Lynda Weinman
بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.
اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.
درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود
وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.
لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.
کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.
درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.
شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته
بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.
اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".
اوج گیری پس از بحران
کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.
کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.
روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.
خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."
روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.
افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."
با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".
در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.
ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد
اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.
وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."
در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".
ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.
پیش به سوی موفقیت
مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.
در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.
لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.
ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.
واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".
فروش به لینکدین Linked in
من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.
واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.
اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.
واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."
به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.
واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."
در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.
Photoshop استاندارد صنعت برای بیان بصری خلاقیت است. این که آیا شما یک حرفهای خلاق با تجربه هستید یا تازه در سفر خلاقانه خود شروع کردهاید، یادگیری نحوه استفاده از Photoshop بهترین سرمایه گذاری است که میتوانید در کار خود انجام دهید. در این دوره، مربی Julieanne Kost ملزومات فتوشاپ 2020 را به شما آموزش میدهد. کشف کنید که چگونه اسناد را باز کنید و حرکت کنید، رابط کاربری فتوشاپ را شخصیسازی کنید و ویرایش عکس را شروع کنید. او نحوه برش و تبدیل تصاویر، ایجاد انتخابهای دقیق، کار با لایهها و ماسکها، روتوش عکسها و استفاده از اشیاء هوشمند و لایههای تنظیم را برای اعمال تغییرات غیر مخرب در تصاویر نشان میدهد. به علاوه، نکاتی را برای کار با جلوههای تایپ و لایه دریافت کنید. پس از پایان این دوره، شما براحتی میتوانید از فتوشاپ استفاده کنید تا به سرعت نتایج تصویری مورد نظر خود را بدست آورید.
نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :
00 مقدمه
___| 00_01 به سری آموزشهای ضروری Photoshop خوش آمدید
01 باز کردن پرونده ها
___| 01_01 افتتاح فایلها در فتوشاپ
___| 01_02 افتتاح فایلها از Bridge
___| 01_03 افتتاح فایلها از Lightroom Classic
___| 01_04 افتتاح فایلها از Lightroom
___| 01_05 شروع در Adobe Camera Raw
02 اسناد و پیمایش
___| 02_01 گشت و گذار در رابط فتوشاپ
___| 02_02 کار با اسناد متعدد
___| 02_03 اسناد در حال برنامه ریزی و بزرگنمایی
___| 02_04 مشاهده تصاویر با استفاده از حالتهای مختلف صفحه نمایش
03 سفارشیسازی رابط فتوشاپ
___| 03_01 تابلوهایی را که بیشتر استفاده میکنید مرتب کنید
___| 03_02 تعویض و صرفه جویی در فضاهای کاری
___| 03_03 سفارشی کردن نوار ابزار
___| 03_04 اصلاح میانبرهای صفحه کلید برای افزایش بهره وری
04 ملزومات تصویر دیجیتال
___| 04_01 درک قالبهای 0f0i0l0e0
___| 04_02 حالتهای رنگ و عمق کمی
___| 04_03 درک فضای رنگی
___| 04_04 درک اندازه سند
___| 04_05 با استفاده از اندازه تصویر برای تغییر ابعاد سند
___| 04_06 واگرد چندگانه و صفحه تاریخچه
___| 04_07 ذخیره اسناد
05 برش، صاف کردن و تنظیم اندازه بوم
___| 05_01 با استفاده از ابزار Crop
___| 05_02 صاف کردن یک تصویر کج
___| 05_03 اندازه تصویر را در یک مرحله برش داده و تغییر دهید
___| 05_04 افزایش اندازه بوم
___| 05_05 پر کردن خودکار با Content Aware Crop
06 لایه
___| 06_01 کاوش در اصول اولیه لایه
___| 06_02 بارگیری، انتخاب، تراز کردن و توزیع لایه ها
___| 06_03 تغییر تاری لایه، اضافه کردن لایههای شکل و ایجاد گروههای لایه
___| 06_04 لایههای ادغام و مسطح
___| 06_05 به سرعت تصاویر صادر میشود
07 ملزومات رنگی و قلم مو
___| 07_01 اصول رنگی
___| 07_02 ملزومات قلم مو
___| 07_03 تنظیمات از پیش تنظیم و قلم مو را بزنید
08 کار با ماسک لایه ای
___| 08_01 ملزومات لایه ای
___| 08_02 با استفاده از گرادیان برای ترکیب تصاویر
09 انتخاب
___| 09_01 با استفاده از ابزارهای مارکی و لاسو
___| 09_02 ترکیب انتخاب ها
___| 09_03 با استفاده از Object Select و ابزار Quick Select
___| 09_04 انتخاب بر اساس موضوع و رنگ
___| 09_05 انتخاب اشیاء لبه نرم با استفاده از Select و Mask
___| 09_06 حذف هاله با استفاده از Select و Mask
10 پیکسل محلی در حال ویرایش و روتوش
___| 10_01 از بین بردن عوامل منحرف کننده با ابزار Healing Brush و Patch
___| 10_02 جادوی Content-Aware Fill
___| 10_03 حرکت و مقیاس آگاهی از محتوا
___| 10_04 با استفاده از ابزار Clone Stamp
___| 10_05 حذف عناصر بزرگتر از یک تصویر
11 ملزومات Blend Mode
___| 11_01 با حالتهای Blend آشنا شوید
12 مورد ضروری شیء هوشمند
___| 12_01 مزیت اشیاء هوشمند
___| 12_02 باز کردن تصاویر خام به عنوان اشیاء هوشمند
13 دگرگونی اساسی
___| 13_01 پوسته پوسته شدن، چرخش و چرخش با Free Transform
___| 13_02 تصحیح دیدگاه
___| 13_03 تصاویر پیچیده
14 ملزومات لایه تنظیم
___| 14_01 معرفی لایههای تنظیم
___| 14_02 شناخت histogram
___| 14_03 پالایش محدوده دینامیکی با استفاده از سطح
___| 14_04 تنظیم کنتراست و تصحیح رنگ با استفاده از Curves
___| 14_05 سه روش آسان برای تنظیم رنگ در تصاویر
___| 14_06 تبدیل سیاه و سفید سفارشی
___| 14_07 محدود کردن تنظیمات با Clipping Masks
15 فیلتر ضروری
___| 15_01 نمای کلی از فیلترها
___| 15_02 استفاده از فیلترهای غیر مخرب با فیلترهای هوشمند
___| 15_03 تصاویر شفاف
___| 15_04 استفاده از Camera Raw به عنوان فیلتر
___| 15_05 اعمال فیلترها بر روی چندین لایه
16 لایه شکل
___| 16_01 با استفاده از ابزار Shape
___| 16_02 اصلاح، ترکیب و ذخیره اشکال سفارشی
___| 16_03 استفاده از شکلها برای ماسک کردن لایه ها
17 سبک ضروری لایه
___| 17_01 اعمال جلوهها و سبکهای لایه ای
___| 17_02 سبکهای جلوهای خلاق
18 نوع ضروری
___| 18_01 کاوش عنوان (نقطه) نوع
___| 18_02 با استفاده از پیشرو، هسته و ردیابی
19 نتیجه گیری
___| 19_01 مراحل بعدی
00 Introduction
___| 00_01 Welcome to the Photoshop Essential Training series
01 Opening Files
___| 01_01 Opening files in Photoshop
___| 01_02 Opening files from Bridge
___| 01_03 Opening files from Lightroom Classic
___| 01_04 Opening files from Lightroom
___| 01_05 Starting in Adobe Camera Raw
02 Documents and Navigation
___| 02_01 A tour of the Photoshop interface
___| 02_02 Working with multiple documents
___| 02_03 Panning and zooming documents
___| 02_04 Viewing images using different screen modes
03 Customizing the Photoshop Interface
___| 03_01 Arranging the panels you use most often
___| 03_02 Switching and saving workspaces
___| 03_03 Customizing the Toolbar
___| 03_04 Modifying keyboard shortcuts to boost productivity
04 Digital Image Essentials
___| 04_01 Understanding file formats
___| 04_02 Color modes and bit depth
___| 04_03 Understanding color space
___| 04_04 Understanding document size
___| 04_05 Using Image Size to change document dimensions
___| 04_06 Multiple Undo and the History Panel
___| 04_07 Saving documents
05 Cropping, Straightening, and Adjusting Canvas Size
___| 05_01 Using the Crop tool
___| 05_02 Straightening a crooked image
___| 05_03 Crop and change image size in one step
___| 05_04 Increasing canvas size
___| 05_05 Auto fill with Content Aware Crop
06 Layers
___| 06_01 Exploring layer basics
___| 06_02 Loading, selecting, aligning, and distributing layers
___| 06_03 Changing layer opacity, adding shape layers, and creating layer groups
___| 06_04 Merging and flattening layers
___| 06_05 Quickly exporting images
07 Color and Brush Essentials
___| 07_01 Color basics
___| 07_02 Brush essentials
___| 07_03 Brush presets and settings
08 Working with Layer Masks
___| 08_01 Layer Mask essentials
___| 08_02 Using Gradients to blend images
09 Making Selections
___| 09_01 Using the Marquee and Lasso tools
___| 09_02 Combining selections
___| 09_03 Using Object Select and the Quick Select tool
___| 09_04 Making selections based on subject and color
___| 09_05 Selecting soft edge objects using Select and Mask
___| 09_06 Removing a halo using Select and Mask
10 Local Pixel Editing and Retouching
___| 10_01 Removing distracting elements with the Healing Brush and Patch tools
___| 10_02 The magic of Content-Aware Fill
___| 10_03 Content Aware Move and Scale
___| 10_04 Using the Clone Stamp tool
___| 10_05 Removing larger elements from an image
11 Blend Mode Essentials
___| 11_01 Getting to know the Blend modes
12 Smart Object Essentials
___| 12_01 The advantage of Smart Objects
___| 12_02 Opening raw images as Smart Objects
13 Essential Transformations
___| 13_01 Scaling, skewing, and rotating layers with Free Transform
___| 13_02 Correcting perspective
___| 13_03 Warping images
14 Adjustment Layer Essentials
___| 14_01 Introducing Adjustment Layers
___| 14_02 Understanding the Histogram
___| 14_03 Refining dynamic range using Levels
___| 14_04 Adjusting contrast and correcting color using Curves
___| 14_05 Three easy ways to adjust color in images
___| 14_06 Custom black and white conversions
___| 14_07 Limiting adjustments with Clipping Masks
15 Essential Filters
___| 15_01 Overview of filters
___| 15_02 Applying filters non destructively with Smart Filters
___| 15_03 Sharpening images
___| 15_04 Applying Camera Raw as a filter
___| 15_05 Applying filters to multiple layers
16 Shape Layers
___| 16_01 Using the Shape tools
___| 16_02 Modifying, combining, and saving custom shapes
___| 16_03 Using Shapes to mask layers
17 Essential Layer Styles
___| 17_01 Applying layer effects and styles
___| 17_02 Creative layer effect styles
18 Type Essentials
___| 18_01 Exploring Headline (point) type
___| 18_02 Using leading, kerning, and tracking
19 Conclusion
___| 19_01 Next steps
جولین کاست که در شرکت Fast یکی از "100 انسان خلاق در بیزنس" لقب گرفت، یک مبلغ اصولی در سیستم Adobe و مسئول پرورش روابط فتوشاپ با مشتریان از طریق معنی دار و الهام بخش و مسئول آموزش Lightroom است. او به عنوان سخنگوی پرطرفدار ، برای صنعت تصویربرداری دیجیتال ، جلسه های تربیتی و انگیزشی آموزش را برنامه ریزی و ارائه می دهد. از این طریق tutorialها و تکنیک های اصیل را به صورت جهانی از طریق رویدادهای زنده، در Adobe.com، وب سایت خودش و blog.adobe.com/jkost به اشتراک می گذارد. او همچنین نویسنده "window seat- the art of digital and creative thinking" و یک عکاس موفق و هنرمند هنرهای زیبا، سازنده و مجری محبوب آموزش اصول photoshop cc و کورس های هنر ترکیب فتوشاپ برای lynda.com است. جولین به خاطر رویکرد منحصر به فردش به آموزش و ترکیب راه کارهای عملی و شگرد با همان میزان شوخ طبعی و خلاقیت که مخاطب را سرگرم و مجذوب نگه می دارد؛ معروف است. او اغلب به عنوان استاد مهمان در مدارس برجسته عکاسی و موسسات آموزشی پیشرو در سرتاسر دنیا کار می کند. او بیش ازهزار ویدئو آموزشی برای Adobephotoshop و Lightroom ساخته و منتشر کرده است. او به خاطر خدمات و کمک های فوق العاده اش به صنعت عکاسی، جایزه Photographers of America را از عکاسان حرفه ایی آمریکا دریافت کرد و لقب افتخاری شریک آموزشی از جانب جامعه عکاسان آمریکا به او اعطاء شد. کاست در عکاسی و هنرهای زیبا مدرک کاردانی و لیسانس روانشناسی دارد.