%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش مذاکره در مورد بیش از پول: چگونه در مورد هر چیزی مذاکره کنیم (با زیرنویس فارسی AI)
When Negotiation`s about More than Money: How to Negotiate (Almost) Anything
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL6978-2880192
لیندا _ آموزش مذاکره در مورد بیش از پول: چگونه در مورد هر چیزی مذاکره کنیم (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ When Negotiation`s about More than Money: How to Negotiate (Almost) Anything
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
102,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Chris Croft - کریس کرافت
تاریخ انتشار
1400/2/7
2021-04-27
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
3ساعت و 25دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
76 ویدیو
حجم فایل‌ها
3800 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
63 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 4145
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

نظریه مذاکره بسیار خوب است، اما چگونه می‌توانید آن را در موقعیت‌های واقعی اعمال کنید؟ از چه تاکتیک‌هایی باید استفاده کنید؟ در این دوره جامع، مربی Chris Croft روند مذاکره را به طور خلاصه بیان می‌کند و آن را در موقعیت‌های واقعی مذاکره اعمال می‌کند، دقیقاً از طریق آنچه که شما باید انجام دهید صحبت می‌کند تا بهترین نتیجه را بگیرید. این شرایط غالباً بیشتر از پول است - اینها در مورد یافتن یک نتیجه برد-برد است که همه کالاهای تجاری را پوشش می‌دهد. می‌توانید از این دوره جامع به عنوان کتابخانه مرجع استفاده کنید، بنابراین می‌توانید مستقیماً به بخش مربوط به وضعیت فعلی خود مراجعه کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 آنچه انتظار می‌رود
_ | 00_02 نحوه استفاده از این دوره

01 تصمیم به مذاکره بگیرید
_ | 01_01 مذاکره برای خانه و محل کار است
_ | 01_02 چرا مذاکره نمی‌کنید؟
_ | 01_03 تأثیر در خط آخر
_ | 01_04 گزینه سوم وجود دارد

02 مروری بر روند
_ | 02_01 کمترین مرحله
_ | 02_02 قوی شروع کنید
_ | 02_03 مانند یک حرفه‌ای معامله کنید
_ | 02_04 مراقب این ترفندها باشید

03 درخواست افزایش
_ | 03_01 دشوار، اما مهم
_ | 03_02 برداشتن شجاعت
_ | 03_03 چرا افزایش ارزش بیش از آنچه فکر می‌کنید ارزش دارد
_ | 03_04 چه زمانی این کار را انجام دهید
_ | 03_05 دو چیز برتر برای تهیه
_ | 03_06 چگونه قدرت خود را افزایش دهیم
_ | 03_07 چقدر می‌توانم درخواست کنم
_ | 03_08 رسیدن به معامله
_ | 03_09 محکم بمان
_ | 03_10 خوب بودن

04 تدارکات: خرید از تامین کنندگان
_ | 04_01 وضعیت مذاکره کلاسیک
_ | 04_02 نقل قول‌های مورد انتظار و ضروری
_ | 04_03 هفت فرصت برای مذاکره
_ | 04_04 منبع نهایی قدرت شما
_ | 04_05 آماده تجارت باشید
_ | 04_06 برای نقاط ضعف فروشنده آماده شوید
_ | 04_07 وسوسه نشوید
_ | 04_08 استراتژی معاون
_ | 04_09 پیشنهاد متقابل شما
_ | 04_10 بدون از دست دادن حرکت کنید
_ | 04_11 همه چیز را مخفی نگه دارید
_ | 04_12 معامله را ببندید
_ | 04_13 جدا شدن و تمرین

05 هنگام فروش به مشتری
_ | 05_01 این در مورد قیمت نیست
_ | 05_02 به دنبال آن قیمت بالاتر باشید
_ | 05_03 قدرت ذهنی در مورد قیمت
_ | 05_04 با یک قیمت مشتری را از دست بدهید
_ | 05_05 چه چیزی می‌توانید تجارت کنید؟
_ | 05_06 در سر آنها قرار بگیرید
_ | 05_07 چه کسی باید اول باز کند؟
_ | 05_08 سه نکته برای باز کردن
_ | 05_09 بهترین قیمت ممکن را بدست آورید
_ | 05_10 درک ارزش کالای خود
_ | 05_11 دست دادن را بدست آورید
_ | 05_12 بسته‌بندی استراتژی‌های فروشنده

06 مصاحبه برای یک کار
_ | 06_01 چرا مذاکره در این مرحله مهم است
_ | 06_02 شجاع باشید
_ | 06_03 اگر مذاکره نکنید چه می‌کنید؟
_ | 06_04 شما از آنچه فکر می‌کنید قویتر هستید
_ | 06_05 امتیازات خود را آماده کنید
_ | 06_06 چقدر می‌توانم درخواست کنم
_ | 06_07 با هدف برد-برد
_ | 06_08 آیا باید دور شوید؟
_ | 06_09 شجاعت

07 در آغاز یک پروژه دشوار
_ | 07_01 فقط پول نیست
_ | 07_02 یک پنجره محدود
_ | 07_03 قوی فکر کنید
_ | 07_04 پروژه‌ها عوامل زیادی دارند
_ | 07_05 خواسته‌های شما چیست؟
_ | 07_06 در اطراف مثلث تجارت کنید
_ | 07_07 از خزش دامنه خودداری کنید
_ | 07_08 شما در یک تیم هستید

08 مشکلات با همکاران
_ | 08_01 در تیم شما یا از تیم دیگری
_ | 08_02 درباره انصاف مذاکره کنید
_ | 08_03 چگونه می‌توانید دور شوید؟
_ | 08_04 خود را جای آنها بگذارید
_ | 08_05 تأیید آنها را دریافت کنید
_ | 08_06 چه چیزی می‌توانید به آنها بدهید؟
_ | 08_07 هر تعاملی یک مذاکره است

09 از رئیس خود بخواهید یک لطف کنید
_ | 09_01 آیا رئیس شما تمام قدرت را دارد؟
_ | 09_02 اگر نپرسید، نمی‌گیرید
_ | 09_03 برای موفقیت آماده شوید
_ | 09_04 بهترین پیشنهاد آنها چیست؟
_ | 09_05 کمی عمیق‌تر کنید
_ | 09_06 اعتراض و تجارت

10 نتیجه گیری
_ | 10_01 جمع بندی

00 Introduction
_ 00_01 What to expect
_ 00_02 How to use this course

01 Decide to Negotiate
_ 01_01 Negotiation is for home and work
_ 01_02 Why would you not negotiate
_ 01_03 The effect on the bottom line
_ 01_04 There is a third option

02 Overview of the Process
_ 02_01 The most underrated step
_ 02_02 Start off strong
_ 02_03 Bargain like a pro
_ 02_04 Watch out for these tricks

03 Asking for a Raise
_ 03_01 Difficult, but important
_ 03_02 Plucking up courage
_ 03_03 Why a raise is worth more than you think
_ 03_04 When to do it
_ 03_05 The top two things to prepare
_ 03_06 How to increase your power
_ 03_07 How much to ask for
_ 03_08 Reaching a deal
_ 03_09 Hold firm
_ 03_10 Being nice

04 Procurement; Buying from Suppliers
_ 04_01 The classic negotiation situation
_ 04_02 Expected and essential quotes
_ 04_03 Seven opportunities to negotiate
_ 04_04 Your ultimate source of power
_ 04_05 Prepare to trade
_ 04_06 Prepare for a seller`s weaknesses
_ 04_07 Don`t get tempted in
_ 04_08 The vice strategy
_ 04_09 Your counteroffer
_ 04_10 Move without losing
_ 04_11 Keep everything secret
_ 04_12 Close the deal
_ 04_13 Detachment and practice

05 When Selling to a Customer
_ 05_01 It`s not about the price
_ 05_02 Go for that higher price
_ 05_03 Mental strength about price
_ 05_04 Lose customers on a price
_ 05_05 What can you trade
_ 05_06 Get in their heads
_ 05_07 Who has to open first
_ 05_08 Three tips for opening
_ 05_09 Get the best possible price
_ 05_10 Understanding your item`s value
_ 05_11 Get the handshake
_ 05_12 Seller strategies wrap-up

06 Being Interviewed for a Job
_ 06_01 Why negotiation is important at this point
_ 06_02 Be brave
_ 06_03 What if you don`t negotiate
_ 06_04 You`re stronger than you think
_ 06_05 Prepare your perks
_ 06_06 How much to ask for
_ 06_07 Aiming for a win-win
_ 06_08 Should you walk away
_ 06_09 Courage

07 At the Start of a Difficult Project
_ 07_01 Not just about money
_ 07_02 A limited window
_ 07_03 Think strong
_ 07_04 Projects have a lot of factors
_ 07_05 What are your demands
_ 07_06 Trade around the triangle
_ 07_07 Avoid scope creep
_ 07_08 You`re on the same team

08 Problems with Colleagues
_ 08_01 In your team or from another team
_ 08_02 Negotiate over fairness
_ 08_03 How could you walk away
_ 08_04 Put yourself in their shoes
_ 08_05 Get their acknowledgement
_ 08_06 What can you give them
_ 08_07 Every interaction is a negotiation

09 Asking Your Boss for a Favor
_ 09_01 Does your boss have all the power
_ 09_02 If you don`t ask, you don`t get
_ 09_03 Prepare for success
_ 09_04 What`s their best offer
_ 09_05 Dig a bit deeper
_ 09_06 Objections and tradeables

10 Conclusion
_ 10_01 Summing up

مدرس: Chris Croft - کریس کرافت

تعداد دوره های آموزشی: 31

کریس کرافت، رهبر فکری، بیش از 80،000 نفر را در مدیریت و رهبری پروژه آموزش داده است.     کریس همچنین آموزش های مربوط به مدیریت زمان و مذاکرات را ارائه کرده است و دو میلیون نفر را در Lynda.com و Learning LinkedIn آموزش داده است. او دارای یک سابقه عملیاتی درخشان است، با کسب مدرک مهندسی از کمبریج، واجد شرایط به عنوان یک مهندس ارشد و 10 سال به عنوان مدیر ارشد در تولید کار می کند. او مدرک MBA را به دست آورد و چهار سال قبل از شروع شرکت آموزشی خود در سال 1974 به عنوان مدرس دانشگاه در مدرسه کسب و کار دانشگاه بورنموث مشغول به کار است. از آن زمان، او به عنوان سخنران به طور مداوم سخنرانی کرده است و راهنمایی های ایمیلی رایگان خود را به بیش از 20،000 نفر ارسال کرده است.     وب سایت او، www.chriscroft.co.uk، یک ایمیل رایگان آموزشی در ماه، و راهنمایی های فوری رایگان ارائه می دهد. کریس همچنین بسیاری از برنامه های آیفون و اندروید رایگان را ایجاد کرده است، مخصوصا برنامه شغل خود را برای آن و برنامه روزانه Happiness Tips خود.     مدیریت BookTime او در آمازون و بیشتر کتابفروشی ها موجود است. او دارای 11 مینی کتاب راهنمای سریع در www.lulu.com و در فروشگاه Kindle Amazon است و اخیرا The Book of Happiness برای Kindle و همچنین Management Vegetables را منتشر کرده است.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس