لیندسی پدرسن استراتژیست برند با استراتژی نام تجاری Ironclad است.
لیندسی ، استراتژیست برند تجاری با رویکردی سختگیرانه و علمی در زمینه ایجاد برند ، به رهبران کمک می کند تا از طریق تعیین موقعیت دقیق و آهنین برند ، رشد هدفمند را باز کنند. قبل از کار در Ironclad Brand Strategy ، او مدیر برند Clorox بود ، جایی که او مشاغل بالغ و میلیارد دلاری و دسته های تازه راه اندازی شده را رهبری می کرد-از Clorox Bleach تا Armor All تا Brita.
او در حال حاضر از یک رویکرد مدیر کل برای ایجاد استراتژی های تجاری برای مشتریان خود استفاده می کند: رهبران مشاغل که در حال رشد هستند ، اما برای این رشد تلاش می کنند. او از روش اختصاصی Ironclad خود برای ایجاد استراتژی نام تجاری استفاده می کند که به کسب و کار کمک می کند تا پتانسیل خود را به دست آورد و به رهبران خود این توانایی را می دهد که با قصد ، وضوح و تمرکز رشد کنند.