%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش Microsoft 365 Copilot: باز کردن قفل هوش مصنوعی برای افزایش بهره وری (با زیرنویس فارسی AI)
Microsoft 365 Copilot: Unlocking AI for Enhanced Productivity
از پربازدیدهای چند ماه اخیر
کد محصول: FL10657-5960136
لیندا _ آموزش Microsoft 365 Copilot: باز کردن قفل هوش مصنوعی برای افزایش بهره وری (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Microsoft 365 Copilot: Unlocking AI for Enhanced Productivity
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
95,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Jules White - ژول وایت
تاریخ انتشار
1403/9/6
2024-11-26
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
2ساعت و 18دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
27 ویدیو
حجم فایل‌ها
748 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
12 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 689
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

این دوره جامع توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید از Microsoft 365 Copilot برای آزادسازی قدرت هوش مصنوعی و ارتقای کیفیت و خلاقیت کار خود استفاده کنید. از درک اصول مدل‌های زبان بزرگ و هوش مصنوعی مولد گرفته تا انتخاب ابزار Copilot مناسب برای نیازهای شما، مربی Jules White نشان می‌دهد که چگونه هوش مصنوعی وظایف روزمره را تغییر می‌دهد. نحوه تسلط بر مهندسی سریع در Copilot را بیاموزید و تکنیک‌های ضروری مانند الگوهای تعاملی معکوس، یادگیری درون متنی و درخواست‌های مبتنی بر شخصیت را کشف کنید. چه کارهای تکراری را خودکار کنید یا راه‌حل‌های خلاقانه ایجاد کنید، Copilot برای کمک به شما طراحی شده است که بر آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید - بیشتر فکر کنید، نه کمتر. او همچنین استفاده اخلاقی از هوش مصنوعی در محیط کار را از طریق چارچوب ACHIEVE پوشش می‌دهد و به شما کمک می‌کند از Copilot مسئولانه و سودمند برای خود استفاده کنید و در عین حال راه‌های جدیدی برای حل مشکلات، شناسایی شکاف‌ها در برنامه‌هایتان و بهبود ارتباطات را کشف کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 Microsoft 365 Copilot بهره وری را افزایش می دهد
01-02 مدل های زبان بزرگ و هوش مصنوعی مولد در مایکروسافت 365
01-03 انتخاب ابزار مناسب Microsoft 365 Copilot، قسمت 1
01-04 انتخاب ابزار مناسب Microsoft 365 Copilot، قسمت 2
01-05 چگونه در Microsoft 365 Copilot شروع به کار کنیم
01-06 به حداکثر رساندن بهره وری با Copilot: بیشتر فکر کنید نه کمتر

02 تسلط بر درخواست در Microsoft 365 Copilot
02-01 تسلط بر مؤلفه های ضروری Microsoft Copilot 5
02-02 الگوهای تعامل برگردانده شده در Copilot برای زمینه بهتر
02-03 تقویت Copilot با بازیابی اطلاعات و RAG
02-04 نحوه کار استنادها با RAG
02-05 یادگیری از طریق مثال ها و درخواست های درون متنی در Copilot
02-06 قالب‌بندی خروجی‌ها با الگوهای الگوی Copilot
02-07 استفاده از تریگرها در اعلانات برای تعامل موثر Copilot
02-08 ایجاد اعلان های مبتنی بر شخصیت در Microsoft Copilot
02-09 ساخت محتوای موثر با پرسونای Microsoft Copilot
02-10 درک شخصیت های مخاطب در Microsoft 365 Copilot
02-11 استفاده از الگوی مولد سوال در مایکروسافت کپیلوت
02-12 استفاده از الگوی مشتاق برای درخواست های Copilot پیشرفته

03 چارچوب دستیابی به استفاده اخلاقی و مناسب از Microsoft Copilot
03-01 چارچوب ACHIEVE برای Copilot
03-02 به هماهنگی انسانی با Microsoft 365 Copilot کمک کنید
03-03 اتوماسیون وظایف مرتبط با استفاده از Microsoft Copilot
03-04 کارهای خسته کننده را با Microsoft Copilot انجام دهید
03-05 استفاده از Microsoft Copilot برای ارائه یک شبکه ایمنی
03-06 الهام بخش خلاقیت و حل مسئله با Copilot
03-07 الگوی شکاک تقویت کننده تفکر انتقادی با Copilot
03-08 با Microsoft Copilot ایده‌ها را برای مقیاس سریع‌تر فعال کنید
03-09 نظرات نهایی در مورد Microsoft 365 Copilot

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Microsoft 365 Copilot boosting productivity
01-02 Large language models and generative AI in Microsoft 365
01-03 Choosing the right Microsoft 365 Copilot tool, part 1
01-04 Choosing the right Microsoft 365 Copilot tool, part 2
01-05 How to get started in Microsoft 365 Copilot
01-06 Maximizing productivity with Copilot: Think more not less

02 Mastering Prompting in Microsoft 365 Copilot
02-01 Mastering Microsoft Copilot 5 essential prompt components
02-02 Flipped interaction patterns in Copilot for better context
02-03 Enhancing Copilot with information retrieval and RAG
02-04 How citations work with RAG
02-05 Learning through examples and in-context prompts in Copilot
02-06 Formatting outputs with Copilot’s template patterns
02-07 Using triggers in prompts for effective Copilot interactions
02-08 Creating persona-based prompts in Microsoft Copilot
02-09 Building effective content with Microsoft Copilot personas
02-10 Understanding audience personas in Microsoft 365 Copilot
02-11 Using the question generator pattern in Microsoft Copilot
02-12 Leveraging the keen pattern for enhanced Copilot prompts

03 The ACHIEVE Framework for Ethical and Appropriate Use of Microsoft Copilot
03-01 The ACHIEVE framework for Copilot
03-02 Aid human coordination with Microsoft 365 Copilot
03-03 Related task automation using Microsoft Copilot
03-04 Cut tedious tasks with Microsoft Copilot
03-05 Using Microsoft Copilot to provide a safety net
03-06 Inspiring creativity and problem-solving with Copilot
03-07 The skeptic pattern enhancing critical thinking with Copilot
03-08 Enable ideas to scale faster with Microsoft Copilot
03-09 Final thoughts on Microsoft 365 Copilot

 

مدرس: Jules White - ژول وایت

تعداد دوره های آموزشی: 10

جولز وایت، مشاور ارشد هوش مصنوعی و استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه وندربیلت است.

ژولز مدیر آینده یادگیری و ابتکار هوش مصنوعی وندربیلت است. او به دلیل تحقیقات و رهبری فکری خود در زمینه هوش مصنوعی مولد شناخته شده است و بیش از 500000 نفر را در دوره های خود ثبت نام کرده است. آثار او در رسانه‌هایی مانند «وال استریت ژورنال»، سی‌ان‌ان، «گاردین» و جاهای دیگر پوشش داده شده است. دریافت کننده جایزه شغلی بنیاد ملی علوم، تحقیقات او برنده چندین جایزه بهترین مقاله شده است و بیش از 170 مقاله منتشر کرده است. او مخترع چندین حق ثبت اختراع است و چندین شرکت استارت آپی را راه اندازی کرده است.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس