%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع سالیدورکز 2020 (با زیرنویس فارسی AI)
SOLIDWORKS 2020 Essential Training
کد محصول: FL4860-2814168
لیندا _ آموزش جامع سالیدورکز 2020 (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ SOLIDWORKS 2020 Essential Training
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
135,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Gabriel Corbett - گابریل کوربت
تاریخ انتشار
1398/8/17
2019-11-08
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
8ساعت و 4دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
117 ویدیو
حجم فایل‌ها
1340 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
22 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 7565
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

این آموزش، بخشی از این مسیرهای یادگیری میباشد:

فارسی لیندا

SOLIDWORKS نرم‌افزار طراحی محصول برتر است که شما را قادر می‌سازد سریعتر راه حل‌های ابتکاری را به بازار ارائه دهید. در این دوره، مدرس گابریل کوربت به شما می‌آموزد که چگونه می‌توانید قطعات و مونتاژهای آماده برای ساخت و همچنین نقشه‌های دقیق و صورتحساب‌های مصالح موجود در SOLIDWORKS 2020 را یاد بگیرید. یاد بگیرید که چگونه می‌توانید اسکچ‌های 2D ایجاد کنید و سپس اکسترود، چرخان، loft و sweep این موارد را یاد بگیرید. ویژگی‌های موجود در اشیاء 3D. نحوه ایجاد برش و ایجاد سوراخ‌های استاندارد را بیابید و تکنیک‌های پیشرفته‌تر مدل‌سازی را با استفاده از ابزارهای بلوک، mirroring و ابزارهای الگوی SOLIDWORKS کشف کنید. سپس بهترین شیوه‌ها برای جمع آوری قطعات در مجامع و ایجاد نقشه‌های دقیق را مرور کنید. در طول راه، او ویژگی‌های جدید نسخه 2020 و همچنین ویژگی‌های طراحی شده برای کاربران دارای قلم یا دستگاه‌های لمسی را بیان می‌کند.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 مقدمه
___| 00_01 مدل‌سازی 3D CAD را با استفاده از SOLIDWORKS 2020 بیاموزید

01 مقدمه‌ای بر روی مشکلات
___| 01_01 راه اندازی SOLIDWORKS برای اولین بار
___| 01_02 پیمایش در فضای کاری سه بعدی
___| 01_03 الگوهای SOLIDWORKS
___| 01_04 ذخیره، تغییر نام و مدیریت پرونده ها
___| 01_05 اندازه گیری

02 شروع کار سریع
___| 02_01 اولین قسمت سه بعدی خود را ایجاد می‌کنید
___| 02_02 اولین مجلس خود را بسازید
___| 02_03 اولین طراحی CAD خود را انجام دهید
___| 02_04 مراحل اساسی برای مدل‌سازی سه بعدی

03 مدل‌سازی قسمت اصلی
___| 03_01 ایجاد طرح
___| 03_02 درک روابط
___| 03_03 با استفاده از ویژگی Extrude
___| 03_04 با استفاده از ویژگی Extruded Cut
___| 03_05 ایجاد ویژگی‌های جدید
___| 03_06 کاهش برش‌های جدید
___| 03_07 با استفاده از مواد، رنگها و اتمامها
___| 03_08 پیدا کردن خصوصیات جرم
___| 03_09 گزینه‌های سیستم، واحدها و قالب ها
___| 03_10 کار با ابعاد

04 ابزار طراحی
___| 04_01 ابزارهای Line و Centerline
___| 04_02 با استفاده از ابزار Rectangle
___| 04_03 دایره‌ها و قوس ها
___| 04_04 اسلات رسم
___| 04_05 کار با بیضی و مخروط
___| 04_06 چند ضلعی‌های طراحی
___| 04_07 ایجاد متن
___| 04_08 با استفاده از معادلات و متغیرهای مرتبط
___| 04_09 با استفاده از ابزار Spline
___| 04_10 منحنی معادله
___| 04_11 جوهر طرح

05 تغییر طرح
___| 05_01 پیرایش و گسترش یک طرح
___| 05_02 ایجاد هندسه افست
___| 05_03 حرکت، کپی کردن، چرخاندن و مقیاس گذاری
___| 05_04 پاک کردن، خنثیسازی و اقدامات مجدد
___| 05_05 با استفاده از ابزارهای Mirror
___| 05_06 ایجاد الگوهای تکراری در یک طرح
___| 05_07 با استفاده از خطوط ساختمانی
___| 05_08 با استفاده از ابزار تبدیل اشخاص
___| 05_09 اضافه کردن فیله و اتاقک به طرح

هندسه مرجع 06
___| 06_01 کار با هواپیماها
___| 06_02 ساخت محور
___| 06_03 ایجاد یک سیستم مختصات
___| 06_04 طرح‌های مفهومی
___| 06_05 نمای نشانه گذاری

07 قسمت اصلاحات
___| 07_01 فیله‌ها را به بخشی اضافه کنید
___| 07_02 لبه‌های بزرگ
___| 07_03 پیش نویس
___| 07_04 با استفاده از دستور Shell
___| 07_05 با استفاده از دستور Mirror
___| 07_06 ایجاد الگوهای خطی
___| 07_07 ایجاد الگوهای دایره ای

08 مدل‌سازی قسمت پیشرفته
___| 08_01 ابزار شیروانی
___| 08_02 اشکال لبه دار با منحنی راهنما
___| 08_03 ایجاد برش‌های لوفت
___| 08_04 ایجاد اشکال جارو
___| 08_05 ایجاد برش جاروب
___| 08_06 با استفاده از دستور Wrap
___| 08_07 پایگاه مرزی مرز
___| 08_08 ابزار تقاطع
___| 08_09 کار با تنظیمات
___| 08_10 ابزارهای سطح
___| 08_11 استفاده از سطوح برای ساخت مدلهای جامد
___| 08_12 ویرایش مستقیم؛ اجساد کپی را جابجا کنید
___| 08_13 ویرایش مستقیم؛ حرکت چهره
___| 08_14 ویرایش مستقیم؛ ترکیب
___| 08_15 ویرایش مستقیم؛ شکاف
___| 08_16 منحنی پروژه
___| 08_17 ابزار برش

09 سوراخ جادوگر
___| 09_01 شروع کار با جادوگر سوراخ
___| 09_02 درک انواع و استانداردهای سوراخ
___| 09_03 موقعیت یابی سوراخ‌ها به صورت سه بعدی

10 بلوک
___| 10_01 با استفاده از بلوک‌های طرح
___| 10_02 ایجاد بلوک
___| 10_03 طراحی با بلوک

11 مجموعه ساختمان
___| 11_01 شروع یک مجمع
___| 11_02 کپی کردن، جابجایی و چرخش قطعات
___| 11_03 جفت گیری قطعات با هم در یک مونتاژ
___| 11_04 کار با زیر مجموعه ها
___| 11_05 ایجاد الگوهای خطی
___| 11_06 ایجاد الگوهای دایره ای
___| 11_07 با استفاده از جعبه ابزار
___| 11_08 بارگیری قطعات اینترنتی

12 مات پیشرفته
___| 12_01 ایجاد مؤلفه مات
___| 12_02 قطعات جفت گیری با Advanced Mates
___| 12_03 قطعات جفت گیری با Path Mate
___| 12_04 مات مکانیکی
___| 12_05 جفت گیری قطعات با تراز کردن هواپیماها
___| 12_06 مات مغناطیسی
___| 12_07 ناشر دارایی برای مات‌های مغناطیسی

13 مدل‌سازی در متن
___| 13_01 پیوند طرح‌ها به قسمت‌های دیگر
___| 13_02 با استفاده از طرح‌های طرح بندی
___| 13_03 با استفاده از جادوگر سوراخ در متن

14 با استفاده از جداول طراحی
___| 14_01 با استفاده از جداول طراحی
___| 14_02 کار با محاسبات پیچیده
___| 14_03 انتخاب تنظیمات مؤلفه
___| 14_04 مجتمع‌های ساختمانی با جداول طراحی
___| 14_05 اضافه کردن به جداول طراحی

15 نقاشی قسمت
___| 15_01 کار با الگوهای رسم
___| 15_02 گزینه‌های ترسیم و خصوصیات ورق
___| 15_03 انتخاب زاویه طرح ریزی صحیح
___| 15_04 اضافه کردن نماهای مدل به یک نقاشی

16 ابعاد
___| 16_01 ایجاد نمادهای بعد عمومی
___| 16_02 ایجاد ابعاد منظم
___| 16_03 اندازه گیری سوراخ‌ها و ویژگی‌های منحنی
___| 16_04 با استفاده از ابزار Autodimension

17 اضافه کردن یادداشتهای عمومی
___| 17_01 اضافه کردن حاشیه نویسی
___| 17_02 اضافه کردن نماهای خاص به نقاشی‌های خود
___| 17_03 افزودن خصوصیات سفارشی
___| 17_04 پیوند یادداشت‌های ترسیم
___| 17_05 با استفاده از کتابخانه طراحی

18 نقاشی مجمع
___| 18_01 اضافه کردن مجامع به نقشه ها
___| 18_02 از جمله قبض مواد
___| 18_03 اضافه کردن بادکنک بر روی نقشه مونتاژ
___| 18_04 نمای منفجر شده
___| 18_05 افزودن ویژگیهای سفارشی و تجدید نظر

19 نتیجه گیری
___| 19_01 مراحل بعدی



00 Introduction
___| 00_01 Learn 3D CAD modeling using SOLIDWORKS 2020

01 Introduction to SOLIDWORKS
___| 01_01 Launching SOLIDWORKS for the first time
___| 01_02 Navigating in the 3D workspace
___| 01_03 SOLIDWORKS templates
___| 01_04 Saving, renaming, and managing files
___| 01_05 Measuring

02 SOLIDWORKS Quick Start
___| 02_01 Creating your first 3D part
___| 02_02 Building your first assembly
___| 02_03 Making your first CAD drawing
___| 02_04 Basic steps for 3D modeling

03 Basic Part Modeling
___| 03_01 Creating sketches
___| 03_02 Understanding relationships
___| 03_03 Using the Extrude feature
___| 03_04 Using the Extruded Cut feature
___| 03_05 Creating revolved features
___| 03_06 Making revolved cuts
___| 03_07 Applying materials, colors, and finishes
___| 03_08 Finding mass properties
___| 03_09 System options, units, and templates
___| 03_10 Working with dimensions

04 Sketch Tools
___| 04_01 Line and Centerline tools
___| 04_02 Using the Rectangle tool
___| 04_03 Circles and arcs
___| 04_04 Drawing slots
___| 04_05 Working with ellipses and conics
___| 04_06 Sketching polygons
___| 04_07 Creating text
___| 04_08 Using equations and linked variables
___| 04_09 Using the Spline tool
___| 04_10 Equation driven curve
___| 04_11 Sketch Ink

05 Modifying Sketches
___| 05_01 Trimming and extending a sketch
___| 05_02 Creating offset geometry
___| 05_03 Moving, copying, rotating, and scaling
___| 05_04 Erasing, undoing, and redoing actions
___| 05_05 Using the Mirror tools
___| 05_06 Creating repeating patterns in a sketch
___| 05_07 Using construction lines
___| 05_08 Using the Convert Entities tool
___| 05_09 Adding fillets and chamfers to sketches

06 Reference Geometry
___| 06_01 Working with planes
___| 06_02 Making an axis
___| 06_03 Creating a coordinate system
___| 06_04 Concept sketches
___| 06_05 Markup view

07 Part Modifications
___| 07_01 Adding fillets to a part
___| 07_02 Chamfering edges
___| 07_03 Applying draft
___| 07_04 Using the Shell command
___| 07_05 Using the Mirror command
___| 07_06 Creating linear patterns
___| 07_07 Creating circular patterns

08 Advanced Part Modeling
___| 08_01 Loft tool
___| 08_02 Lofted shapes with guide curves
___| 08_03 Making lofted cuts
___| 08_04 Creating swept shapes
___| 08_05 Making swept cuts
___| 08_06 Using the Wrap command
___| 08_07 Boundary Boss Base
___| 08_08 Intersect tool
___| 08_09 Working with configurations
___| 08_10 Surface tools
___| 08_11 Using surfaces to build solid models
___| 08_12 Direct Editing; Move Copy Bodies
___| 08_13 Direct Editing; Move Face
___| 08_14 Direct Editing; Combine
___| 08_15 Direct Editing; Split
___| 08_16 Project Curve
___| 08_17 Slice tool

09 Hole Wizard
___| 09_01 Getting started with the Hole Wizard
___| 09_02 Understanding hole types and standards
___| 09_03 Positioning holes in 3D

10 Blocks
___| 10_01 Using sketch blocks
___| 10_02 Creating blocks
___| 10_03 Designing with blocks

11 Building Assemblies
___| 11_01 Starting an assembly
___| 11_02 Copying, moving, and rotating parts
___| 11_03 Mating parts together in an assembly
___| 11_04 Working with subassemblies
___| 11_05 Making linear patterns
___| 11_06 Creating circular patterns
___| 11_07 Using the Toolbox
___| 11_08 Downloading internet parts

12 Advanced Mates
___| 12_01 Creating component Mates
___| 12_02 Mating parts with Advanced Mates
___| 12_03 Mating parts with Path Mate
___| 12_04 Mechanical Mates
___| 12_05 Mating parts by aligning planes
___| 12_06 Magnetic Mates
___| 12_07 Asset Publisher for Magnetic Mates

13 In-Context Modeling
___| 13_01 Linking sketches to other parts
___| 13_02 Using layout sketches
___| 13_03 Using the Hole Wizard in context

14 Using Design Tables
___| 14_01 Using design tables
___| 14_02 Working with complex calculations
___| 14_03 Selecting component configurations
___| 14_04 Building assemblies with design tables
___| 14_05 Adding to design tables

15 Part Drawings
___| 15_01 Working with drawing templates
___| 15_02 Drawing options and sheet properties
___| 15_03 Choosing the correct projection angle
___| 15_04 Adding model views to a drawing

16 Dimensioning
___| 16_01 Creating general dimension notations
___| 16_02 Creating ordinate dimensions
___| 16_03 Dimensioning holes and curved features
___| 16_04 Using the Autodimension tool

17 Adding General Annotations
___| 17_01 Adding annotations
___| 17_02 Adding specical views to your drawings
___| 17_03 Adding custom properties
___| 17_04 Linking drawing notes
___| 17_05 Using the Design Library

18 Assembly Drawings
___| 18_01 Adding assemblies to drawings
___| 18_02 Including a bill of materials
___| 18_03 Adding balloons on an assembly drawing
___| 18_04 Making an exploded view
___| 18_05 Adding in custom properties and revision

19 Conclusion
___| 19_01 Next steps

مدرس: Gabriel Corbett - گابریل کوربت

تعداد دوره های آموزشی: 27

گابریل کوربت در زمینه ترکیب طراحی با مهارت های دنیای واقعی در حیطه SOLIDWORKS و ماشین کاری CNC آموزش می دهد. گابریل کوربت ، مهندسی مکانیک است و در 12 سال گذشته یک طراح محصول فعال بوده است. او از سال 1999 از Solidworks و سایر ابزارهای CAD استفاده می کرده است و تجارب طراحی گسترده ایی دارد. او قبلاً یک فروشگاه "تولید محصول از طریق نمونه های اولیه" داشت که قطعات را برای شرکت های برجسته ایی از جمله JPL و پاناسونیک می ساخت. گابریل با ترکیب تجربه solid design و مهارت دنیای واقعی در ساخت قطعات، توانایی منحصر به فردی در طراحی "سریع" قطعات، همچنین آموزش این تکنیک ها دارد. گابریل رئیس گروه کاربران Solidworks در Orange County است و Solidworks و CNC ماشینی را در مرکز ATEP کالج Irvine Valley تدریس می کند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس