%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش مدیریت پروژه برای پروژه‌های خلاقانه (با زیرنویس فارسی AI)
Project Management for Creative Projects
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL5646-2824370
لیندا _ آموزش مدیریت پروژه برای پروژه‌های خلاقانه (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Project Management for Creative Projects
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
95,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Richard Harrington - ریچارد هرینگتون
تاریخ انتشار
1399/3/13
2020-06-02
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
2ساعت و 51دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
65 ویدیو
حجم فایل‌ها
887 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
15 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 6223
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

مدیریت پروژه برای بدست آوردن هر ایده از ابتدا تا انتها مهم است، اما پروژه‌های خلاق با چالش‌های خاصی روبرو هستند که آنها را از پروژه‌های تجاری سنتی متمایز می‌کند. در این دوره، مربی Richard Harrington مفاهیم اصلی مدیریت مؤثر پروژه را در ارتباط با کار در تولید فیلم، طراحی، عکاسی یا هر تلاش خلاق دیگری معرفی می‌کند. بیاموزید که چگونه خدماتی را که ارائه می‌دهید توصیف کنید، پروژه خود را بطور صحیح انجام دهید، تحویل‌ها و وابستگی‌های اصلی را شناسایی کنید و در کلیه مراحل فرایند با مشتری ارتباط برقرار کنید. او بینش از سالها فعالیت خود به عنوان یک صاحب مشاغل و حرفه‌ای خلاق را در اختیار دارد و کارمندان تمام وقت، پیمانکاران و آزادکاران را برای برنامه ریزی و اجرای پروژه‌های خلاق سطح بالا که باعث رضایت مشتری می‌شود جمع می‌کند.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 چگونه پروژه‌های خلاق را مدیریت می‌کنید؟
_ | 00_02 آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید

01 چه و چه کسی در مدیریت پروژه
_ | 01_01 مزایای مدیریت پروژه
_ | 01_02 هنگام استفاده از مدیریت پروژه
_ | 01_03 بررسی قوانین طلایی مدیریت مؤثر پروژه
_ | 01_04 موسسه مدیریت پروژه (PMI) چیست؟

02 درک خدمات ارائه شده
_ | 02_01 درک قابلیت‌های داخلی خود
_ | 02_02 برون سپاری
_ | 02_03 مشارکت

03 مفاهیم اصلی مدیریت پروژه
_ | 03_01 خط مدیریت پروژه
_ | 03_02 درک محدودیت سه گانه
_ | 03_03 تعیین اهداف یک پروژه
_ | 03_04 تعریف ویژگی‌های یک پروژه
_ | 03_05 چرخه عمر استاندارد یک پروژه
_ | 03_06 با استفاده موثر از مدیریت پروژه
_ | 03_07 یک چرخه زندگی معمولی برای یک پروژه خلاق

04 محدود کردن یک پروژه خلاقانه
_ | 04_01 محدود کردن پروژه
_ | 04_02 دادن نامی توصیفی و بی‌ نظیر به پروژه
_ | 04_03 ایجاد خلاصه اجرائی
_ | 04_04 تصحیح دامنه
_ | 04_05 شناسایی نقش‌های اصلی برای یک پروژه
_ | 04_06 ساختن سند برنامه ریزی
_ | 04_07 اهمیت ورود به سیستم
_ | 04_08 ایجاد مختصر فنی

05 تخمین زمان
_ | 05_01 با استفاده از داده‌های تاریخی
_ | 05_02 با استفاده از فرمول تخمین زمان
_ | 05_03 دریافت یک بررسی همتا برای تخمین زمان
_ | 05_04 دریافت یک بررسی خارجی برای برآورد زمان
_ | 05_05 چه زمانی بودجه را جبران کنید
_ | 05_06 ساختار تجزیه کار

06 ارتباط مشتری
_ | 06_01 استفاده از گزارش‌های در حال پیشرفت برای برقراری ارتباط با مشتری
_ | 06_02 چه اطلاعاتی را می‌توانید با مشتری خود به اشتراک بگذارید؟
_ | 06_03 با استفاده از ابزارهای مدیریت پروژه آنلاین
_ | 06_04 شناخت ویژگی‌های اصلی مورد نیاز سیستم‌های آنلاین
_ | 06_05 مدیریت یک پروژه با Basecamp
_ | 06_06 مدیریت یک پروژه با فیس بوک
_ | 06_07 برقراری ارتباط با Slack
_ | 06_08 همکاری با اسناد و برگه‌های Google

07 چرخه کنترل پروژه
_ | 07_01 چرخه کنترل چیست؟
_ | 07_02 ساختن چرخه کنترل
_ | 07_03 کنترل تعادل با سرعت
_ | 07_04 اجرای چرخه کنترل

08 مدیریت کارمندان و پیمانکاران
_ | 08_01 ردیابی زمان
_ | 08_02 استخدام پیمانکاران
_ | 08_03 مدیریت پیمانکاران
_ | 08_04 کی استخدام کارمند
_ | 08_05 درک وضعیت پیمانکار مستقل
_ | 08_06 کار با یک حسابدار

09 تیم مؤثر
_ | 09_01 مرور عناصر راه اندازی تیم موفق
_ | 09_02 تشریح عضویت موثر تیم
_ | 09_03 علائم هشدار دهنده یک تیم ناکام
_ | 09_04 اقدامات اصلاحی برای تیم ها
_ | 09_05 رهبری را در بین تیم تشویق کنید
_ | 09_06 تقویت مسئولیت پذیری تیم

10 شاد نگه داشتن مشتری
_ | 10_01 تقویت ارتباطات باز و مکرر
_ | 10_02 انجام کار مشتری
_ | 10_03 به عنوان منبعی برای مشتری‌های شما دیده می‌شود
_ | 10_04 نظرسنجی مشتریان

11 بسته شدن پروژه
_ | 11_01 یک پروژه کی انجام می‌شود؟
_ | 11_02 آشتی دادن سفارشات تغییر
_ | 11_03 بازپرداخت صورتحساب
_ | 11_04 تفسیر پروژه
_ | 11_05 گرفتن یادگیری دروس
_ | 11_06 بایگانی پروژه

12 نتیجه گیری
_ | 12_01 خداحافظی و یادگیری پیشنهادی

00 Introduction
_ 00_01 How do you manage creative projects
_ 00_02 What you should know before watching this course

01 The Whats and Whys of Project Management
_ 01_01 The benefits of project management
_ 01_02 When not to use project management
_ 01_03 Reviewing the golden rules of effective project management
_ 01_04 What is the Project Management Institute (PMI)

02 Understanding Services Offered
_ 02_01 Understanding your internal capabilities
_ 02_02 Outsourcing
_ 02_03 Partnering

03 Project Management Core Concepts
_ 03_01 Project management bottom line
_ 03_02 Understanding the triple constraint
_ 03_03 Defining the objectives of a project
_ 03_04 Defining the characteristics of a project
_ 03_05 The standard life cycle of a project
_ 03_06 Using project management effectively
_ 03_07 A typical life cycle for a creative project

04 Scoping a Creative Project
_ 04_01 Scoping the project
_ 04_02 Giving the project a descriptive and unique name
_ 04_03 Creating an executive summary
_ 04_04 Refining the scope
_ 04_05 Identifying key roles for a project
_ 04_06 Building the scoping document
_ 04_07 The importance of sign-off
_ 04_08 Creating a technical brief

05 Estimating Time
_ 05_01 Using historical data
_ 05_02 Using a time estimation formula
_ 05_03 Getting a peer review for time estimation
_ 05_04 Getting an external review for time estimation
_ 05_05 When to pad the budget
_ 05_06 The work breakdown structure

06 Client Communication
_ 06_01 Using in-progress reports to communicate with clients
_ 06_02 What information can you share with your client
_ 06_03 Using online project management tools
_ 06_04 Understanding the core features needed for online systems
_ 06_05 Managing a project with Basecamp
_ 06_06 Managing a project with Facebook
_ 06_07 Communicating with Slack
_ 06_08 Collaborating with Google Docs and Sheets

07 Project Control Cycle
_ 07_01 What is a control cycle
_ 07_02 Building a control cycle
_ 07_03 Balancing control with speed
_ 07_04 Enforcing the control cycle

08 Managing Employees and Contractors
_ 08_01 Time tracking
_ 08_02 Recruiting contractors
_ 08_03 Managing contractors
_ 08_04 When to hire staff
_ 08_05 Understanding the independent contractor status
_ 08_06 Working with an accountant

09 Effective Teams
_ 09_01 Reviewing the elements of a successful team startup
_ 09_02 Outlining effective team membership
_ 09_03 Warning signs of a failing team
_ 09_04 Corrective actions for teams
_ 09_05 Encourage leadership amongst the team
_ 09_06 Fostering team accountability

10 Keeping Clients Happy
_ 10_01 Fostering open and frequent communication
_ 10_02 Performing a client debrief
_ 10_03 Being seen as a resource to your clients
_ 10_04 Surveying clients

11 Closing Out the Project
_ 11_01 When is a project done
_ 11_02 Reconciling change orders
_ 11_03 Reconciling billing
_ 11_04 The project debrief
_ 11_05 Capturing lessons learned
_ 11_06 Archiving the project

12 Conclusion
_ 12_01 Goodbye and suggested learning

مدرس: Richard Harrington - ریچارد هرینگتون

تعداد دوره های آموزشی: 99

ریچارد هرینگتون یک کارشناس ویدئوی دیجیتالی، مربی، سخنران، و نویسنده می باشد. او به عنوان یک کارشناس ویدئوی دیجیتالی و یک کارشناس تجاری حرفه ای تعلیم یافته، ریچ هرینگتون ، هر دو بعد مدیریت و خلاقِ صنعت ارتباطات بصری را درک می کند. وی بنیانگذار کمپانی ارتباطات بصری RHED Pixel در واشنگتن می باشد. او معلم دارای گواهینامه برای Adobe و Apple و یکی از اعضای National Association of Photoshop Professionals Instructor Dream Team می باشد. ریچ یک سخنران محبوب در مبحث ویدئوی دیجیتال است و به عنوان مدیر برنامه برای همایش هایی که میزبانشان National Aassociation of Broadcasters -NBA است، خدمت نموده است. وی همچنین نگارنده ی چندین کتاب در صنعت ویدئو که شامل : "راهنمای یک ویرایشگر در ادوبی پریمیر پرو "، "از سکون تا حرکت" و "فتوشاپ برای ویدئو" می باشد. به منظور کاوش منابع بیشتری برای حرفه ای های رسانه و نیز برای تماشای تعداد زیادی از پادکست های ریچ از RichardHarrington.com دیدن فرمایید.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس