%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش مبانی B2B: بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (با زیرنویس فارسی AI)
B2B Foundations: Social Media Marketing
کد محصول: FL6560-2848258
لیندا _ آموزش مبانی B2B: بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ B2B Foundations: Social Media Marketing
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
45,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Luan Wise - لوآن وایز
تاریخ انتشار
1399/10/23
2021-01-12
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
1ساعت و 22دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
27 ویدیو
حجم فایل‌ها
293 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
5 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 3112
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

مطالعات نشان می‌دهد که بسیاری از شرکت‌ها برای تحقیق در مورد محصولات و خدماتی که برای راه اندازی مشاغل خود نیاز دارند، با رسانه‌های اجتماعی مشورت می‌کنند. بسترهای نرم‌افزاری مانند Facebook و LinkedIn راه‌های بسیار خوبی برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان بالقوه هستند. در این دوره مربی Luan Wise، متخصص رسانه‌های اجتماعی توضیح می‌دهد که چگونه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در زمینه کسب و کار به تجارت (B2B) کار می‌کند. نحوه درک و برقراری ارتباط با خریدار مشاغل را بیابید، که معمولاً ناشی از بودجه و الزامات تجاری، بدون نیاز و تمایل است. درباره روند خرید، فروش اجتماعی و محتوای عالی B2B در شبکه‌های اجتماعی اطلاعات کسب کنید و از مزایای چهار سیستم پلتفرم LinkedIn، Twitter، Facebook و Instagram کاوش کنید. او همچنین نکاتی را برای ایجاد سیاست شبکه‌های اجتماعی برای سازمان شما و اندازه گیری موفقیت شما به اشتراک می‌گذارد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 برند B2B خود را با شبکه‌های اجتماعی بسازید

01 بازاریابی B2B
_ | 01_01 مقدمه‌ای در بازاریابی B2B
_ | 01_02 مشتری B2B
_ | 01_03 مزایای رسانه‌های اجتماعی برای تجارت

02 سیستم عامل رسانه اجتماعی برای بازاریابی B2B
_ | 02_01 نحوه انتخاب اینکه کدام رسانه اجتماعی پلتفرمها را برای تجارت خود استفاده کنید
_ | 02_02 LinkedIn برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی B2B
_ | 02_03 Facebook برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی B2B
_ | 02_04 اینستاگرام برای بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی B2B
_ | 02_05 توییتر برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی B2B

03 استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی B2B
_ | 03_01 ایجاد آگاهی برای تجارت خود با شبکه‌های اجتماعی
_ | 03_02 جذب و پرورش مخاطبان تجاری با رسانه‌های اجتماعی
_ | 03_03 استفاده از جستجوی رسانه‌های اجتماعی برای یافتن چشم اندازهای جدید تجاری
_ | 03_04 استفاده از گروه‌های Facebook و LinkedIn برای یافتن فرصت‌های جدید تجاری

04 اهمیت محتوا برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی B2B
_ | 04_01 اهمیت محتوا برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی B2B
_ | 04_02 تعریف پیامهای کلیدی برای محتوای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی B2B
_ | 04_03 ایجاد تقویم محتوای رسانه‌های اجتماعی برای مشاغل خود
_ | 04_04 اهمیت محتوای رهبری فکر برای بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی B2B
_ | 04_05 آناتومی محتوای عالی رسانه‌های اجتماعی B2B
_ | 04_06 اشتباهاتی که هنگام ایجاد محتوا برای رسانه‌های اجتماعی B2B باید از آنها جلوگیری شود

05 B2B بهترین روش بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی
_ | 05_01: اهمیت گوش دادن به شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی B2B
_ | 05_02 بهترین روش‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی B2B

06 ابزار مدیریت برای کمک به بازاریابی رسانه‌های اجتماعی B2B
_ | 06_01 مدیریت خطرات احتمالی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی B2B
_ | 06_02 ابزارهایی برای کمک به مدیریت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی B2B

07 سنجش موفقیت خود با بازاریابی رسانه‌های اجتماعی B2B
_ | 07_01 تنظیم اهداف SMART برای رسانه‌های اجتماعی
_ | 07_02 نحوه اندازه گیری ROI بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
_ | 07_03 ابزاری برای کمک به اندازه گیری موفقیت در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی B2B

08 نتیجه گیری
_ | 08_01 یک فایل تجاری برای رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید

00 Introduction
_ 00_01 Build your B2B brand with social media

01 B2B Marketing
_ 01_01 Introduction to B2B marketing
_ 01_02 The B2B customer
_ 01_03 The benefits of social media for business

02 Social Media Platforms for B2B Marketing
_ 02_01 How to choose which social media platforms to use for your business
_ 02_02 LinkedIn for B2B social media marketing
_ 02_03 Facebook for B2B social media marketing
_ 02_04 Instagram for B2B social media marketing
_ 02_05 Twitter for B2B social media marketing

03 Using Social Media for B2B Marketing
_ 03_01 Generating awareness for your business with social media
_ 03_02 Engaging and nurturing business audiences with social media
_ 03_03 Using social media search to find new business prospects
_ 03_04 Using Facebook and LinkedIn groups to find new business opportunities

04 The Importance of Content for B2B Social Media Marketing
_ 04_01 The importance of content for B2B social media marketing
_ 04_02 Defining the key messages for your B2B social media marketing content
_ 04_03 Creating a social media content calendar for your business
_ 04_04 The importance of thought leadership content to B2B social media marketing
_ 04_05 The anatomy of great B2B social media content
_ 04_06 Mistakes to avoid when creating content for B2B social media

05 B2B Social Media Marketing Best Practice
_ 05_01 The importance of social media listening for B2B marketing
_ 05_02 B2B social media marketing best practices

06 Management Tools to Help with B2B Social Media Marketing
_ 06_01 Managing the potential risks of B2B social media marketing
_ 06_02 Tools to help manage B2B social media marketing

07 Measuring Your Success with B2B Social Media Marketing
_ 07_01 Setting SMART objectives for social media
_ 07_02 How to measure social media marketing ROI
_ 07_03 Tools to help measure success in B2B social media marketing

08 Conclusion
_ 08_01 Build a business case for social media

مدرس: Luan Wise - لوآن وایز

تعداد دوره های آموزشی: 4

Luan Wise دارای 15 سال تجربه B2B بازاریابی در میان نمایندگی ها ، طرف مشتری و نقش مشاوره است. Luan Wise یک مجموعه مهارت های متنوع را پرورش داده است. او در هر دو نمایشگاه های تجاری بازاریابی سنتی، رویدادها، پست های مستقیم و سایر رسانه های چاپی و همچنین بازاریابی دیجیتال به خوبی شناخته شده است. او به مشتریانش کمک می کند که فعالیت بازاریابی خود را موثرتر کنند، و اطمینان حاصل شود که پیام های کلیدی آنها در زمان مناسب به افراد صحیح برخورد می شود. لوآن در بخش های مختلفی از جمله لوازم اداری، خدمات پستی، مخابرات، استخدام، مدیریت امکانات و آموزش عالی کار کرده است. او برای برندهای شناخته شده ای مانند Royal Mail، Hilton Hotels & Resorts و دانشگاه کمبریج و همچنین انواع شرکت هایی که در زمینه کاریشان ، بزرگ هستند اما برای جهان ناشناخته هستند ، مشغول به کار بوده است. لوآن همچنین نویسنده Relax است : یک راهنمای مفید برای شبکه های اجتماعی برای شما و کسب و کار شما.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس