%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش راهنمای کامل SwiftUI (با زیرنویس فارسی AI)
Complete Guide to SwiftUI
جدید ( 22 روز قبل)
کد محصول: FL11296-5980140
لیندا _ آموزش راهنمای کامل SwiftUI (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Complete Guide to SwiftUI
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
224,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Steven Lipton - استیون لیپتون
تاریخ انتشار
1404/3/21
جدید ( 22 روز قبل)
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
9ساعت و 59دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
132 ویدیو
حجم فایل‌ها
1590 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
27 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 13
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

SwiftUI چارچوب اصلی توسعه رابط کاربری برای تمام توسعه‌های اپل است. این دوره، استفاده SwiftUI از برنامه‌نویسی واکنشی را پوشش می‌دهد. مدرس، استیون لیپتون، مباحثی از جمله اضافه کردن و سفارشی‌سازی نماها؛ استفاده مؤثر از اصلاح‌کننده‌ها برای طرح‌بندی و طراحی مناسب؛ اتصال منابع داده به نماها؛ ارتباط بین نماها؛ انیمیشن، ناوبری بین نماها و استفاده از SwiftUI در iOS، iPadOS و macOS و تفاوت‌های بین این دستگاه‌ها را پوشش می‌دهد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 سریعتر swiftui
01-02 آنچه باید بدانید

02 مفاهیم اساسی Swiftui و Xcode
02-01 بررسی سوئیفت: اپراتورهای مشروط و آرایه ها
02-02 یک پروژه جدید Swiftui را برای iOS شروع کنید
02-03 پنجره کد و بوم
02-04 اصلاح کننده در بوم و کد
02-05 پیش نمایش ContentView

03 نمایش
03-01 یک نمای پشته را جاسازی کرد
03-02 نمایش متن
03-03 نمایش تصویر با نمادهای SF
تکرار 03-04 با foreach
03-05 تصاویر و دارایی ها
برچسب های 03-06
03-07 نمای اضافه کنید
03-08 چالش: اضافه کردن
راه حل 03-09: اضافه کردن
نمای زیر 33-10 استخراج
03-11 مشاهده با پارامترها
03-12 چالش: نمای رتبه بندی
راه حل 03-13: نمای رتبه بندی

04 اصلاح کننده
04-01 ارائه نماهای
04-02 اصلاح کننده های فضایی
04-03 اصلاح کننده شکل
04-04 اصلاح کننده متن
04-05 اصلاح کننده های رنگی
04-06 زمینه های اساسی
04-07 مواد و سایه ها
اصلاح کننده های مقیاس 04-08
04-09 اصلاح کننده اندازه
04-10 تمیز کردن به نماهای پیوست
چالش 04-11: پاکسازی OrderView
04-12 راه حل: تمیز کردن OrderView

05 مدل و داده
05-01 MVC در مقابل MVVM
متغیرها و دکمه های حالت 05-02
چالش 05-03: یک دکمه اضافه کنید
راه حل 05-04: یک دکمه اضافه کنید
05-05 از متغیرهای اتصال استفاده کنید
05-06 پروتکل قابل شناسایی
05-07 یک مدل را به نمای ریشه اضافه کنید
05-08 مجموعه های جمع کننده با لیست
متغیرهای انتخاب و اتصال 05-09

06 مدل پویا
06-01 در مدل ها اشیاء قابل مشاهده ایجاد کنید
06-02 از مشاهده در نمایش استفاده کنید
متغیرهای محیط 06-03
متغیرهای محیط سیستم 06-04
06-05 چالش: اضافه کردن وضعیت وضعیت
06-06 راه حل: اضافه کردن وضعیت وضعیت

تعامل 07
07-01 ضرب و شتم و استپ ها
07-02 انتخاب کننده
07-03 داده های متحرک در انتخاب کنندگان
07-04 ورودی متن
07-05 شبکه های تنبل
07-06 حرکات شیر
07-07 واکنش به تغییرات
07-08 چالش: شبکه مورد علاقه
07-09 راه حل: شبکه مورد علاقه
چالش 07-10: نمای شبکه را به برنامه اضافه کنید
راه حل 07-11: نمای شبکه را به برنامه اضافه کنید

08 انیمیشن در Swiftui
08-01 انیمیشن اساسی
منحنی ها و چشمه های زمان بندی 08-02
08-03 تکرار انیمیشن
08-04 انیمیشن فاز سفارشی
08-05 هندسه همسان

09 شیب
شیب 09-01
شیب 09-02 با توقف رنگ
09-03 شیب مش
چالش 09-04: شیب ها را برای بررسی اجمالی اعمال کنید
09-05 راه حل: شیب ها را برای بررسی اجمالی اعمال کنید

10 نماد SF
10-01 برنامه نماد SF
10-02 symals symals
10-03 نمادهای SF در رنگ: تک رنگ و چند رنگ
10-04 نمادهای SF در رنگ: پالت و سلسله مراتبی
نمادهای 10-05 SF رنگ متغیر
10-06 SF Symbols Animation ، قسمت 1
10-07 انیمیشن نمادهای SF ، قسمت 2
10-08 اثر را جایگزین کنید
10-09 چالش: انواع ، حالت ها و اثرات
10-10 راه حل: انواع ، حالت ها و اثرات

11 ناوبری اساسی
میله های زبانه 11-01
11-02 اصلاح میله های برگه
11-03 هشدارها
11-04 به روزرسانی مدل ها از نمایش
11-05 ورق ارائه
11-06 برگه با دستگیره های تکمیل

12 پشته ناوبری
12-01 پیوندهای ناوبری
12-02 ناوبری پشته در لیست ها
12-03 پشته های ناوبری عمیق تر
12-04 مسیرهای ناوبری ایجاد کنید
12-05 از مسیرهای ناوبری استفاده کنید
12-06 مقصد ناوبری بیشتر
12-07 نوار ابزار
عنوان ناوبری 12-08
تعامل لیست 12-09

13 بازدید سفارشی و اصلاح کننده
13-01 پسوند
13-02 اصلاح کننده های سفارشی
13-03 اصلاح کننده دیگر
13-04 اصلاح کننده با پارامترها
13-05 شکل
13-06 اصلاح کننده با نماهای اضافه شده
13-07
13-08 چشم انداز مشروط
13-09 چالش: خانه را به یک دکمه عقب تبدیل کنید
13-10 راه حل: خانه را به یک دکمه عقب تبدیل کنید

14 اکوسیستم و چیدمان اپل
14-01 swiftui به تابلوهای داستانی
14-02 اضافه کردن UIViewControllers
14-03 به روزرسانی UIViewControllers
14-04 نمایندگان
14-05 هماهنگ کننده
کلاس های اندازه 14-06
14-07 سازگاری با دستگاه ها
14-08 نماهای مدولار
14-09 ترتیب منظره

15 یک چیز دیگر
15-01 یک چیز دیگر
15-02 اشیاء قابل مشاهده
15-03 شبکه
اصلاح کننده های 15-04 شبکه
15-05 فرم
15-06 navigationsplitview
15-07 پیش نمایش

16 سنگ تراشی
16-01 معرفی پروژه Capstone
16-02 طرح مدل
16-03 مدل را به پروژه اضافه کنید
16-04 اجرای مدل
16-05 یک مدل کلید دوگانه
16-06 سبک
کنترل های سفارشی 16-07 کد
16-08 نمای مواد تشکیل دهنده
16-09 اضافه کردن ناوبری
نمای دستور العمل 16-10
16-11 دستور العمل ها را اضافه و ویرایش کنید
تست 16-12

17 نتیجه گیری
17-01 مراحل بعدی

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Faster SwiftUI
01-02 What you should know

02 SwiftUI and Xcode Basic Concepts
02-01 Swift review: Conditional operators and arrays
02-02 Start a new SwiftUI project for iOS
02-03 The code window and canvas
02-04 Modifiers in canvas and code
02-05 ContentView previews

03 Making Views
03-01 Embed a stack view
03-02 Text views
03-03 Image views with SF Symbols
03-04 Iteration with ForEach
03-05 Images and assets
03-06 Labels
03-07 Add view
03-08 Challenge: Add views
03-09 Solution: Add views
03-10 Extract subviews
03-11 Subviews with parameters
03-12 Challenge: Ratings view
03-13 Solution: Ratings view

04 Modifiers
04-01 Presenting views
04-02 Space modifiers
04-03 Shape modifiers
04-04 Text modifiers
04-05 Color modifiers
04-06 Basic backgrounds
04-07 Materials and shadows
04-08 Scale modifiers
04-09 Size modifiers
04-10 Clean up joined views
04-11 Challenge: Clean up OrderView
04-12 Solution: Clean up OrderView

05 Models and Data
05-01 MVC vs. MVVM
05-02 State variables and buttons
05-03 Challenge: Add a button
05-04 Solution: Add a button
05-05 Use Binding variables
05-06 The Identifiable protocol
05-07 Add a model to root views
05-08 Populating collections with List
05-09 Selection and binding variables

06 Dynamic Models
06-01 Create observable objects in models
06-02 Use ObservedObject in views
06-03 Environment variables
06-04 System environment variables
06-05 Challenge: Add StatusBarView
06-06 Solution: Add StatusBarView

07 Interaction
07-01 Toggles and steppers
07-02 Pickers
07-03 Moving data in pickers
07-04 Text input
07-05 Lazy grids
07-06 Tap gestures
07-07 Reacting to changes
07-08 Challenge: Favorites grid
07-09 Solution: Favorites grid
07-10 Challenge: Add a grid view to the app
07-11 Solution: Add a grid view to the app

08 Animation in SwiftUI
08-01 Basic animation
08-02 Timing curves and springs
08-03 Repeating animation
08-04 Custom phase animation
08-05 Matched geometry

09 Gradients
09-01 Gradients
09-02 Gradients with color stops
09-03 Mesh gradients
09-04 Challenge: Apply gradients to overview
09-05 Solution: Apply gradients to overview

10 SF Symbols
10-01 SF Symbols app
10-02 SF Symbols variants
10-03 SF Symbols in color: Monochrome and multicolor
10-04 SF Symbols in color: Palette and hierarchical
10-05 SF Symbols variable color
10-06 SF Symbols animation, part 1
10-07 SF Symbols animation, part 2
10-08 Replace effects
10-09 Challenge: Variants, modes, and effects
10-10 Solution: Variants, modes, and effects

11 Basic Navigation
11-01 Tab bars
11-02 Modifying tab bars
11-03 Alerts
11-04 Updating models from views
11-05 Presenting sheets
11-06 Sheets with completion handlers

12 Navigation Stacks
12-01 Navigation links
12-02 Stack navigation in lists
12-03 Deeper navigation stacks
12-04 Create navigation paths
12-05 Use navigation paths
12-06 More navigation destinations
12-07 Toolbars
12-08 Navigation title
12-09 List interaction

13 Custom Views and Modifiers
13-01 Extensions
13-02 Custom modifiers
13-03 More modifiers
13-04 Modifiers with parameters
13-05 Shapes
13-06 Modifiers with added views
13-07 ViewBuilder
13-08 Conditional ViewBuilder
13-09 Challenge: Make Home a back button
13-10 Solution: Make Home a back button

14 Apple Ecosystem and Layout
14-01 SwiftUI to storyboards
14-02 Adding UIViewControllers
14-03 Updating UIViewControllers
14-04 Delegates
14-05 Coordinators
14-06 Size classes
14-07 Adapting for devices
14-08 Modular views
14-09 Arranging views

15 One More Thing
15-01 One more thing
15-02 Observable objects
15-03 Grids
15-04 Grid modifiers
15-05 Forms
15-06 NavigationSplitView
15-07 Previewable

16 Capstone
16-01 Introducing the capstone project
16-02 The model schema
16-03 Add model to project
16-04 The model implementation
16-05 A dual key model
16-06 Styles
16-07 Code custom controls
16-08 Ingredients view
16-09 Add navigation
16-10 Recipe view
16-11 Add and edit recipes
16-12 Testing

17 Conclusion
17-01 Next steps

 

مدرس: Steven Lipton - استیون لیپتون

تعداد دوره های آموزشی: 25

استیو لیپتون نائب رئیس پروژه های ویژه در " آزمایشگاه تجهیزات علمی " ، توسعه دهنده ی بسیار مشتاق اپلیکیشن، نویسنده و مدرس است. وی همچنین یک "پشتیبان فن آوری" ، مولف فنی و بازرس بهداشت می باشد. وی اشتیاق و علاقه ی شدید، و دانش و خلاقیت را بکارمیبرد تا آنها را به طرح ها و نوآوری هایی تبدیل نماید که مردم عاشق خرید آنها هستند. وی چیزهای جالبی خلق می کند. مانند خلق تجهیزات پزشکی یا یک کتاب یا اپلیکیشن iOS ، استیو میخواهد مردم در سرتاسر دنیا به آنچه او خلق می کند چشم بدوزند و هنگام استفاده از آفرینش هایش، شگفتی و شادمانی را احساس نمایند. شما میتوانید کارهای توسعه یافته اش، کتاب هایش و مطالب آموزشی اش را در MakeAppPie.com یا در پادکستش A Slice of App Pie چک نمایید.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس