مارلی برد، رهبر برندهای ویدئویی و صاحب آژانس به سرعت در حال رشد Marley Baird Media است.
مارلی و تیم رویایی او از تخصص خود برای جایگذاری افراد کمی مشهور و تأثیرگذار به عنوان رهبران فکری در فضاهای مربوطه استفاده می کنند. آنها در ایجاد محتواهای همه گیر و استراتژیک، دریافت ویدیو برای رتبه اول در YouTube و گوگل، و استفاده از بازاریابی ویدیویی از طریق کانال برای رسیدن به حداکثر، Marley Baird Media به فروش اجتماعی در سطح بعدی به بازار میپردازد.
وی علاوه بر فعالیت رسانهای و بازاریابی چند پلتفرمه خود، نویسنده کتاب The Thought Leader Handbook است. او همچنین Entrepreneur on Purpose در فیسبوک را اجرا میکند و مربیان دیگر، رهبران مشتاق و صاحبان کسبوکار را نیز هدایت میکند. در باره او در www.marleybairdmedia.com اطلاعات بیشتر کسب کنید.