%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش بلندر و Substance Painter: تجسم معماری (با زیرنویس فارسی AI)
Blender and Substance Painter: Architectural Visualization
کد محصول: FL6191-2871067
لیندا _ آموزش بلندر و Substance Painter: تجسم معماری (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Blender and Substance Painter: Architectural Visualization
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
190,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Darrin Lile - دارین لیل
تاریخ انتشار
1399/8/13
2020-11-03
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
16ساعت و 31دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
108 ویدیو
حجم فایل‌ها
4540 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
76 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 5357
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

علاقه مند به ایجاد محیط‌های واقعی برای انیمیشن، تجسم معماری یا بازی‌ها هستید؟ این دوره می‌تواند به شما در شروع کار کمک کند. با مربی Darrin Lile همراه باشید تا مراحل ایجاد صحنه با Blender و Substance Painter را دنبال کند. او نحوه مدل‌سازی اتاق‌ها را نشان می‌دهد، و نحوه ایجاد دیوارها، درها و پنجره‌های یک فضای همکار را توضیح می‌دهد. وی به چگونگی ایجاد مبلمان و لوازم خانگی با استفاده از ابزارهای کلیدی مدل‌سازی و اصلاح کننده‌ها در Blender و همچنین نحوه نقشه برداری UV از میزهای دفتر، چهارپایه‌ها، صندلی‌ها و سایر اشیا 3D سه بعدی در صحنه می‌پردازد. سپس او در مورد چگونگی وارد کردن فایل‌های خود به Substance Painter و استفاده از بافت‌های واقع گرایانه در مدل‌های شما بحث می‌کند. در انتها، او نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با استفاده از موتورهای رندر Eevee و Cycles در Blender نور اضافه کرد و صحنه شما را رندر کرد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 یک مخلوط کن و مواد مخدر pipeline
_ | 00_02 اهداف دوره
_ | 00_03 وارد کردن تصویر مرجع
_ | 00_04 تنظیم مقیاس مناسب

01 مدل‌سازی اتاق ها
_ | 01_01 شروع دیوارها
_ | 01_02 ایجاد دیوارهای داخلی
_ | 01_03 ترفندهایی برای ترازبندی دیوارها
_ | 01_04 ادامه با دیوارها
_ | 01_05 با استفاده از اصلاح کننده Boolean
_ | 01_06 ایجاد روزنه‌های درب ها
_ | 01_07 پایان دهانه‌های پنجره
_ | 01_08 شروع فریم‌های پنجره
_ | 01_09 تکمیل قاب‌های پنجره
_ | 01_10 شروع فریم‌های دفتر
_ | 01_11 اتمام فریم‌های دفتر
_ | 01_12 ایجاد قاب درب
_ | 01_13 قرار دادن قاب‌های درب
_ | 01_14 شروع درها
_ | 01_15 ایجاد دستگیره درب
_ | 01_16 ایجاد قفل درب
_ | 01_17 قرار دادن درها و سازماندهی صحنه
_ | 01_18 ایجاد درهای کمد
_ | 01_19 اتمام درهای کمد
_ | 01_20 شروع جزیره آشپزخانه
_ | 01_21 مدل‌سازی دسته‌های کابینت
_ | 01_22 شروع پیشخوان آشپزخانه
_ | 01_23 افزودن کابینت‌ها و کشوهای آشپزخانه
_ | 01_24 ایجاد دستگیره‌های آشپزخانه
_ | 01_25 رفع خطاهای روان سازی
_ | 01_26 سازماندهی صحنه

02 ایجاد مبلمان
_ | 02_01 مدلسازی جداول پایان
_ | 02_02 مدل‌سازی مبل
_ | 02_03 شروع مدفوع
_ | 02_04 ادامه مدفوع
_ | 02_05 اتمام مدفوع
_ | 02_06 مدل‌سازی صندلی اول
_ | 02_07 ادامه صندلی
_ | 02_08 کار بیشتر روی صندلی
_ | 02_09 صندلی را تمام کنید
_ | 02_10 شروع جدول
_ | 02_11 اتمام میز و فرش
_ | 02_12 شروع صندلی دوم
_ | 02_13 ادامه صندلی دوم
_ | 02_14 مدل‌سازی بازوهای صندلی
_ | 02_15 ایجاد پایه‌های صندلی
_ | 02_16 کار روی چرخ‌های صندلی
_ | 02_17 اتمام صندلی دوم
_ | 02_18 تغییر نام دسته‌ای از چندین شی
_ | 02_19 شروع صندلی سوم
_ | 02_20 ایجاد بازو در حالت استراحت و پشت قرار دارد
_ | 02_21 مدل‌سازی قاب پشت و پاها
_ | 02_22 تنظیم نسبت صندلی
_ | 02_23 اتمام صندلی سوم
_ | 02_24 جمعیت دفاتر
_ | 02_25 شروع یخچال
_ | 02_26 اتمام یخچال و فریزر
_ | 02_27 اکسترودر در امتداد یک مسیر
_ | 02_28 اتمام شیر آب
_ | 02_29 شروع قهوه ساز
_ | 02_30 اتمام دستگاه قهوه
_ | 02_31 ایجاد سقف‌های قطره ای
_ | 02_32 مدل‌سازی نور‌های آویز آشپزخانه
_ | 02_33 ایجاد نور‌های بزرگ آویز
_ | 02_34 مدل‌سازی دریچه‌های هوا
_ | 02_35 قرار دادن نور‌های کنیستر
_ | 02_36 مدل‌سازی شیشه اتاق کنفرانس
_ | 02_37 افزودن لیوان برای دفاتر

03 نقشه برداری UV از صحنه
_ | 03_01 نقشه برداری UV از میزهای دفتر
_ | 03_02 نقشه برداری UV از مدفوع
_ | 03_03 نقشه برداری UV از صندلی‌های اتاق کنفرانس
_ | 03_04 ایجاد UV برای جداول انتهایی
_ | 03_05 کار روی صندلی و مبل
_ | 03_06 صندلی، نور‌ها، و سقف سقوط
_ | 03_07 نور آشپزخانه و نور قوطی
_ | 03_08 نقشه برداری اشعه ماورا بنفش از آشپزخانه
_ | 03_09 پایان نقشه برداری UV

04 بافت با ماده نقاش
_ | 04_01 صادرات به نقاش مواد
_ | 04_02 واردات در نقاش مواد
_ | 04_03 صادرات بافت از Substance Painter
_ | 04_04 اتمام میز انتهایی و شروع صندلی
_ | 04_05 بافت صندلی
_ | 04_06 آماده‌سازی دستگاه قهوه برای صادرات
_ | 04_07 بافت قهوه ساز
_ | 04_08 افزودن بافت تصویر در ماده ساز
_ | 04_09 ایجاد رنگهای راس برای نور‌های معلق
_ | 04_10 ایجاد و استفاده از یک بافت گسیل کننده
_ | 04_11 جهت نرمال ها
_ | 04_12 استفاده از یک کانال کدری در Substance Painter
_ | 04_13 استفاده از یک کانال آلفا در بلندر
_ | 04_14 تنظیم میزان تحمل ماسک در Substance Painter
_ | 04_15 نمونه برداری از رنگها در Substance Painter
_ | 04_16 صادر کردن چندین شی به صورت FBX واحد
_ | 04_17 بافت پیشخوان آشپزخانه و لوازم خانگی
_ | 04_18 صادرات بافت برای چندین شی
_ | 04_19 استفاده از بافت در اشیا kitchen آشپزخانه
_ | 04_20 ترفندهای انتخاب هنگام استفاده از رنگهای راس
_ | 04_21 لایه‌ها را در Substance Painter کپی و جای گذاری کنید
_ | 04_22 با استفاده از افزودنی Node Wrangler در بلندر
_ | 04_23 آماده‌سازی طبقات برای بافت
_ | 04_24 بافت طبقه ها

05 نورپردازی و نمایش صحنه
_ | 05_01 افزودن نور به صحنه
_ | 05_02 افزودن یک ماده شیشه ای
_ | 05_03 رندر با چرخه
_ | 05_04 با استفاده از گره Denoise
_ | 05_05 رندر با Eevee
_ | 05_06 نتیجه گیری

06 سخنرانی جایزه
_ | 06_01 سخنرانی جایزه: Cubemaps Maps in Eevee
_ | 06_02 سخنرانی جایزه: باز کردن خودکار UV در نقاش مواد

00 Introduction
_ 00_01 A Blender and Substance Painter pipeline
_ 00_02 Course goals
_ 00_03 Importing a reference image
_ 00_04 Setting the proper scale

01 Modeling the Rooms
_ 01_01 Beginning the walls
_ 01_02 Creating the interior walls
_ 01_03 Tricks for aligning the walls
_ 01_04 Continuing with the walls
_ 01_05 Using the Boolean modifier
_ 01_06 Creating the openings for the doors
_ 01_07 Finishing the window openings
_ 01_08 Beginning the window frames
_ 01_09 Finishing the window frames
_ 01_10 Starting the office frames
_ 01_11 Finishing the office frames
_ 01_12 Creating the door frame
_ 01_13 Inserting the door frames
_ 01_14 Beginning the doors
_ 01_15 Creating the door handle
_ 01_16 Creating the door lock
_ 01_17 Placing doors and organizing the scene
_ 01_18 Creating the closet doors
_ 01_19 Finishing the closet doors
_ 01_20 Beginning the kitchen island
_ 01_21 Modeling the cabinet handles
_ 01_22 Beginning the kitchen counter
_ 01_23 Adding the kitchen cabinets and drawers
_ 01_24 Creating the kitchen handles
_ 01_25 Fixing smoothing errors
_ 01_26 Organizing the scene

02 Creating the Furniture
_ 02_01 Modeling the end tables
_ 02_02 Modeling the sofa
_ 02_03 Beginning the stools
_ 02_04 Continuing the stools
_ 02_05 Finishing the stools
_ 02_06 Modeling the first chair
_ 02_07 Continuing the chair
_ 02_08 More work on the chair
_ 02_09 Finishing the chair
_ 02_10 Beginning the table
_ 02_11 Finishing the table and rug
_ 02_12 Beginning the second chair
_ 02_13 Continuing the second chair
_ 02_14 Modeling the chair arms
_ 02_15 Creating the legs of the chair
_ 02_16 Working on the wheels of the chair
_ 02_17 Finishing the second chair
_ 02_18 Batch renaming multiple objects
_ 02_19 Beginning the third chair
_ 02_20 Creating the arm rests and back
_ 02_21 Modeling the back frame and legs
_ 02_22 Adjusting proportions of the chair
_ 02_23 Finishing the third chair
_ 02_24 Populating the offices
_ 02_25 Beginning the refrigerator
_ 02_26 Finishing the refrigerator
_ 02_27 Extruding along a path
_ 02_28 Finishing the faucet
_ 02_29 Beginning the coffee machine
_ 02_30 Finishing the coffee machine
_ 02_31 Creating the drop ceilings
_ 02_32 Modeling the kitchen hanging lights
_ 02_33 Creating the large hanging lights
_ 02_34 Modeling the air vents
_ 02_35 Placing the canister lights
_ 02_36 Modeling the conference room glass
_ 02_37 Adding the glass for the offices

03 UV Mapping the Scene
_ 03_01 UV mapping the office desks
_ 03_02 UV mapping the stools
_ 03_03 UV mapping the conference room chairs
_ 03_04 Creating the UVs for the end tables
_ 03_05 Working on the chair and sofa
_ 03_06 Chair, lights, and drop ceiling
_ 03_07 Kitchen lights and canister lights
_ 03_08 UV mapping the kitchen
_ 03_09 Finishing the UV mapping

04 Texturing with Substance Painter
_ 04_01 Exporting to Substance Painter
_ 04_02 Importing in Substance Painter
_ 04_03 Exporting textures out of Substance Painter
_ 04_04 Finishing the end table and beginning the chair
_ 04_05 Texturing the chair
_ 04_06 Preparing the coffee machine for export
_ 04_07 Texturing the coffee machine
_ 04_08 Adding an image texture in substance painter
_ 04_09 Creating the vertex colors for hanging lights
_ 04_10 Creating and applying an emissive texture
_ 04_11 The direction of normals
_ 04_12 Using an opacity channel in Substance Painter
_ 04_13 Using an alpha channel in Blender
_ 04_14 Adjusting mask tolerances in Substance Painter
_ 04_15 Sampling colors in Substance Painter
_ 04_16 Exporting multiple objects as a single FBX
_ 04_17 Texturing the kitchen counter and appliances
_ 04_18 Exporting textures for multiple objects
_ 04_19 Applying textures to the kitchen objects
_ 04_20 Selection tricks when applying vertex colors
_ 04_21 Copy and paste layers in Substance Painter
_ 04_22 Using the Node Wrangler add-on in Blender
_ 04_23 Preparing the floors for texturing
_ 04_24 Texturing the floors

05 Lighting and Rendering the Scene
_ 05_01 Adding lights to the scene
_ 05_02 Adding a glass material
_ 05_03 Rendering with cycles
_ 05_04 Using the Denoise node
_ 05_05 Rendering with Eevee
_ 05_06 Conclusion

06 Bonus Lectures
_ 06_01 Bonus lecture; Reflection Cubemaps in Eevee
_ 06_02 Bonus lecture; Auto UV Unwrap in Substance Painter

مدرس: Darrin Lile - دارین لیل

تعداد دوره های آموزشی: 8

دارین لیل انیماتور، نویسنده و عضو تمام وقت هیئت علمی برنامه هنرهای رسانه و انیمیشن در موسسه هنر Wisconsin است. او کورس های نمونه سازی 3D، نورپردازی، texturing و rigging را تدریس می کند. او در رشته مطالعات فیلم و رسانه از دانشگاه کانزاس لیسانس و فوق لیسانس دریافت کرده و منتقد فنی کتاب های زیادی از انتشارات Packet بوده است. به علاوه، "دارین" بازی های عادی برای platformهای اندروید و iOS می سازد. وی در حال حاضر به همراه همسر و فرزندانش در Wisconsin نزدیک سواحل دریاچه میشیگان زندگی می کند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس