%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش کلاس استادی میکس صدا (با زیرنویس فارسی AI)
Audio Mixing Master Class
کد محصول: FL4876-474059
لیندا _ آموزش کلاس استادی میکس صدا (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Audio Mixing Master Class
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
145,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Bobby Owsinski - بابی اوسينسکی
تاریخ انتشار
1397/9/29
2018-12-20
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
9ساعت و 14دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
113 ویدیو
حجم فایل‌ها
2330 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
39 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 4382
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

از یکی از تحسین برانگیز‌ترین استادان صنعت موسیقی، Bobby Owsinski، یک کلاس کارشناسی ارشد در زمینه میکس صدا دریافت کنید. او به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید مانند یک حرفه‌ای موسیقی گوش دهید و کار کنید، این سری آموزشی، نکات، ترفندها و اسرار را برای همه جنبه‌های مختلف میکس از جمله ابزار و تعادل صوتی، سوژه متحرک، فشرده سازی، EQ و Reverb، تأخیر، و ترکیب را به عنوان جالب‌ترین حد ممکن نشان می‌دهد.
ببینید که چگونه جوانب مثبت از توازن اساسی بین باس و درام برخوردار هستند. بیاموزید که از کجا، چه زمانی، چرا و چگونه EQ در تقریباً هر ابزاری استفاده شود.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 کلاس استادی میکس صدا
___| 00_01 ترفند Reverb Abbey Road
___| 00_02 ترفند فشرده‌سازی واقعی NYC
___| 00_03 راز طبل زدن درامزها
___| 00_04 به آواز خود صدای جالبی با هوای عالی بدهید
___| 00_05 تنظیمات Dr. Pepper 1176
___| 00_06 گوش دادن کم حجم برای تعادل عالی ترکیب
___| 00_07 تنظیم کمپرسور باس مخفی SSL
___| 00_08 با استفاده از یک Reverb کوتاه برای صدای گسترده
___| 00_09 میکس های خود را گرم و بلند کنید
___| 00_10 ترفند صدای گیتار Van Halen
___| 00_11 تعریف کمتری را به باس خود ارائه دهید
___| 00_12 درخشش آوازی خود را با تاخیر استریو انجام دهید
___| 00_13 کمی هیجان را به آهنگ‌های خسته کننده پد خود اضافه کنید
___| 00_14 کلاه برنامه ریزی شده خود را زنده کنید
___| 00_15 بازخورد تأخیر old-school را دریافت کنید
___| 00_16 صداهای ناخواسته مانند جوانب مثبت را از بین ببرید
___| 00_17 Eliminate کوتاه Reverb دوست شماست
___| 00_18 تنظیم 1176 British nuke 
___| 00_19 سورپرایز مونو spring
___| 00_20 مقداری smack را در دام خود قرار دهید
___| 00_21 فضای برای آهنگ‌های صفحه کلید خود را
___| 00_22 راز ادعا کردن آوازهای پس زمینه
___| 00_23 صدای لگد صخره ناخن در دست و پا زدن
___| 00_24 ترفند تأخیر چند منظوره Hank Marvin
___| 00_25 تأکید بر ضرب با یک گیتار ریتم پمپاژ
___| 00_26 شبیه‌سازی تاخیر نوار
___| 00_27 فشرده‌سازی موازی برای پانچ با دینامیک
___| 00_28 چگونه به Reverb معکوس برسیم
___| 00_29 مانند جوانب مثبت، زمان آهنگ خود را دنبال کنید
___| 00_30 بزرگترین صدا از کمترین تاخیر
___| 00_31 صدای اتاق گیتار 80 نهایی
___| 00_32 تنظیم صدای باس برداشت
___| 00_33 راز درامهای دروازه دار
___| 00_34 فریب منفجر
___| 00_35 ترفند عالی دو اثر
___| 00_36 ترفند فیلتر متحرک
___| 00_37 ترفند Reverb به موقع وحشتناک
___| 00_38 ترفند محدود کننده اوج گیتار آکوستیک
___| 00_39 ترفند درام‌های رعد و برق تامی لی
___| 00_40 ترفند گوش دادن تک
___| 00_41 ترفند کاور پوشاننده آوازی پرشکوه
___| 00_42 نسخه‌های محکم را محکم کنید
___| 00_43 ترفند آوازی پس زمینه بزرگ و ضخیم
___| 00_44 ترفند Reverbs لایه‌ای افسانه ای
___| 00_45 تنظیمات Bones Howe 1176
___| 00_46 ترفند Reverb pad بزرگ
___| 00_47 اتوماسیون اثرات مؤثر
___| 00_48 از بین بردن کلیک و پاپ
___| 00_49 EQing اتوبوس میکس
___| 00_50 جادوی Reverb Reverb
___| 00_51 حضور با حضور متغیر
___| 00_52 صدای اتاق بسیار بزرگ
___| 00_53 آواز خود را با فشرده‌سازی چند باند حفظ کنید
___| 00_54 ترفند دوتایی Abbey Road
___| 00_55 تنظیم باس مخفی Pultec
___| 00_56 انرژی صوتی پس زمینه خود را افزایش دهید
___| 00_57 ضربات پنالتی عالی باشگاه
___| 00_58 یک ترفند دزد دریایی دیگر
___| 00_59 فاز بیس دی و میکروفون عالی
___| 00_60 یافتن صدای پیانو التون جان
___| 00_61 تأثیرات
___| 00_62 در حال برنامه ریزی در خارج از بلندگوها
___| 00_63 خرد تأخیرهای نقطه‌ای و سه گانه
___| 00_64 حضور میکروفن اتاق خود را افزایش دهید
___| 00_65 تنظیم طبل پانچ dbx 160
___| 00_66 سیلی آوازهای دوتایی بی‌ موقع
___| 00_67 تنظیم ضربه به آهنگ
___| 00_68 بازگرداندن Reverb
___| 00_69 بگذارید آن را برای پردازش میانی بشنود
___| 00_70 با یک RTA در انتهای پایین خود شماره گیری کنید
___| 00_71 کمی هوا به آن پیانو اضافه کنید
___| 00_72 احساس باس و لگد را قفل کنید
___| 00_73 ترفند گیتار میان ریز
___| 00_74 ترفند ماشه پد کلاه
___| 00_75 دام بزرگ
___| 00_76 تأخیر تک کلمه
___| 00_77 تعویض طبل
___| 00_78 عمر صفحه کلید
___| 00_79 ضربات تعادل و باس
___| 00_80 Reverb Ducked
___| 00_81 برنامه ریزی
___| 00_82 گیتار آکوستیک اوج توام
___| 00_83 محیط گوزن
___| 00_84 صدای آواز
___| 00_85 دزد دریایی
___| 00_86 Reverb فوق العاده بزرگ
___| 00_87 گسترش طیفی
___| 00_88 سربار را تمیز کنید
___| 00_89 آواز آرگو
___| 00_90 اتاق کوتاه EMT
___| 00_91 دام بزرگ
___| 00_92 Reverb فشرده
___| 00_93 باس گسترده
___| 00_94 کنترل آواز
___| 00_95 گیتارهای فشرده
___| 00_96 دزد دریایی
___| 00_97 آوازهای خشک
___| 00_98 ماشه باس
___| 00_99 دزد سخت
___| 00_100 فاز طبل
___| 00_101 فلاپی ضربه
___| 00_102 مخلوط خشن
___| 00_103 طبل‌های خود را پویاتر کنید
___| 00_104 روش تقویت فیلتر
___| 00_105 مقداری وزوز را به دام خود اضافه کنید
___| 00_106 این صدای گیتار گسترده بزرگ
___| 00_107 هر ظن کلاه را بشنو
___| 00_108 میکروپان برای جداسازی بیشتر مسیر
___| 00_109 آن دسته از مردم را بمباران کنید
___| 00_110 قدرت فیلتر گذر بالا
___| 00_111 مقداری محیط به کوبه‌ای اضافه کنید
___| 00_112 مخلوط کردن فیدر تخت
___| 00_113 کنترل سمبل‌های خود را بدست آورید



00 Audio Mixing Master Class
___| 00_01 The Abbey Road reverb trick
___| 00_02 The Real NYC compression trick
___| 00_03 The secret to `punchy` drums
___| 00_04 Give your vocal an awesome airy sound
___| 00_05 Dr. Pepper 1176 setting
___| 00_06 Low-volume listening for a great mix balance
___| 00_07 The secret SSL buss compressor setting
___| 00_08 Using a short reverb for a massive sound
___| 00_09 Make your mixes hot and loud
___| 00_10 The Van Halen guitar sound trick
___| 00_11 Give your bass some low-end definition
___| 00_12 Make your vocal shine with a stereo delay
___| 00_13 Add some excitement to your boring pad tracks
___| 00_14 Make your programmed hi-hat come alive
___| 00_15 Get that old-school delay feedback
___| 00_16 Eliminate unwanted track noises like the pros
___| 00_17 Short reverb decay is your friend
___| 00_18 The 1176 British `nuke` setting
___| 00_19 The mono spring vocal surprise
___| 00_20 Put some `smack` in your snare
___| 00_21 `Space` for your keyboard tracks
___| 00_22 The secret to panning background vocals
___| 00_23 The “nail In the paddle” rock kick sound
___| 00_24 The Hank Marvin multihued delay trick
___| 00_25 Emphasizing the beat with a pumping rhythm guitar
___| 00_26 Simulating a tape delay
___| 00_27 Parallel compression for punch with dynamics
___| 00_28 How to get reverse reverb
___| 00_29 Tweak your track timing like the pros
___| 00_30 The biggest sound from the shortest delay
___| 00_31 The ultimate 80s guitar room sound
___| 00_32 Taming the picked bass
___| 00_33 The secret to gated drums
___| 00_34 The exploding snare trick
___| 00_35 The awesome double-effect trick
___| 00_36 The moving filter trick
___| 00_37 The terrific timed reverb trick
___| 00_38 Acoustic guitar peak limiter trick
___| 00_39 The Tommy Lee thunder drums trick
___| 00_40 The mono listening trick
___| 00_41 The pitchy vocal coveruo trick
___| 00_42 Tighten up releases
___| 00_43 The large and thick background vocal trick
___| 00_44 The legendary layered reverbs trick
___| 00_45 Bones Howe 1176 setting
___| 00_46 The big pad reverb trick
___| 00_47 Effective effects automation
___| 00_48 Eliminating clicks and pops
___| 00_49 EQing the mix buss
___| 00_50 The magic of mono reverb
___| 00_51 Adding presence with flanging
___| 00_52 Insanely big room sound
___| 00_53 EQ your vocal with multiband compression
___| 00_54 The Abbey Road double-track trick
___| 00_55 The secret Pultec bass setting
___| 00_56 Increase your background vocal energy
___| 00_57 EQing the perfect club kick
___| 00_58 Another exploding snare trick
___| 00_59 Perfect DI and mic`d bass phase
___| 00_60 Finding the Elton John piano sound
___| 00_61 Effecting the effects
___| 00_62 Panning outside the speakers
___| 00_63 The wisdom of dotted and triplet delays
___| 00_64 Increase your room mic presence
___| 00_65 The dbx 160 punchy drum setting
___| 00_66 Dual untimed vocal slaps
___| 00_67 Tuning the kick to the song
___| 00_68 De-essing the reverb
___| 00_69 Let`s hear it for mid-side processing
___| 00_70 Dial in your low end with an RTA
___| 00_71 Add some air to that piano
___| 00_72 Lock the feel of the bass and kick
___| 00_73 Swept midrange guitar trick
___| 00_74 Hat pad trigger trick
___| 00_75 Big thump snare
___| 00_76 Single word delay
___| 00_77 Drum replacement
___| 00_78 Keyboard life
___| 00_79 Balance kick and bass
___| 00_80 Ducked reverb
___| 00_81 Autopanning
___| 00_82 Tame peaky acoustic guitar
___| 00_83 Snare ambience
___| 00_84 Pitchy vocal
___| 00_85 Snappy snare
___| 00_86 Super big reverb
___| 00_87 Spectral widening
___| 00_88 Clean overheads
___| 00_89 Argo vocals
___| 00_90 EMT short room
___| 00_91 Massive snare
___| 00_92 Compressed reverb
___| 00_93 Bass wide
___| 00_94 Vocal control
___| 00_95 Compressed guitars
___| 00_96 Snappy snare
___| 00_97 Dry vocals
___| 00_98 Bass trigger
___| 00_99 Hard snare
___| 00_100 Drum phase
___| 00_101 Floppy kick
___| 00_102 Rough mix
___| 00_103 Make your drums fills more dynamic
___| 00_104 The filter boost technique
___| 00_105 Add some sizzle to your snare
___| 00_106 That big wide guitar sound
___| 00_107 Hear every hat nuance
___| 00_108 Micropan for greater track separation
___| 00_109 Make those toms bombastic
___| 00_110 The power of the high-pass filter
___| 00_111 Add some ambience to your percussion
___| 00_112 Flat fader mixing
___| 00_113 Get control of your cymbals

مهارت های موجود در این دوره:

فیلم ، ویدیو ، صوت ساخت موسیقی

مدرس: Bobby Owsinski - بابی اوسينسکی

تعداد دوره های آموزشی: 4

بابی اوسینسکی با 23 کتاب ، یک نویسنده پرفروش و یک رهبر فکری در زمینه موسیقی است.
بابی اوسینسکی با استفاده از موسیقی و تجربه ضبط همراه با سبک نویسندگی آسان، به یکی از بهترین نویسندگان در صنعت ضبط موسیقی تبدیل شده ‌است، با شانزده کتاب که در حال حاضر در ضبط صدا، موسیقی و برنامه‌های موسیقی در کالج‌ها در سراسر دنیا تبلیغ می‌کنند. بابی تهیه‌کننده چندین برنامه تلویزیونی موسیقی محور است و اغلب می‌تواند به عنوان یک moderator, panelist یا presenter در انواع کنفرانس‌های صنعتی دیده شود.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس