%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش مونولیت ها و میکروسرویس های استراتژیک (با زیرنویس فارسی AI)
Strategic Monoliths and Microservices
جدید ( 8 روز قبل)
کد محصول: FL10467-5981017
لیندا _ آموزش مونولیت ها و میکروسرویس های استراتژیک (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Strategic Monoliths and Microservices
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
146,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Pearson - پیرسون
تاریخ انتشار
1403/8/3
جدید ( 8 روز قبل)
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
9ساعت و 19دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
67 ویدیو
حجم فایل‌ها
1400 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
23 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 179
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

امروزه، کسب و کارها و توسعه دهندگان نرم افزار باید با حفظ نظم و تعادل با معماری نرم افزار، به سرعت نوآوری و رقابت کنند. در این دوره، متخصص Vaughn Vernon به شما می آموزد که مانند یک CTO و معمار ارشد فکر کنید و تصمیم بگیرید. یاد بگیرید که هدف اصلی را شناسایی کنید و سپس تصمیمات آگاهانه ای در مورد معماری، زبان های برنامه نویسی، الگوها و ابزارهایی برای پشتیبانی از آن هدف بگیرید. درباره تفکر نوآورانه و اینکه چگونه طراحی و پیاده سازی می تواند با اهداف استراتژیک کسب و کار هماهنگ باشد، بیاموزید. نحوه استفاده از EventStorming، نگاشت تاثیر، طراحی دامنه محور، و معماری رویداد محور، و استقرار خدمات با اندازه مناسب را کاوش کنید. چه بهترین انتخاب یک معماری یکپارچه، ریز سرویس‌ها یا ترکیبی باشد، یاد بگیرید که چه چیزی به شما و تیمتان کمک می‌کند تا آنچه را که کسب‌وکار می‌خواهد ارائه دهید: موفقیت با نرم‌افزار استراتژیک.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 مقدمه

02 درس 1: اهداف تجاری و تحول دیجیتال
02-01 درس 1: اهداف کسب و کار و اهداف یادگیری تحول دیجیتال
02-02 تحول دیجیتال: هدف چیست؟
02-03 چرا نرم افزار اشتباه می کند
02-04 شرکت شما و قانون Conways
02-05 (باز) تفکر استراتژی نرم افزار
02-06 مونولیت بد است؟ میکروسرویس خوبه؟
02-07 چابک را سرزنش نکنید
02-08 گیر کردن

03 درس 2: ابزارهای اساسی یادگیری استراتژیک
03-01 درس 2: ابزارهای یادگیری استراتژیک ضروری اهداف یادگیری
03-02 تصمیم گیری زود و دیر، درست و غلط
03-03 فرهنگ و تیم ها
03-04 ابتدا ماژول ها
03-05 استقرار آخرین
03-06 همه چیز در این بین
03-07 معماری استراتژیک

04 درس 3: رویدادها-اولین آزمایش و کشف
04-01 درس 3: رویدادها-اول آزمایش و کشف اهداف یادگیری
04-02 دستورات و رویدادها
04-03 استفاده از مدل های نرم افزاری
04-04 یادگیری سریع با EventStorming

05 درس 4: دستیابی به نتایج دامنه محور
05-01 درس 4: دستیابی به اهداف یادگیری نتایج مبتنی بر دامنه
05-02 معنی دامنه و دامنه محور
05-03 دامنه ها و زیر دامنه ها

06 درس 5: تخصص زمینه ای
06-01 درس 5: اهداف یادگیری زمینه ای تخصص
06-02 زمینه محدود و زبان فراگیر
06-03 دامنه اصلی
06-04 ساب دامنه های پشتیبانی کننده و عمومی
06-05 مکانیزم های فنی
06-06 قابلیت ها و زمینه های تجاری
06-07 نه خیلی بزرگ، نه خیلی کوچک

07 درس 6: نقشه برداری، شکست، و موفقیت - دو را انتخاب کنید
07-01 درس 6: نقشه برداری، شکست و موفقیت در اهداف یادگیری
07-02 نقشه برداری زمینه
07-03 معماری و مدل سازی توپوگرافی
07-04 راه های شکست و موفقیت

08 درس 7: مدل سازی مفاهیم دامنه
08-01 درس 7: مدل سازی مفاهیم حوزه اهداف یادگیری
08-02 ابزارهای مدل سازی تاکتیکی
08-03 رفتار عملکردی

09 درس 8: معماری بنیاد
09-01 درس 8: اهداف یادگیری معماری پایه
09-02 سبک های معماری، الگوها و عوامل تصمیم گیری
09-03 ویژگی های کیفیت

10 درس 9: معماری پیام و رویداد محور
10-01 درس 9: اهداف یادگیری معماری پیام محور و رویداد
10-02 مقدمه ای بر معماری پیام و رویداد محور
10-03 REST مبتنی بر پیام و رویداد
10-04 مدیریت فرآیند و رویداد محور
10-05 منبع یابی رویداد
10-06 CQRS
10-07 بدون سرور و عملکرد به عنوان یک سرویس

11 درس 10: ساختن یکپارچه‌هایی مثل شما
11-01 درس 10: ساختن یکپارچه مانند شما یعنی اهداف یادگیری
11-02 دیدگاه تاریخی
11-03 از همان ابتدا
11-04 حق از باطل
11-05 درست نگه داشتن آن

12 درس 11: یکپارچه به ریز خدمات مانند یک رئیس
12-01 درس 11: یکپارچه به ریز سرویس ها مانند اهداف یادگیری رئیس
12-02 آمادگی ذهنی با عزم راسخ
12-03 یکپارچه مدولار به میکروسرویس ها
12-04 گلوله بزرگی از گل به میکروسرویس ها
12-05 جدا کردن یکپارچه قدیمی

13 درس 12: نیاز به تعادل، استراتژی تقاضا
13-01 درس 12: نیاز به تعادل، اهداف یادگیری استراتژی را بخواهید
13-02 ویژگی های تعادل و کیفیت
13-03 استراتژی و هدف
13-04 مدل سازی سبک وزن مبتنی بر رویداد
13-05 هدایت نوآوری در کسب و کار
13-06 رویدادها-اولین معماری
13-07 مونولیت ها به عنوان یک نگرانی درجه اول
13-08 میکروسرویس های هدفمند از یکپارچه
13-09 تعادل بی طرفانه است، نوآوری ضروری است

14 خلاصه
14-01 خلاصه

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Introduction

02 Lesson 1: Business Goals and Digital Transformation
02-01 Lesson 1: Business goals and digital transformation learning objectives
02-02 Digital transformation: What is the goal?
02-03 Why software goes wrong
02-04 Your enterprise and Conways law
02-05 (Re)thinking software strategy
02-06 Monoliths bad? Microservices good?
02-07 Dont blame agile
02-08 Getting unstuck

03 Lesson 2: Essential Strategic Learning Tools
03-01 Lesson 2: Essential strategic learning tools learning objectives
03-02 Making decisions early and late, right and wrong
03-03 Culture and teams
03-04 Modules first
03-05 Deployment last
03-06 Everything in between
03-07 Strategic architecture

04 Lesson 3: Events-First Experimentation and Discovery
04-01 Lesson 3: Events-first experimentation and discovery learning objectives
04-02 Commands and events
04-03 Using software models
04-04 Rapid learning with EventStorming

05 Lesson 4: Reaching Domain-Driven Results
05-01 Lesson 4: Reaching domain-driven results learning objectives
05-02 Meaning of domain and domain-driven
05-03 Domains and subdomains

06 Lesson 5: Contextual Expertise
06-01 Lesson 5: Contextual expertise learning objectives
06-02 Bounded context and ubiquitous language
06-03 Core domain
06-04 Supporting and generic subdomains
06-05 Technical mechanisms
06-06 Business capabilities and contexts
06-07 Not too big, not too small

07 Lesson 6: Mapping, Failing, and Succeeding—Choose Two
07-01 Lesson 6: Mapping, failing, and succeeding learning objectives
07-02 Context mapping
07-03 Topography architecture and modeling
07-04 Ways to fail and succeed

08 Lesson 7: Modeling Domain Concepts
08-01 Lesson 7: Modeling domain concepts learning objectives
08-02 Tactical modeling tools
08-03 Functional behavior

09 Lesson 8: Foundation Architecture
09-01 Lesson 8: Foundation architecture learning objectives
09-02 Architectural styles, patterns, and decision drivers
09-03 Quality attributes

10 Lesson 9: Message- and Event-Driven Architectures
10-01 Lesson 9: Message- and event-driven architectures learning objectives
10-02 Introduction to message- and event-driven architectures
10-03 Message- and event-based REST
10-04 Event-driven and process management
10-05 Event sourcing
10-06 CQRS
10-07 Serverless and function as a service

11 Lesson 10: Building Monoliths Like You Mean It
11-01 Lesson 10: Building monoliths like you mean it learning objectives
11-02 Historical perspective
11-03 Right from the start
11-04 Right from wrong
11-05 Keeping it right

12 Lesson 11: Monoliths to Microservices Like a Boss
12-01 Lesson 11: Monoliths to microservices like a boss learning objectives
12-02 Mental preparation with resolve
12-03 Modular monolith to microservices
12-04 Big ball of mud to microservices
12-05 Unplugging the legacy monolith

13 Lesson 12: Require Balance, Demand Strategy
13-01 Lesson 12: Require balance, demand strategy learning objectives
13-02 Balance and quality attributes
13-03 Strategy and purpose
13-04 Event-driven lightweight modeling
13-05 Driving business innovation
13-06 Events-first architecture
13-07 Monoliths as a first-order concern
13-08 Purposeful microservices from a monolith
13-09 Balance is unbiased, innovation is essential

14 Summary
14-01 Summary

 

مهارت های موجود در این دوره:

برنامه نویسی و توسعه مبانی برنامه نویسی

مدرس: Pearson - پیرسون

تعداد دوره های آموزشی: 5

Pearson یک ارائه دهنده آموزش و یادگیری است.
هدف پیرسون این است که به افراد کمک کند تا زندگی خود را از طریق یادگیری درک کنند، با این باور که هر فرصت یادگیری فرصتی برای پیشرفت شخصی است. کارکنان پیرسون متعهد به ایجاد تجربیات یادگیری پر جنب و جوش و غنی هستند که برای تأثیرگذاری در زندگی واقعی طراحی شده اند. آنها در نزدیک به 200 کشور با محتوای دیجیتال، ارزیابی ها، صلاحیت ها و داده ها به مشتریان خدمات ارائه می دهند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس