%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع افتر افکت سی سی (با زیرنویس فارسی)
After Effects CC Essential Training
از پربازدیدترین ها
از پرفروش‌‌ ترین‌ها
کد محصول: FCL1065-138885
لیندا _ آموزش جامع افتر افکت سی سی (با زیرنویس فارسی) - Lynda _ After Effects CC Essential Training
سطح عمـومی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی
196,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Ian Robinson - ایان رابینسون
تاریخ انتشار
1393/8/12
2014-11-03
سطح آموزش
عمومی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط انسان
مدت زمان آموزش
11ساعت و 08دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
105 ویدیو
حجم فایل‌ها
1410 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
24 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 16551
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

افتر افکت سي سي يکي از قدرتمندترين ابزارهاي پويانمايي دوبعدي و جلوه‌هاي ويژه سينمايي در جهان است که انقلاب وسيعي در نگرش نسبت به فیلم و پويانمايي پديد آورده. است. در اين دوره ، ايان رابينسون از شش اصل براي تبديل شدن به حرفه ای در افتر افکت ، از جمله مفاهيمي مانند لايه ها، انيميشن Keyframe ، و کار با  سه بعدي  مي پردازد. به کاربران امکان طراحي تصاوير متحرک با افکت هاي مختلف را مي دهد. براي کمک به شما به بالابردن سطح ياد گيري و در حال اجرا با برنامه، دوره با يک فصل مبتني بر پروژه با گرافيک متحرک آغاز مي شود. براي استفاده از اين نرم افزار محدوديتي وجود ندارد و مي توان در امور مختلف مانند فيلم، کارتون، ويديوهاي موبايل و اينترنت و … از آن بهره مند شد. بعد به بررسي نقش لايه در ترکيب بازي و پيدا کردن چگونگی اضافه کردن سبک به پروژه هاي خود را با استفاده از آثار و عناصر گرافيکي مي پردازد . و در آخر نشان مي دهد که چگونه براي ساخت اشياء  سه بعدي  با  سينما 4 بعدي و همچنين به عنوان تثبيت فيلم ، براي دوربين هاي  سه بعدي، و رنگ در گرافيک با قابليت تثبيت معکوس  چگونه بايد عمل کرد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
بهمراه فایلهای تمرین
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

 

00 مقدمه
___ | 00_00 افترافکت چیست؟
___ | 00_01 خوش آمدید
___ | 00_02 استفاده از فایل های تمرین
___ | 00_03 بازخوانی فیلم از دست رفته
___ | 00_04 کار با میانبرهای صفحه کلید

01 هسته اصلی نرم افزار
___ | 01_01 راه های مختلفی برای استفاده پس از اثرات
___ | 01_02 بررسی رابط و عناصر After Effects
___ | 01_03 بررسی تنظیمات مهم و تنظیم کش
___ | 01_04 اصطلاحات ویدئو
___ | 01_05 شش بنیاد پس از اثر

02 اصول ضروری
___ | 02_01 ایجاد اولین پروژه شما
___ | 02_02 وارد کردن عناصر
___ | 02_03 سازماندهی پروژه ها
___ | 02_04 ساخت ترکیب با لایه
___ | 02_05 تبدیل لایه ها
___ | 02_06 انیمیشن با فریم های کلیدی
___ | 02_07 ایجاد عناصر متن
___ | 02_08 اعمال جلوه ها و اشکال
___ | 02_09 تکمیل پروژه شما
___ | 02_10 اضافه کردن به صف رندر

03 درک کامپوننت ها
___ | 03_01 بررسی ترکیب و تنظیمات پروژه
___ | 03_02 وارد کردن فایل های فتوشاپ به عنوان ترکیب
___ | 03_03 وارد کردن فایل های Illustrator به عنوان ترکیب
___ | 03_04 مشاهده فایل ها در پانل کامپوننت
___ | 03_05 موقعیت لایه های با قابلیت snapping
___ | 03_06 درک پیش-ترکیب (Pre-compose)
___ | 03_07 تفسیر فیلم
___ | 03_08 کلید های میانبر برای ترکیب

04 ساخت ترکیب با لایه
___ | 04_01 تعریف لایه ها
___ | 04_02 ایجاد لایه های تایپی
___ | 04_03 تکنیک های تکمیل دقیق
___ | 04_04 ایجاد لایه جامد و شکل با ماسک
___ | 04_05 ایجاد عناصر طراحی با لایه های شکل
___ | 04_06 کامپوزیت لایه ماسک ها، سوئیچ ها و حالت های ترکیبی
___ | 04_07 استفاده از track mattes
___ | 04_08 کامپوزیت دقیق با ماسکهای متغیر
___ | 04_09 با تغییر لایه ها کار دقیق تر انجام دهید
___ | 04_10 کلید های میانبر برای لایه ها

05 ایجاد انیمیشن
___ | 05_01 درک انیمیشن
___ | 05_02 افزودن و تنظیم کی فریم ها
___ | 05_03 درک درج کی فریم
___ | 05_04 تنظیم کی فریم ها در ویرایشگر گراف
___ | 05_05 قدرت والدین
___ | 05_06 استفاده از اشیاء null
___ | 05_07 ایجاد عبارات با pick whip
___ | 05_08 ایجاد و تنظیم مسیرهای حرکت
___ | 05_09 ساخت گرافیک پیچیده با Pre-compose
___ | 05_10 آماده سازی صدا برای انیمیشن
___ | 05_11 ایجاد گرافیک با صدا
___ | 05_12 کار دقیق حرکت با خط زمان

06 استفاده از افکتها
___ | 06_01 درک ترتیب افکتها
___ | 06_02 ایجاد پس زمینه با افکت
___ | 06_03 ایجاد یک افکت scribble
___ | 06_04 انیمیشن strokes با افکتها
___ | 06_05 استفاده از لایه های تنظیم
___ | 06_06 اضافه کردن gradients و glows
___ | 06_07 ذخیره موقعیت pan و scan
___ | 06_08 رفع اکسپوژر با Levels

07 ورود به محیط 3 بعدی
___ | 07_01 درک 3D در افترافکت
___ | 07_02 معرفی دوربین
___ | 07_03 معرفی گزینه های نور و متریال
___ | 07_04 انیمیشن دوربین
___ | 07_05 ایجاد عمق میدان
___ | 07_06 بررسی رندر 3D ray-traced

08 معرفی CINEMA 4D Lite
___ | 08_01 درک CINEMA 4D Lite و افترافکت
___ | 08_02مفاهیم اصلی 3D
___ | 08_03 مطابقت پروژه های CINEMA 4D Lite و After Effects
___ | 08_04 بررسی رابط کاربری CINEMA 4D Lite
___ | 08_05 ایجاد پروژه های 3D از فایل های Illustrator
___ | 08_06 بررسی مدل سازی در CINEMA 4D Lite
___ | 08_07 اعمال deformersها
___ | 08_08 درک متریال ها
___ | 08_09 نورپردازی صحنه
___ | 08_10 نگاهی دقیق تر به متریال ها
___ | 08_11 انیمیشن در CINEMA 4D Lite
___ | 08_12 انیمیشن دوربین در CINEMA 4D Lite
___ | 08_13 کار با CINEWARE
___ | 08_14 تنظیمات رندر و گردش کار multipass

09 خروجی گرفتن و رندر
___ | 09_01 رندر با Adobe Media Encoder
___ | 09_02 تنظیمات توصیه شده برای رندر گرافیک
___ | 09_03 ایجاد ترتیب در صف رندر
___ | 09_04 پیش نمایش با استفاده از ورودی ها و جایگزینی
___ | 09_05 کار دقیق تر یک رندر، خروجی های چندگانه

10 بررسی نوع و شکل انیمیشن
___ | 10_01 ایجاد نوع انیماتور
___ | 10_02 ایجاد و انیمیشن کردن متن در مسیر
___ | 10_03 انیمیشن لایه های شکل
___ | 10_04 انیمیشن براش با Paint

11 مرمت و Retiming ویدئو
___ | 11_01 Retiming با زمان برداشت
___ | 11_02 ضبط فیلم با Timewarp
___ | 11_03 رفع لرزش دوربین با Warp Stabilizer VFX

12 پروژه فیلم برداری با پرده سبز
___ | 12_01 شروع به کار با Keylight
___ | 12_02 تصحیح کردن کلیدها با Keylight
___ | 12_03 پاک کردن کلید با ماسک ها

13 پروژه روتوسکوپی
___ | 13_01 روتوسکوپی با مسیرها
___ | 13_02 معرفی Roto Brush
___ | 13_03 تصحیح Roto Brush
___ | 13_04 استفاده از ابزار Edge Edge

14 پیگیری پروژه
___ | 14_01 ایجاد یک مسیر تک نقطه ای
___ | 14_02 اعمال حرکت با Warp Stabilizer VFX
___ | 14_03 Warp Stabilizer VFX گردش برگشت پذیر
___ | 14_04 دوربین ها

15 مدیریت رسانه
___ | 15_01 بایگانی پروژه های شما
___ | 15_02 حذف فیلم های استفاده نشده
___ | 15_03 انتقال ترکیب ها بین پروژه ها

16 نتیجه گیری
___ | 16_01 بعدی چیست؟

نظرات  

0 #1 مهدی کمری 1398-01-01 00:01
سلام
اگه امکان داره زیرنویس انگلیسی رو هم قرار بدین بسیار متشکر میشم
نقل قول
0 #2 مدیریت کل سایت 1398-01-01 21:49
سلام و درود بر شما
زیرنویس انگلیسی اضافه شد.
نقل قول
0 #3 nazanin pardakh 1398-11-17 08:57
سلام
من زیر نویس فارسی این دوره آموزشی رو برای دانلود پیدا نمیکنم
نقل قول
0 #4 مدیریت کل سایت 1398-11-18 21:42
سلام و درود بر شما

بطور کلی برای نمایش زیرنویس، ابتدا اینکه باید قابلیت نمایش زیرنویس در پلیرتان روشن باشد و بعد اینکه هر فایل زیرنویس باید در کنار ویدیوی هم نام خودش و در یک دایرکتوری قرار داشته باشند.
برای این آموزش بعد از اکسترکت فایهای rar ، تمامی فایلهای زیرنویس (با پسوند srt) در کنار ویدیوها قرار دارد.
ما پیشنهاد میکنیم حتما از پلیری که همراه فایلهای ویویویی اکسترکت شده است ( در پوشه player ) استفاده کنید. با این پلیر میتوانید زیرنویس های فارسی را هم مشاهده کنید.
در ضمن برای اینکه تمامی ویدیوهای آموزشی را داشته باشید، باید تمامی قسمتهای فایلهای rar را دانلود کرده سپس تمامی فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار دهید، (به غیر از desktop مثلا پوشه ای در درایو C به نام C:Temp\) سپس برای باز کردن فایلهای فشرده ، کافی است فقط قسمت 1 (part01) را اجرا کرده ( و یا با برنامه winrar باز کرده) و مسیری برای اکسترکت فایلها مشخص کنید ، بقیه قسمتها اتوماتیک خوانده شده و باز میشوند.
نقل قول
0 #5 فاطمه قنبری 1399-05-22 17:48
با سلام. من تمام فایل‌های موجود این دوره‌ی آموزشی را دانلود کردم اما بعد از اکسترکت فایل‌ها، تنها تا فصل 3 و بخش 6 در دسترس است.
نقل قول
0 #6 مدیریت کل سایت 1399-05-22 19:14
سلام و درود بر شما

برای اینکه بتوانید راحت فایلهای آموزشی را دانلود کنید، آنها را کمپرس کرده و بصورت rar کرده ایم. حجم فایل rar هم برای اینکه بزرگ است ، به پارتهای کوچکتر تقسیم شده است.ظاهر این پارتها مثل هم و هم حجم هستند ، اما مجموعه همه آنها بعد از اکسترکت ، مجموعه آموزشی شما را تشکیل میدهند.
ابتدا تمامی قسمتهای فایلهای rar را دانلود کرده سپس تمامی فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار دهید، (مثلا پوشه ای به نام C:Temp\) سپس برای باز کردن فایلهای فشرده ، کافی است فقط قسمت 1 (part01) را اجرا کرده ( و یا با برنامه winrar باز کرده) و مسیری برای اکسترکت فایلها مشخص کنید ، بقیه قسمتها اتوماتیک خوانده شده و باز میشوند.
نقل قول
0 #7 فاطمه قنبری 1399-06-01 11:27
من قبلا هم از سایت شما آموزش خریداری کردم و همین رویه را انجام دادم. فقط درمورد این آموزش تمام فایل‍‌ها باز نمی‌شوند.
نقل قول
0 #8 مدیریت کل سایت 1399-06-03 00:45
سلام و درود بر شما

فایلهای را بررسی کردیم و هیچ مشکلی مشاهده نشد.
ممکن است در هنگام دانلود، فایلها ناقص دانلود شده باشند.
فاکتور شما را تمدید کریدیم تا بتوانید ، حجم فایلهای دانلودیتان را چک کنید و اگر لازم شد، دوباره دانلود کنید.
به فاکتورتان مراجعه فرمائید.
نقل قول

مدرس: Ian Robinson - ایان رابینسون

تعداد دوره های آموزشی: 9

Ian Robinson یک طراح گرافیک متحرک و آموزش دهنده است که با Discovery و National Geographic کار میکند. Ian همچنین یک استاد، عکاس، و مالک مشترک SoftBox Media LLC است. او با Discovery Communications, National Geographic International و شبکه های تولیدی و پسا تولیدی مختلفی کار کرده است. اگرچه او متخصص پخش است، ولی Ian یک format agnostic واقعی است، با یک portfolio گسترده که شامل print, HD, DVD, و podcasting میشود. او از هر وسیله ای که بیشترین کارایی را در تحویل پیام مشتریانش دارد، استفاده میکند. همچنین تدریس یکی از جنبه های مهم کار Ian است، و باور دارد که یک فرد تنها زمانی واقعا چیزی را یاد گرفته که آن را تدریس کند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس