داگ لاد بیش از 25 سال سابقه تجارت در زمینه بازاریابی و مدیریت برند در زمینه های جراحی عمومی ، مراقبت از پستان ، جراحی قلب و آندوسکوپی انعطاف پذیر دارد. وی در سال 2012 به EndoChoice پیوست و مسئولیت های فعلی وی شامل تعریف و عرضه محصولات جدید ، توسعه و محافظت از برند EndoChoice ، ارائه ارتباطات روشن و سازگار با محصولات و نام تجاری EndoChoice به بازار ، جمع آوری و تجزیه و تحلیل ورودی های روند بازار و برنامه ریزی استراتژیک جهانی است. او همچنین یک مربی کمکی در کالج بازرگانی لیندنر دانشگاه سین سیناتی است که در آن به تدریس بازاریابی بین المللی مشغول است.
پیش از این ، داگ به عنوان مدیر بازاریابی برای توسعه حق رای دادن در سراسر جهان در Johnson & Johnson ، جایی که مسئول راه اندازی محصولات جدید و واحدهای تجاری بود ، خدمت می کرد.