%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

Jennifer Ebe - جنیفر ایبه

Jennifer Ebe - جنیفر ایبه

Jennifer Ebe با جمع‌آوری، سازمان‌دهی، برون‌یابی و ذخیره‌سازی داده‌ها، تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌ها را امکان‌پذیر می‌سازد تا برای رسیدن به نتایج موفقیت‌آمیز تجاری در دسترس باشد.

جنیفر با تخصص گسترده خود در ایجاد خطوط لوله داده، مدل‌سازی داده، انبار داده و سیستم‌های نظارت، در ارائه داده‌ها در دسترس، در دسترس و قابل اعتماد برای کمک به فرآیندهای تصمیم‌گیری مبتنی بر داده در کسب‌وکار برتر است. او با پشتکار برای اطمینان از یکپارچگی و کیفیت داده ها کار می کند و نتایج تاثیرگذاری را ارائه می دهد.

درک جنیفر از آمار، ریاضیات و تجزیه و تحلیل به او کمک می کند تا بینش ها، معیارها و فرصت های ارزشمند را از مجموعه داده های پیچیده شناسایی کند. او به دنبال راه‌های نوآورانه‌ای برای بهبود فرآیندها با بهینه‌سازی گردش‌های کاری، یافتن راه‌حل‌های خلاقانه برای چالش‌های داده‌ها و محرک رشد در سازمان است. جنیفر یک ارتباط قوی است.

تعداد دوره‌های آموزشی: 1
زمان کل آموزشها: 1 ساعت و 20 دقیقه
ترتیب:
45,000 تومان
داده ها به طور تصاعدی در حال افزایش هستند، زیرا جهان به تولید حجم عظیمی ادامه می دهد. در این دوره، یک مهندس داده با بیش از 5 سال تجربه، Jennifer Ebe، به شما نشان می دهد که چگونه سیستم هایی بسازید که داده ها را از منابع مختلف جمع آوری می کند، آنها را تبدیل و داده ها را ذخیره می...
زبان: انگلیسی
زیرنویس: فارسی و انگلیسی
تعداد ویدیو: 25
زمان: 1h 20m
بازدید: 456
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
انتشار: 06-03-2024
1402/12/16
توضیحات کامل reorder
تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس