تجسم سه بعدی یک جنبه مهم در طراحی ، تولید و بازاریابی محصول قرن بیست و یکم است. اتودسک مایا ابزاری ایده آل برای معرفی طرح های محصول روی صفحه نمایش و رسانه چاپی است. مجموعه ویژگی های عمیق و قدرتمند مایا پتانسیل تقریبا...
ایجاد مواد رویهای بخش مهمی از گردش کار تجسم مدرن است، هم برای کاربردهای real-time و هم کاربردهای رندر. در این درس یاد بگیرید که چگونه به سرعت انواع مواد معماری در Allegorithmic Substance Designer را برای کاربرد در پروژههای طراحی-تجسم...
3ds Max که به خاطر تطبیق پذیری و سهولت استفاده، به عنوان یک بسته خلق محتوای دیجیتال پیشرو شناخته میشود. چه شما به دنبال تجسم طراحیهای CAD، ساختن assetsهای بازی، و یا ایجاد تصاویر متحرک هستید، در نتیجه 3ds Max قدرت و انعطافپذیری...
آیا برای فراتر رفتن از اصول اولیه Substance Designer آماده هستید؟ اگر اینطور است، پس این درس برای شماست. به مدرس Emmanuel Henri بپیوندید در حالی که او تکنیکهای پیشرفته ساخت مواد جدید را از ابتدا در Substance Designer، و نیز نحوه عکاسی...
یاد بگیرید که چطور مواد را برای تجسم معماری در موتور Unreal ایجاد و بهینه کنید. در این درس به مربی Joel Bradley ملحق شده و او مزایا و معایب برخی از محبوبترین جریانهای کار تصویرسازی را بررسی میکند و تکنیکهایی را به اشتراک...
یاد بگیرید که چگونه با مواد سفارشی ساختهشده در 3ds Max, Substance Designer , V-Ray چگونه فضای داخلی زیبا ایجاد کنید. این دوره آموزشی بخشی از مجموعه مدلسازی مسکونی مدرس George Maestri است که با طراحی مفهومی برای یک خانه تک خانواده...
Substance Designer یک ابزار قدرتمند و مبتنی بر رویه، برای ایجاد بافت برای هنر 3D و بازی است. در این دوره آموزشی مقدماتی، نکات ذیل را در مورد Substance Designer 2018 یاد خواهید گرفت. مربی Joel Bradley با یک مرور کلی از یک نمودار مواد اولیه آماده،...
رندرینگ فیزیکی (PBR) عملکرد نور در دنیای واقعی را شبیه سازی میکند. نسبت به رندرینگ سنتی 3d، رندرینگ فیزیکی با کمترین صرف وقت و تلاش به بهترین رئالیسم ممکن میرسد. این دوره ی آموزشی بر تکنیک های PBR shading در 3d تمرکز داشته،...
کشف کنید که چگونه ابزارهای مبتنی بر مواد را از Allegorithmic برای ایجاد نقشه بافت photorealistic برای پروژههای 3ds Max خود استفاده کنید. در این درس، شما میتوانید گردش کار برای یکپارچهسازی Substance Designer و (Bitmap2Material (B2M را با 3ds Max...
این روزها، تقریبا هر استودیوی تجسم و بازی سازی صنعتی، از Substance Painter استفاده می کند، و آنرا استاندارد صنعت برای ایجاد بافت، به ویژه برای ارائه ریزش فیزیکی (PBR) درنظر میگیرد. در این دوره، مدرس Wes McDermott نگاهی ابتدایی...
ویژگی های موتور رندر V-ray 3.0 ( و آپدیت جدید آن V-ray 3.6 ) را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و محدوده تسلط خود به 3ds Max را با ابزارهای مدرن V-Ray، نظیر progressive sampling و shaderهای مو و پوست، و stereoscopic 3D rendering را گسترش بدهید. این دوره آموزشی...
با استفاده از تکنیک kitbashing میتوانید روند کار ZBrush را با تولید سریع مفاهیم دقیق در 3D افزایش دهید. در این درس، مدرس Pablo Munoz به موضوع kitbashing در 3D میپردازد و مزایای آن را برای نمونهسازی سریع در ZBrush به اشتراک میگذارد....
Substance Designer یک ابزار عالی برای ایجاد تصاویر تعاملی از یک محصول است. با استفاده از دیدگاه سه بعدی بصورت real-time، می توانید ظاهر یک محصول را تغییر دهید، همچنین به مشتریان اجازه می دهد تا گزینه های متفاوت تولید را تجسم...
ویژگی های موتور رندر V-ray 3.0 ( و آپدیت جدید آن V-ray 3.3 ) را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و محدوده تسلط خود به 3ds Max را با ابزارهای مدرن V-Ray، نظیر progressive sampling و shaderهای مو و پوست، و stereoscopic 3D rendering را گسترش بدهید. این دوره آموزشی...
ابزارهای Substance در حال حاضر یک استاندارد صنعتی است، زمانی که به بافت هندسی 3D در تمام زمینه های 3D مربوط می شود. همانطور که Autodesk در حال حاضر شامل رندر Arnold به عنوان بخشی از بسته 3ds Max است، درک چگونگی استفاده از این دو ابزار...
با شروع از طرح های طراحی، این دوره مجسمه سازی 3D و مدل سازی یک مفهوم محصول در ZBrush را پوشش می دهد. تکنیک ها و جریان های کاری را کشف کنید که می تواند به شما در طراحی موثر کمک کند. سپس، نحوه ی گرفتن مدل های سه بعدی از ZBrush...
Substance Designer یک ابزار قدرتمند و مبتنی بر روتین برای ایجاد بافت برای هنر 3D و بازی است. این دوره آموزشی، یک مرور کامل از Substance Designer 6، نسخه 2017 برنامه را فراهم می کند. هنرمندان تکسچر می توانند از این دوره برای ایجاد یک جهش...
یک فرآیند کامل برای ایجاد یک ارائه محصول شیک را بررسی کنید . در این درس ، ظهیر مختار از طریق یک ارائه محصول کار میکند ، نشان میدهد که چگونه با مدلسازی ، ایجاد نور و مواد , و ترکیببندی رندرها ، مقابله کنید . او...
نگاشت UVW یک تکنیک نگاشت مختصات است که هنرمندان را قادر میسازد تا بافت ۲ بعدی را روی سطوح اشیا سهبعدی طراحی کنند . این یک مهارت کلیدی برای تمام حوزههای صنعت سهبعدی از جمله فیلم ، بازی و تصویرسازی است . این دوره...
علاقمند به استفاده از Blender برای مدل کردن اشیا با سطح سخت مانند وسایل نقلیه یا ماشین آلات هستید؟ یاد بگیرید که چگونه سطوح سخت واقعی را ایجاد کنید , مانند لودر پرتابی که در این دوره نمایش داده شده است .مدرس Darrin Lile شما...
هنر Stylized ، برای بازی ها و فیلم ها و در هر دو سناریوها ، پویانمایی نهایی دقیق و پیچیده که اغلب با یک تصویر مرجع شروع می شود، بکار می رود. این مرحله ای است که این دوره ی آموزشی از آنجا شروع می شود، که شامل تحلیل یک تصویر...
بر پدیده ی color bleed ، که میتواند در رندرهای روشن سازی سراسری رخ دهد، چیره شوید. مدرس Brian Bradley این موضوع را در این دوره آموزشی برای شما توضیح می دهد. در ابتدا: Brian در ارتباط با ماهیت color bleed و علت رخ دادن آن صحبت می نماید....
ویژگی های موتور رندر V-ray 3.0 را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و محدوده تسلط خود به 3ds Max را با ابزارهای مدرن V-Ray، نظیر progressive sampling و shaderهای مو و پوست، و stereoscopic 3D rendering را گسترش بدهید. این دوره آموزشی ...
فصل هفتم -
به دوره ی آموزش عالی v-ray 3 برای 3ds max essential training خوش آمدین.
در این دوره من مدرس شما هستم
و قراره با هم به بررسی ابزار و ویژگیهای موجود در نسخه ی سه v-ray برای موتور رندر 3da max بپردازیم.
اگرچه این دوره جهت کاربران...
فصل ششم-
به دوره ی آموزش عالی v-ray 3 برای 3ds max essential training خوش آمدین.
در این دوره من مدرس شما هستم
و قراره با هم به بررسی ابزار و ویژگیهای موجود در نسخه ی سه v-ray برای موتور رندر 3da max بپردازیم.
اگرچه این دوره جهت کاربران...
فصل پنجم -
به دوره ی آموزش عالی v-ray 3 برای 3ds max essential training خوش آمدین.
در این دوره من مدرس شما هستم
و قراره با هم به بررسی ابزار و ویژگیهای موجود در نسخه ی سه v-ray برای موتور رندر 3da max بپردازیم.
اگرچه این دوره جهت کاربران...
فصل چهارم -
به دوره ی آموزش عالی v-ray 3 برای 3ds max essential training خوش آمدین.
در این دوره من مدرس شما هستم
و قراره با هم به بررسی ابزار و ویژگیهای موجود در نسخه ی سه v-ray برای موتور رندر 3da max بپردازیم.
اگرچه این دوره جهت کاربران...
فصل سوم -
به دوره ی آموزش عالی v-ray 3 برای 3ds max essential training خوش آمدین.
در این دوره من مدرس شما هستم
و قراره با هم به بررسی ابزار و ویژگیهای موجود در نسخه ی سه v-ray برای موتور رندر 3da max بپردازیم.
اگرچه این دوره جهت کاربران...
فصل دوم -
به دوره ی آموزش عالی v-ray 3 برای 3ds max essential training خوش آمدین.
در این دوره من مدرس شما هستم
و قراره با هم به بررسی ابزار و ویژگیهای موجود در نسخه ی سه v-ray برای موتور رندر 3da max بپردازیم.
اگرچه این دوره جهت کاربران...
فصل اول -
به دوره ی آموزش عالی v-ray 3 برای 3ds max essential training خوش آمدین.
در این دوره من مدرس شما هستم
و قراره با هم به بررسی ابزار و ویژگیهای موجود در نسخه ی سه v-ray برای موتور رندر 3da max بپردازیم.
اگرچه این دوره جهت کاربران...
با Substance Designer ، که یک ابزار texturing مبتنی بر گره ، برای ایجاد بافت و بافتهای رویهای با کیفیت بالا است ، آشنا شوید . در این درس ، مدرس جوئل برادلی در جریان کار برای ایجاد یک ماده بتنی قدیمی است ، بنابراین شما میتوانید...
رندرینگ فیزیکی (PBR) عملکرد نور در دنیای واقعی را شبیه سازی میکند. نسبت به رندرینگ سنتی 3d، رندرینگ فیزیکی با کمترین صرف وقت و تلاش به بهترین رئالیسم ممکن میرسد. این دوره ی آموزشی بر تکنیک های PBR shading در 3d تمرکز داشته،...
صنعت بازی سریع حرکت میکند ! تکنولوژی در بازیهای مدرن نیازمند این است که هنرمندان دائما به روز شوند . در این دوره ، مدرس Judd Roy جریان گردش کار فعلی را برای گرفتن asset از 3ds Max به داخل Substance Painter و وارد کردن آن به موتور...
استفاده از شیدرهای ساده مایا در روش های پیشرفته می تواند به شما برای ایجاد تصاویر واقعی تر و جالب تر برای مدل های 3D کمک کند. این دوره آموزش مایا را برای یادگیری نحوه ایجاد و کنترل متریالهای پیشرفته (از جمله متریالهای...
از طریق ایجاد یک ماده `فلز رنگشده` در Substance Designer ، حرفه ای شوید. مواد تمامشده میتوانند به صورت مجموعهای از bitmapsها یا یک بسته ساده و قابل پیکربندی به کار گرفته شوند که میتواند در موتورهای رندر آفلاین مانند...
در ZBrush 4 Essential Training، رایان کییتسون ZBrush را به هنرمندانی معرفی می کند که از یکی دیگر از برنامه های سه بعدی سازی استفاده می کنند و یا ممکن است فقط نیاز به کمک بیشتری در نقاط ظریفی از این بسته های قدرتمند دیجیتال داشته...