%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش راهنمای کامل الگوهای طراحی جاوا: خلاقانه، رفتاری و ساختاری (با زیرنویس فارسی AI)
Complete Guide to Java Design Patterns: Creational, Behavioral, and Structural
کد محصول: FL9979-4512383
لیندا _ آموزش راهنمای کامل الگوهای طراحی جاوا: خلاقانه، رفتاری و ساختاری (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Complete Guide to Java Design Patterns: Creational, Behavioral, and Structural
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
101,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Bethan Palmer - بتان پالمر
تاریخ انتشار
1403/1/10
2024-03-29
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
5ساعت و 6دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
118 ویدیو
حجم فایل‌ها
766 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
13 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 102
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

در این دوره، توسعه دهنده Bethan Palmer شما را در استفاده از الگوهای طراحی خلاقانه، رفتاری و ساختاری در جاوا راهنمایی می کند. دریابید که چگونه الگوهای طراحی به شما کمک می کنند کدهای تمیزتر و ظریف تر بنویسید و طیف گسترده ای از الگوها را با نمونه های دنیای واقعی کشف کنید. آنچه را که می آموزید با چالش های عملی در هر فصل تمرین و تقویت کنید.
بهترین راه برای یادگیری زبان، استفاده از آن در عمل است. به همین دلیل است که این دوره با GitHub Codespaces یکپارچه شده است، یک محیط توسعه دهنده ابر فوری که تمام عملکردهای IDE مورد علاقه شما را بدون نیاز به هیچ گونه راه اندازی ماشین محلی ارائه می دهد. با GitHub Codespaces، می‌توانید در هر زمان و در هر زمانی از هر ماشینی تمرین عملی داشته باشید، در حالی که از ابزاری استفاده می‌کنید که احتمالاً در محل کار با آن مواجه خواهید شد. برای یادگیری نحوه شروع، ویدیوی «استفاده از فضاهای کد GitHub با این دوره» را بررسی کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 کد خود را با الگوهای طراحی بهبود دهید
01-02 آنچه باید بدانید

02 الگوهای طراحی
02-01 الگوی طراحی چیست؟

03 الگوهای طراحی خلاقانه
03-01 الگوهای طراحی خلاقانه چیست؟

04 الگوی سازنده
04-01 اجتناب از سازنده های پیچیده
04-02 محل استفاده از الگوی سازنده را تشخیص دهید
04-03 یک الگوی بیلدر کامل را پیاده سازی کنید
04-04 بهبود الگوی سازنده
04-05 چالش: الگوی سازنده
04-06 راه حل: الگوی سازنده

05 الگوی سینگلتون
05-01 زمان استفاده از الگوی Singleton
05-02 پیاده سازی الگوی سینگلتون
05-03 ایمنی نخ با الگوی Singleton
چالش 05-04: الگوی سینگلتون
05-05 راه حل: الگوی Singleton

06 الگوی اولیه
06-01 الگوی نمونه اولیه را درک کنید
06-02 الگوی نمونه اولیه را پیاده سازی کنید
06-03 مدیریت تغییرپذیری
06-04 چالش: الگوی نمونه اولیه
06-05 راه حل: الگوی نمونه اولیه

07 روش کارخانه
07-01 الگوی روش کارخانه را درک کنید
07-02 الگوی روش کارخانه را اجرا کنید
07-03 الگوی Factory Method را با برنامه نویسی کاربردی بهبود دهید
07-04 چالش: الگوی روش کارخانه
07-05 راه حل: الگوی روش کارخانه

08 کارخانه های انتزاعی
08-01 کارخانه های انتزاعی را درک کنید
08-02 تشخیص محل استفاده از کارخانه های انتزاعی
08-03 کارخانه هایی برای خانواده اشیاء ایجاد کنید
08-04 الگوی کامل Abstract Factory را پیاده سازی کنید
08-05 چالش: الگوی کارخانه انتزاعی
08-06 راه حل: الگوی کارخانه انتزاعی

09 الگوهای طراحی سازه
09-01 الگوهای طراحی سازه چیست؟

10 الگوی آداپتور
10-01 الگوی آداپتور را درک کنید
10-02 الگوی شیء Adapter را پیاده سازی کنید
10-03 الگوی آداپتور کلاس را پیاده سازی کنید
10-04 چالش: الگوی آداپتور
10-05 راه حل: الگوی آداپتور

11 الگوی پل
11-01 الگوی پل را درک کنید
11-02 الگوی Bridge را اجرا کنید
11-03 چالش: الگوی پل
11-04 راه حل: الگوی پل

12 الگوی ترکیبی
12-01 الگوی دکوراتور را درک کنید
12-02 رفتار را به صورت پویا با دکوراتور تغییر دهید
12-03 چالش: الگوی دکوراتور
12-04 راه حل: الگوی دکوراتور

13 الگوی دکوراتور
13-01 الگوی دکوراتور را درک کنید
13-02 رفتار را به صورت پویا با دکوراتور تغییر دهید
13-03 تزئینات متعدد را به یک شی اضافه کنید
13-04 چالش: الگوی دکوراتور
13-05 راه حل: الگوی دکوراتور

14 الگوی نما
14-01 الگوی نما را درک کنید
14-02 الگوی نما را اجرا کنید
14-03 چالش: الگوی نما
14-04 راه حل: الگوی نما

15 الگوی Flyweight
15-01 الگوی Flyweight را درک کنید
15-02 الگوی Flyweight را اجرا کنید
15-03 چالش: الگوی Flyweight
15-04 راه حل: الگوی Flyweight

16 الگوی پروکسی
16-01 الگوی Proxy را درک کنید
16-02 محل استفاده از الگوی Proxy را تشخیص دهید
16-03 از یک پروکسی برای ایجاد اشیاء در صورت تقاضا استفاده کنید
16-04 از یک پروکسی برای کنترل دسترسی استفاده کنید
16-05 چالش: الگوی پروکسی
16-06 راه حل: الگوی پروکسی

17 الگوهای طراحی رفتاری
17-01 الگوهای طراحی رفتاری چیست؟

18 الگوی زنجیره مسئولیت
18-01 الگوی زنجیره مسئولیت را درک کنید
18-02 محل استفاده از الگوی زنجیره مسئولیت را تشخیص دهید
18-03 زنجیره جانشین را پیاده سازی کنید
18-04 چالش: الگوی زنجیره مسئولیت
18-05 راه حل: الگوی زنجیره مسئولیت

19 الگوی فرمان
19-01 الگوی فرمان را درک کنید
19-02 الگوی فرمان را اجرا کنید
19-03 از الگوی فرمان برای به تاخیر انداختن عملیات استفاده کنید
19-04 چالش: الگوی فرمان
19-05 راه حل: الگوی فرمان

20 الگوی مترجم
20-01 الگوی مترجم را درک کنید
20-02 ایجاد مترجم برای یک زبان
20-03 تفسیر یک متغیر
20-04 چالش: الگوی مترجم
20-05 راه حل: الگوی مترجم

21 الگوی Iterator
21-01 الگوی Iterator را درک کنید
21-02 یک تکرار ایجاد کنید
21-03 یک Iterator ایجاد کنید
21-04 چالش: الگوی Iterator
21-05 راه حل: الگوی Iterator

22 الگوی میانجی
22-01 الگوی Mediator را درک کنید
22-02 از اتصال محکم بین اشیا خودداری کنید
22-03 یک شی Mediator ایجاد کنید
22-04 چالش: الگوی میانجی
22-05 راه حل: الگوی واسطه

23 الگوی یادگاری
23-01 الگوی Memento را درک کنید
23-02 بازیابی حالت یک شی
23-03 چالش: الگوی یادگاری
23-04 راه حل: الگوی یادگاری

24 الگوی مشاهده گر
24-01 الگوی Observer را درک کنید
24-02 پیاده سازی یک ناظر
24-03 پیاده سازی یک مشاهده پذیر
24-04 چالش: الگوی مشاهده
24-05 راه حل: الگوی Observer

25 الگوی ایالت
25-01 الگوی State را درک کنید
25-02 اجتناب از گزاره های متعدد if-else
25-03 اجازه دادن به یک شی برای تغییر رفتار خود
25-04 چالش: الگوی حالت
25-05 راه حل: الگوی حالت

26 الگوی استراتژی
26-01 الگوی استراتژی را درک کنید
26-02 الگوی استراتژی را اجرا کنید
26-03 الگوی استراتژی را بهبود بخشید
26-04 چالش: الگوی استراتژی
26-05 راه حل: الگوی استراتژی

27 الگوی روش الگو
27-01 الگوی روش الگو را درک کنید
27-02 الگوی روش الگو را پیاده سازی کنید
27-03 چالش: الگوی روش الگو
27-04 راه حل: الگوی روش الگو

28 الگوی بازدید کننده
28-01 الگوی بازدید کننده را درک کنید
28-02 الگوی بازدید کننده را پیاده سازی کنید
28-03 چالش: الگوی بازدیدکننده
28-04 راه حل: الگوی بازدید کننده

29 نتیجه گیری
29-01 مراحل بعدی

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Improve your code with design patterns
01-02 What you should know

02 Design Patterns
02-01 What is a design pattern?

03 Creational Design Patterns
03-01 What are creational design patterns?

04 The Builder Pattern
04-01 Avoiding complex constructors
04-02 Recognize where to use the Builder pattern
04-03 Implement a complete Builder pattern
04-04 Improving the Builder pattern
04-05 Challenge: The Builder pattern
04-06 Solution: The Builder pattern

05 The Singleton Pattern
05-01 When to use the Singleton pattern
05-02 Implementing the Singleton pattern
05-03 Thread safety with the Singleton pattern
05-04 Challenge: The Singleton pattern
05-05 Solution: The Singleton pattern

06 The Prototype Pattern
06-01 Understand the Prototype pattern
06-02 Implement the Prototype pattern
06-03 Handling mutability
06-04 Challenge: The Prototype pattern
06-05 Solution: The Prototype pattern

07 The Factory Method
07-01 Understand the Factory Method pattern
07-02 Implement the Factory Method pattern
07-03 Improve the Factory Method pattern with functional programming
07-04 Challenge: The Factory Method pattern
07-05 Solution: The Factory Method pattern

08 Abstract Factories
08-01 Understand abstract factories
08-02 Recognize where to use abstract factories
08-03 Create factories for families of objects
08-04 Implement the complete Abstract Factory pattern
08-05 Challenge: The Abstract Factory pattern
08-06 Solution: The Abstract Factory pattern

09 Structural Design Patterns
09-01 What are structural design patterns?

10 The Adapter Pattern
10-01 Understand the Adapter pattern
10-02 Implement the object Adapter pattern
10-03 Implement the class Adapter pattern
10-04 Challenge: The Adapter pattern
10-05 Solution: The Adapter pattern

11 The Bridge Pattern
11-01 Understand the Bridge pattern
11-02 Implement the Bridge pattern
11-03 Challenge: The Bridge pattern
11-04 Solution: The Bridge pattern

12 The Composite Pattern
12-01 Understand the Decorator pattern
12-02 Change behavior dynamically with a decorator
12-03 Challenge: The Decorator pattern
12-04 Solution: The Decorator pattern

13 The Decorator Pattern
13-01 Understand the Decorator pattern
13-02 Change behavior dynamically with a decorator
13-03 Add multiple decorations to an object
13-04 Challenge: The Decorator pattern
13-05 Solution: The Decorator pattern

14 The Facade Pattern
14-01 Understand the Facade pattern
14-02 Implement the Facade pattern
14-03 Challenge: The Facade pattern
14-04 Solution: The Facade pattern

15 The Flyweight Pattern
15-01 Understand the Flyweight pattern
15-02 Implement the Flyweight pattern
15-03 Challenge: The Flyweight pattern
15-04 Solution: The Flyweight pattern

16 The Proxy Pattern
16-01 Understand the Proxy pattern
16-02 Recognize where to use the Proxy pattern
16-03 Use a proxy to create objects on demand
16-04 Use a proxy to control access
16-05 Challenge: The Proxy pattern
16-06 Solution: The Proxy pattern

17 Behavioral Design Patterns
17-01 What are behavioral design patterns?

18 The Chain of Responsibility Pattern
18-01 Understand the Chain of Responsibility pattern
18-02 Recognize where to use the Chain of Responsibility pattern
18-03 Implement a successor chain
18-04 Challenge: The Chain of Responsibility pattern
18-05 Solution: The Chain of Responsibility pattern

19 The Command Pattern
19-01 Understand the Command pattern
19-02 Implement the Command pattern
19-03 Use the Command pattern to delay operations
19-04 Challenge: The Command pattern
19-05 Solution: The Command pattern

20 The Interpreter Pattern
20-01 Understand the Interpreter pattern
20-02 Creating an interpreter for a language
20-03 Interpreting a variable
20-04 Challenge: The Interpreter pattern
20-05 Solution: The Interpreter pattern

21 The Iterator Pattern
21-01 Understand the Iterator pattern
21-02 Create an Iterable
21-03 Create an Iterator
21-04 Challenge: The Iterator pattern
21-05 Solution: The Iterator pattern

22 The Mediator Pattern
22-01 Understand the Mediator pattern
22-02 Avoid tight coupling between objects
22-03 Create a Mediator object
22-04 Challenge: The Mediator pattern
22-05 Solution: The Mediator pattern

23 The Memento Pattern
23-01 Understand the Memento pattern
23-02 Restoring an objects state
23-03 Challenge: The Memento pattern
23-04 Solution: The Memento pattern

24 The Observer Pattern
24-01 Understand the Observer pattern
24-02 Implementing an Observer
24-03 Implementing an Observable
24-04 Challenge: The Observer pattern
24-05 Solution: The Observer pattern

25 The State Pattern
25-01 Understand the State pattern
25-02 Avoiding multiple if-else statements
25-03 Allowing an object to change its behavior
25-04 Challenge: The State pattern
25-05 Solution: The State pattern

26 The Strategy Pattern
26-01 Understand the Strategy pattern
26-02 Implement the Strategy pattern
26-03 Improve the Strategy pattern
26-04 Challenge: The Strategy pattern
26-05 Solution: The Strategy pattern

27 The Template Method Pattern
27-01 Understand the Template Method pattern
27-02 Implement the Template Method pattern
27-03 Challenge: The Template Method pattern
27-04 Solution: The Template Method pattern

28 The Visitor Pattern
28-01 Understand the Visitor pattern
28-02 Implement the Visitor pattern
28-03 Challenge: The Visitor pattern
28-04 Solution: The Visitor pattern

29 Conclusion
29-01 Next steps

 

مدرس: Bethan Palmer - بتان پالمر

تعداد دوره های آموزشی: 10

بتان پالمر، یک توسعه دهنده است که تکنولوژی را دوست دارد و دارای مدرک کارشناسی ارشد در علوم رایانه است.
برای کار روزانه خود، Bethan یک برنامه نویس جاوا و مدیر محصول برای یک کتابخانه PDF جاوا در IDRsolutions است. او می تواند زمان زیادی را صرف نوشتن و اصلاح کد، و همچنین تصمیم گیری در مورد استراتژی محصول و نقشه های راه کند.
او همچنین بیشتر وقت خود را در کنفرانس ها صرف می کند و به طور منظم در Oracle Code One و NetBeans Days صحبت می کند. او مدیریت و نوشتن مقالات درباره جاوا، فناوری، کتابهایی که می خواند، و کنفرانسهایی که در وبلاگ PDF جاوا حضور دارد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس