%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش مقدمه‌ای در تصحیح رنگ ویدیو (با زیرنویس فارسی AI)
Introduction to Video Color Correction
از پرفروش‌های چند ماه اخیر
کد محصول: FL2463-179053
لیندا _ آموزش مقدمه‌ای در تصحیح رنگ ویدیو (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Introduction to Video Color Correction
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
95,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Ashley Kennedy - اشلی کندی
تاریخ انتشار
1394/4/2
2015-06-23
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
2ساعت و 49دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
29 ویدیو
حجم فایل‌ها
625 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
10 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 6759
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

آیا می‌خواهید فیلم‌های ویدیویی شما پر جنب و جوش، و دقیق‌تر به نظر برسند، یا از نظر روحیه و تم‌های پروژه‌تان مناسب‌تر باشند؟ تصحیح رنگ به شما کمک می‌کند تا همه این اهداف و اهداف دیگر را انجام دهید. در این دوره مقدماتی، Ashley Kennedy، نویسنده کارکنان، مفاهیم موجود در مورد تصحیح رنگ و درجه‌بندی رنگ را توضیح می‌دهد و ویرایشگران را از طریق فرآیند تصحیح کنتراست، تعادل رنگ و رنگ/اشباع راهنمایی می‌کند. او همچنین در مورد چگونگی تقویت و سبک‌سازی فیلم‌ها بحث می‌کند، و `کتاب آشپزی` از راه حل‌ها برای رایج‌ترین مشکلات تصحیح رنگی که ویراستاران با آن روبرو می‌شوند را فراهم می‌کند. این دوره بر استفاده از مجموعه ابزار در ادوب پریمیر پرو تمرکز دارد، بلکه به جریان کار در سایر برنامه‌های نرم‌افزاری نیز می‌پردازد (Avid Media Composer و Final Cut Pro X).

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
 _ | 00_01 خوش آمدید
 _ | 00_02 با استفاده از فایلهای تمرینی
 _ | 00_03 این دوره از کدام نرم‌افزار استفاده می‌کند؟
 _ | 00_04 نت بسیار مهم برای کاربران Premiere Pro

 01 تاریخچه رنگ و تصویر متحرک
 _ | 01_01 بررسی تاریخ اولیه تصویر و رنگ
 _ | 01_02 کاوش در تاریخچه اخیر تصویر و رنگ
 _ | 01_03 بررسی تاریخچه اصلاح رنگ

 02 درک اصلاح رنگ و درجه‌بندی رنگ
 _ | 02_01 تصحیح رنگ و درجه‌بندی رنگ چیست؟
 _ | 02_02 بررسی گردش کار تصحیح رنگ
 _ | 02_03 درک نظریه رنگ

 03 تنظیم عکس‌های فردی: تصحیح رنگ با دامنه‌های ویدیویی
 _ | 03_01 راه اندازی با محدوده‌های ویدئویی و محیط مناسب
 _ | 03_02 تنظیم مقادیر سیاه و سفید با استفاده از دامنه ویدیوی Y Waveform
 _ | 03_03 با حذف دامنه‌های رنگی با استفاده از محدوده ویدئویی Parade RGB
 _ | 03_04 تقویت رنگ و اشباع با استفاده از بردار
 _ | 03_05 با استفاده از استراتژی‌های تصحیح رنگ
 _ | 03_06 کاوش در تکنیک‌های اصلاح رنگ ثانویه

 04 ایجاد قوام عکسبرداری به عکس
 _ | 04_01 برای انجام اصلاحات شات به عکس تنظیم شده است
 _ | 04_02 اشتراک گذاری اصلاحات بین عکس‌ها با قالب‌ها و ایستگاه از پیش تنظیم شده

 05 ایجاد برخی از سبک ها: درمان‌های اصیل اصلاح رنگ
 _ | 05_01 درک برنامه سبک در هر نرم‌افزار ویرایش
 _ | 05_02 استفاده از درمان‌های گرم و سرد
 _ | 05_03 با استفاده از یک نگاه دور زدن سفید کننده
 _ | 05_04 با استفاده از تن قهوه ای

 06 مشکلات مشترک: سناریوها و راه حلهای اصلاح رنگ اساسی
 _ | 06_01 تصحیح فیلم صاف
 _ | 06_02 تصحیح ویدیوی غیرمستقیم
 _ | 06_03 تصحیح ویدیوی غیرمستقیم
 _ | 06_04 تصحیح مشکلات تعادل رنگ
 _ | 06_05 تصحیح و تنظیم آسمان
 _ | 06_06 استفاده و ردیابی مات برای جداسازی اثرات تصحیح رنگ

 07 نتیجه گیری
 _ | 07_01 مراحل بعدی

00 Introduction
_| 00_01 Welcome
_| 00_02 Using the exercise files
_| 00_03 Which software does this course use?
_| 00_04 A very important note for Premiere Pro users

01 A History of Color and the Moving Image
_| 01_01 Exploring the early history of image and color
_| 01_02 Exploring recent history of image and color
_| 01_03 Exploring the history of color correction

02 Understanding Color Correction and Color Grading
_| 02_01 What is color correction and color grading?
_| 02_02 Exploring the color correction workflow
_| 02_03 Understanding color theory

03 Adjusting Individual Shots: Color Correcting with Video Scopes
_| 03_01 Getting set up with video scopes and the right environment
_| 03_02 Setting black and white values using the Y Waveform video scope
_| 03_03 Removing color casts using the RGB Parade video scope
_| 03_04 Enhancing hue and saturation using the vectorscope
_| 03_05 Using automatic color correction strategies
_| 03_06 Exploring secondary color correction techniques

04 Establishing Shot-to-Shot Consistency
_| 04_01 Getting set up to perform shot-to-shot corrections
_| 04_02 Sharing corrections between shots with templates and presets

05 Create Some Style: Basic Color Correction Treatments
_| 05_01 Understanding style application in each editing software
_| 05_02 Applying warm and cool treatments
_| 05_03 Applying a bleach-bypass look
_| 05_04 Applying a sepia tone

06 Common Problems: Basic Color Correction Scenarios and Solutions
_| 06_01 Correcting flat footage
_| 06_02 Correcting underexposed video
_| 06_03 Correcting overexposed video
_| 06_04 Correcting color-balance problems
_| 06_05 Correcting and adjusting skies
_| 06_06 Using and tracking mattes to isolate color correction effects

07 Conclusion
_| 07_01 Next steps

مدرس: Ashley Kennedy - اشلی کندی

تعداد دوره های آموزشی: 43

اشلی کندی یک کارمند نویسنده در linkedIn می باشد که ویدئو های آموزشی پس-تولید (post-production) برای Lynda.com می سازد. اشلی کندی ، مدرس سابق Avid و کالج کلمبیا شیکاگو است. وی "تدوین ویدئو" و "داستان سرایی" درس می دهد. علاوه بر ساخت ویدئو های آموزشی آنلاین، او صد ها ساعت تجربه ی کنترل کلاس های رو در رو (face-to-face) و تسهیل کورس های آنلاین و هیبرید را دارد. وی همچنین دو کتاب درباره تدوین ویدئو نگاشته است که به طور گسترده ای توسط تدوین گران و دانشجویان فیلم در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. پیش از پیوستن به Lynda.com، در بخش پیش تولید، کالج کلمبیا شیکاگو به مدت پنج سال تدریس می کرد. قبل از آن، مدرس اصلی و مدیر برنامه های اعطای گواهی ، در Avid بود، جایی که برنامه های آموزشی "گواهی دار" را گسترش داد و برنامه جهانی "مدرس دارای گواهی Avid" را مدیریت کرد. اشلی ، دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری تلوزیونی از دانشگاه ایلینویز، و فوق لیسانس فیلم از دانشگاه بوستون است. او در منطقه شیکاگو با همسر و دو فرزندش زندگی می کند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس