logoleft

لیندا _ آموزش جامع SwiftUI (با زیرنویس فارسی AI)

Lynda _ SwiftUI Essential Training

کد محصول: FL4865-2815125
لیندا _ آموزش جامع SwiftUI (با زیرنویس فارسی AI)
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
12,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده
لیندا Lynda.com
تاریخ تولید
2019-11-05
مدرس
Steven Lipton - استیون لیپتون
سطح آموزشی
متوسط
زبان آموزشی
انگلیسی
زیر نویس
فارسی و انگلیسی
مدت زمان آموزش
4ساعت و 8دقیقه
تعداد ویدیو های آموزشی
52 ویدیو
حجم فایل های آموزشی (مگابایت)
658 مگابایت
زمان تقریبی دانلود فایل های آموزشی
11 دقیقه
( با سرعت اینترنت 1 MB در ثانیه )
بازدید : 68
درباره تولید کننده

linda

 

lynda1Lynda Weinman بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا ضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

SwiftUI، روشی نوآورانه و جدید برای ترسیم واسط‌های کاربری در پلتفرمهای اپل است، که اولین نسخه خود را با انتشار Xcode 11 شروع کرد. این کیت ابزار UI ساختارهای چیدمان، کنترل و نمایش‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به شما امکان می‌دهد واسط کاربری مک، آیفون، iPad، Apple Watch و Apple TV — همه از همین کد هستند. اگر کنجکاو هستید که SwiftUI با UIKit و AppKit ers چه فرقی می‌کند یا می‌خواهید با این کیت ابزار جدید قدرتمند شروع کنید، پس این دوره برای شما مناسب است. به مدرس Steven Lipton بپیوندید زیرا او نحوه استفاده از Xcode و SwiftUI را برای تنظیم رابط کاربری برنامه نشان می‌دهد. نحوه کار با نماهای مجموعه، اضافه کردن ناوبری، تعامل زنده و موارد دیگر را کشف کنید. او برای فهم بیشتر این مفاهیم، در بستر دنیای واقعی، قدم می‌زند تا از SwiftUI برای ساخت front end یک برنامه سفارش برای یک رستوران پیتزا استفاده کند.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 مقدمه
___| 00_01 ذهن دمیدن تعویض بازی. SwiftUI
___| 00_02 آنچه باید بدانید

01 مفاهیم اساسی SwiftUI و Xcode
___| 01_01 یک پروژه SwiftUI جدید شروع کنید
___| 01_02 برخی بررسی Swift
___| 01_03 پنجره کد و بوم
___| 01_04 اصلاح در بوم و کد
___| 01_05 پیش نمایش‌های ContentView

02 نمایش مجموعه
___| 02_01 نمایش 0s0t0a0c0k0
___| 02_02 لیست‌های اساسی
___| 02_03 برای هر
___| 02_04 یک پرونده جدید درست کنید
___| 02_05 استخراج زیرنویس ها
___| 02_06 سؤالات با پارامترها
___| 02_07 چالش
___| 02_08 راه حل

03 کنترل و اصلاح کننده چیدمان
___| 03_01 اصلاح کننده‌های فضایی
___| 03_02 اصلاح کننده‌های رنگ
___| 03_03 اصلاح کننده متن
___| 03_04 نمادهای SF
___| 03_05 تصاویر و جلوه ها
___| 03_06 اصلاح کننده اندازه
___| 03_07 اصلاح کننده‌های مقیاس
___| 03_08 اصلاح کننده‌های موقعیت
___| 03_09 چالش
___| 03_10 راه حل

04 مدل و تست
___| 04_01 متغیرها و دکمه‌های حالت
___| 04_02 مجموعه‌های پویا
___| 04_03 پروتکل قابل شناسایی
___| 04_04 مجموعه‌های جمعیت
___| 04_05 جهت یابی
___| 04_06 مدلی را به نمایش‌های ریشه‌ای اضافه کنید
___| 04_07 از متغیرهای صحافی استفاده کنید
___| 04_08 در مدل‌ها از Combine و ObsectedObject استفاده کنید
___| 04_09 متغیرهای محیطی
___| 04_10 چالش
___| 04_11 راه حل

05 تعامل
___| 05_01 میله‌های زبانه
___| 05_02 هشدارها
___| 05_03 ارائه برگه
___| 05_04 استپ ها
___| 05_05 جمع کننده ها
___| 05_06 ورودی متن
___| 05_07 تعامل لیست
___| 05_08 انیمیشن
___| 05_09 روی حرکات ضربه بزنید
___| 05_10 چالش
___| 05_11 راه حل

06 ادغام با چهارچوب‌های دیگر
___| 06_01 افزودن نقشه
___| 06_02 UIViewControllers را اضافه کنید
___| 06_03 SwiftUI به صفحه داستانی
___| 06_04 کلاس‌های اندازه و چشم انداز

07 نتیجه گیری
___| 07_01 مراحل بعدی



00 Introduction
___| 00_01 The mind blowing game changer; SwiftUI
___| 00_02 What you should know

01 SwiftUI and Xcode Basic Concepts
___| 01_01 Start a new SwiftUI project
___| 01_02 Some Swift review
___| 01_03 The code window and canvas
___| 01_04 Modifiers in canvas and code
___| 01_05 ContentView previews

02 Collection Views
___| 02_01 Embed a stack view
___| 02_02 Basic lists
___| 02_03 ForEach
___| 02_04 Make a new file
___| 02_05 Extract subviews
___| 02_06 Subviews with parameters
___| 02_07 Challenge
___| 02_08 Solution

03 Controls and Modifiers for Layout
___| 03_01 Space modifiers
___| 03_02 Color modifiers
___| 03_03 Text modifiers
___| 03_04 SF symbols
___| 03_05 Images and effects
___| 03_06 Size modifiers
___| 03_07 Scale modifiers
___| 03_08 Position modifiers
___| 03_09 Challenge
___| 03_10 Solution

04 Models and Testing
___| 04_01 State variables and buttons
___| 04_02 Dynamic collections
___| 04_03 The identifiable protocol
___| 04_04 Populating collections
___| 04_05 Navigation
___| 04_06 Add a model to root views
___| 04_07 Use binding variables
___| 04_08 Use Combine and ObservedObject in models
___| 04_09 Environment variables
___| 04_10 Challenge
___| 04_11 Solution

05 Interaction
___| 05_01 Tab bars
___| 05_02 Alerts
___| 05_03 Presenting sheets
___| 05_04 Steppers
___| 05_05 Pickers
___| 05_06 Text input
___| 05_07 List interaction
___| 05_08 Animation
___| 05_09 Tap gestures
___| 05_10 Challenge
___| 05_11 Solution

06 Integration with Other Frameworks
___| 06_01 Add a map
___| 06_02 Add UIViewControllers
___| 06_03 SwiftUI to storyboards
___| 06_04 Size classes and landscape

07 Conclusion
___| 07_01 Next steps

جدیدترین محصولات مرتبط