس فارسی AI)
Leveraging AI Agents in Cloud Computing
کد محصول: FL10510-4252079
لیندا _ آموزش استفاده از عوامل هوش مصنوعی در پردازش ابری (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Leveraging AI Agents in Cloud Computing
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
85,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
David Linthicum - دیوید لینتیکیوم
تاریخ انتشار
1403/8/24
2024-11-14
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
1ساعت و 32دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
51 ویدیو
حجم فایل‌ها
188 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
3 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 315
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

آیا به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد وعده فناوری عامل هوش مصنوعی در رایانش ابری هستید؟ به مربی David Linthicum بپیوندید تا برخی از موارد استفاده فعلی و همچنین فرصت های آینده را برای استفاده از این سیستم ها و ابزارهای قدرتمند جدید پوشش دهد. ایده آل برای معماران ابر، مهندسان DevOps و توسعه دهندگان ابر، این دوره برای کمک به تقویت درک شما از هوش مصنوعی، از جمله عوامل هوش مصنوعی، و تقاطع با رایانش ابری طراحی شده است. مفاهیم اصلی و ابزارهای رایج هوش مصنوعی عاملی را با مثال‌هایی که از برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی گرفته شده‌اند، کاوش کنید. او شما را در فرآیند ایجاد، استقرار، مدیریت و بهینه سازی عوامل موفق هوش مصنوعی راهنمایی می کند. در طول مسیر، توصیه هایی برای رویکردهای استراتژیک، تکنیک های ابزار پیشرفته، و راهنمایی های عملی در مورد ارزیابی عوامل برای عملکرد، تأثیر و کارایی دریافت کنید. در پایان این دوره، شما به مهارت‌هایی مجهز می‌شوید که برای استفاده از قدرت هوش مصنوعی عاملی برای ایجاد نوآوری و ارزش برای سازمان خود نیاز دارید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 مقدمه ای بر عوامل هوش مصنوعی در رایانش ابری

02 مقدمه ای بر عوامل هوش مصنوعی در فضای ابری
02-01 مروری بر عوامل هوش مصنوعی در ابر
02-02 تعریف و انواع عوامل هوش مصنوعی
02-03 از موارد برای عوامل هوش مصنوعی در ابر استفاده کنید
02-04 مطالعه موردی

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Introduction to AI agents in cloud computing

02 Introduction to AI Agents in the Cloud
02-01 Overview of AI agents in the cloud
02-02 Definition and types of AI agents
02-03 Use cases for AI agents in the cloud
02-04 Case study #1
02-05 Case study #2
02-06 Challenge: Identifying the use cases for AI agents
02-07 Solution: Identifying the uses cases for AI agents

03 Generative AI Tools and Platforms
03-01 Overview of generative AI tools
03-02 Autonomous task management tools
03-03 Decision-making and reasoning tools
03-04 Monitoring and incident management tools
03-05 Security and compliance tools
03-06 Content and media generation tools
03-07 Customer interaction and support tools
03-08 Challenge: Identifying the right AI agent tools for XYZ Corp
03-09 Solution: Identifying the right AI agent tools for XYZ Corp

04 Building AI Agent Solutions in the Cloud
04-01 Autonomous resource management
04-02 Automated DevOps pipelines
04-03 Intelligent monitoring and alerting
04-04 Personalized customer experience
04-05 Predictive maintenance and issue resolution
04-06 Enterprise data integration and AI
04-07 Agentic AI for dynamic content generation
04-08 Challenge: Building a personalized customer experience agent for XYZ Corp
04-09 Solution: Building a personalized customer experience agent for XYZ Corp

05 Integrating AI Agents into DevOps Practices
05-01 Enhancing CI/CD pipelines with AI
05-02 Security and compliance
05-03 Testing and deployment

06 AI Agents and Cloud Architecture
06-01 AI agents and data integration
06-02 AI agents and storage
06-03 AI agents and compute
06-04 AI agents and containers
06-05 AI agents and serverless
06-06 Challenge: Creating an agent AI cloud architecture for XYZ Corp
06-07 Solution: Creating an agent AI cloud architecture for XYZ Corp

07 AI Workflows and Prompt Engineering
07-01 Crafting prompts to guide agentic behavior in AI models
07-02 Refining AI prompts based on performance
07-03 Challenge: AI workflows and prompt engineering at XYZ Corp
07-04 Solution: AI workflows and prompt engineering at XYZ Corp

08 Important Topics for Agent AI
08-01 Intelligent monitoring and incident management
08-02 Enterprise data integration
08-03 Human-AI collaboration in the cloud

09 The Future of AI Agents in the Cloud
09-01 Multi-agent systems
09-02 AI-driven cloud security
09-03 Scalable and resilient architectures
09-04 Advanced data integration techniques
09-05 Interoperability of AI agents across cloud platforms
09-06 AI agentic in edge computing

10 Conclusion
10-01 Learning more about AI agents
10-02 Where to get more information

 

مدرس: David Linthicum - دیوید لینتیکیوم

تعداد دوره های آموزشی: 40

David Linthicum یک SVP در Cloud Technology Partners است و اخیرا در گزارشی از Apollo Research به عنوان تاثیرگذارترین فرد دنیای cloud معرفی شد. David رهبر، مدیر اجرایی، مشاور، مولف و سخنران cloud computing هست. او در ۲۵ سال گذشته، ۵ بار هم برای شرکت های عمومی و هم خصوصی به عنوان CTO و ۳ بار در سمت CEO فعالیت کرده است. افراد معدودی به عنوان غول های واقعی cloud computing به حساب می آیند ، ولی دست آورد ها، احترام و قدرت رهبری که David دارد، باعث ایجاد یک موقعیت بلند پایه برای او در این صنعت شده است. اینگونه نیست که او فقط رهبر فکری در دنیای cloud computing باشد، بلکه او یک چهره ی معروف است که رسانه های بزرگ از او دعوت می کنند تا به بینندگان، شنوندگان و یا خوانندگان خود گوشه ای از تکنولوژی که امروزه در حال تغییر دادن تجارت است را نشان دهند. با بیش از ۱۳ کتاب در مورد محاسبات و بیش از ۵۰۰۰ مقاله ی منتشر شده، بیش از ۵۰۰ ارائه ی کنفرانس و چندین حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی، دیوید بیش از ۲۰ سال را در رهبری ، راهنمایی و تدریس نحوه ی استفاده ی بهینه تر از منابع و نوآوری را سپری کرده است. او هم دیدگاه استارت آپ ها و هم شرکت های با سابقه را نسبت به اهداف قابل دسترس و امکان پذیر گسترش داده است. دیوید یک آنالیزور Gigaom است و به صورت مستمر برای InfoWorld به عنوان یک cloud computing blogger مطلب می نویسد. دیوید همچنین با IEEE Cloud Computing ، Tech Target's SearchCloud و SearchAWS همکاری دارد و در انتشارات بزرگ از جمله Forbes، Business Week، the Wall Street Journal، the LA Times از او نقل قول میشود. دیوید چندین بار در NPR به عنوان مفسر صنعت computing ظاهر شده و یک پادکست هفتگی در مورد cloud computing دارد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس