%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش مبانی ابر مایکروسافت: کشف خدمات Cloud (با زیرنویس فارسی AI)
Microsoft Cloud Fundamentals: Explore Cloud Services
کد محصول: FL4852-2700207
لیندا _ آموزش مبانی ابر مایکروسافت: کشف خدمات Cloud (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Microsoft Cloud Fundamentals: Explore Cloud Services
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
55,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Andrew Bettany - اندرو بیتانی
تاریخ انتشار
1398/8/13
2019-11-04
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
2ساعت و 11دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
44 ویدیو
حجم فایل‌ها
280 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
5 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 4402
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

درک جدید یا پیشرفته‌ای از اصول ابری، ارائه خدمات، مکانیسم‌های تحویل و الزامات امنیتی در زمینه سرویس‌های ابری مایکروسافت بدست آورید. این دوره بر روی مفاهیم بنیادی ابری، و همچنین نحوه فعال سازی، پیکربندی و مدیریت خدمات ابری مایکروسافت متمرکز است. مربی Andrew Bettany، انتخاب یک برنامه خدمات ابری را پوشش می‌دهد. ثبت نام و پیکربندی سرویس‌های ابری؛ اعمال نفوذ Microsoft Intune برای مدیریت دستگاه مبتنی بر ابر، و موارد بیشتر. مفاهیم مندرج در این دوره می‌تواند به عنوان مقدماتی برای اصول مایکروسافت 365 و آزور باشد و می‌تواند به متخصصان فناوری اطلاعات که مسئول اجرای سرویس‌های ابری شرکت خود هستند، کمک کند تا اعتماد به نفس بیشتری به کارشان ببخشد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 مقدمه
___| 00_01 اصول فناوری cloud را با سرویسهای cloud Microsoft کاوش کنید
___| 00_02 آنچه باید بدانید

01 اصول ابر و مکانیسم‌های تحویل
___| 01_01 اصول ابر را کاوش کنید
___| 01_02 محاسبه به عنوان یک سرویس
___| 01_03 گزینه‌های مدل پرداخت ابر را درک کنید
___| 01_04 ظرفیت، مقیاس پذیری، افزونگی و در دسترس بودن را گسترش دهید
___| 01_05 سرویسهای ابری و سرویسهای داخلی را با یکدیگر مقایسه کنید
___| 01_06 انتزاع، مدیریت و مالکیت را کشف کنید

02 الزامات و سیاست‌های امنیتی ابر
___| 02_01 معرفی مدل‌های استقرار ابری
___| 02_02 حریم خصوصی را در ابر مدیریت کنید
___| 02_03 اهداف انطباق را ملاقات کنید
___| 02_04 ایمن کردن داده‌ها در ابر
___| 02_05 داده‌ها و الزامات شفافیت عملیاتی را ملاقات کنید

03 بروزرسانی ابری و در دسترس بودن
___| 03_01 در دسترس بودن ابر
___| 03_02 سرویس و فرآیند بهبود ویژگی را کاوش کنید
___| 03_03 نظارت بر بهداشت و نگهداری خدمات
___| 03_04 خدمات و مسئولیت ارائه دهنده ابر را درک کنید

04 انواع خدمات ابر
___| 04_01 آشنایی با سرویس‌های ابری
___| 04_02 سرویس‌های ابری و ویژگی‌های آنها را کاوش کنید
___| 04_03 ابر را در حالات ترکیبی ادغام کنید
___| 04_04 کاملاً به سمت ابر حرکت کنید
___| 04_05 ابزار ادغام ابر

05 الزامات سرویس‌های ابر مایکروسافت را شناسایی کنید
___| 05_01 آشنایی با مایکروسافت 365
___| 05_02 دامنه‌های سفارشی onmicrosoft.com و کاوش کنید
___| 05_03 قوانین فایروال مورد نیاز مایکروسافت 365
___| 05_04 پیامدهای پهنای باند را درک کنید

06 برای خدمات Cloud ثبت نام کنید
___| 06_01 برنامه‌های صدور مجوز برای Microsoft 365 را کاوش کنید
___| 06_02 ملاحظات مکان مستاجر
___| 06_03 نسخه‌ی نمایشی؛ برای Microsoft 365 ثبت نام کنید

07 پیکربندی سرویس‌های ابر
___| 07_01 پیکربندی خدمات ابر
___| 07_02 آغازگر شبکه خدمات ابر
___| 07_03 انواع ضبط DNS را مشخص کنید
___| 07_04 دامنه‌های سفارشی
___| 07_05 دامنه دلخواه را به مایکروسافت 365 اضافه کنید
___| 07_06 مدیران سرویس cloud را کاوش کنید

08 مدیریت دستگاه مبتنی بر ابر
___| 08_01 آشنایی با Microsoft Intune
___| 08_02 ثبت دستگاه‌ها در Microsoft Intune
___| 08_03 گزینه‌های ثبت نام فله
___| 08_04 مدیریت دستگاهها با Microsoft Intune
___| 08_05 انجام اقدامات دستگاه از راه دور
___| 08_06 کارهای پیکربندی اولیه را کاوش کنید
___| 08_07 نظارت و گزارش
___| 08_08 نظارت بر امنیت دستگاه

09 نتیجه گیری
___| 09_01 مراحل بعدی



00 Introduction
___| 00_01 Explore cloud technology principles with Microsoft cloud services
___| 00_02 What you should know

01 Cloud Principles and Delivery Mechanisms
___| 01_01 Explore cloud principles
___| 01_02 Computing as a service
___| 01_03 Understand cloud payment model options
___| 01_04 Expand capacity, scalability, redundancy, and availability
___| 01_05 Compare cloud services and on-premises services
___| 01_06 Explore abstraction, management, and ownership

02 Cloud Security Requirements and Policies
___| 02_01 Introduction to cloud deployment models
___| 02_02 Manage privacy in the cloud
___| 02_03 Meet compliance goals
___| 02_04 Secure data in the cloud
___| 02_05 Meet data and operational transparency requirements

03 Cloud Updates and Availability
___| 03_01 Cloud availability
___| 03_02 Explore the service and feature improvement process
___| 03_03 Monitor service health and maintenance
___| 03_04 Understand service and liability of the cloud provider

04 Types of Cloud Services
___| 04_01 Introduction to cloud services
___| 04_02 Explore cloud services and their characteristics
___| 04_03 Integrate the cloud in hybrid scenarios
___| 04_04 Move completely to the cloud
___| 04_05 Cloud integration tools

05 Identify Requirements of Microsoft Cloud Services
___| 05_01 Introduction to Microsoft 365
___| 05_02 Explore onmicrosoft.com and custom domains
___| 05_03 Firewall rules required for Microsoft 365
___| 05_04 Understand bandwidth implications

06 Sign Up for Cloud Services
___| 06_01 Explore licensing plans for Microsoft 365
___| 06_02 Tenant location considerations
___| 06_03 DEMO; Sign up for Microsoft 365

07 Configure Cloud Services
___| 07_01 Cloud services configuration
___| 07_02 Cloud service networking primer
___| 07_03 Identify DNS record types
___| 07_04 Custom domains
___| 07_05 Add a custom domain to Microsoft 365
___| 07_06 Explore cloud service administrators

08 Cloud-Based Device Management
___| 08_01 Introduction to Microsoft Intune
___| 08_02 Enrolling devices into Microsoft Intune
___| 08_03 Bulk enrollment options
___| 08_04 Managing devices with Microsoft Intune
___| 08_05 Performing remote device actions
___| 08_06 Explore initial configuration tasks
___| 08_07 Monitoring and reporting
___| 08_08 Monitoring device security

09 Conclusion
___| 09_01 Next steps

مدرس: Andrew Bettany - اندرو بیتانی

تعداد دوره های آموزشی: 16

اندرو بیتانی، یک متخصص آموزش و فناوری IT است و متخصص در فن آوری های مایکروسافت و استراتژی تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی است.
آندرو بر تکنولوژی های ابر و موبایل تمرکز دارد، از جمله Windows 10, Office 365, Microsoft Intune و Microsoft Azure. او مشتاق شبکه است و علاقمند به کمک به مردم - از جوانان بالغ تا کارآموزان و کارفرمایان - برای دنبال کردن و دستیابی به اهداف یادگیری خود و کسب گواهینامه ها. او هشت سال ریاست آکادمی فن‌آوری اطلاعات در دانشگاه یورک را به عهده گرفت تا این که تصمیم گرفت بیشتر بر فرصت‌های دیگر، مشاوره، نوشتن و آموزش مستقل تمرکز کند. او همچنین در هیئت مدیره شرکت های مختلف در مورد توسعه و استراتژی کسب و کار ، به عنوان مدیر و مشاور ، فعال است.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس