%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش مدل‌ سازی مالی و پیش بینی صورت‌های مالی (با زیرنویس فارسی AI)
Financial Modeling and Forecasting Financial Statements
کد محصول: FL4740-2805906
لیندا _ آموزش مدل‌ سازی مالی و پیش بینی صورت‌های مالی (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Financial Modeling and Forecasting Financial Statements
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
49,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Jim Stice - جیم استیس
تاریخ انتشار
1398/7/10
2019-10-02
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
1ساعت و 53دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
29 ویدیو
حجم فایل‌ها
683 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
11 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 6046
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

این آموزش، بخشی از این مسیرهای یادگیری میباشد:

فارسی لیندا

گزارش‌های مالی فقط خلاصه‌ای از گذشته نیستند بلکه آنها همچنین پیش بینی‌هایی برای آینده را شامل می‌شوند. در حقیقت، بیشتر موسسات مالی بیشتر از روندهای تاریخی، به عملکرد آینده علاقه دارند. بانک‌ها می‌خواهند جریان پول نقد آینده شما را بشناسند. سرمایه گذاران می‌خواهند سودهای آتی را بدانند. در این دوره، Jim و Kay Stice نحوه ایجاد صورتهای مالی پیش بینی شده برای شرکت شما را توضیح می‌دهند. بیاموزید که چگونه از داده‌های گذشته مانند هزینه کالاهای فروخته شده، هزینه‌های استهلاک و میزان موجودی استفاده کنید و بفهمید که چه عواملی باعث نوسان در طی زمان شده است. سپس می‌توانید نحوه استفاده از اطلاعات را به عنوان مبنای پیش بینی، با استفاده از یک معادله ساده اما قدرتمند بیاموزید: دارایی = بدهی + حقوق صاحبان سهام. شما می‌توانید با استفاده از سه سند مختلف کارآزمایی کنید: بیانیه درآمد پیش بینی شده، ترازنامه پیش بینی شده و بیانیه پیش بینی جریان پول. در طی دوره، آنها از موارد معروف تجاری - مانند بحران جریان نقدینگی در سال 1985 در Home Depot - استفاده می‌کنند تا اهمیت پیش بینی‌های دقیق مالی و تأثیر آنها بر تصمیمات شغلی را نشان دهند.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 مقدمه
___| 00_01 پیش بینی آینده مالی
___| 00_02 آنچه باید بدانید

01 چه کسی از صورت‌های مالی پیش بینی شده استفاده می‌کند
___| 01_01 برای درک آینده از گذشته استفاده کنید
___| 01_02 کلیدهای اداره یک تجارت
___| 01_03 پیش بینی‌های مالی و وام
___| 01_04 پیش بینی‌های مالی و تصمیمات سرمایه گذاری
___| 01_05 برای درک اطلاعات جدید از پیش بینی‌های مالی استفاده کنید

02 همه چیز با یک پیش بینی دقیق فروش آغاز می‌شود
___| 02_01 IBM و پیش بینی فروش بسیار بد
___| 02_02 روندهای تاریخی را با برنامه‌های فعلی ترکیب کنید
___| 02_03 الگوهای فصلی و تحولات اخیر را گنجانید
___| 02_04 هزینه‌های اشتباه بودن

03 چه عواملی باعث تغییر تعداد صورت‌های مالی می‌شود
___| 03_01 خانه دپو 1985؛ سه هفته برای زندگی
___| 03_02 اثرات تغییرات طبیعی
___| 03_03 تأثیر تصمیمات برنامه ریزی بلند مدت
___| 03_04 تأثیرات انتخاب مالی

04 ساخت یک بیانیه درآمد پیش بینی شده
___| 04_01 شکاف و تغییر قابل پیش بینی
___| 04_02 پیش بینی هزینه‌های مبتنی بر فروش
___| 04_03 هزینه‌های ثابت و هزینه‌های متغیر
___| 04_04 پیش بینی مالیات بهره و درآمد

05 ساخت ترازنامه پیش بینی شده
___| 05_01 قدرت معادله حسابداری
___| 05_02 شناسایی شماره گمشده
___| 05_03 شاخه آسان. نقدی، سرمایه گذاری، سرمایه پرداخت شده
___| 05_04 وصل واقع گکامپیوتر اما چالش برانگیز؛ وام

06 ساخت بیانیه پیش بینی شده جریان نقدی
___| 06_01 داستان Home Depot دوباره مرور شد
___| 06_02 نحوه استنباط جریان وجوه نقدی
___| 06_03 پیش بینی جریان نقدی عملیاتی
___| 06_04 پیش بینی جریان پول سرمایه گذاری
___| 06_05 تأمین مالی جریان پول

07 نتیجه گیری
___| 07_01 مدل‌سازی پویا



00 Introduction
___| 00_01 Projecting the financial future
___| 00_02 What you should know

01 Who Uses Forecasted Financial Statements
___| 01_01 Use the past to understand the future
___| 01_02 Keys to running a business
___| 01_03 Financial forecasts and loans
___| 01_04 Financial forecasts and investment decisions
___| 01_05 Use financial forecasts to understand new information

02 It All Starts with an Accurate Sales Forecast
___| 02_01 IBM and the famously bad sales forecast
___| 02_02 Combine historical trends with current plans
___| 02_03 Incorporate seasonal patterns and recent developments
___| 02_04 The costs of being wrong

03 What Causes Financial Statement Numbers to Change
___| 03_01 Home Depot 1985; Three weeks to live
___| 03_02 The impacts of natural changes
___| 03_03 The impacts of long-term planning decisions
___| 03_04 The impacts of financing choices

04 Constructing a Forecasted Income Statement
___| 04_01 The Gap and predictable change
___| 04_02 Forecasting sales-based expenses
___| 04_03 Fixed costs and variable costs
___| 04_04 Forecasting interest and income taxes

05 Constructing a Forecasted Balance Sheet
___| 05_01 The power of the accounting equation
___| 05_02 Identifying the missing number
___| 05_03 Easy `plugs`; Cash, investments, paid-in capital
___| 05_04 Realistic but challenging `plug`; Loans

06 Constructing a Forecasted Statement of Cash Flows
___| 06_01 The Home Depot story revisited
___| 06_02 How to deduce cash flows
___| 06_03 Forecasting operating cash flow
___| 06_04 Forecasting investing cash flow
___| 06_05 Financing cash flow

07 Conclusion
___| 07_01 Dynamic modeling

مدرس: Jim Stice - جیم استیس

تعداد دوره های آموزشی: 19

جیم استیس، استاد حسابداری در BYU است. او به کارکنان شرکت های چند ملیتی، در مورد حسابداری تجاری آموزش میدهد.
James D. Stice، استاد برجسته حسابداری در دانشکده حسابداری در BYU است. پروفسور استیس از سال 1988 در BYU بوده است. او سه کتاب درسی حسابداری و مقالات حرفه ای و علمی متعددی منتشر کرده است. علاوه بر این پروفسور استیس در آموزش اجرایی برای Ernst & Young، بانک مرکزی امریکا، شرکت بین المللی ماشین آلات کسب و کار، RSM McGladrey و AngloGold Limited شرکت داشته است و در INSEAD (در فرانسه و سنگاپور) و CEIBS (در چین) تدریس کرده است . او برای آموزش برتری، در کالج و دانشگاه خود شناخته شده است. پروفسور استیس در حال حاضر در هیئت مدیره شرکت بین المللی Nutraceutical International مشغول به کار است.
 پروفسور جیم استیس دکترای خود رااز دانشگاه واشنگتن و همچنین مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد را از BYU، در حسابداری دریافت کرد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس