%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش کسب گواهی (Cisco Certified Network Associate (CCNA) v1.1 (200-301 (با زیرنویس فارسی AI)
Cisco Certified Network Associate (CCNA) v1.1 (200-301) Cert Prep
جدید ( 6 روز قبل)
کد محصول: FL10460-5928283
لیندا _ آموزش کسب گواهی (Cisco Certified Network Associate (CCNA) v1.1 (200-301 (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Cisco Certified Network Associate (CCNA) v1.1 (200-301) Cert Prep
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
192,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Kevin Wallace - کوین والاس
تاریخ انتشار
1403/8/3
جدید ( 6 روز قبل)
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
18ساعت و 22دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
213 ویدیو
حجم فایل‌ها
2530 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
42 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 69
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

آزمون (Cisco Certified Network Associate (CCNA درک شما را از اصول شبکه، دسترسی به شبکه، اتصال IP، خدمات IP، اصول امنیتی، و اتوماسیون و قابلیت برنامه ریزی آزمایش می کند. در این دوره جامع، مربی Kevin Wallace شما را از طریق آماده شدن برای CCNA راهنمایی می کند. به مفاهیمی بپردازید که از تغییر اترنت تا برنامه‌پذیری شبکه را شامل می‌شود. در مورد اجزای حیاتی و معماری شبکه‌های مدرن، از جمله روترها، سوئیچ‌ها، وسایل امنیتی و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید. بررسی کنید که چگونه پروتکل‌های TCP و UDP بر انتقال داده تأثیر می‌گذارند. نحوه مدیریت آدرس‌های IPv4 و IPv6، بررسی زیرشبکه‌ها و بررسی اصول سوئیچینگ اترنت را بیابید. تجربه عملی با اصول مسیریابی به دست آورید و بینش هایی را در مورد پروتکل های افزونگی اولین هاپ (FHRP) به دست آورید. دانش خود را در مورد شبکه های بی سیم، خدمات شبکه و امنیت شبکه افزایش دهید. به علاوه، پویایی برنامه‌پذیری شبکه و نحوه خودکارسازی وظایف شبکه را بیاموزید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[فارسی]

01 مقدمه
01-01 شیرجه در مسیر
01-02 انجام تمرینات آزمایشگاهی

02 فن آوری های شبکه بنیادی: اجزای شبکه مشترک
02-01 ماژول 1: فناوری های شبکه بنیادی
02-02 درس 1: اجزای شبکه مشترک
02-03 روترها
02-04 سوئیچ ها
02-05 لوازم امنیتی
02-06 نقاط دسترسی بی سیم
02-07 نقاط پایانی و سرورها
02-08 سیسکو مرکز کاتالیست
02-09 دستگاه های مجازی
02-10 TCP در مقابل UDP

03 فن آوری های شبکه های بنیادی: معماری ها و طرح های شبکه مشترک
03-01 درس 2: معماری‌ها و طرح‌های رایج شبکه
03-02 معماری‌های هسته‌ای سه‌لایه در مقابل فروپاشی‌شده
03-03 طراحی برگ ستون فقرات برای مراکز داده
03-04 توپولوژی های شبکه گسترده (WAN).
03-05 معماری اداری کوچک و اداری خانگی (SOHO).
03-06 مدل های استقرار ابر

04 فن آوری های شبکه های بنیادی: کابل کشی شبکه
04-01 درس 3: کابل کشی شبکه
04-02 کابل های کواکس و کانکتورها
04-03 کابل ها و کانکتورهای جفت پیچ خورده
04-04 استانداردهای اترنت برای کابل های جفت پیچ خورده
04-05 مستقیم از طریق کابل های متقاطع
04-06 کابل های فیبر نوری
04-07 کانکتورهای فیبر نوری
04-08 استانداردهای اترنت برای کابل های فیبر نوری
04-09 قدرت از طریق اترنت (PoE)
04-10 عیب یابی مشکلات رایج کابل کشی

05 آدرس دهی IPv4: شماره گذاری باینری
05-01 ماژول 2: آدرس دهی IPv4
05-02 درس 1: شماره گذاری باینری
05-03 شماره گذاری باینری
05-04 تمرین تمرین باینری

[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Diving into the course
01-02 Performing lab exercises

02 Foundational Networking Technologies: Common Network Components
02-01 Module 1: Foundational networking technologies
02-02 Lesson 1: Common network components
02-03 Routers
02-04 Switches
02-05 Security appliances
02-06 Wireless access points
02-07 Endpoints and servers
02-08 Cisco Catalyst Center
02-09 Virtualized devices
02-10 TCP vs. UDP

03 Foundational Networking Technologies: Common Network Architectures and Designs
03-01 Lesson 2: Common network architectures and designs
03-02 Three-tier vs. collapsed core architectures
03-03 Spine-leaf design for data centers
03-04 Wide area network (WAN) topologies
03-05 Small office and home office (SOHO) architecture
03-06 Cloud deployment models

04 Foundational Networking Technologies: Network Cabling
04-01 Lesson 3: Network cabling
04-02 Coax cables and connectors
04-03 Twisted pair cables and connectors
04-04 Ethernet standards for twisted pair cables
04-05 Straight through vs. crossover cables
04-06 Fiber optic cables
04-07 Fiber optic connectors
04-08 Ethernet standards for fiber optic cables
04-09 Power over Ethernet (PoE)
04-10 Troubleshooting common cabling issues

05 IPv4 Addressing: Binary Numbering
05-01 Module 2: IPv4 addressing
05-02 Lesson 1: Binary numbering
05-03 Binary numbering
05-04 Binary practice exercise #1
05-05 Binary practice exercise #2

06 IPv4 Addressing: IPv4 Address Characteristics
06-01 Lesson 2: IPv4 address characteristics
06-02 IPv4 address format
06-03 Public vs. private IPv4 addresses
06-04 Network address translation
06-05 IPv4 traffic flows

07 IPv4 Addressing: IPv4 Address Assignment, Verification, and Name Resolution
07-01 Lesson 3: IPv4 address assignment, verification, and name resolution
07-02 Manual IPv4 address assignment
07-03 Dynamic IPv4 address assignment
07-04 Domain Name System (DNS)

08 IPv4 Addressing: Subnetting
08-01 Lesson 4: Subnetting
08-02 The need for subnetting
08-03 Calculating available subnets
08-04 Calculating available hosts
08-05 Subnetting practice exercise #1
08-06 Subnetting practice exercise #2
08-07 Calculating usable ranges of IPv4 addresses
08-08 Subnetting practice exercise #3

09 IPv6 Addressing: IPv6 Address Format and Communication
09-01 Module 3: IPv6 addressing
09-02 Lesson 1: IPv6 address format and communication
09-03 Hexadecimal numbering
09-04 IPv6 address format
09-05 Shortening an IPv6 address
09-06 IPv6 address shortening exercise
09-07 IPv6 traffic flows

10 IPv6 Addressing: IPv6 Address Types
10-01 Lesson 2: IPv6 address types
10-02 IPv6 global unicast
10-03 IPv6 multicast
10-04 IPv6 link-local
10-05 IPv6 unique local
10-06 IPv6 loopback
10-07 IPv6 unspecified
10-08 IPv6 solicited-node multicast
10-09 Manual IPv6 address assignment
10-10 EUI-64
10-11 Dynamic IPv6 address assignment

11 Ethernet Switching: Ethernet Switch Fundamentals
11-01 Module 4: Ethernet switching
11-02 Lesson 1: Ethernet switch fundamentals
11-03 Layer 2 vs. multilayer switches
11-04 Examining the MAC address table

12 Ethernet Switching: Neighbor Discovery
12-01 Lesson 2: Neighbor discovery
12-02 Cisco Discovery Protocol (CDP)
12-03 CDP configuration
12-04 Link Layer Discovery Protocol (LLDP)
12-05 LLDP configuration

13 Ethernet Switching: Virtual LANs (VLANs)
13-01 Lesson 3: Virtual LANs (VLANs)
13-02 VLAN theory
13-03 VLAN configuration
13-04 Router-on-a-stick
13-05 Switch virtual interface (SVI)
13-06 Routed switch port

14 Ethernet Switching: Trunking
14-01 Lesson 4: Trunking
14-02 Trunking theory
14-03 Trunking modes
14-04 Trunking configuration
14-05 Voice VLAN theory
14-06 Voice VLAN configuration

15 Ethernet Switching: Spanning Tree Protocol (STP)
15-01 Lesson 5: Spanning Tree Protocol (STP)
15-02 STP port states
15-03 STP exercise
15-04 STP convergence times
15-05 PVST+ theory and configuration
15-06 Portfast
15-07 Root guard
15-08 Loop guard
15-09 BPDU filter
15-10 BPDU guard
15-11 MSTP theory
15-12 Rapid PVST+ theory
15-13 Rapid PVST+ configuration

16 Ethernet Switching: EtherChannel
16-01 Lesson 6: EtherChannel
16-02 Introduction to EtherChannel
16-03 EtherChannel port options
16-04 EtherChannel load balancing
16-05 Layer 2 EtherChannel configuration
16-06 Layer 3 EtherChannel configuration

17 Routing: Routing Fundamentals
17-01 Module 5: Routing
17-02 Lesson 1: Routing fundamentals
17-03 Review of the routing process
17-04 Administrative distance
17-05 Routing protocol comparison
17-06 Routing table examination

18 Routing: Static Routing
18-01 Lesson 2: Static routing
18-02 Static default route configuration
18-03 Static network route configuration
18-04 Static host route configuration
18-05 Floating static route configuration

19 Routing: OSPFv2 Routing
19-01 Lesson 3: OSPFv2 routing
19-02 OSPF neighbor formation
19-03 DR and BDR election
19-04 OSPF network types
19-05 OSPF areas
19-06 LSA types
19-07 OSPFv2 configuration
19-08 OSPFv2 verification

20 Routing: First Hop Redundancy Protocols (FHRPs)
20-01 Lesson 4: First hop redundancy protocols (FHRPs)
20-02 Hot Standby Router Protocol (HSRP)
20-03 Virtual Router Redundancy Protocol (VRRP)
20-04 Gateway Load Balancing Protocol (GLBP)

21 Wireless Networks: Overview of Wireless Networks
21-01 Module 6: Wireless networks
21-02 Lesson 1: Overview of wireless networks
21-03 Wireless access points
21-04 Wireless LAN (WLAN) designs
21-05 Access point modes
21-06 Service set terminology
21-07 Radio frequency (RF) basics
21-08 Wireless interference

22 Wireless Networks: Wireless Network Configuration
22-01 Lesson 2: Wireless network configuration
22-02 Selecting a Wi-Fi standard
22-03 Transmission methods
22-04 Spatial streams
22-05 Channel bonding
22-06 WLC configuration via a graphical interface

23 Network Services: Network Address Translation (NAT)
23-01 Module 7: Network services
23-02 Lesson 1: Network address translation (NAT)
23-03 Static NAT configuration
23-04 Dynamic NAT configuration
23-05 Port address translation (PAT) configuration

24 Network Services: Network Time Protocol (NTP)
24-01 Lesson 2: Network Time Protocol (NTP)
24-02 NTP theory
24-03 NTP configuration and verification

25 Network Services: Dynamic Host Configuration Protocol (DHCP)
25-01 Lesson 3: Dynamic Host Configuration Protocol (DHCP)
25-02 Configuring routers as DHCP clients and servers

26 Network Services: Network Management Services
26-01 Lesson 4: Network management services
26-02 Options for network management access
26-03 Artificial intelligence (AI) for network management
26-04 Simple Network Management Protocol (SNMP) theory
26-05 SNMP configuration
26-06 Syslog
26-07 Configuring remote access with secure shell (SSH)
26-08 FTP and TFTP

27 Network Services: Quality of Service (QoS)
27-01 Lesson 5: Quality of service (QoS)
27-02 Fundamentals of QoS
27-03 Traffic markings
27-04 Prioritizing traffic types
27-05 Shaping, policing, and the token bucket
27-06 Configuring QoS

28 Network Security: Threats and Defense
28-01 Module 8: Network security
28-02 Lesson 1: Threats and defense
28-03 CIA triad
28-04 Threats vs. vulnerabilities
28-05 Social engineering attacks
28-06 Denial-of-service attacks
28-07 Other common attacks
28-08 Password protection of Cisco devices
28-09 Authentication, authorization, and accounting (AAA)
28-10 Multifactor authentication
28-11 Encryption
28-12 Virtual private networks (VPNs)
28-13 Password best practices
28-14 Wireless security protocols
28-15 Configuring a wireless LAN for WPA2 with a pre-shared key

29 Network Security: Access Control Lists (ACLs)
29-01 Lesson 2: Access control lists (ACLs)
29-02 ACL overview
29-03 Numbered standard ACLs
29-04 Numbered extended ACLs
29-05 Named ACLs
29-06 ACL considerations

30 Network Security: Layer 2 Security Features
30-01 Lesson 3: Layer 2 security features
30-02 DHCP snooping theory
30-03 DHCP snooping configuration
30-04 Dynamic ARP Inspection (DAI) theory
30-05 Dynamic ARP Inspection (DAI) configuration
30-06 Port security theory
30-07 Port security configuration

31 Network Programmability: Software-Defined Networking (SDN)
31-01 Module 9: Network programmability
31-02 Lesson 1: Software-defined networking (SDN)
31-03 Overview of SDN
31-04 REST APIs
31-05 JSON formatting
31-06 Cisco SDN controllers
31-07 Software-defined architectures

32 Network Programmability: Configuration Management
32-01 Lesson 2: Configuration management
32-02 The DevOps lifecycle
32-03 Configuration management with Ansible
32-04 Configuration management with Terraform

33 Exam Preparation
33-01 Module 10: Exam preparation
33-02 How to register for the exam
33-03 Study strategies
33-04 What to do on exam day

34 Conclusion
34-01 Module 11: Congratulations and next steps

 

مدرس: Kevin Wallace - کوین والاس

تعداد دوره های آموزشی: 21

کوین والاس، یک متخصص internetwork دوگانه (Cisco Certified Internetwork Expert (CCIE No. 7945 است.
کوین دارای چندین گواهی تخصصی سیسکو، متخصص حرفه‌ای و مرتبط با سطح ارتباط در Route/Switch, Collaboration, Security, Design و Data Center را به دست آورده‌است. با تجربه سیسکو در سال 1989، کوین یک متخصص طراحی شبکه برای والت دیزنی است، مربی دوره های سیسکو برای (Cisco Learning Partners (CLPs و یک مدیر شبکه برای دانشگاهEastern Kentucky University است. در حال حاضر، کوین صاحب Kevin Wallace Training, LLC و ارائه دهنده مواد آموزشی است که شبکه های کامپیوتری را ساده تر می کند. کوین دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه کنتاکی است و او در مرکز کنتاکی زندگی می کند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس