دوری کلارک استاد مدیریت امور بازرگانی در دانشکده تجارت Fuqua دانشگاه Duke و نویسنده Reinventing You و Stand Out است که به عنوان یک کتاب رهبری شماره یک سال 2015 توسط مجله چاپ شد و یکی از پرفروشترین کتابهای واشینگتن پست بود. دوری همچنین سخنگوی مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری پیشین بود، دوری توسط نیویورک تایمز به عنوان "متخصص در بازسازی خود و کمک به دیگران برای تغییرات در زندگی خود" معرفی شد. او مشارکت دائمی در بازاریابی کسب و کار در مجلات Harvard Business Review و Time و Entrepreneur دارد. Dorie به عنوان یک متخصص برند توسط Associated Press، Inc. و Fortune شناخته شده است، مشاور و سخنران استراتژی بازاریابی برای مشتریان از جمله گوگل، مایکروسافت، دانشگاه ییل، Fidelity، وزارت امور خارجه ایالات متحده و بانک جهانی است. شما می توانید نسخه رایگان 42 صفحه ای از کتاب "خود ارزیابی" او را دانلود کنید و در باره او بیشتر در dorieclark.com اطلاعات کسب کنید.