لیدا سیتروئن، یک متخصص بینالمللی برند است که هویت خود را طراحی میکند و برند شخصی را آموزش میدهد.
لیدا رئیس LIDA360، مستقر در دنور، و یک گوینده و نویسنده ماهر است که اغلب در رسانهها از جمله MSNBC, Entrepreneur, U.S. News & World Report, Fortune, Forbes.com, Harvard Business Review, و CBS MoneyWatch نشانداده شدهاست. او همچنین نویسنده دو کتاب است: "ماموریت بعدی شما (Your Next Mission)" که یک راهنمای نامهای تجاری شخصی برای انتقال از نظامی به غیرنظامی است، که نشان تجاری، حرفه و ابزار حرفهای و راهنمایی برای انتقال به سربازان قدیمی نظامی است ، و کتاب دیگر او "Reputation 360" است که ایجاد قدرت از طریق ایجاد برند تجاری شخصی، یک راهنمای پرفروش برای به دست آوردن مزیت رقابتی از طریق مدیریت شهرت است.
لیدا وقت آزاد خود را صرف کمک به سربازان قدیمی برای انتقال از ارتش به مشاغل غیرنظامی میکند. او برای Military.com مینویسد، که داوطلب برای حمایت کارفرمایان از گارد و رزرو (ESGR) است، در رویدادهای ملی در مورد استخدام سربازان قدیمی صحبت میکند و از سال ۲۰۱۰ با بنیاد Wall Street Warfighters Foundation کار کردهاست. او همچنین کارگاهها، سمینارهای آموزشی، و webinars را برگزار میکند تا کهنه سربازان را در مورد چالشها، فرصتها و مزایایی که در بخش غیر نظامی به دست میآیند را روشن کند.