%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش کسب گواهی رویت برای طراحی حرفه‌ای استراکچر (با زیرنویس فارسی AI)
Cert Prep: Revit for Structural Design Professional
کد محصول: FL4893-2813280
لیندا _ آموزش کسب گواهی رویت برای طراحی حرفه‌ای استراکچر (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Cert Prep: Revit for Structural Design Professional
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
100,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Eric Wing - اریک وینگ
تاریخ انتشار
1398/8/28
2019-11-19
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
4ساعت و 47دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
57 ویدیو
حجم فایل‌ها
765 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
13 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 5232
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

تبدیل شدن به یک Autodesk Revit for Structural Design Professional ثابت می‌کند که شما این برنامه را در داخل و خارج می‌شناسید — و این یک سیگنال برای کارفرمایان و مشتریان است که شما یک حرفه‌ای قابل اعتماد هستید. اگر به دنبال اضافه کردن این گواهینامه به کیت ابزار حرفه‌ای خود هستید، این دوره برای شما مناسب است. به عنوان معلم اریک وینگ به عنوان مهارت‌های خاص تحت پوشش آزمون 35 سوالی شرکت کنید. مباحثی از قبیل هندسه اساسی را به عنوان مربوط به پایه‌ها، کفها، دیوارها و فریم‌بندی کنید. کار با خانواده‌ها اضافه کردن ابعاد و حاشیه نویسی به نقشه. و برنامه‌ها و برگه‌های تفصیلی تهیه کنید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 مقدمه
___| 00_01 آماده‌سازی برای مجوز ساختاری مجدد
___| 00_02 آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید

01 مدل‌سازی و مواد
___| 01_01 ایجاد و اصلاح عناصر ساختاری؛ با مبانی کار کنید
___| 01_02 ایجاد و اصلاح عناصر ساختاری؛ با کف ساختاری کار کنید
___| 01_03 ایجاد و اصلاح عناصر ساختاری؛ با دیوارهای ساختاری کار کنید
___| 01_04 ایجاد و اصلاح عناصر ساختاری؛ با ستون‌های ساختاری کار کنید
___| 01_05 ایجاد و اصلاح عناصر ساختاری؛ با فریم ساختاری کار کنید
___| 01_06 ایجاد و اصلاح عناصر ساختاری؛ کار با پله ها
___| 01_07 ایجاد و اصلاح عناصر ساختاری؛ مدل‌ها و گروه‌های جزئیات را درک کنید
___| 01_08 استفاده از مواد و اصلاح عناصر. یک ماده را با یک شی یا یک سبک مرتبط کنید
___| 01_09 استفاده از مواد و اصلاح عناصر. یک ماده اولیه و خصوصیات آن را ایجاد و ویرایش کنید
___| 01_10 استفاده از مواد و اصلاح عناصر. یک کتابخانه مواد را بارگیری کنید
___| 01_11 از مجموعه‌های انتخاب استفاده کنید. یک مجموعه انتخاب ایجاد، ویرایش و بارگیری کنید

02 خانواده
___| 02_01 مدیریت انواع و اقسام خانواده؛ انواع خانواده را پیکربندی کنید
___| 02_02 مدیریت انواع و اقسام خانواده؛ دسته‌ها و انواع خانواده
___| 02_03 مدیریت انواع و اقسام خانواده؛ انواع مختلف خانواده
___| 02_04 مدیریت انواع و اقسام خانواده؛ انتقال خانواده‌های سیستم بین پروژه ها
___| 02_05 از پارامترهای خانوادگی استفاده کنید. یک نمونه یا نوع پارامتر ایجاد یا حذف کنید
___| 02_06 از پارامترهای خانوادگی استفاده کنید. رشته، نوع و گروه‌بندی پارامتر مناسب را تعیین کنید
___| 02_07 محتوای خانوادگی ایجاد کنید. الگوی خانوادگی مناسب را انتخاب کنید
___| 02_08 محتوای خانوادگی ایجاد کنید. برای ایجاد یک فروشگاه نوع یک خانواده، صادر کنید
___| 02_09 محتوای خانوادگی ایجاد کنید. هواپیماها، خطوط و ابعاد مرجع را اضافه کنید
___| 02_10 محتوای خانوادگی ایجاد کنید. هندسه ایجاد کنید
___| 02_11 محتوای خانوادگی ایجاد کنید. محدودیت، فلکس، تراز، قفل، و برچسب ها
___| 02_12 محتوای خانوادگی ایجاد کنید. پارامترهای بعدی بعدی

03 مستندات
___| 03_01 نمایش حاشیه نویسی. ابعاد
___| 03_02 نمایش حاشیه نویسی. خانواده‌های حاشیه نویسی را برای اسناد ایجاد و اصلاح کنید
___| 03_03 نمایش حاشیه نویسی. از خط مسابقه استفاده کنید
___| 03_04 اجزای جزئیات را ایجاد و استفاده کنید. بارگیری و ایجاد یک جزء جزئی از جزئیات
___| 03_05 اجزای جزئیات را ایجاد و استفاده کنید. جزئیات تکراری را تعریف کنید
___| 03_06 مراحل و گزینه‌های طراحی؛ نحوه کار با مراحل
___| 03_07 مراحل و گزینه‌های طراحی؛ نحوه کار با گزینه‌های طراحی
___| 03_08 از تجدیدنظر در سند استفاده کنید. اصلاحات مربوط به برگه را درک کنید
___| 03_09 تنظیمات صادرات و چاپ را پیکربندی کنید. تنظیمات صادرات را پیکربندی کنید
___| 03_10 تنظیمات صادرات و چاپ را پیکربندی کنید. تنظیم چاپ سفارشی را پیکربندی کنید

04 بازدید
___| 04_01 از تکنیک‌های پیشرفته نمایش استفاده کنید. سازمان مرورگر
___| 04_02 از تکنیک‌های پیشرفته نمایش استفاده کنید. مشخصات را مشاهده کنید
___| 04_03 از تکنیک‌های پیشرفته نمایش استفاده کنید. گرافیک دید غلبه دارد
___| 04_04 از تکنیک‌های پیشرفته نمایش استفاده کنید. الگوهای نمایش را اعمال و ویرایش کنید
___| 04_05 از تکنیک‌های پیشرفته نمایش استفاده کنید. نماهای فراخوانی ایجاد و مدیریت کنید
___| 04_06 از تکنیک‌های پیشرفته نمایش استفاده کنید. یک ورق تنظیم کنید
___| 04_07 از تکنیک‌های پیشرفته نمایش استفاده کنید. حالت‌های صفحه نمایش کارگاه را اعمال کنید
___| 04_08 از تکنیک‌های پیشرفته نمایش استفاده کنید. نمایش‌های تکراری
___| 04_09 برنامه‌ها را مدیریت، ایجاد و اصلاح کنید. برنامه‌ها را تهیه و تنظیم کنید

05 بازنگری در مدیریت پروژه
___| 05_01 پیوند یا وارد کردن پرونده ها. فایل‌ها در مقابل پرونده‌های مرتبط وارد شده است
___| 05_02 پیوند یا وارد کردن پرونده ها. پرونده‌های مرتبط را مدیریت کنید
___| 05_03 پیوند یا وارد کردن پرونده ها. عناصر را از یک فایل مرتبط کپی و نظارت کنید
___| 05_04 تعریف مفاهیم کارگاه؛ نحوه استفاده از ویژگی‌های اشتراکی
___| 05_05 از سطوح و شبکه‌ها استفاده کنید. نوع و سطح شبکه را اصلاح کنید
___| 05_06 استانداردهای پروژه و مختصات مشترک؛ استانداردهای پروژه را منتقل و بررسی کنید
___| 05_07 استانداردهای پروژه و مختصات مشترک؛ مفهوم مختصات مشترک
___| 05_08 نگهداری از پروژه Revit؛ با استفاده از پاکسازی
___| 05_09 نگهداری از پروژه Revit؛ با استفاده از ابزارهای حسابرسی و جمع و جور
___| 05_10 نگهداری از پروژه Revit؛ هشدارهای بررسی را در Revit ارزیابی کنید
___| 05_11 نگهداری از پروژه Revit؛ برای مداخلات مدلی را بررسی کنید
___| 05_12 پارامترهای مشترک، پروژه و سراسری را درک کنید

06 نتیجه گیری
___| 06_01 مراحل بعدی



00 Introduction
___| 00_01 Preparing for Revit Structural Certification
___| 00_02 What you should know before watching this course

01 Modeling and Materials
___| 01_01 Create and modify structural elements; Work with foundations
___| 01_02 Create and modify structural elements; Work with structural floors
___| 01_03 Create and modify structural elements; Work with structural walls
___| 01_04 Create and modify structural elements; Work with structural columns
___| 01_05 Create and modify structural elements; Work with structural framing
___| 01_06 Create and modify structural elements; Work with stairs
___| 01_07 Create and modify structural elements; Understand model and detail groups
___| 01_08 Use and modify element materials; Associate a material with an object or a style
___| 01_09 Use and modify element materials; Create and edit a basic material and its properties
___| 01_10 Use and modify element materials; Load a material library
___| 01_11 Use selection sets; Create, edit, and load a selection set

02 Families
___| 02_01 Manage family categories and types; Configure family types
___| 02_02 Manage family categories and types; Family categories and types
___| 02_03 Manage family categories and types; Different kinds of families
___| 02_04 Manage family categories and types; Transfer system families between projects
___| 02_05 Use family parameters; Create or delete an instance or type parameter
___| 02_06 Use family parameters; Determine the appropriate parameter discipline, type, and grouping
___| 02_07 Create family content; Select the appropriate family template
___| 02_08 Create family content; Export a family to create a type catalog
___| 02_09 Create family content; Add reference planes, lines, and dimensions
___| 02_10 Create family content; Create geometry
___| 02_11 Create family content; Constrain, flex, align, lock, and labels
___| 02_12 Create family content; Associate dimensional parameters

03 Documentation
___| 03_01 Annotate views; Dimensions
___| 03_02 Annotate views; Create and modify annotation families for documentation
___| 03_03 Annotate views; Use a matchline
___| 03_04 Create and use detail components; Load and create a detail component family
___| 03_05 Create and use detail components; Define a repeating detail
___| 03_06 Phases and design options; How to work with phases
___| 03_07 Phases and design options; How to work with design options
___| 03_08 Use document revisions; Understand sheet issues revisions
___| 03_09 Configure export and print settings; Configure export settings
___| 03_10 Configure export and print settings; Configure custom print setup

04 Views
___| 04_01 Apply advanced view techniques; Browser organization
___| 04_02 Apply advanced view techniques; View properties
___| 04_03 Apply advanced view techniques; Visibility graphic overrides
___| 04_04 Apply advanced view techniques; Apply and edit view templates
___| 04_05 Apply advanced view techniques; Create and manage call-out views
___| 04_06 Apply advanced view techniques; Set up a sheet
___| 04_07 Apply advanced view techniques; Apply worksharing display modes
___| 04_08 Apply advanced view techniques; Duplicating views
___| 04_09 Manage, create, and modify schedules; Develop and customize schedules

05 Revit Project Management
___| 05_01 Link or import files; Imported files vs. linked files
___| 05_02 Link or import files; Manage linked files
___| 05_03 Link or import files; Copy and monitor elements from a linked file
___| 05_04 Define worksharing concepts; How to use worksharing features
___| 05_05 Use levels and grids; Modify level and grid types
___| 05_06 Project standards and shared coordinates; Transfer and review project standards
___| 05_07 Project standards and shared coordinates; The concept of shared coordinates
___| 05_08 Conduct maintenance on a Revit project; Using purge
___| 05_09 Conduct maintenance on a Revit project; Using the audit and compact tools
___| 05_10 Conduct maintenance on a Revit project; Assess review warnings in Revit
___| 05_11 Conduct maintenance on a Revit project; Check a model for interferences
___| 05_12 Understand shared, project, and global parameters

06 Conclusion
___| 06_01 Next steps

مدرس: Eric Wing - اریک وینگ

تعداد دوره های آموزشی: 53

اریک وینگ، مدیر بلاگر در BIM Nation، یک آموزگار، مشاور، سخنگو و نویسنده شناخته شده در سطح ملی است. او سه کتاب منحصر به فرد درباره Revit Platform به نام های معماری revit 2010، مهارت در ساختار revit (به صورت مشترک) و مبنای ساختار revit نوشته است. او مدیر بخش بین الملل Autodesk User Group Training Program-ATP، ستون نویس مجله AuGWorld است، و یک ستون revit ماهانه برای AuGI می نویسد. اریک ، یک ارائه گر و مدرس برجسته در دانشگاه Autodesk و بسیاری رویدادهای دیگر برای انجمن های معماری و مهندسی از جمله AIA و ACEC است.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس