%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش فتوگرامتری برای طراحی محصول و AEC (با زیرنویس فارسی AI)
Photogrammetry for Product Design and AEC
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL6511-2835074
لیندا _ آموزش فتوگرامتری برای طراحی محصول و AEC (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Photogrammetry for Product Design and AEC
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
95,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Chris Reilly - کریس ری لی
تاریخ انتشار
1399/10/1
2020-12-21
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
2ساعت و 49دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
47 ویدیو
حجم فایل‌ها
487 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
8 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 5620
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

فتوگرامتری فرآیند ایجاد یک ساختار سه بعدی از یک سری عکس است. این از قدرت محاسباتی استفاده می‌کند تا مجموعه‌ای از عکس‌های 360 درجه را در یک ابر نقطه‌ای تنظیم کند که می‌تواند برای ایجاد مش مناسب برای استفاده در نرم‌افزار CAD استفاده شود. در این دوره، مربی Chris Reilly به شما اصول فوتوگرامتری، نحوه تنظیم جلسه عکس خود، نحوه عکاسی از اشیا بزرگ و کوچک و موارد دیگر را نشان می‌دهد. او شما را در چگونگی انتخاب دوربین و لنز و نحوه برنامه ریزی برای عکس برداری از اندازه گیری عکس شما راهنمایی می‌کند. در مرحله بعدی، او نحوه نصب نرم‌افزار فتوگرامتری Metashape را بر روی کامپیوتر شما و نحوه وارد کردن تصاویر ارائه می‌دهد. او شما را راهنمایی می‌کند که چگونه مجموعه عکس‌ها را تراز کنید، ابرهای متراکم ایجاد کنید و یک شبکه چند ضلعی در Metashape بسازید. او چندین عملیات مشترک پس از پردازش را نشان می‌دهد که می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین نتیجه را بگیرید و با توضیح چگونگی صادرات مش ضد آب در قالبی مناسب برای چاپ سه بعدی نتیجه گیری می‌کند.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 فتوگرامتری دنیای فیزیکی را دیجیتالی می‌کند
_ | 00_02 نیازهای سخت‌افزاری کامپیوتر برای فتوگرامتری
_ | 00_03 گزینه‌های نرم‌افزار Photogrammetry

01 عکاسی برای عکس سنجی
_ | 01_01 انتخاب عکس تجهیزات برای فتوگرامتری
_ | 01_02 نحوه برنامه ریزی موفقیت آمیز در عکاسی‌های فتوگرامتری
_ | 01_03 انتخاب بهترین بافتها و اشکال سطح برای موضوعات فتوگرامتری
_ | 01_04 نحوه نورپردازی برای عکاسی از فتوگرامتری
_ | 01_05 نحوه تنظیم تنظیمات دوربین برای فتوگرامتری
_ | 01_06 ملاحظات زمینه‌ای برای عکاسی از فتوگرامتری
_ | 01_07 دلایلی که باعث می‌شود عکس‌ها در فتوگرامتری خراب شوند
_ | 01_08 آماده‌سازی فایل‌های تصویری دیجیتال برای فتوگرامتری

02 Photogrammetry اساسی در Metashape
_ | 02_01 نحوه نصب نرم‌افزار فتوگرامتری Metashape
_ | 02_02 یادگیری رابط کاربری Metashape
_ | 02_03 درک روند کار فتوگرامتری Metashape
_ | 02_04 نحوه وارد کردن عکس به Metashape
_ | 02_05 نحوه ذخیره فایل‌های پروژه Metashape
_ | 02_06 نحوه تخمین خودکار کیفیت تصویر
_ | 02_07 نحوه تنظیم مجموعه عکس‌ها در Metashape با تنظیمات اساسی
_ | 02_08 نحوه تنظیم مجموعه عکس‌ها در Metashape با تنظیمات پیشرفته
_ | 02_09 نحوه ویرایش جعبه محدود در Metashape
_ | 02_10 نحوه ایجاد ابرهای متراکم در Metashape
_ | 02_11 نحوه ساخت مش چند ضلعی در Metashape
_ | 02_12 نحوه ساخت بافت در Metashape
_ | 02_13 نحوه صادرات مدل از پروژه‌های Metashape

03 فتوگرامتری پیشرفته در Metashape
_ | 03_01 گردش کار اساسی و پیشرفته در Metashape
_ | 03_02 نحوه کالیبره کردن لنز برای فتوگرامتری در Metashape
_ | 03_03 نحوه استفاده از فایل‌های ویدئویی برای فتوگرامتری در Metashape
_ | 03_04 استفاده از ماسک برای تراز کردن تصاویر دوار در Metashape
_ | 03_05 تنظیمات پیش تراز در Metashape
_ | 03_06 بهینه‌سازی دوربین‌ها در Metashape
_ | 03_07 مقابله با ترازهای عکس ناموفق در metashape
_ | 03_08 علامت گذاری عکس‌های اضافی در Metashape
_ | 03_09 بازرسی از نتایج هم ترازی در Metashape
_ | 03_10 کاهش همپوشانی در عکس‌های Metashape
_ | 03_11 فیلتر کردن نقاط ابر متراکم با اعتماد به نفس در Metashape
_ | 03_12 برآورد اطمینان از مدل با مش نقشه عمق در Metashape
_ | 03_13 کالیبراسیون رنگ و ساختمان بافت در Metashape

04 ویرایش مش‌های فتوگرامتری
_ | 04_01 نحوه تنظیم اهداف ویرایش مش
_ | 04_02 وارد کردن مش به Metashape برای ویرایش
_ | 04_03 تجزیه و تحلیل و ترمیم توپولوژی مش در Metashape
_ | 04_04 به طور خودکار قطعات جدا شده مش را در Metashape حذف کنید
_ | 04_05 دستی انتخاب چهره‌های مش در Metashape
_ | 04_06 سوراخ‌های مشبک بسته شده در Metashape
_ | 04_07 صاف کردن مش در Metashape
_ | 04_08 ساخت یک مش در Metashape
_ | 04_09 صادرات مدل فتوگرامتری برای چاپ سه بعدی

05 نتیجه گیری
_ | 05_01 مراحل بعدی

00 Introduction
_ 00_01 Photogrammetry makes the physical world digital
_ 00_02 Computer hardware requirements for photogrammetry
_ 00_03 Photogrammetry software options

01 Photography for Photogrammetry
_ 01_01 Choosing photography gear for photogrammetry
_ 01_02 How to successfully plan your photogrammetry photo shoots
_ 01_03 Choosing the best surface textures and shapes for photogrammetry Subjects
_ 01_04 How to light for photogrammetry photography
_ 01_05 How to set camera settings for photogrammetry
_ 01_06 Background considerations for photogrammetry photography
_ 01_07 Reasons why photos fail in photogrammetry
_ 01_08 Preparing digital image files for photogrammetry

02 Basic Photogrammetry in Metashape
_ 02_01 How to install Metashape photogrammetry software
_ 02_02 Learning the Metashape interface
_ 02_03 Understanding Metashape’s photogrammetry workflow
_ 02_04 How to import photos into Metashape
_ 02_05 How to save Metashape project files
_ 02_06 How to automatically estimate image quality
_ 02_07 How to align photo sets in Metashape with basic settings
_ 02_08 How to align photo sets in Metashape with advanced settings
_ 02_09 How to edit the bounding box in Metashape
_ 02_10 How to generate dense point clouds in Metashape
_ 02_11 How to build a polygon mesh in Metashape
_ 02_12 How to build textures in Metashape
_ 02_13 How to export models from Metashape projects

03 Advanced Photogrammetry in Metashape
_ 03_01 Basic vs.advanced workflows in Metashape
_ 03_02 How to calibrate a lens for photogrammetry in Metashape
_ 03_03 How to use video files for photogrammetry in Metashape
_ 03_04 Using masks to align turntable images in Metashape
_ 03_05 Prealignment settings in Metashape
_ 03_06 Optimizing cameras in Metashape
_ 03_07 Dealing with failed photo alignments in metashape
_ 03_08 Subaligning additional photos in Metashape
_ 03_09 Inspecting alignment results in Metashape
_ 03_10 Reducing overlap in Metashape photosets
_ 03_11 Filtering dense cloud points by confidence in Metashape
_ 03_12 Estimating model confidence with depth map mesh in Metashape
_ 03_13 Color calibration and texture building in Metashape

04 Editing Photogrammetry Meshes
_ 04_01 How to set mesh editing goals
_ 04_02 Importing a mesh into Metashape for editing
_ 04_03 Analyzing and repairing mesh topology in Metashape
_ 04_04 Automatically removing isolated mesh fragments in Metashape
_ 04_05 Manually selecting mesh faces in Metashape
_ 04_06 Closing mesh holes in Metashape
_ 04_07 Smoothing a mesh in Metashape
_ 04_08 Decimating a mesh in Metashape
_ 04_09 Exporting a photogrammetry model for 3D printing

05 Conclusion
_ 05_01 Next steps

مدرس: Chris Reilly - کریس ری لی

تعداد دوره های آموزشی: 9

Chris Reilly یک معلم ، هنرمند Detroit-area و هکر می باشد . کار های گروهی و شخصی او موجب فهم telepresence، ارتباطات، physical subjectivity و کمپانی های ساخت games، performances، relational objects ،روبات ها و پروژه های سخت افزار و نرم افزار های open-source می باشد. Chris دارای MFA از مدرسه ی UCLA's School of the Arts and Architecture می باشد و کارهای گروهی و فردی خود را به صورت بین المللی نشان داده است که شامل Ann Arbor Film Festival، کارگاه ابزار در موزه ی Hammer در Los Angeles مجمع عمومی ZERO1 Biennial در San Jose و پروژه های مشارکتی در جشنواره ی هنر رسانه های جدید Hong Kong's Microwave International می باشد. کار های او در مجله ی Make، Wired و Punk Planet به نمایش درامده و او متن های هنری خود را در Geez and Infinite Mile منتشر کرده است. او دوره های آموزش دیجیتال و رسانه را در مدرسه ی School of the Art Institute of Chicago و دوره ی آموزش 3D animation را در Lynda.com at LinkedIn ارائه داده است . او یک دستیار پروفسور در رسانه ی دیجیتالی در دانشگاه Eastern Michigan University می باشد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس