%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش پیشرفته ایندیزاین: تکنیک های بهره وری (با زیرنویس فارسی AI)
Advanced InDesign: Productivity Techniques
کد محصول: FL7200-2881001
لیندا _ آموزش پیشرفته ایندیزاین: تکنیک های بهره وری (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Advanced InDesign: Productivity Techniques
سطح پیشرفته
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
88,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Bart Van de Wiele - بارت ون دی ویلی
تاریخ انتشار
1400/3/27
2021-06-17
سطح آموزش
پیشرفته
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
4ساعت و 12دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
77 ویدیو
حجم فایل‌ها
886 مگابایت (دانلود با تعرفه داخلی)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
15 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 4013
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

آیا خود را یک کاربر فصلی Adobe InDesign می دانید ، اما بعضی اوقات احساس می کنید که در عادت های کاری InDesign خود گیر کرده اید یا وقت گرانبهایی را برای انجام کارهای روزمره تلف می کنید که گمان می برید کار با آنها سریعتر یا راحت تر انجام می شود؟ در این دوره با مربی Bart Van de Wiele همراه شوید ، جایی که او به شما نشان می دهد چگونه با استفاده از قابلیت های پیشرفته InDesign ، مشکلات معمول طراحی را حل کنید. او از موقعیت های واقعی که به عنوان یک طراح چاپ حرفه ای با آن روبرو شده است استفاده می کند تا به شما نشان دهد چگونه می توانید با این دیزاین کارهای بیشتری انجام دهید. وی سناریوها را برای اتوماسیون پروژه های معمول مانند کاتالوگ ، کارت ویزیت و بروشور با استفاده از اتوماسیون سبک ، میانبرها و عبارات منظم شرح می دهد. او همچنین منابع معمول ناامیدی مانند ترکیب تصاویر و جداول ، ایجاد اندازه های مختلف آگهی و مرتب سازی لیست ها را به ترتیب حروف الفبا پوشش می دهد.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( زیرنویس‌ها جدا از ویدیو است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 

[FARSI]

01 معرفی
01-01 به این دوره خوش آمدید
01-02 پیش نیازهای دوره
01-03 درک چالش ها

02 ساخت اسناد طولانی تر
02-01 اسناد طولانی
02-02 ایجاد سرصفحه های در حال اجرا
02-03 افزودن شماره صفحه آخر
02-04 افزودن برچسب های رنگ صفحه
02-05 چالش: هدر در حال اجرا خود را ایجاد کنید
02-06 راه حل: هدر در حال اجرا خود را ایجاد کنید

03 قبل از پرواز سند خود را
03-01 اسناد قبل از پرواز
03-02 دانستن اینکه به دنبال چه چیزی باشید
03-03 ساختن نمایه قبل از پرواز
03-04 رفع خطاها
03-05 تبادل پروفایل
03-06 چالش: ایجاد یک پروفایل پیش پرواز سفارشی
03-07 راه حل: ایجاد یک پروفایل پیش پرواز سفارشی

04 تعیین مصاحبه
04-01 انجام مصاحبه ها
04-02 سبک های ساختن برای بلندگوها
04-03 تغییر پیشوند
04-04 چالش: تغییر مصاحبه شونده
04-05 راه حل: تغییر مصاحبه شونده

05 ادغام داده ها و طرح بندی
05-01 ادغام داده ها
05-02 آماده سازی داده ها در اکسل
05-03 قرار دادن متغیرهایی
05-04 ادغام سند به عنوان طرح تک رکورد
05-05 ادغام طرح چند رکوردی
05-06 چالش: ایجاد نامه پستی شخصی
05-07 راه حل: ایجاد نامه پستی شخصی

06 ایجاد نمونه های مرکب مرکب
06-01 نمونه های مرکب مخلوط شده
06-02 ایجاد یک نمونه مرکب مرکب
06-03 ایجاد یک گروه مرکب مرکب
06-04 چالش: رنگ های خود را مخلوط کنید
06-05 راه حل: رنگ های خود را مخلوط کنید

07 پیوند دادن تصاویر به متن
07-01 پیوند دادن تصاویر به متن
07-02 جسم لنگر دار چیست؟
07-03 استفاده از قاب های تصویر به عنوان اجسام لنگر دار
07-04 تنظیم گزینه ها
07-05 کپی کردن فریم ها در سراسر سند شما
07-06 چالش: اضافه کردن اشیا an لنگر دار به تنهایی
07-07 راه حل: اضافه کردن اشیا an لنگر دار به تنهایی

08 قالب بندی متن آگاه از محتوا
08-01 قالب بندی آگاه از محتوا
08-02 آماده سازی سبک های شخصیت
08-03 استفاده از GREP برای برجسته کردن اعداد منفی
08-04 استفاده از GREP برای برجسته کردن یک محدوده خاص از اعداد
08-05 چالش: افزودن عبارت آگاه از محتوای خود
08-06 راه حل: افزودن عبارت آگاه از محتوای خود

09 چگونه متن را به همان منبع پیوند دهیم
09-01 پیوند متن به همان منبع
09-02 قرار دادن و پیوند دادن متن
09-03 به روزرسانی متن
09-04 حفظ لغوها
09-05 چالش: تعریف متغیرهای متن خود را
09-06 راه حل: تعریف متغیرهای متن خود

10 ایجاد جلوه های جذاب ناک
10-01 جلوه های ناک
10-02 ایجاد گروه های ناک اوت با اشکال
10-03 ایجاد گروه های ناک اوت با کارهای هنری قرار داده شده
10-04 چالش: کارهای هنری را امتحان کنید و از نو خلق کنید
10-05 راه حل: کارهای هنری را امتحان کنید و از نو بسازید

11 ایجاد کارت پستال Duotone
11-01 کارت پستال دو نفره
11-02 ایجاد کارت پستال یکنواخت
11-03 ایجاد کارت پستال دو نفره
11-04 چالش: کارت پستال دو نفره را دوباره بسازید
11-05 راه حل: کارت پستال دو نفره را دوباره بسازید

12 نحوه ترکیب تصاویر با جداول
12-01 ترکیب تصاویر با جداول
12-02 تبدیل به سلول های گرافیکی
12-03 تنظیم بالشتک و مقیاس گذاری
12-04 چالش: قرار دادن تصاویر خود در یک جدول
12-05 راه حل: قرار دادن تصاویر خود در یک جدول

13 ایجاد تبلیغات چند سایز
13-01 تبلیغات چند سایز
13-02 تبلیغات کپی و مقیاس بندی
13-03 به روزرسانی محتوا در همه نسخه ها
13-04 چالش: اندازه های اضافی ایجاد کنید
13-05 راه حل: اندازه های اضافی ایجاد کنید

14 چگونه لیست ها را به ترتیب حروف الفبا مرتب کنیم
14-01 مرتب سازی لیست ها
14-02 مرتب سازی متن بر اساس حروف الفبا
14-03 چالش: مرتب کردن لیست حروف الفبا در یک جدول
14-04 راه حل: لیست حروف الفبا را در یک جدول مرتب کنید

15 نتیجه
15-01 خداحافظ



[ENGLISH]

01 Introduction
01-01 Welcome to this course
01-02 Course prerequisites
01-03 Understanding the challenges

02 Building Better Long Documents
02-01 Long documents
02-02 Creating running headers
02-03 Adding a last page number
02-04 Adding page color labels
02-05 Challenge: Create your own running header
02-06 Solution: Create your own running header

03 Preflighting Your Document
03-01 Preflighting documents
03-02 Knowing what to look for
03-03 Building a preflight profile
03-04 Fixing errors
03-05 Exchanging profiles
03-06 Challenge: Creating a custom preflight profile
03-07 Solution: Creating a custom preflight profile

04 Laying Out an Interview
04-01 Laying out interviews
04-02 Building styles for the speakers
04-03 Changing the prefix
04-04 Challenge: Changing the interviewee
04-05 Solution: Changing the interviewee

05 Merging Data and Layout
05-01 Merging data
05-02 Preparing the data in Excel
05-03 Placing placeholders
05-04 Merging the document as a single-record layout
05-05 Merging a multi-record layout
05-06 Challenge: Creating personalized mailing
05-07 Solution: Creating personalized mailing

06 Creating Mixed Ink Swatches
06-01 Mixed ink swatches
06-02 Creating a mix ink swatch
06-03 Creating a mix ink group
06-04 Challenge: Mixing your own colors
06-05 Solution: Mixing your own colors

07 Linking Images to Text
07-01 Linking images to text
07-02 What is an anchored object?
07-03 Using image frames as anchored objects
07-04 Setting options
07-05 Duplicating the frames across your document
07-06 Challenge: Adding anchored objects on your own
07-07 Solution: Adding anchored objects on your own

08 Content-Aware Text Formatting
08-01 Content-aware formatting
08-02 Preparing character styles
08-03 Using GREP to highlight negative numbers
08-04 Using GREP to highlight a specific range of numbers
08-05 Challenge: Adding your own content-aware expression
08-06 Solution: Adding your own content-aware expression

09 How to Link Text to the Same Source
09-01 Linking text to same source
09-02 Placing and linking text
09-03 Updating text
09-04 Preserving overrides
09-05 Challenge: Defining your own text variables
09-06 Solution: Defining your own text variables

10 Creating Cool Knock-Out Effects
10-01 Knock-out effects
10-02 Creating knock-out groups with shapes
10-03 Creating knock-out groups with placed artwork
10-04 Challenge: Try and recreate artwork
10-05 Solution: Try and recreate artwork

11 Creating a Duotone Postcard
11-01 Duotone postcards
11-02 Creating a monotone postcard
11-03 Creating a duotone postcard
11-04 Challenge: Recreate a duotone postcard
11-05 Solution: Recreate a duotone postcard

12 How to Combine Images with Tables
12-01 Combining images with tables
12-02 Converting to graphic cells
12-03 Setting padding and scaling
12-04 Challenge: Placing your own images in a table
12-05 Solution: Placing your own images in a table

13 Creating Multi-Sized Ads
13-01 Multi-sized ads
13-02 Duplicating and scaling ads
13-03 Updating content across all versions
13-04 Challenge: Create additional sizes
13-05 Solution: Create additional sizes

14 How to Alphabetically Sort Lists
14-01 Sorting lists
14-02 Sorting the text alphabetically
14-03 Challenge: Sort an alphabetical list in a table
14-04 Solution: Sort an alphabetical list in a table

15 Conclusion
15-01 Goodbye

مدرس: Bart Van de Wiele - بارت ون دی ویلی

تعداد دوره های آموزشی: 8

بارت ون دی ویلی، یک مشاور ارشد راه حل در Adobe است.
بارت فعالیت خود را در سال 2001 به عنوان طراح با تمرکز جدی روی تولید چاپ و روتوش تصویر آغاز کرد. حرفه او به سرعت به عنوان مربی ، نویسنده ، مشاور و سخنران عمومی در سراسر جهان در Adobe تبدیل شد و موضوعات و فناوری های متنوعی را پوشش داد. امروز ، او متخصص در راه حل های طراحی Adobe است ، با تمرکز روی جریان کار ، طراحی بهترین شیوه ها و همکاری.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس