%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

مسیرهای یادگیری : بیزنس

Become a Customer Service Specialist

یک متخصص خدمات مشتری شوید

نحوه ارائه خدمات عالی به مشتری را کشف کنید و باعث شوید که مشتریان احساس بهتری داشته باشند. روابط عالی را برقرار کرده و حفظ کنید ، حتی در صورت بدرفتاری و یا عصبانی بودن مشتری. مهارت هایی را برای گوش دادن به نیازهای مشتری ، ایجاد رابطه مناسب با کسانی که به آنها کمک می کنید و تبدیل مشتریان چالش برانگیز به متحدان واقعی را بیاموزید.

* مهارت های کلیدی گوش دادن را بسازید تا مشتریان شما احساس شنیدن شدن کنند.
* مهارت های حل مسئله خدمات مشتری خود را توسعه دهید.
* یاد بگیرید که شرایط چالش برانگیز را کاهش دهید.

queue_play_next 8 دوره آموزشی تخصصی
play_circle_outline 5 ساعت و 21 دقیقه
stars موفقیت خود را تضمین کنید
check_circle پیشرفت حرفه‌ای در شغلتان
تمامی دوره های آموزشی این مسیر یادگیری را بصورت یکجا و با 40% تخفیف خرید کنید.
مجموع قیمت قبل از تخفیف: 278,000 تومان
مجموع قیمت پس از تخفیف: 166,800 تومان
add_shopping_cartاضافه نمودن تمامی دوره های این مسیر یادگیری به سبد خرید با 40% تخفیف (166,800 تومان)
نکات قابل توجه:
1- کلیه مسیر‌های یادگیری، توسط کارشناسان بین‌المللی لینـدا (لینکداین) طراحی شده‌اند و سایت فارسی لیندا هیچ دخل و تصرفی در آنها نداشته است.
2- اگر آموزشی از این مسیر یادگیری را قبلا خریداری کرده‌اید، در هنگام خرید مسیر یادگیری، آموزش تکراری بطور اتوماتیک توسط سایت شناسایی شده و با مبلغ صفر در فاکتور منظور خواهد شد.
3- برای بهره‌وری کامل از مسیر یادگیری ، دوره‌های آموزشی باید به ترتیب ذکر شده دنبال شوند.

4- فقط در صورت خرید کل مسیر یادگیری، تخفیف منظور خواهد شد و خرید آموزشها بصورت تکی، شامل تخفیف نخواهد بود.
1
45,000 تومان
آیا مشتریان شما احساس ارزش می‌کنند؟ وقتی آن‌ها این کار را می‌کنند ، آن‌ها به عقب باز می‌گردند. زمانی که این کار را نمی‌کنند ، کسب‌وکار شما آسیب می بیند. در این دوره، نویسنده و مشاور خدمات مشتری ، جف Toister، سه مجموعه مهارت‌های مهم مورد نیاز برای ارائه خدمات برجسته به مشتریان و افزایش وفاداری مشتری را به شما یاد می‌دهد....
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 25
زمان: 1h 23m
بازدید: 7762
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 22-06-2018
توضیحات کامل reorder
2
35,000 تومان
خدمات مراقبت از مشتری هر سال برای سازمانها میلیاردها دلار هزینه دارد. در نتیجه، بسیار مهم است که کارکنان به مهارت‌های لازم برای رسیدگی به انواع مختلف خدمات مختلف مشتری مجهز باشند. در این دوره، فرایندهای مهم حل مسئله و عیب یابی را برای خدمات مشترک مشتری با طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها بیاموزید. کشف کنید که چگونه ضمن برخورداری...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 14
زمان: 32m 25s
بازدید: 4608
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 11-01-2018
توضیحات کامل reorder
3
27,000 تومان
آیا می خواهید هر بار که با مشتری تعامل می کنید خود را برای موفقیت آماده کنید؟ برای ایجاد یک ارتباط واقعی و انسانی با شخصی که با او صحبت می کنید اقدامات لازم را انجام دهید. در این دوره آموزشی، مربی Myra Golden به نمایندگان خدمات مشتری کمک می کند تا این کار را با گام برداشتن در مورد چگونگی ایجاد رابطه در چند ثانیه اول تعامل خدمات...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 12
زمان: 27m 3s
بازدید: 2468
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 11-01-2022
توضیحات کامل reorder
4
27,000 تومان
تماس‌های خدمات مشتری گاهی اوقات از کنترل خارج می‌شوند. تماس گیرندگان ناراحت و غیرفعال وقت و انرژی را از سایر مشتریان و کارهایشان می‌گیرند. این همان جایی است که استراتژی‌های عملی کنترل تماس، وارد عمل می‌شوند. در ادامه با مربی خدمات مشتری Myra Golden همراه باشید تا وی دلایل کنترل تماس مشتری را توضیح دهد و راهکارهای ساده‌ای...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 10
زمان: 23m 18s
بازدید: 4223
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 14-08-2019
توضیحات کامل reorder
5
35,000 تومان
بهترین راه برای رسیدگی به مشتری که وارد منطقه خطرناکی می شود چیست؟ چه استراتژی هایی به انتشار و تمرکز مجدد یک تعامل بد کمک می کند، و چه زمانی مناسب است که کنار گذاشته شود؟ در این دوره، به David Brownlee، کارشناس خدمات مشتری - نویسنده «Rock Star Customer Service» بپیوندید، زیرا او نمونه‌های واقعی و مراحل عملی را به اشتراک می‌گذارد که می‌تواند...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 11
زمان: 36m 6s
بازدید: 2338
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 05-01-2022
توضیحات کامل reorder
6
35,000 تومان
وقتی با مشتری روبرو می‌شوید که بخاطر تأخیر، انصراف یا اعتراض با یک سیاست فروش شما عصبانی است، چه می‌کنید؟ وقتی تعامل شما با چنین یادداشتی تلخ شروع می‌شود، چگونه می‌توانید به اندازه کافی به مسئله آنها رسیدگی کنید؟ در این دوره، مربی Myra Golden رویکردهایی را به اشتراک می‌گذارد که به شما کمک می‌کند اینگونه گفتگوها را از نو...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 13
زمان: 33m 20s
بازدید: 4047
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 02-04-2019
توضیحات کامل reorder
7
39,000 تومان
تقریباً هر متخصص خدمات مشتری با یک مشتری سرسخت روبرو شده است. این افراد ممکن است فریاد بزنند، فحش دهند، یا به شدت با خط مشی‌ای مخالفت کنند که شما باید آن را اجرا کنید، اما نمی‌توانید آن را کنترل کنید. چنین موقعیت هایی بدون شک سخت هستند، اما - با رویکرد درست - می توانید به طور مداوم تنش را کاهش دهید. در این دوره، مربی Myra Golden...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 18
زمان: 49m 31s
بازدید: 2453
سطح پیشرفته
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 07-01-2022
توضیحات کامل reorder
8
35,000 تومان
مشتریان در صورت نیاز به کمک، خواستار راه‌های بیشتری برای ارتباط با شرکتها هستند. گفتگوی زنده و متن سریعترین کانالهای رو به رشد و پر طرفدار هستند. در حالی که ممکن است در نوشتن ایمیل طرفدار باشید، به مهارتهای کاملاً جدیدی برای انجام گفتگوهای زنده، چت سریع و گفتگوهای متنی نیاز دارید. شما باید بتوانید چندین مکالمه را همزمان...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 16
زمان: 38m 30s
بازدید: 4580
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 18-12-2019
توضیحات کامل reorder

تبریک به شما، اکنون بعد از اتمام یادگیری تمامی آموزشها، شما موفق به دریافت گواهینامه این مسیر یادگیری شده اید

این مسیر یادگیری را با این مدرسان یاد خواهید گرفت:

Jeff Toister - جف تويستر

جف تویستر نویسنده، مشاور و مربی است که به تیم‌های خدمات مشتری کمک می‌کند تا ...

Noah Fleming - نوح فلمینگ

نوح فلمینگ نویسنده، سخنگوی و رئیس Fleming Consulting & Co است.   نوح - که با شرکت هایی با ...

Myra Golden - مایرا گلدن

Myra Golden نویسنده ، مربی ، و یک سخنران است. بیش از 20 سال است که او از طریق کارگاه های ...

David Brownlee - دیوید براونلی

دیوید براونلی، بنیانگذار و مدیرعامل Pure Customer Service و نویسنده Rock Star Customer Service است. او ...

Leslie O'Flahavan - لسلی اوفلاوان

لسلی اوفلاوان، یک متخصص نوشتاری آنلاین است. لسلی، در کمک به سازمانها برای بهبود ...
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس