%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش تبدیل آموزش چهره به چهره به یادگیری دیجیتالی (با زیرنویس فارسی AI)
Converting Face-to-Face Training into Digital Learning
کد محصول: FL5669-2976142
لیندا _ آموزش تبدیل آموزش چهره به چهره به یادگیری دیجیتالی (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Converting Face-to-Face Training into Digital Learning
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
45,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Daniel Brigham - دانیل بریگهام
تاریخ انتشار
1399/3/9
2020-05-29
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
1ساعت و 3دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
28 ویدیو
حجم فایل‌ها
192 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
3 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 5009
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

یادگیری دیجیتال بسیاری از موانع مربوط به آموزش حضوری را برطرف می‌کند و به متخصصان این امکان را می‌دهد تا در هر زمان و هر کجا که می‌خواهند آموزش ببینند. و هرچه دنیای کار به طور فزاینده‌ای دیجیتال‌تر می‌شود، ضروری است که محتوای شما بتواند با زمانها سازگار باشد. در این دوره، یاد بگیرید که چگونه یک آموزش سنتی چهره به چهره را به یک تجربه یادگیری دیجیتالی تأثیرگذار تبدیل کنید. مربی Daniel Brigham انواع مختلفی از یادگیری دیجیتالی را پوشش میدهد - از آموزش مجازی مربی گرفته تا مهارت‌های سنتی - و نکات و ابزارهایی را برای توسعه در هر قالب به اشتراک می‌گذارد. او همچنین در مورد چگونگی نوشتن اهداف یادگیری مناسب، ارزیابی دقیق عملکرد یادگیرنده و دستیابی به پشتیبانی ذینفعان برای راه حل یادگیری دیجیتالی شما بحث می‌کند.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 انتقال به یادگیری دیجیتال

01 شروع با یادگیری دیجیتال
_ | 01_01 یادگیری دیجیتال چیست؟
_ | 01_02 مزایای تبدیل آموزش حضوری
_ | 01_03 چالش‌های تبدیل آموزش حضوری

02 انواع یادگیری دیجیتال
_ | 02_01 انواع یادگیری دیجیتال شرکتی
_ | 02_02 آموزش مربی مجازی
_ | 02_03 elearning سنتی
_ | 02_04 یادگیری مبتنی بر فیلم
_ | 02_05 راه حل‌های پشتیبانی عملکرد
_ | 02_06 آموزش اجتماعی دیجیتال
_ | 02_07 یادگیری آمیخته

03 نکته و ابزار توسعه
_ | 03_01 انجام یک تجزیه و تحلیل با کیفیت 0j0o0b0
_ | 03_02 نکات توسعه: آموزش مجازی با هدایت مربی
_ | 03_03 نکات و ابزارهای فنی: آموزش مجازی با مربی
_ | 03_04 نکات توسعه: Elearning
_ | 03_05 نکات ابزار: Elearning
_ | 03_06 نکات: پشتیبانی از عملکرد
_ | 03_07 ابزار: پشتیبانی از عملکرد
_ | 03_08 نکات و ابزار: یادگیری اجتماعی دیجیتال
_ | 03_09 ابزاری برای ردیابی یادگیری دیجیتال: سیستم‌های مدیریت یادگیری (LMS)

04 ارزیابی برای یادگیری دیجیتال
_ | 04_01 نحوه عملکرد یادگیرنده خود را چگونه ارزیابی کنید
_ | 04_02 عملکرد را از طریق لیست‌های چک کار ارزیابی کنید
_ | 04_03 عملکرد را از طریق شبیه سازی‌ها ارزیابی کنید
_ | 04_04 عملکرد را از طریق سناریوها ارزیابی کنید
_ | 04_05 ارزیابی دانش از طریق تست‌های آنلاین

05 بهترین روشهای عمومی
_ | 05_01 نکات کلی برای توسعه یادگیری دیجیتال
_ | 05_02 از ترکیب دیجیتالی خود پشتیبانی کسب کنید

06 نتیجه گیری
_ | 06_01 کارشناسان طراحی آموزش را دنبال کنید

00 Introduction
_ 00_01 Shifting to digital learning

01 Getting Started with Digital Learning
_ 01_01 What is digital learning
_ 01_02 Benefits of converting in-person training
_ 01_03 Challenges of converting in-person training

02 Types of Digital Learning
_ 02_01 Types of corporate digital learning
_ 02_02 Virtual instructor-led training
_ 02_03 Traditional elearning
_ 02_04 Video-based learning
_ 02_05 Performance support solutions
_ 02_06 Digital social learning
_ 02_07 Blended learning

03 Development Tips and Tools
_ 03_01 Conduct a quality job analysis
_ 03_02 Development tips; Virtual instructor-led training
_ 03_03 Technical tips and tools; Virtual instructor-led training
_ 03_04 Development tips; Elearning
_ 03_05 Tool tips; Elearning
_ 03_06 Tips; Performance support
_ 03_07 Tools; Performance support
_ 03_08 Tips and tools; Digital social learning
_ 03_09 Tools for tracking digital learning; Learning management systems (LMS)

04 Assessments for Digital Learning
_ 04_01 Determine how you will assess your learner’s performance
_ 04_02 Assess performance through on-the-job checklists
_ 04_03 Assess performance through simulations
_ 04_04 Assess performance through scenarios
_ 04_05 Assess knowledge through online tests

05 General Best Practices
_ 05_01 General tips for developing digital learning
_ 05_02 Gain support for your digital blend

06 Conclusion
_ 06_01 Instructional design experts to follow

مدرس: Daniel Brigham - دانیل بریگهام

تعداد دوره های آموزشی: 4

دانیل بریگهام، یک توسعه دهنده elearning است که به طور رسمی به عنوان "سوپر قهرمان" توسط Articulate شناخته شده است .
دانیل می داند چقدر چالش برانگیز است که بتواند درگیر یادگیری آنلاین امروز باشد. او دارای 10 سال تجربه در زمینه آموزش آنلاین در زمینه های علمی و تجاری است. او همچنین مالک Brigham Communications - یک شرکت توسعه elearning- است و بیش از یک متخصص در آموزش آنلاین است که عملکرد کارکنان را بهبود می‌بخشد. شما سخنرانیهای مربوط به Articulate و پست‌های وبلاگ او را در www.brighamcommunications.com پیدا خواهید کرد.
دانیل که مربی سابق نوشتن و سخنرانی در دانشگاه Colorado در Boulder است، مقالات رایگان خود را در این زمینه در نشریاتی از جمله Denver Post و High Country News ارسال میکند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس