%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع اندروید استودیو 2020 (با زیرنویس فارسی AI)
Android Studio Essential Training 2020
کد محصول: FL5442-2822166
لیندا _ آموزش جامع اندروید استودیو 2020 (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Android Studio Essential Training 2020
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
55,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
David Gassner - دیوید گسنر
تاریخ انتشار
1399/1/5
2020-03-24
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
2ساعت و 24دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
48 ویدیو
حجم فایل‌ها
394 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
7 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 6709
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

توسعه دهندگان نرم‌افزار که می‌خواهند برنامه‌های Android را بسازند، به Android Studio — Google IDE رسمی نیاز دارند. Android Studio مبتنی بر IntelliJ IDEA است و شامل همان ویژگیهای عالی برای برنامه نویسی و اشکال زدایی به علاوه ابزارهای بی‌ شماری برای توسعه اندرویدی است: ویرایشگرهای طرح، مدیران منابع، پشتیبانی دستگاه مجازی و موارد دیگر. در این دوره مربی David Gassner اندروید استودیو 4.0 را معرفی می‌کند. او به شما در تنظیم محیط و اولین پروژه کمک می‌کند و میانبرهایی مفید برای نوشتن و کد اشکال زدایی را فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید نحوه اضافه کردن کنترل نسخه و به اشتراک گذاری پروژه‌ها را در GitHub، مدیریت وابستگی به پروژه، استفاده از قالب‌ها و کار با زبان برنامه نویسی ترجیحی Google برای توسعه Android، Kotlin بیاموزید. در پایان دوره، شما باید بتوانید از Android Studio استفاده کنید تا یک توسعه دهنده سریع‌تر و حتی کارآمد‌تر شوید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
 _ | 00_01 Android Studio و IntelliJ IDEA
 _ | 00_02 آنچه باید بدانید

 01 شروع کار
 _ | 01_01 مورد نیاز سیستم
 _ | 01_02 Android Studio را در ویندوز نصب کنید
 _ | 01_03 استودیوی Android را در macOS نصب کنید
 _ | 01_04 SDK Android را تنظیم کنید
 _ | 01_05 اجرایی را به مسیر سیستم اضافه کنید
 _ | 01_06 مدیریت به روزرسانی‌های اندروید استودیو
 _ | 01_07 SDK و ابزارهای Android را به روز کنید
 _ | 01_08 یک پروژه Android Studio ایجاد کنید
 _ | 01_09 ساختار فایل پروژه را کاوش کنید
 _ | 01_10 وارد کردن برنامه‌های نمونه

 02 برای توسعه برنامه‌ها آماده شوید
 _ | 02_01 استودیو Android را پیکربندی کنید
 _ | 02_02 تنظیمات صادرات و واردات
 _ | 02_03 نرم‌افزار Intel HAXM را به روز کنید
 _ | 02_04 دستگاههای مجازی را برای آزمایش برنامه ایجاد کنید
 _ | 02_05 برای آزمایش به یک دستگاه فیزیکی وصل کنید
 _ | 02_06 ساخت و راه اندازی برنامه‌ها در دستگاه‌های Android

 03 از کنترل نسخه نرم‌افزار استفاده کنید
 _ | 03_01 یک پروژه Android را در GitHub به اشتراک بگذارید
 _ | 03_02 مخزن مخزن GitHub را کلون کنید
 _ | 03_03 شعبه‌های توسعه را با Git مدیریت کنید

 04 رابط کاربری را کاوش کنید
 _ | 04_01 از ویندوز ابزار Android Studio استفاده کنید
 _ | 04_02 طرح پنجره را مدیریت کنید
 _ | 04_03 از منوها و نوارهای ابزار استفاده کنید
 _ | 04_04 میانبرهای صفحه کلید را سفارشی کنید
 _ | 04_05 جستجوی فایل‌ها و کد

 05 مدیریت پروژه‌ها و وابستگی‌ها را مدیریت کنید
 _ | 05_01 مدیریت اسکریپت‌های ساخت Gradle
 _ | 05_02 کتابخانه‌های خارجی با وابستگی اضافه کنید
 _ | 05_03 متغیرهای نسخه وابستگی را مدیریت کنید
 _ | 05_04 ساخت APK‌های امضا شده برای استقرار
 _ | 05_05 بسته‌های برنامه برای Google پخش بسازید
 _ | 05_06 انواع ساخت را تعریف و مدیریت کنید

 06 فایل‌های کد را ایجاد و ویرایش کنید
 _ | 06_01 فایلهای جدید کد کد و جاوا را ایجاد کنید
 _ | 06_02 فایلهای کد را در پنجره ویرایشگر ویرایش کنید
 _ | 06_03 میانبرهای ویرایش کد مفید
 _ | 06_04 رفیکتور و بازرسی کد
 _ | 06_05 الگوهای زنده را ایجاد و استفاده کنید
 _ | 06_06 طرح بندی‌ها را با حالت طراحی و متن ویرایش کنید
 _ | 06_07 Challenge: کد را به کلاس جدید استخراج کنید
 _ | 06_08 راه حل: کد را به کلاس جدید استخراج کنید

 07 کد خود را تحلیل و اشکال زدایی کنید
 _ | 07_01 مشکلات کد را تجزیه و تحلیل کرده و برطرف کنید
 _ | 07_02 تغییرات را در برنامه‌های در حال اجرا اعمال کنید
 _ | 07_03 پیام‌های LogCat را فیلتر و جستجو کنید
 _ | 07_04 از نقاط شکست و عبارات تماشایی استفاده کنید
 _ | 07_05 استفاده از منابع نمایه در زمان اجرا

 08 مدیریت فایل‌های تصویر
 _ | 08_01 تصاویر بیت مپ و بردار ایجاد کنید
 _ | 08_02 دارایی‌های تصویر بردار ایجاد کنید

 09 نتیجه گیری
 _ | 09_01 مراحل بعدی

00 Introduction
_ 00_01 Android Studio and IntelliJ IDEA
_ 00_02 What you should know

01 Getting Started
_ 01_01 System requirements
_ 01_02 Install Android Studio on Windows
_ 01_03 Install Android Studio on macOS
_ 01_04 Set up the Android SDK
_ 01_05 Add executables to the system path
_ 01_06 Manage Android Studio updates
_ 01_07 Update the Android SDK and tools
_ 01_08 Create an Android Studio project
_ 01_09 Explore a project`s file structure
_ 01_10 Import sample apps

02 Get Ready to Develop Apps
_ 02_01 Configure Android Studio
_ 02_02 Export and import settings
_ 02_03 Update Intel HAXM software
_ 02_04 Create virtual devices for app testing
_ 02_05 Connect a physical device for testing
_ 02_06 Build and launch apps on Android devices

03 Use Software Version Control
_ 03_01 Share an Android project on GitHub
_ 03_02 Clone a GitHub repository
_ 03_03 Manage development branches with Git

04 Explore the User Interface
_ 04_01 Use Android Studio tool windows
_ 04_02 Manage the window layout
_ 04_03 Use menus and toolbars
_ 04_04 Customize keyboard shortcuts
_ 04_05 Search for files and code

05 Manage Project Builds and Dependencies
_ 05_01 Manage Gradle build scripts
_ 05_02 Add external libraries with dependencies
_ 05_03 Manage dependency version variables
_ 05_04 Build signed APKs for deployment
_ 05_05 Build app bundles for Google Play
_ 05_06 Define and manage build variants

06 Create and Edit Code Files
_ 06_01 Create new Kotlin and Java code files
_ 06_02 Edit code files in the editor window
_ 06_03 Useful code editing shortcuts
_ 06_04 Refactor and inspect code
_ 06_05 Create and use live templates
_ 06_06 Edit layouts with design and text mode
_ 06_07 Challenge; Extract code to a new class
_ 06_08 Solution; Extract code to a new class

07 Analyze and Debug Your Code
_ 07_01 Analyze and fix code problems
_ 07_02 Apply changes to running apps
_ 07_03 Filter and search LogCat messages
_ 07_04 Use breakpoints and watch expressions
_ 07_05 Profile resource usage at runtime

08 Manage Image Files
_ 08_01 Create bitmap and vector images
_ 08_02 Create vector image assets

09 Conclusion
_ 09_01 Next steps

مدرس: David Gassner - دیوید گسنر

تعداد دوره های آموزشی: 53

دیوید گسنر در زمینه جاوا، #PHP ، SQL، C آموزش می دهد و در کنفرانس های جهانی سخنرانی می کند. دیوید گسنر نویسنده ارشد در Lynda.com است. او قبلاً رئیس و موسس خدمات فنی Brado، یک تامین کننده آموزش شبکه Adobe Solutions بود. به عنوان متخصص رسمی Adobe، او courseware نوشته است و آموزش فشرده در زمینه Flex، AIR، ColdFusion، Dreamweaver و Flash ارائه داده است. او با زبان های برنامه نویسی متعددی از جمله جاوا، #C، پی اچ پی، و SQL کار می کند، همچنین مرتباً سخنگوی کنفرانس بوده است و نویسنده Wiley's Flex 3 Bible و Flash Builder 4 و Flash 4 Bible میباشد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس