%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش فروش فراگیر: فروش در فرهنگ، نژاد و تفاوت‌های جنسیتی (با زیرنویس فارسی AI)
Inclusive Selling: Selling Across Culture, Race, and Gender Differences
کد محصول: FL6729-2825692
لیندا _ آموزش فروش فراگیر: فروش در فرهنگ، نژاد و تفاوت‌های جنسیتی (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Inclusive Selling: Selling Across Culture, Race, and Gender Differences
سطح متوسـط
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
65,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Meridith Powell - مريديت پاول
تاریخ انتشار
1399/12/1
2021-02-19
سطح آموزش
متوسط
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
49دقیقه و 5ثانیه
تعداد ویدیو‌ها
17 ویدیو
حجم فایل‌ها
449 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
7 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 3933
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

چگونه تنوع ، آنچه را که مشتریان شما از رابطه فروش لازم دارند، شکل می‌دهد؟ بدانید چه اتفاقی می‌تواند بیفتد زمانی که برای درک تجربیات مشتری خود وقت اختصاص می‌دهید. مربی Meridith Powell، توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید مجموعه‌ای از ابزارها را برای ایجاد آگاهی از نقاط قوت، چالش‌ها و نقاط کور خود در مورد تنوع بدست آورید. او به چگونگی آگاهی شما از تفاوت‌های فرهنگی می‌پردازد و راهکارهایی را برای استفاده در هنگام فروش به شخصی غیر از شما ارائه می‌دهد. او هنگام فروش به فرهنگ‌های مختلف به اختلافات استراتژیک می‌پردازد. به شما می‌گوید که چگونه آماده، آگاه و آماده سازگاری با آداب و رسوم مشتریان مختلف باشید. و آنچه را که متخصصان فروش باید در مورد فروش به نسل‌های مختلف بدانند و درک کنند، به شما می‌آموزد. او در پایان با اشاره به اهمیت گسترش دیدگاه شما نسبت به فروش به فرهنگ‌های متنوع فراتر از فروش اول، اشاره کرد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

00 مقدمه
_ | 00_01 با فروش فراگیر تأثیر خود را گسترش دهید

01 ارزش وارد کردن تنوع در استراتژی فروش شما
_ | 01_01 چشم انداز جدید فروش
_ | 01_02 تنوع در بازار فروش به چه معناست

02 تغییر ذهنیت: ایجاد روابط به عنوان فرصت رشد
_ | 02_01 درک خود را در رابطه با تنوع درک کنید
_ | 02_02 مشتریان متنوع به دنبال آن هستند
_ | 02_03 داستان فروش: شناخت فرهنگ مشتری باعث ایجاد روابط می‌شود

03 تکنیک برای ایجاد روابط فروش فراگیر
_ | 03_01 درک خود را در رابطه با تنوع درک کنید
_ | 03_02 داستان فروش: درگیر جامعه مشتری خود شوید
_ | 03_03 نقاط کوری را که فرصت‌های فروش شما را محدود می‌کنند ارزیابی کنید
_ | 03_04 فروش از طریق تفاوت‌های فرهنگی
_ | 03_05 تفاوت‌های فرهنگی در هنگام فروش چگونه خود را نشان می‌دهند
_ | 03_06 داستان فروش: آماده باشید، آگاه باشید و آماده سازگاری باشید
_ | 03_07 فروش از طریق تفاوت‌های جنسیتی
_ | 03_08 داستان فروش: اگر از نقاط کور خود آگاهی نداشته باشید، می‌تواند هزینه فروش شما را به همراه داشته باشد
_ | 03_09 روندهای اصلی در جستجوی تفاوت‌های نسلی
_ | 03_10 فروش به افراد با اعتقادات مختلف

04 تبدیل شدن به تنوع پسند
_ | 04_01 درک کل مراحل فروش

00 Introduction
_ 00_01 Broaden your impact with inclusive selling

01 The Value of Bringing Diversity into Your Sales Strategy
_ 01_01 The new sales landscape
_ 01_02 What diversity means to the sales marketplace

02 Mindset Shift; Building Relationships as Growth Opportunity
_ 02_01 Understanding yourself as it relates to diversity
_ 02_02 What diverse customers are looking for
_ 02_03 Sales story; Knowing a customer`s culture builds relationships

03 Techniques to Build Inclusive Sales Relationships
_ 03_01 Understanding yourself as it relates to diversity
_ 03_02 Sales story; Get engaged in your customer`s community
_ 03_03 Assess the blind spots that limit your sales opportunities
_ 03_04 Selling through cultural differences
_ 03_05 How cultural differences manifest themselves when selling
_ 03_06 Sales story; Be prepared, be aware, and ready to adapt
_ 03_07 Selling through gender differences
_ 03_08 Sales story; If you lack awareness of your blind spots, it can cost you the sale
_ 03_09 Key trends in prospecting across generational differences
_ 03_10 Selling to people with different beliefs

04 Becoming Diversity-Friendly
_ 04_01 Understanding the entire sales process

مدرس: Meridith Powell - مريديت پاول

تعداد دوره های آموزشی: 12

Meridith Elliott Powell یک نویسنده برنده جایزه، سخنران اصلی و استراتژیست کسب و کار است.
با زمینه ای در فروش و رهبری شرکت های بزرگ، حرفه او گسترش بیش از چند صنایع از جمله بانکداری، بهداشت و درمان و امور مالی میباشد. مریدیت راه خود را از موقعیت مقدماتی به دست آورد تا بتواند صندلی خود را در میز C-Suite کسب کند. مریدیت یکی از 15 کارشناس برتر رشد اقتصادی که بازار ارز را زیر نظر دارند، او یکی از معروفترین سخنرانان حرفه ای است.
او یک پیام پیچیده دارد که در نمونه های زندگی واقعی و دانش دنیای واقعی ریشه دارد. او نویسنده چهار کتاب است، از جمله: Winning In The Trust & Value Economy و آخرین کتاب او : Redefining Responsibility-Stories of Power, Freedom & Purpose در مورد چگونگی ساخت فرهنگ هایی که الهام بخش مالکیت در هر سطح برای ایجاد سود در هر نوبت است. مریدیت می نویسد، صحبت می کند، و در مورد کمک به مشتریانش برای درک هر چیزی که باید در مورد چگونگی تبدیل این اقتصاد به کار برای آن‌ها بداند ، شور و اشتیاق دارد.
انرژی سرشار و بسیار تعاملی، نطق های موثر ، کارگاه های آموزشی و برنامه های مربیگری نوآورانه مریدیت به رهبران و صاحبان کسب و کار کمک می کند تا قوانین جدید موفقیت امروز، از جمله اینکه چگونه اقتصاد امروز تغییر کرده است، چگونه مشتریان و کارکنان امروز تغییر کرده اند، و به طور خاص اینکه چگونه بر کسب و کار شما تاثیر میگذارند.
مریدیت در جلسات سخنرانی پرشور و بسیار جذاب خود، به مخاطبان خود نشان می دهد که چگونه کسب و کارهای بیشتری را جذب کنند، استعدادهای برتر را حفظ کنند و در این اقتصاد جدید ، برنده شوید.
نیازی به قدم زدن در زغال سنگ نیست ، نیازی به شکستن تخته ای نیست ، فقط استراتژی های زندگی واقعی که شما می توانید برای اولین بار در صبح روز دوشنبه قرار دهید ، زندگی شما را تغییر میدهد.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس